- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
,
addikt
válasz freeknight #173868 üzenetére
Szerintem nagyon drága helyeken vásároltok mindketten. Nekem a B Vectrába a gyári olajszűrő 800-900 Ft körül volt eddig mindig, az utángyártottak 400-500 Ft körül kezdődtek, de a Mann is csak kb 1000 Ft körül szokott lenni.
Pollenszűrő, levegőszűrő, üzemanyagszűrő is 1000 Ft környékétől szokott kezdődni nagyságrendileg, a Mann +1000-1500 Ft, de a legolcsóbb és a Mann között van egy rakás használható márka még.
Vezérműszíjkészlet kb 15ezer Ft (szíj+görgők, INA), vízpumpával együtt kb 25ezer Ft szokott lenni.
Gyakorlatilag bármiről is van szó, szinte mindig drágább maga a munkadíj, mint az alkatrészek árai. -
,
addikt
válasz #89309696 #173920 üzenetére
Így van, el lehet akár a vételár többszörösét is, ha valaki nagyon belenyúl.
Nekem mondjuk szerencsém volt, 16 év alatt, mióta nálam van, a legdrágább "alkatrész" költségem egy komplett motor megvásárlása volt 80ezer Ft-ért.
(19 éves korában megadta magát a hűtő, menet közben kettérepedt, a víz pedig azonnal távozott belőle. Hűtőfolyadék szintjelző nincs az autóban, a vízhőmérsékletjelző pedig azt az állapotot mutatta, amin utoljára állt, amikor még vízzel érintkezett. Semmi tünete nem volt, hogy valami baj van, de az autó egyre gyengébb lett. Mire félreálltam a következő faluban, már késő volt. Az ülésfűtéstől az elektromos napfénytetőig, a digitális automata klímától az elektromos/fűthető tükrökig, az ABS-től a kipörgésgátlón át a 4 légzsákig minden van benne, de hűtőfolyadékszintjelző sajnos nincs. )[ Szerkesztve ]
-
,
addikt
válasz szabonagyur #173924 üzenetére
Van, ahol ezt úgy oldják meg, hogy dupla árat számolnak fel munkadíj gyanánt hozott alkatrész esetén.
-
,
addikt
válasz forceberg #173937 üzenetére
Nem értem a kérdésed, pont azt írtam, hogy a vitt alkatrészre nem vállalhat garanciát, de az elvégzett munkájára igen. Magyarán ha odaviszed mondjuk hűtőt cseréltetni, akkor ne úgy adja már vissza, hogy folyik az autóból a víz, mert a hőgombát nem húzta meg rendesen, vagy épp nem csavarta rá rendesen a kiegyenlítő tartály fedelét, stb. Esetleg ha odamész olajcsere miatt, ne öntsön már az előírt 4 liter olaj helyett 5 litert a motorba csak azért, mert annyi volt a flakonban. Esetleg ne legyen levegős a fékrendszer egy fékfolyadékcserét követően, stb. (Lehet, hogy ezek amatőr dolgoknak tűnnek, de ezeket simán elkövetik, sőt, ennél sokkal cifrább dolgokat is, akár márkaszervizekben is.)
-
,
addikt
válasz #89309696 #173945 üzenetére
Pár dolog még van benne az említetteken kívül, mint fényszórómosó, kormányról vezérelhető zene, CD-lejátszó, 1 gombnyomásra automatikusan felhúzódó/behúzódó ablakok és napfénytető (hogy ne kelljen mindent egyenként felhúzni/behúzni), mozgásérzékelők a beltérben (riasztóhoz), állítható deréktámaszos légzsákos fűthető ülések, stb., stb. lehetne vég nélkül sorolni. Egy 90-es évek közepén megjelent középkategóriás autóhoz képest tényleg nagyon jól felszerelt, de fullosnak azért nem mondanám, mert a fullos változatokban volt még pluszban xenon, tempomat, bőr és navigáció is már.
-
,
addikt
válasz kisza25 #173951 üzenetére
Igen, a vitt alkatrészre nem fog garanciát intézni, ez egyértelmű.
Sajnos az elmúlt 2 évtizedben én eddig csak olyan szerelőkkel találkoztam, akik minimum 4-5-szörös alkatrészárakat mondtak mindenre (kivéve márkaszervizek, ott inkább 10-szeres a szorzó, vagy több).Ez csak az én saját véleményem, de nekem pl. a szerviz által alkatrészre adott garancia sem ér semmit ilyen magas felár mellett, mert az általam vett alkatrészre se tart semeddig elintéznem a garanciát, és nagyságrendekkel olcsóbban megkapok mindent mindenféle kedvezmény nélkül is, mint az általuk kedvezményesnek bemondott árak.
Esetleg még ott tudnának vásárlókat "megfogni", ha garanciáztatás során nem számolnának fel plusz munkadíjat a meghibásodott alkatrész ki- és visszaszerelésekor, de én még olyan szervizzel nem találkoztam, akik ingyen dolgoznának ilyenkor (ez mondjuk érthető is).
Ha viszont így is, és úgy is (általam vásárolt, ill. tőlük vásárolt alkatrész esetén is) ugyanúgy fizeti az ember a plusz munkadíjat, akkor tényleg nem látom értelmét, hogy 4-5-szörös áron vásároljak tőlük.
Persze erre is találtak "megoldást", mert vagy nem dolgoznak hozott alkatrésszel, vagy ha mégis, akkor dupla áron számolják a munkadíjat. -
,
addikt
válasz Superhun #174229 üzenetére
Rosszul bírtam, de más választásom nem volt. Még 2010-ben történt Csehországban, egy Skoda Fabia hátulról telibevágta az autómat (B Vectra), de úgy, hogy a Fabiát onnan már a roncstelepre vitték el, totálkárosan. Az autóm ugyan járóképes maradt, de mivel nem tudhattam, hogy milyen mértékű a sérülése, ezért nem mertem vele hazajönni, a kárfelvételig ott is hagytuk asszony rokonánál, és egyből jelentettük is a biztosító fele a dolgot (saját, és a kárt okozó fél biztosítója fele is, volt rendőrségi intézkedés is, a kárt okozó fél természetesen piás volt, ahogy arrafele ez nem is túl meglepő). Kb 2 hónap volt csak az, mire megtörtént a kárfelvétel, pedig többször is felhívattuk asszony rokonával a biztosítót, de türelemre intették minden alkalommal (Allianz).
A 2 hónap (kárfelvétel megtörténte) után hoztam csak haza az autót. Onnantól kezdve további 3 hónap telt el, mire a cseh Allianz jelentkezett, és jelezték, hogy utalnak nekem x ezer Ft-ot. További 1 hónap kellett, mire a pénz tényleg meg is érkezett.
Mindeközben persze próbáltuk velük felvenni a kapcsolatot, de általában a levelekre nem reagáltak, ha mégis, akkor pedig semmi érdemleges nem volt benne. A magyar Allianz sem volt túl segítőkész az ügyben, a MABISZ is lepattintott, gyakorlatilag bárhova próbáltam fordulni, senki sem foglalkozott az üggyel.
De a hosszú várakozási idő volt a kisebbik baj, a nagyobb az volt, hogy a magyar Allianz által megítélt 720ezer Ft-ból a cseh Allianz csak kb 300ezer Ft-ot fizetett ki nekem (nem kis különbség volt ez akkoriban!). A különbség abból adódott, hogy a cseh Allianz az autó aktuális (akkori) piaci értékét jóval kevesebbnek határozta meg, mint a magyar. Tény, hogy itt Magyarországon ritka drágák a használt autók, de ettől függetlenül nem értem, hogy miért kellene, hogy engem az érdekeljen, hogy x országban mennyi egy használtautó piaci értéke, ha én nem x országban élek, hanem itt, Magyarországon (magyar autó, magyar rendszámmal, magyar biztosítással, stb., csak a baleset helyszíne volt külföldön illetve a kárt okozó fél is ott élt).
Próbáltam ügyvédi segítséget is kérni több helyen, de nem igazán tartották érdemesnek az ügyet arra, hogy foglalkozzanak vele.[ Szerkesztve ]
-
,
addikt
válasz Teodor52 #175091 üzenetére
Szerintem nincs mindenki számára létező legjobb választás. Nekem az 1998-as B Vectrába a Shell V-Power Racing 100 jött be a legjobban, olyan lett tőle az autó, mintha kapott volna +1 hengert. 7 éves korában nem ment úgy (a normál benzinnel), mint huszonévesen ezzel. Többször, több alkalommal is próbáltam, nem lehet nem észrevenni a különbséget. Ezzel szemben pl. a MOL 100-as esetében semmi különbséget nem vettem észre, pedig próbáltam azt is többször.
Nem az oktánszámhoz lehet köze a dolognak, hanem az adalékokhoz, de számomra nyújt annyival többet, hogy csak ezt tankoljam. Előtte Shell FuelSave 95-tel jártam sok-sok évig, az is teljesen jó volt, az OMV 95-öse is, de egyikkel se ment így az autó. A MOL benzinjei viszont mindig is gyengébben muzsikáltak nálam, azokkal soha nem éreztem azt, hogy a gázpedál legkisebb érintésére is ugrana az autó. -
,
addikt
válasz Qtya123 #175143 üzenetére
Szerencséd volt, mert ha kint a tábla, neked kellett volna meggyőződnöd róla, hogy mi van rajta. Én is jártam már hasonlóképpen, csak ott még tábla sem volt, mégis megbüntettek. Megyek oda az autóhoz, látom hogy kerékbilincs van rajta, mert állítólag rokkantparkolóban állok (meg mellettem még 2 másik autón is ugyanígy ott virít a bilincs). Én akárhogy néztem, sehol nem volt se tábla, se felfestés. Kijött a közterületfelügyelet, azt mondták, hogy igaz, hogy itt éppen nincs se tábla, se felfestés, de az utca túlsó végében viszont van egy tábla, hogy a parkolóhelyek legvégén 3 hely az rokkantparkoló. Ez oké is, csakhogy én nem onnan érkeztem, hanem a másik irányból, így a tábláról nem is tudhattam. Ettől függetlenül persze megbüntettek. Pontosabban a kerékdíj leszedési díjat kellett kifizetnem, meg megküldték a rendőrséghez a feljelentést, amivel aztán ők nem csináltak semmit, tehát ők külön már nem büntettek meg.
Egyébként voltak tanúk is, fénykép is a parkolóhelyről is, hogy se felfestés, se tábla nincs, így végülis csak a kerékdíjleszedési díjat buktam el. -
,
addikt
válasz Lord Dragon #175336 üzenetére
Nekem eddig bármilyen márkájú akksi volt az autómban, mindegyik kereken 7 évig bírta. A gyári is, a legolcsóbb is, meg a drágábbak is. A legnagyobb meglepetés az AKKSI márkájú akksi volt, mert az is bírta addig, mint a márkásabbak.
-
,
addikt
válasz focvis #176834 üzenetére
"... el kellene érni, hogy euró 3-as, 4-es szintűnél alacsonyabb besorolású motorral rendelkező járművek lehetőleg ne legyenek a hazai utakon."
Tehát akkor az EURO 2-esek nem maradhatnak, ellenben az EURO 3-asok meg igen? Az nem zavar senkit, hogy az EURO 3-as benzines motoroknál magasabb CO-kibocsátás volt megengedve, mint az EURO 2-es benzineseknél? -
,
addikt
válasz MasterMark #176890 üzenetére
Ez igaz, nézték még a HC+NOx-et is. CO esetében az EURO 2 volt a jobb, a másikban meg az EURO 3.
Mindenesetre nagyot változott a világ, hogy a korábban a környezetvédelmi vizsgán zöld matricát kapott autók (lambdaszondával, katalizátorral, kipufogógáz visszavezető szeleppel /EGR/) mára már túl szennyezőnek minősülnek. -
,
addikt
válasz MasterMark #176893 üzenetére
Igen. Az enyémben is van.
-
,
addikt
válasz MasterMark #176895 üzenetére
Papír szerint kell hozzá (gyári tartozékok voltak), más egyéb téren nem tudom, de a vizsgán volt, hogy másik mérőszondát hoztak, mert nem akarták elhinni, hogy ilyen alacsony a károsanyag kibocsátása egy kilencvenes évekbeli autónak (EURO 2-höz képest).
Ebből a motorból amúgy nem volt EURO 3-as, mert 2000-től másik motorokkal futottak ugyanezek az autók, illetve kaptak még egy lambdaszondát pluszban a meglévő mellé (a katalizátor előtt és után is volt így már).
Azt tudom, hogy amikor még a műszakitól külön volt a környezetvédelmi vizsgáztatás, akkor zöld színű matrica szokott a rendszámra kerülni (a biztonság kedvéért azért rákerestem a régi képeim között, de valóban így van). -
,
addikt
válasz #89309696 #176864 üzenetére
Nem kötekedésképpen, de az EURO normáknak nem a károsanyag kibocsátáshoz van közük?
Amit írtál, az alapján ha egy autót EURO 2-es motorral veszünk meg, akkor az nem biztonságos, végleg elavult, és nem az útra való, ellenben ha ugyanezt az autót EURO 3-as vagy EURO 4-es motorral veszed meg (ami abszolút lehetséges), akkor máris biztonságos, nem elavult, és az útra is való így már? -
,
addikt
válasz ivana #176913 üzenetére
Egyetértek, ezért is írtam példának azt is, hogy ha ugyanabban az autóban EURO 2-es motor van (ugyanúgy lambdaszondával, katalizátorral, EGR-rel), illetve ugyanabban az autóban már EURO 3-as, akkor az egyik esetben már nincs helye az utakon, míg a másik esetben meg már van?
Persze ha valahol meg kell húzni a határt, akkor meg kell húzni, viszont egy olyan országban, ahol kb 15 év az autó átlagéletkora, ott kitiltani a 20 éves autókat, az elég "érdekes" húzás lenne. Szerintem biztosra vehető, hogy ebből nem lesz semmi. -
,
addikt
Csak nehogy aztán azt hozzák ki ebből, hogy a kárt okozóknak ezentúl majd kisebb mértékben fog emelkedni a biztosításuk, ellenben mindenki másnak is emelkedik alapból. Mert hogy a biztosító nem fog "ingyen" engedni, az tuti. Egy biztos, egy valaki fog csak így megint jól járni, mégpedig a biztosító.
[ Szerkesztve ]
-
,
addikt
válasz molnarpeter #177234 üzenetére
Melyik rendszernél fogva mentek tönkre? Ezt nem hogy én nem tudom, de még az autókat használók sem szerintem. Erdészeti Dusterek voltak, sokat nem vártak tőlük, ehhez képest meglepően jól helytálltak, leszámítva a motorokat, mert azok szép sorban adták fel a harcot.
-
,
addikt
válasz F_Zolee #177763 üzenetére
Sötét utcában a fekete autót nem biztos, hogy időben észreveszik. Aztán pl. szakadhat az eső is, az még tovább rontja a dolgokat. Én egy nagyon jó dolognak tartom a parkolófényt, már messziről látni, hogy jó messze előtted a nagy feketeségben valami fényforrás világít, tehát ott "valami" biztosan van.
A biciklisek egy része egyébként nem használ semmiféle fényforrást, se az nem érdekli őket, hogy ők lássanak, se az, hogy őket lássák. Sokszor csak a szerencsén múlik az életük, de nem igazán érdekli őket. Pl. a fényvisszaverő mellényt is már messziről kiszúrja bármelyik autós, mégis egy kezemen meg tudnám számolni, hogy hány biciklisen láttam ilyent lakott területen kívül este. -
,
addikt
válasz F_Zolee #177767 üzenetére
Kivilágítatlan utcában már az utca elejéről látod így, hogy van ott "valami", mert látod a fényt a sötétségben. Olyan távolságból a sötétben nem látsz még autót sem, nem hogy rendszámtáblát. Rosszabb látási körülmények között (pl. szakadó eső) meg még jobban érvényesül a haszna. De szoktak az ajtókba is fényforrást tenni, így ha sötétben kinyitod az ajtód, egyértelműen látható lesz az a távolság, amit meg kell tartania az érkezőknek, ha nem akarnak beléd menni.
Persze lehet ezek enélkül is élni, de szerintem hasznos dolgok. Kb mint az akadályérzékelős elektromos ablak, állítólag az sincs még minden autóban? Nekem a huszonévesben már az is az alapfelszereltség része volt, ami arra szolgált, hogy amikor automatikusan ment fölfele az üveg, ha ott volt a kezed, nyakad, akármid, akkor érzékelte azt, és nem vágta le. Lehet enélkül is élni, de azért hasznos dolog tud ez is lenni.Nekem az 5W-os helyzetjelző meg se kottyan az akksinak, ha egész éjjel kint a parkolófény, akkor sem.
-
,
addikt
válasz BigBlackDog #177820 üzenetére
Előzni nem szabad, de elhaladni mellettük igen.
-
,
addikt
válasz szabonagyur #178125 üzenetére
Na ezt nem tudom. Ha figyeli, hogy ülnek-e az ülésben, akkor lehetséges. Ha viszont csak az öv becsatolt állapotát nézi, akkor sokan becsatolják ugyan, csak éppen nem magukon húzzák át az övet, hanem vagy az ülés mögött, vagy csak simán ráülnek, ők így pórul járhatnak. Olyant is láttam, hogy be volt csatolva az öv az üres ülésben, az illető ráült, és csak fönt húzta át magán. Ha jól gondolom, ilyenkor egy balesetnél mivel a derekánál nincs az illető rögzítve, ezért ütközéskor elkezd csúszni előre, fönt az öv a mellkasáról átkerül a nyakára (ahogy lejjebb csúszik a test), ahol is az övfeszítő patronok ráfeszítik azt.
-
,
addikt
válasz ngaba #178841 üzenetére
Az év autója díjat újonnan kapta. Attól még használtan lehet iszonyatosan rossz. Unokatestvérem szívott is vele sok-sok éven át, végül kb ingyen oda is adta az első jelentkezőnek, csak szabadítsák már meg tőle. Folyamatosan baja volt annak az autónak. 1.6-os motorral 1,5-szer többet evett, mint nekem a 2000 köbcentis benzines. Míg nekem 2 évente látott csak szerelőt az autó műszaki előtt (meg persze évente olajcsere és társai), addig neki folyamatosan volt vele valami gond. Gyakorlatilag nem volt olyan alkatrésze az autónak, ami az évek során ne ment volna tönkre.
-
,
addikt
válasz #89309696 #178861 üzenetére
Amiatt kérdeztem, mert eddig több helyen laktam, több helyen voltam már orvosnál ilyen ügyben, de kb semmit se néztek, sőt, volt ahol egy az egyben be se hívtak a rendelőbe, hanem csak kiadták a papírokat, és kész. (Munkahelyi alkalmasságik szintén hasonlóan szoktak zajlani.)
-
,
addikt
válasz Dluinet #178859 üzenetére
Én Opellal vagyok ugyanígy, 22 éves, 7 éves kora óta van nálam, de ebben még semmi nem romlott el (pedig tele van extrákkal). Ami még érdekesebb, hogy olyan dolgokat sem kellett benne eddig cserélni, amik ugyan nem az elromlás kategóriába tartoznának egyébként sem, hanem elhasználódás, viszont még ezek is a gyári legelsők vannak benne (gyújtótrafó, lambdaszonda, kerékcsapágy, kuplung, lengéscsillapító, stb.)
Motor mondjuk már volt benne cserélve, de az gyakorlatilag inkább egy "baleset" miatt, mert a kettérepedt hűtő miatt eltávozott az összes víz belőle, amiről én nem értesültem, így haladtam tovább, mintha minden oké lenne. Csakhogy a motor ezt másképp gondolta, és szépen megfőtt.
-
,
addikt
válasz Dluinet #178869 üzenetére
Pár éve ezt akartam én is venni (Peugeot 607, 2.7 V6 HDi), csak éppen szerelőt nem találtam, aki vállalta volna akár az átnézést, akár a szervizelést. Állítólag ez a 2.7 V6 HDi a létező legrosszabb motor hozzá, helyette a 2.0 HDi-t szokták hozzá ajánlani, csak az meg gyenge egy ekkora autóhoz.
Hasonlóan voltam a 407-tel is, az is tetszett volna, de annyira rossz híre van annak is, hogy nem mertem végül megvenni. -
,
addikt
válasz #89309696 #178876 üzenetére
Szerintem nincs az a rendőr, aki foglalkozna ezzel. Pl. tőlem soha nem kértek szemüveget (bár napszemüveg mindig van rajtam, ha az is annak számít), de egyébként is nem is látok jól szemüveggel, csak kontaktlencsével, azt meg úgysem látja a rendőr, hogy hordom-e vagy sem. (Egyébként hordom, kényszerből.)
-
,
addikt
válasz kisza25 #178968 üzenetére
Vagy megmutatják a kamerás felvételeket amin látszik amikor épp dolgozol, és a munkaszerződést, rajta a saját személyes okmányaid adataival. Ettől függetlenül ha a mostani éned mindenképp szeretnéd megőrizni, akkor legyen egy menekülési útvonalad a kútról kifele, nehogy rád hívják a zubbonyosokat.
-
,
addikt
válasz AMD Power #179453 üzenetére
Mindenkinek más tetszik. Én még jól kinéző Suzukit életemben nem láttam, de Toyotát sem (Toyotából nekem egyedül a Celica tetszett, annak a vásárlása tervben is van már régóta, de persze biztos vannak, akiknek meg pont annak a formája nem jön be).
Nálam egyébként van a tetszik kategória, van a nem tetszik kategória, meg van a közömbös kategória. A japánok a 90-es években csak a közömbös kategóriában voltak a szememben kinézet szempontjából, de minél újabbakat nézek, annál inkább mennek át a nem tetszik kategóriába. -
,
addikt
válasz ngaba #179497 üzenetére
A Dacia 1310 kis túlzással egy luxuslimuzin volt (pl. egy Trabanthoz, vagy más hasonló kaliberű autóhoz képest). Volt nekünk is, valóban kényelmes volt, de csak ha rövidebb távokon használta az ember (max 30-40 km). Hosszabb távokon hátul ülve nekem mindig úgy fölkavarodott a gyomrom, hogy minden alkalommal hányingerrel szálltam ki belőle, annyira rosszul lettem. Vagy az ülése volt túl puha, és nem volt semmi tartása, vagy a futómű volt túl lágy rugózású (vagy mindkettő együtt).
Tizenévesen már nálunk is a végét járta, bár akkoriban még mást jelentett egy tizenéves autó tartósság szempontjából, mint mondjuk egy évtizeddel később. (Nekem egy 22 éves autóm van, ez már a 90-es évek második feléből származik, de ezzel bármikor el merek indulni bárhova Európán belül. Tavalyelőtt volt egy görög-albán-horvát-olasz túránk vele, 6 nap alatt 4251 km-t autóztunk le vele, meg se kottyant neki huszonévesen.) -
,
addikt
válasz ΞΔGLΞ #180100 üzenetére
Egyetértek, a budapesti közlekedés egy külön műfaj. Végigvezettem már pár európai országot sima közúton is, de egyedül Budapest az, amit tényleg a hátam közepére sem kívánok vezetés szempontjából (de ez erősen kerületfüggő).
Ha már szóba hoztad a dudálgatókat, ők vajon hol és milyen KRESZ-t tanultak, hogy agyatlan módon nyomkodják a dudájukat, ha épp olyan kedvük van? A KRESZ egyértelműen meghatározza, hogy mikor dudálhat az ember, az pedig lakott területen belül kizárólag balesetveszély esetén, a baleset megelőzése céljából történhet.
-
,
addikt
válasz Tsebacsi #180170 üzenetére
Olaszoknál ugyanez van most is, pontosan ahogy írod, ha először vagy ott, akkor elsőre szinte rettegsz, de aztán belesimulsz a káoszba (ami valójában nem is káosz, mert ugyanazt és ugyanúgy csinálja mindenki, tehát meg van benne a rendszer, csak elsőre tűnik furcsának).
Albánoknál is hasonló világ van, de mivel mindenki ugyanazt csinálja, ezért nincs gond azzal se. Pl. bevett szokás volt, hogy a 2 sávos útból 4-et csináltak a közlekedők. A képzeletbeli külsőben mentek azok, akik normál tempóban akartak közlekedni, a képzeletbeli belsőben meg a sietősebbek. Mindenki ezt betartva közlekedett, és nem is volt semmi gond, se baleset, se dudálgatás, se semmi. Senki nem tartott fel senkit, mindenki beengedett mindenkit, kifejezetten nyugodt világ van náluk is közlekedés szempontjából. Legalábbis én így éltem meg. Rendőrök se b@sztattak senkit, ideges, elmebeteg, dudálgatós sofőrökkel se találkoztam soha. Görögország is jó ilyen szempontból.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Noble Chair EPIC
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen