- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Hálózati / IP kamera
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Linux kezdőknek
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Crypto Trade
- Windows 10
- Microsoft Excel topic
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
stickermajom
addikt
válasz motoflug #47288 üzenetére
Pont ma néztem, hogy jövő hétre 16 fokot mondanak nappalra. Én még biztosan várok velük legalább jövő hét végéig. Aztán majd az előrejelzés függvényében alakul. Após persze már be is szólt, hogy "te megvárod amíg leesik az első hó, mi?"...
Amúgy csomó embernek fennvan már, ahogy néztem az utcán.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz motoflug #47288 üzenetére
Attól is függ hol használod meg mikor. Nálam pl csak napközben van használva és városban, korán reggel meg este nem így majd csak ha már jönnek a fagyok.
De pl ha a Pilisben laksz és reggel 6-kor indulsz, hogy 8-ra beérj akkor már lassan mehet fel a téli.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Reaper
őstag
válasz motoflug #47843 üzenetére
Köszi, sok türelem kell hozzá, és mint minden projekt autó, ez se lesz sose kész. Van egy kisebb garázs blog, amit már nagyon rég nem frissítettem, és még akkor kezdtem, amikor megvettem, látszik a kezdeti lelkesedés, meg a hülye ötletek, most már szinte mindent máshogy csinálnék, és más emberekkel csináltatnék, de azért megoszthatom itt változtatások nélkül ha elfér: [link]
F_Zolee: Szép hangja volt élőben is, az enyémen azért hallatszik, hogy épített, de ez meg full gyári, selymes, stb Volt aki csinált videót is, mi 2:33nál szerénykedünk, persze a fő show a chargerek, és a nova volt, de azért azok mégiscsak 10+milliós autók: [link]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz motoflug #53268 üzenetére
"Legaljasabb problémájuk a motorblokk mechanikai instabilitásából adódik. A motorblokk elejének túlmelegedése, a turbófeltöltő rossz hőszigetelése miatt a forszírozottan használt példányok motorblokkja vetemedhet, ennek következtében a főtengelycsapágyak elmozdulnak helyükről, a főtengely pedig megszorul. Erre rásegít a meglehetősen erős kokszosodási hajlam is. A sűrű olajcsere nem szükség, hanem kötelező!
Érdemes odafigyelni a motorvezérlésre is: a vezérműlánc ritkán szereti a 200+ ezres futásteljesítményt. Ráadásul a márka csődje után előbb-utóbb az alkatrészellátás is problémás lehet." - [link]De keresd fel a Saab topikot itt a fórumon.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
barnam_
nagyúr
válasz motoflug #62063 üzenetére
Szia,
Mikor utoljára próbáltam (tavaly), akkor nem volt ilyen opció, hogy mutassa hány tulajdonosa volt.
Maximum a bejegyzések számából tudsz következtetni hány tulajdonosa volt, hiszen minden adás-vételkor fel kell tüntetni a km óra állását, és ez megjelenik a lekérdezésben.Persze csak azok az adatok, amik a rendszer indulása óta vannak.
-
BigBlackDog
veterán
válasz motoflug #62082 üzenetére
Én két dolog közül választanék ilyenkor;
1. Helyben megkötöm interneten keresztül.
2. Még adásvétel előtt megbeszélem az előző tulajjal, hogy vezesse ő a kocsit (ez értelemszerűen kevésbé játszik, ha 200 km van az eladó és vevő között).De inkább nem sietném el a dolgot ennyire, kérnék pár nap haladékot és akkor van idő intézni ezeket a dolgokat is.
Egyébként, ha jól rémlik, van valami fedezetlenségi díj, ami pár száz Huf naponta. Ezt akkor számolta fel a biztosító nekem, mikor nem az adásvétel napjától kötöttem a biztosítást (aznap már nem volt nyitva semmi, így a következő napra csúszott a biztosítás megkötése).
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz motoflug #62091 üzenetére
Vigyél telefont/laptopot, adásvételi aláírása után neten(biztositas.hu, netrisk, stb) kösd meg a biztosítást. Esetéeg ugyanez, csak telefonos távvezérléssel, egy otthonmaradó személy segítségével.
Speeedfire: Mobil1 New Life 0W40-et próbáld ki, mennyire eszi, ha 10k alatt max egy liter fogy, én maradnék annál.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz motoflug #62149 üzenetére
100%-ig sohasem lehetsz biztos szerintem, hogy nem vernek át. Én az alábbi dolgokra figyelnék;
- Adásvételi szerződésben benne legyen minden kötelező elem és minden "többletnek" legyen meg az oka, háttere (az etalonnak nálam a papír-írószer boltokban kapható indigós szerződés számít)
- Eladó személyigazolványának ellenőrzése (fénykép szerint valóban jó ember áll-e Veled szemben), szerződésre felkerült adatok ellenőrzése, karakterről, karakterre
- Ha cégtől veszed, akkor cégadatok lekérdezése, ellenőrzése (Nálunk egyszer megtörtént, hogy letiltott adószámmal rendelkező cég akart autót eladni. Mikor közöltem a kereskedővel ezt, elég furcsa fejet vágott. Persze megígérte, hogy napokon belül tisztázza a dolgot. Érdekes mód másnap már el is vitték a kiszemelt autót. )
- Autó forgalmijában, törzskönyvében szereplő adatok ellenőrzése (többek között megnézném, hogy milyen alvázszám, motorszám van beütve a kocsiba)
- Az autó szerződésbe belekerülő adatainak egyeztetése az autó papírjaiban szereplő adatokkal
- Én megnézném az autó kötelezőjét igazoló csekket/igazolást is.
- Tanúk papírjainak ellenőrzése.
- Továbbá két tipp; 1. tanúk is írják alá, a nyomtatott betűkkel leírt nevet nem tekinti az okmányiroda aláírásnak 2. Ha indigós a szerződés, akkor mindegyik lapon külön-külön alá kell írni!Értelemszerűen a fentiek ellenőrzését követően még az autó lehet szar. Meg aztán lehet, hogy valamit sikerült is kihagynom, de remélem mindent leírtam.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz motoflug #62155 üzenetére
Ha nincs meg a törzskönyv, én hagynám szerintem. Hacsak nem valami különlegesen szép és jó állapotú példányról van szó. Ha nem is lehetetlen elveszett törzskönyvvel átíratni, de mindenképpen plusz macera, ha jól értem.
Hogy-hogy nem saját névre? Gondolom ott lenne a helyszínen az is, akinek a nevére lenne az adásvételi. Vagy rosszul sejtem? Ahogy látom, meghatalmazással lehetséges, de nekem nincs tapasztalatom. Bár én nem adnék el papíron olyan embernek autót, aki nincs a helyszínen. De én vészmadár vagyok.
(#62159) MunezXBK: Lassan akkor az már polírozó idő lesz (legalábbis hőmérsékletet tekintve).
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz motoflug #70815 üzenetére
A bomba semmit sem ér, ha már szag is van adott esetben.
Autótól függ, hogy a pollenszűrő kiszedésével hozzáférsz-e a parologtatohoz, ahol a gomba lesz.
A cél az, hogy ezt a részt fizikailag is meg tudd tisztítani, a modern autóknál a kiszerelése órákat venne igénybe.
Én vettem a homasitaba egy nagy flakon gomba és egyéb ölő aeroszolt, valami 2000 HUF környékén, az nagyon jó volt, a hosszú és részben irányítható csővel aminek a végén még porlaszto is volt, elég jól hozzáfértem az elpárologtatohoz, és szagra ki tudtam tisztítani a civichet, ami ozonos verzióval nem sikerült.
Valószínű előttem senki sem vitte klímatisztításara, utána meg már hallottnak a csók az ózon, ahhoz minden évben meg kell csinálni, és pollenszűrőt cserélni, hogy az elég legyen. -
Kornel
veterán
-
veterán
válasz motoflug #70826 üzenetére
Ha nem büdös vagy csak picit, akkor próbálkozhatsz 1. körben a bombával; nekem működött, 1500 Ft. Ha mégsem válik be, jöhet a komolyabb tisztítás.
Bomba:
1. szedd ki a régi pollenfiltert, porszívózd ki a helyét,
2. használd a bombát a kezelési utasítása szerint,
3. tedd be az új pollenszűrőt.Olyan bombát vegyél ami fertőtlenít is, nem csak illatosít. Én Sonaxot vettem, de sok másik létezik.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Politika
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- PlayStation 5
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...