-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
deicide
veterán
Hehe, Fehérvár ilyen. Nem mindig vagyok huligán, de a kétsávoson többször eldurrant már az agyam az egymás mellett óra szerint 50-el menő (60-as tábla) hétvégi sofőröktől. Persze a szemükben én vagyok a köcsög (szabálytalan, tudom, azaz jogos), hogy a záróvonalon átlépve a szembesávban előzöm meg őket.
Viszont van egy-két üdítő kivétel, aki észreveszi, kicsit rágyorsít a belsőben és kisorol előlem. Ezek viszont általában a sztereotip márkák sofőrei, akik nem szarják le, hogy esetleg gyorsabban haladnék a megengedettnél.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
Velence és Börs között nincs szerencsére egy darab sem.
Ellenben múlt szombaton siettem haza a tüzijátékra és a Pákozdi pihenőnél a tök sötétben sipákolt a női hang, hogy S1, bízom benne, hogy megdolgozott a pénzéért a kütyü, mert elég sokan eresztették, ha nem is 2xx-el, de azért bírsághatáron túl és semmit nem lehetett látni belőlük.
tboy93: na igen, én így járulok hozzá a kasszához. A fogyasztást ilyenkor nem nézem, de önmagában pl a 200-as egyenletes utazósebesség az 20 alatt van, csak a sok fékezés, gyorsítás, ami megdobja.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz tomcsi23 #42154 üzenetére
Ájj, megint a pongyola fogalmazás. Igen, a lakóhelyem és a munkahelyem közti útvonal nem érinti Budapest területét. De ezen felül azért be szoktam néha tévedni a főváros határain belülre.
lenko: az M6-on nem csodálom, hogy nem akadályoz, igaz lejjebb, Dunaújvárostól lefelé volt olyan, hogy autóval sem találkoztam azonos irányban. Kihalt jellege van arrafelé, de ezekszerint már Érd környékén is.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz Skillet #42160 üzenetére
Bringásként/autósként mondom, azért itt-ott van változás. Már amerre én járok:
62-es főút, a teljes hosszán (2km-t kivéve) teljesen újraaszfaltozva, tükörsima.
Agárd-Zichyújfalu újraaszfaltozva.
Velence-Pusztaszabolcs folyamatban, majdnem kész.
Kápolnásnyék-Lovasberény jó része is már tükörsima.
Csákvár-Oroszlány.És ez csak amerre járok. Persze ezek nem a BP-i dugódíjból valósultak meg, hanem gondolom EU-s pénzből. A dugódíjból valszeg semmi sem fog javulni tényleg.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
Lefelé dél felé nem nagyon van kanyargós, illetve Szekszárd után, a Szálkai tó felé, na ott vannak jó részek, csak ott meg néhol fos a minőség.
A 82-esen Zirctől Veszprémig bringáztunk nemrég, na ott tényleg lehet veretni rendesen.Speedfire: na ja, az nekem is hiányzik, alig merek néhol az út szélén bringázni, annyira tré. Autóval sem sokkal jobb...
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz Speeedfire #42167 üzenetére
Szápár-Tés-Várpalota is gyakran előfordul bringával, de az is borzalom, még a Szápári oldal nem is, de Várpalota felé lefelé ereszteni a bringát 60-70-el, halálfélelem, mikor repülök el egy úthibán...
Viszont tényleg szép a környék. Nekem főleg a Bakonycsernyei szélerőművek jönnek be.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz trialboj #42642 üzenetére
Cikket nem találtam hirtelen, de ez minden modern autónál így van, motorfék üzemmódban nincs befecskendezés, nincs fogyasztás, az autó mozgása tartja forgásban a motort.
Viszont, hogy melyiknél fogyaszt kevesebbet, ott már megoszlanak a vélemények. Totalcar mérte is, hogy az üresbe rakás, ha hajszálnyival is, de kevesebb üzemanyagot fogyaszt, mint a motorfék, mert hiába nem fogyaszt abban az esetben, de sokkal jobban lassul a súrlódás miatt és ezért gázt kell adni, hogy ugyanoda eljuss, mint üresben gurulva.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz z123456789 #42689 üzenetére
Alpokból én is gurultam le Osztrák pályán 150 körül üresben, nyilván életveszélyes, mert üresben semmit nem tudsz hirtelen csinálni, csak fékezni, de nagy élmény volt és alacsony fogyasztás valóban. Szóval én is ezt az álláspontot képviselem lejtőn.
A másik heppem motorfékes, de az egyszer sikerült csak éjszaka. Budaörs-Sukoró, Diósdon, Érden át, fékpedálra lépés nélkül. Azaz minden kanyarodás, kereszteződés előtt motorfék, ima, hogy ne jöjjön senki és ne tartsak fel senkit. Rohadtul idegőrlő 40km volt, de mikor hazaértem, boldog voltam.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz Declare #42699 üzenetére
Mennyi ilyen szar@pel megneelőzzönmár-ral találkozom pályán (javarészt SUV és sztereotip márkák). Utolérem 150 körül belsőben, de nem akar félreállni, inkább elkezdni nyomni. Aztán némelyik 180 körül, némelyik csak 200 után jön rá, hogy ő tulképp ennyivel nem akar menni és félreáll. Van a bunkóbb fajta, az meg felgyorsít, míg úgy érzi, hogy az neki már elég, de nem áll félre, azokat sajnos jobbról kell megelőznöm...
Szóval igen, a pályázáshoz is kell egyfajta magadra erőszakolt nyugalom, hogy ne harapd ketté a kormányt fél óra után.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
No, eljött az első szerviz ideje az OPC-vel. Elkezdett kopogni a bal eleje. Lengőkar szilent és motortartó bak van kikopva! Nyilván én is hibás vagyok benne, mert nem keveset kap, de akkor is. Ellenben garanciában cserélik mindkettőt a héten.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz SzlobiG #46088 üzenetére
Ugye? LE-ből és Nm-ből sosem elég.
Tegnap volt utasom, mondta az elején, hogy kb ő is ilyen stílusban vezet, csak nincs hozzá autója (1.6-os régi Audija van). Aztán amikor bemelegedett a technika, átértékelte. Nem azonos stílusban vezetünk.De ha beülne egy erős autóba, neki is változna a stílusa, amint ráérezne, hogy tágabb határok között lehet autózni. Ez szerintem tök normális, csak tényleg kicsit fel kell nőni hozzá, hogy mindig tudd, meddig lehet elmenni...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz EQMontoya #46102 üzenetére
Az azért tragédia lenne. Szerencsére csak kevesen érzik úgy, hogy versenypályának használják a közutat. Abból viszont több van, aki a napi frusztrációját éli ki, ráadásul autója sincs hozzá, na az tényleg veszélyes...
Qru: úgy-úgy, megszokod és már nem érzed, csak akkor tudod, amikor beülnek melléd a lányok és sikítanak,
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
Egy kis info, OPC-hez első gyári fékbetét szett (4db), munkadíjjal együtt 135k.
De inkább, mint az az éktelen dörzsölő hang, ami az autóból jött fékezéskor.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz Declare #48171 üzenetére
Nyilván nem szettből 4db.
42k km-t bírt, nem panaszkodom. A tárcsa meg még elbír kb 25-öt, ha nem annyira vadulok.
Qru: Ebben tárcsa nincs, csak a betétek. Két első tárcsával fél millió lenne. 90-nek én is jobban örülnék tárcsástól.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
Bizony, b*zi vagyok, de 250-ről néha gyorsan kell lassítani.
Szlobig: Nem mindig ilyen a stílus, de gyakran, mert az előzök, beférek manőverek során is vissza kell fékezni a haladó sor sebességére viszonylag hamar és azt is szeretem.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
-
deicide
veterán
Ilyen sokan fogják két kézzel a kormányt? Kezdem szarul érezni magam, hogy 220 felett fogom csak meg két kézzel.
Tekerni is könnyebb nekem tenyérrel, egy kézzel.Ééés, 10 alatt volt a fogyasztás múlt hét végén egy Velence-Szlovénia-Velence (Olasz)-Bécs-Velence ~1700km-es úton. Egész konkrétan 9.7-re jött ki az átlag úgy, hogy végig megengedett+15-el mentem és nem volt dugó.
A Velence-Velence táv öt és fél óra volt, alig volt forgalom szerencsére.Viszont az olaszok nem szívbajosak, Udine környékén a hegyekben sincs sebességkorlátozás, sem az alagutakban én meg simán benyomtam 148-ra a tempomatot és azért volt egy-két kanyar, ami még nekem is határeset volt ezzel a tempóval.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz z123456789 #51613 üzenetére
Mindkettő így van, igen.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz barnam_ #52879 üzenetére
M0-n 133-ig jó vagy objektív alá. Én 135-re állítom ott mindig a tempomatot, az nekem GPS szerint 129.
De hazafelé olyan 17:30 körül már Érdtől is sűrű gomolygó köd volt, kicsit visszább vettem én is a szokásosból, leginkább azért, mert a sok kisteher 110-el előzte a külsőben 100-al haladó még nála is jobban félő autósokat.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz Skillet #54399 üzenetére
A lágymányosival mi a gond? Anno a kéccázat buda felől megbírta a futómű, nem éreztem szarnak az aszfaltot. Lehet átrepült felette.
