- Synology NAS
- Hálózati / IP kamera
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Amazon Prime Video
- ASUS routerek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz EQMontoya #17683 üzenetére
Na de van nekik tisztán elektronyos üzemjük is. Vagy mintha az RX400%/Gs450H nál és a priusnál is olvastam volna hogy van 5-10km tisztán villanyos üzeme. Márpedig akkor pont ezt teszik az én megítélésem szerint.
(#17684) trassher: szerintem nem lesz ennek akkora hatása. Első körben csak a tesla és fischer rendelkezik ez irányú patenttel és működő megoldással.Ez mindenkit lenullázna még ha Tusk ki is akarta/akarja adni ingyen - annál jobb üzletember ő Második körben a világ nyersanyagkészlete véges. Ha most hirtelen mindenki elkezd akkukat gyártani, viccesen lemerül minden és gyanús h a nyersanyagáraknak szevasz. Harmadiknak meg ugyan nézzük már meg az atomenergiától való elfordult *világot Fukushima után. Ugyan miből töltenénk ennyi tisztán villanyos autót? Pláne amíg Simon L szerint azért nem jó a napelem mert este is kell áram
(#17685) zoo8800: most már ki vele, ne idegesíts!
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz szőröscica #17687 üzenetére
A leaf normálban 200km max. Azért a tesla -még ha nagyobb akkuval is- ennél többet tud. És ne felejtsd el, hogy nem kis pályázik a szolgáltatásokkal. Nem azonos a közönsége. A Leaf városban jó, meg az olyan csóróknak mint mi itt. De nem mi vagyunk az igazi piac, így a fejlesztések is felülről fognak leszivárogni. Ahogy a priusnál is volt: amikor a celebeknél divat lett, leszivárgott lassacskán.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz EQMontoya #17690 üzenetére
Természetesen. De csak maga a fk nem tud anynit törlteni h a motor legyen a másodlagos forrás szerintem. Nincs vele tapasztalatom sajnos
(#17691) trassher : ki tudja mi van a háttérben. Majd ha vmi napvilágra kerül, foglalkozom a tényekkel, de jelen pillanatban megállnék a chemtrailnél
(#17692) joamilestoné: bármelyik autógyártót üdvözlök aki meg akarja tenni a sok beszéd helyett
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz szőröscica #17699 üzenetére
V8-s villanymotor?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
válasz szőröscica #17802 üzenetére
Én meg veszem a prémium nyálat itten 360 körül
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz SzlobiG #17812 üzenetére
Természetesen szíved joga leírni. Csak ugye volt már hogy sokan szintén csak leírták erről a véleményüket. Most nem kezdem én mert csak nem de jómagam sem értek vele egyet.
(#17814) EQMontoya : hallgatlak mit csináltam rosszul
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz Skillet #17819 üzenetére
A műszakin most is csak okosban megy át egy gyárilag DPF-fel szerelt , de levakolt gép. Anno Dominál -lévén első DPF-s autóm volt- körbejártam a kérdést. Nekem is az volt az első gondolatom hogy sznak bele? Aztán láttam egyet tisztítás alatt. Elég az hozzá h nem ok nélkül van ott.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Remekelek28 #17834 üzenetére
Es az atrakas ingyije van?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz tomiii. #17859 üzenetére
Pedig a csomitartó nálam kulccsal nyílt a rendszám feletti króm pöttyet birizgálva a kulccsal. De csak kulccsal .
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz MC Pite #17909 üzenetére
1: ki? - Magukat a politikusok magukat soha sehol nem veszik elő
2: miért? - Ha volt bárki aki elhitte a laboros számokat, lesz kedves magát feljelenteni. Problem solved.
3: akkor már miért nem a teljes világot? - Gondold végig a dolgot. A világon mindenhol elfogadott a mérési ciklus, plusz minden gyártónak engedélyezett hogy a különböző motorok által produkált adatokkal átlagoljanak (tom h itt a nox a kérdés nem a co2 de az elv a lényeg), amit mindenki jóvá hagyott a világon - akkor miről van szó?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz parandroid #17912 üzenetére
Tényleg jó lenne látni mit mutatnak a többi gyár méréseinek az ellenőrzései. Azt értem h a klíndejzel névvel átbszták a népet, ugyanakkor nem hiszem hogy az a szoftver mod (vagy bármi más ami más gyártónál megfeleltethető ennek) egyedi a piacon. Létezhet hogy a világ egyik legnagyobb autós vállalata képtelen lenne a piaci átlagot teljesíteni? Esetleg hogy hallgatólagosan éveken keresztül tétlenül nézi pl a belső vezetés hogy technológiai szempontból ennyivel jobb legyen bármi más? Kétlem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz MC Pite #17919 üzenetére
Nem számít hol indult a botrány, mert az usa is elfogadta az eddigi regulációt. Ismét csak azt kell mondanom, hogy ha bárki elhitte hogy egy laboratóriumi mérés és ciklus mérvadó, az megérdemli.
Autós szervezetek? Mint az ADAC? Ne komolytalankonjunk mánHa más a nyél, akkor más a norma. Jó lenne szembenézni azzal, hogy tiszta közlekedés nem létezik! Az lenne igazságtalan ha a két nem azonos hajanyagra azonos normát kellene megvalósítani.
A 29 mérés ok, de nem csak ezt és ennyit kellene mérni. Vajh a 3 liter + benzines nox-on túl mennyi mást okád? Sok arra a pickup, tehát csak a noxon rugózni, struccpolitika.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz rbalint88 #17924 üzenetére
Ne legyünk álszentek! A zEmberek is legalább annyira hibásak. Gondolj pl az óra szerinti csodavárásra. Meg minden hasonlóra. Szerinted a szakik a laboros ciklust miért találták ki? Mert a zEmberek ezt várták! Az én szememben ez megérdemli a bűnhődést.
Azt el tom fogadni, hogy nem volt tisztességes klírdejzelnek hirdetni. Jár a fszkorbács.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz rbalint88 #17926 üzenetére
Nyugodtan vegyuk ide. Volt nalunk nemetbol vendeg. Meg voltam aldva vele. Mert auto csak 100k kmig l3tezik. Beult Teddybe es tippre sem volt kozeleben. Utana meg jott azzal h biztos sokat koltottem az autora....
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz Declare #17946 üzenetére
A Tesla nem nyereséges, ezt nagyon régóta tudni. A jövőbe fektettek be a részvényesek. A Teslának nagyon sok olyan szabadalma lesz amit más , ha nem akar nulláról indulni meg kell majd vennie. Eccerű ez mint az ecceregy. Azt sem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy most kinek jött a legjobban ez a cirkusz. Mert ugye vki elég jól felfektette az új gyár megnyitását Hollandiában.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
válasz Declare #17988 üzenetére
Lehet nem volt egyertelmu amit irtam - pedig bele volt karcolva h manual valtos- de akkor kihangsulyozom: nem automata volt. Persze en automata parti vagyok es mar tucat eve automata kocsim van de meg aposom 1.4 manual gastrajat sem fullasztom le amikor alkalomadtan vezetem. Ez csak technikai tudas es minimalis erzek kerdese szerintem. Az h vki azzal jatszik h sporol ,5 deci nyalat h 1000 rpm korul akar valtani nem ide tartozo. Igen is 1200-1500 kozott kell valtani vagy akar magasabban plane ha van a kocsiban dmfw.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
Siófokon hol tok Plastidipet venni? Ezüst színűt ha létezik .
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz fasirTTT #18184 üzenetére
15 nap. El kell menni postara ha nincs kartyan pez amivel a kormanyablaknal lehet fizetni. Ha van kartya akkor nincs gond lehet egy helyen intezni.
Mod ha az eredetiseg vozsga mar a kezedben van.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz AMD Power #18238 üzenetére
Ugyan egyet értek azzal h repedezett gummát ne rakjunk fel ha csak nem elkerülhetetlen, azomban túlzó pazarlásnak tartom ha csak a kora miatt nem használunk fel valamit. Én 4-5 éves gumit szoktam venni, jellemzően télit 7 mm körüli bordamélységgel amik nem hibásak, és max 2 szezont használom mert elkopik. Így legalább kicsit visszaveszek a környezetszennyezésből amit a feleslegesen eldobott gumik jelentenek.
És kár jönni azzal hogy nem tapad, mer jujj, meg izé és meghaluuuuunk(!), mert nem. Több mint 10 éve ezt csinálom, önhibás balesetem - de még mást érintő károm se- nem volt.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz roberto211 #18242 üzenetére
Elvi kérdés. Ugyanott vagyok árban. És nálam nem bírna ki 4-5 szezont, mert én Lujzi óta csak télit használok. Azért max a 2 szezon. Pazarló és felesleges megítélésem szerint ez a gumi mizéria. A gyártókon kívül senkinek nem kedvez.
Persze megértem, hogy jobb tapadás meg fiszem-f@szom. Viszont az nem fér a fejembe hogy hogyan lehet pl nekem úgy közlekedni, hogy soha nem a gumin múlik a megállásom és a szituácija elkerülése. Mert ha ekkora tehetség vagyok a jövőbelátással, akkor nem értem miért nem nyerek a lottónhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz roberto211 #18245 üzenetére
Arra céloztam, hogy nem csak a gázt ismerem, és körültekintő vagyok , ha kell más helyett is
TaaT: már próbáltam egyéni ragnot kérni - "a fórum hülyéje"- de Kalandor nemet mondott.
[ Módosította: Karma ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Megfelel mind a kettő nekem. Igazából a 4 évszakosat favorizálom, de a téli teljesítménye rosszabb mint bármilyen használt télinek. Így maradok a télinél. Miden második évben megveszem 60-100k között a szettet és meg vagyok nyugodva hogy kisebb az öko lábnyomom. Éppen elég hogy szeretek autózni és annyira nem vagyok zöld h leszokja róla
Most Teddy miatt éves lesz a csereperiódus, de nem változtatok, mert hiszem hogy jobbat teszek mintha hagyom a levedlett de még használható gummákat parlagon.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz tomiii. #18252 üzenetére
Otthon nem tárolok (helyhiány okán, de mondhatnám a hozzáértésemet is). A tárolás miatt is fizetek. Hála az égnek már nem használom annyira és úgy az autót mint régen, így nem hangsúlyos a nyári időszakban a fogyasztás különbség. Mint említettem nem vagyok olyan zöld hogy 1 literen fennakadjak. És nem akarom én feleslegesen 4mm alá vinni a gumit. Ott már aktívan cserlélek. Most is a nyáriak a 19n közel slick és végre levették a kerékőrt így hamarost megy fel a téli gumma. A légrugó miatt meg nem megy el 3-4-5 szezont semmi, mert a folyamat futómű liftezés miatt akkor is elnyalja ha minden egyébben (pl nyomsás) oda van figyelve.(ejnye de rusnya szenvedő szerkezet lett ez )
MOD De nem azért írtam h ez bárkinek is javallot, csak leírtam a saját nézőpontomat és módszeremet !
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen