- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- DIGI kábel TV
- Synology NAS
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Ubuntu Linux
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- YouTube
- Sweet.tv - internetes TV
-
IT café
Itt csak hivatalos forrásból származó információkat olvashatsz. Rajongói teóriák, egyebek ezen összefoglaló tárgyát nem képezik. Az összefoglalóval kapcsolatban bármilyen észrevételt, javaslatot szívesen látunk!
Új hozzászólás Aktív témák
-
maajsz
senior tag
válasz [Prolixus] #1728 üzenetére
Vannak benne érdekes dolgok: (a teljesség igénye nélkül egy pár)
-Powers are instead hotkeyed for quick use, no longer pausing to bring up a wheel and aim
Nem lesz pause (megszokott harci értelmeben), így realtime harcrendszer hotkeyekkel-Class system is gone:
nincsenek kasztok te válogatod össze a skilljeidet, de ha elég pontot szánsz egyfajta skill kategóriába arra kapsz új bónusz skilleket
Újra configolhatod a skilleket-The 'Kett' are the main enemy: szóval a Kett az ellen neve
-Your land vehicle is designated the "Nomad"
Mako helyett Nomaddal landolsz, sokkal jobban kezelhető gyorsabb de nincs fegyverzete-A bolygók nem épülnek egy kaptafára, mindegyiken lesz vmi ellenséges fő bázis, környezeti veszélyek (hazard, savas pocsolya stb..). Lesznek rajtuk superbossok amiket valszeg első nem tudsz kinyírni.
-Scanning and discovering these things also allows you to obtain blueprints to craft weapons and armor for yourself:
Saját fegyver/armor készítéseThe Tempest (Your Ship)
Normandy feeling, nincsen loading a hajón barangolás közben. Nincsen a mapon hajókázás, azonnal bolygóhoz ugrik. Landing scene van, de loading screen nincs.-There are more relationships in the game than any other Bioware game
Sokkal több románc lehetőség, illetve még a legkevesebb dialógussal rendelkező társnak is több szövege van mint az ME3 a legtöbb dialógussal rendelkezőnek-A loyality küldetések nem fontosak akár a fő sztori után is teljesíthetőek
-A kapcsolatok szerteágazóbbak, valaki csak szexelni akar, van aki csak mélyebb kapcsolatot
-No more Paragon/Renegade system
Egyetérthetsz vagy nem anélkül hogy jó/rossz pontokkal jutalmaznak
Az opció félék: érzelmi döntés, logikus döntés, professzionális vagy általános döntés
A döntések soha nem egyértelműen jók vagy rosszak, mind2höz vannak előnyök, hátrányokJövőre nézve a sztori nyitott marad természetesen.
A Bioware már fél a multi endingtől szóval ez meglepetés marad, de más lesz mint a trilógiában megszokott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Steam Deck
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Kompakt vízhűtés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- Suzuki topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Nagyrobogósok baráti topikja
- További aktív témák...