Más, csókoltatom a kamionost, aki tegnap mögöttem (kerékpároztam a 62-esen Seregélyes után) csikorogva fékezett és csak kicsi híján nem lökött árokba. Úgy gondolta, hogy még meg tud előzni, mielőtt szemből megjön 2 hasonló soktonnás haverja. Aztán rájött, hogy mégsem... Engem meg a víz levert egy pillanat alatt.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz golfvariant #55568 üzenetére
Most meg már csak 6cm, estére már negatív lesz.
Reggel végre én is Fittipaldizhattam kicsit, volt is villogás szemben, hátulról, de a f*szomnak van ideje 30-40-el lötyögni belterületen, ráadásul úgy, hogy maximum kicsit latyakos volt az út, nem havas, simán jó volt a x0-x0 is. Direkt nem írtam valós sebességet, nehogy elásson mindenki.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-
deicide
veterán
Itt szerencsére alig volt valami, pénteken hazafelé is csak simán nedves volt a burkolat M7-en, bírta a 180-at is, ahol a forgalom engedte.
Viszont azt nem tudom, hogy az új szedán Lanceres családapa anyukával a jobb egyen mit érez akkor, amikor elmegyek mellette Fehérváron a budai úton befelé, 2 sávos úton jobbról és elkezd jönni utánam, egészen felveszi az én 100-as utazómat a lámpáig. Aztán a lámpánál "kilő", én meg így 70-ig mentem mellette szépen kettesben, majd ráléptem a pedálra és otthagytam. Aztán a következő lámpától már nyugodt sebességgel indultunk, nem forszírozta...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
Akkor te is futsz össze ilyenekkel. Én néha azon vagyok, hogy hagyom, hadd álljon a cerkája, de végül mindig győz a kisördög. Ezért is közelíti a 12 litert a közel 60k km átlagfogyasztása.
Most hirtelen felindulásból kiböködtem kalkulátoron, hogy ez hány liter a drágább üzemanyagból és mi összeg.kisza25: 154-től büntetnek. A fix trafik előtt lassítok, ott nincs kibúvó, a 3 lábúak ellen véd a blokkoló.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz kisza25 #57214 üzenetére
A kor nem kifogás, 41 leszek napokon belül, de pályán pont fordítva van, ritkán megyek 160 alatt.
Más, kollégám OPC Insigniákat nézeget használtan, benzines turbós motornál milyen költségek vannak, ha megkotlik valami? Nekem még ugye nemigen van tapasztalatom, mert eddig egy motortartó bak és szilentek fáradtak csak el, meg egy szett fékbetét.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
-
deicide
veterán
-
deicide
veterán
Sötétben kicsit én is ettől tartok mostanában, mióta páromhoz járok át Velencére és a rendőrség előtt is el kell haladnom (ahol parkoltunk, amikor találkoztunk), onnan mindig furán néznek az éppen az udvaron cigiző rendőrök, de még nem ugrottak be autóba és kezdtek el üldözni. Az már melegebb szitu, hogy általában nem látom, hogy milyen autó jön szembe sötétben, aztán jópárszor rendőr volt és azért érzékelhető, hogy nem 50-el haladok. Csak ott is, mire utánam fordulnának, már messze járok.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz dellfanboy #58282 üzenetére
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz dellfanboy #58288 üzenetére
Ahogy Tsebacsi mondja, J Astra OPC. És igen, ez a kék illik hozzá, a több rendelhető színre rá sem néztem. Bár még talán fehérben...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz Motion_Blur #58293 üzenetére
Méricskéltem anno én is, hogy az F Astra-hoz jó, de ehhez kevés lesz, csak lusta voltam mellétoldani. Most kókány megoldásként kerti kő járólap van beásva a jobb oldalához, hogy ne a sárban üljenek a kerekek.
De maga az épület tuti, máshol nincs neki hely, így viszont a polikarbonát tető és oldal miatt nem fogja el a fényt a szobától, ha ki van nyitva a spaletta.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
A szél és útviszonyok befolyásolják a motor forgási sebességét egy adott sebességnél? Én úgy gondolnám, hogy nem, a szél és az emelkedő/lejtő csak azt befolyásolja, hogy mennyi üzemanyaggal éri el adott körülmények mellett az adott sebességet (gázpedálállás). A sebesség és a fordulatszám között mindössze a váltó áttételezése a kapocs. De javítsatok ki, ha rosszul gondolom.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest