Új hozzászólás Aktív témák

  • #70869248

    törölt tag

    válasz tjokai #346 üzenetére

    A 900°-t tényleg ritkán fogod használni, a kuplung-t is inkább az érzés miatt használod.

    A H váltó remek érzés.

    Egyértelműen megéri megvenni a G25-t, ahogy kicsomagolod, vagy felteszed rájösz.
    1: remek kormány, mindene meggyőző külsőleg..talán kivétel pont a H váltó...ami kicsit kapcsolószagú, de meg lehet moddolni. A pedálsor és a kormány viszont igen masszív már szemre is.
    2: remek kormány a vezetés közben is, nehéz elmondani milyen érzés valami régi verdát vezetni kuplungolva, és gázfröccsözgetve-kuplungolva visszaváltani.
    Márpedig mi másért játszik az ember jó autós játékkal vagy szimmel mint a beleélés miatt?

    A 900° pedig nagyon jó arra hogy behangold a vezetésed egy pályára, 240° lehet hogy nagyon rángatod az autót, 380° talán ideális, 420° tökéletes (csak példa, mert pályafüggő) 900° fokon pedig nem tudsz elfordulni egy hajtűben kellő tempóval.

    Én mostanában a NetKar-t használom mint az egyik(!) legjobb szimet, ott a kuplung is büntet és jól kezeli a 900°-t is.

    Szal a véleményem szerint vedd meg, ne pöcsölj Momo-val mert belefuthatsz egy pedálhibásba, nekem volt/van DFP-m is, tényleg jó...de a G25 jobb, feeling-re is, és a masszív pedál+ H váltó egyébként is erősebbé teszi.
    Momo-t nehéz eladni a pedál híre miatt, DFP jól eladható (konzol és PC kormány is), a G25 meg keresett cucc, őrzi az árát elég jól, ...és szimesek mindig lesznek és nőnek :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák