Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Declare

    őstag

    válasz Skillet #31142 üzenetére

    a ccm szvsz egy adat a sok közül.....önmagaban semmit nem er. Szerintem ez csak egy ilyen berögzödes az elmult sok-sok evböl, amikor azzal, hogy 1,6 meg 1,4, meg 2,0 jellemezni tudtuk az autokat. Ma mar egyaltalan nem es szerintem ezen nem birnak sokan atlepni, hogy az 1,4 TSI az ma mar többet ad, mint regen egy 2,0.

    Ugyan ez igaz most erre a helyzetre. Taat nak van egy 1,6 Golfja ha jol remlik

    1600ccm 100lo (5600rpmnel) 145NM (3800rpm nel) 12s 0-100 12s 60-100

    ezzel szemben most golf VII 1,4 tsi

    1400ccm 150lo (4500rpm-6000) 250Nm(1500rpm-3500) 8,4s 0-100 a 60-100 at nem talaltam hirtelen, de 100%, hogy jobb.

    Ezt talaltam, most hirtelen, de szvsu az 1.2 tsi is elveri az 1.6 szivot....akkor miröl beszelünk? :) azert azt ne mondd nekem, hogy visszasirod az 1,6 motorhangjat, ha csak 1.0 van es 3 henger :)

    Tovabbra is tartom, hogy azt megertem, ha valaki visszasir egy regi elerhetö 320i e46 sor6 motort es hangot....de amugy a többi kisebb szivo semmivel nem ad többet, mint akar egy 3 hengere 1.0 tsi....szerintem.

    mod:

    en megertem, ha szapulja valaki az opelt, mert unalmasnak, tucatautonak talalja....izlesek es pofonok... :) nincs ezzel baj....en meg soha nem ülnek be pl egy toyotaba, de beszeltünk itt mar a belsö design rol is, pl Lexus vs BMW/audi....szamomra egy lexus belsö design az egy kategoriakkal van lejjebb, mint egy bmw/audi pl....ettöl meg jo auto a lexus, de nem kellene, mert nem jön be....nincs miert, nem udom megindokolni...csak :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák