Új hozzászólás Aktív témák

  • #70869248

    törölt tag

    válasz Ronin_ #66 üzenetére

    Ezek kényes dolgok, a fékpedál nem kezel változó erőket...és sztem egyenlőre nem is kell, ezt csak azért mondom, mert nem egyformák a fékek, egyik játékban elképzelhető hogy 'üvegesedik', míg egy karbonféknél, és a fékhőfokok is másképpen hatnak.
    több kategóriában állandó abs van (Lupo Cup. pl), így ott megint más a helyzet..szal ez még a jövő.
    A mostani autómban meg semmit nem veszek észre a féken :) (az utakon jobb ha állandó TC-vel megyek).

    Szal a G25-nél eltérő ellenállása van a három pedálnak, és sztem teljesen jók, frankón sikerültek.

    A botváltó sztem elég jó, szekvenciálisnak használva kifogástalan, H osztásban szokni kell a pontos váltást....ez nem feltétlen a váltó hibája, az emberfia a szimulátorokban mindent sokkal gyorsabban csinál mint ahogyan az életben csinálná, ezért a 4.-t könnyű elváltani.
    De elég egyszerű átalakítani...ha túl könnyen jár akkor gumiharangot rakni..stb.
    Maga a kormány többet tud mint a játékok.
    Majd meglátod ha kipróbálod, szimet kell keresni hogy büntesse a rossz váltást.
    Túl barátiak a sima autósjátékok...ezért is nem nagyon érdemes (de lehet) arcade játékoknál (pl. NFSU/C..stb) erre figyelni, mert nagyon visszadughatod annélkül hogy megblokkolná a hajtott kereket, tök mindegy hogy ki vagy be kapcsolod az automata kuplungot.
    Ehez szimek kellenek amik közelebb állnak a valósághoz, de egyenlőre a kormány magasabb szinten van mint a legtöbb játék...szal évekig sirály lesz.

    Pitu: [kép]

    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák