-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz TheProb #33869 üzenetére
nem bántásképp, de a helyzet az, hogy a kuka autót (kaszni kuka, ha összetaknyolták akkor is - motor kuka, ha már HF tömítést cseréltek, tuti gáz volt korábban is) éppen gurulóképes állapotba hozták, és sikeresen elsózták.
szerintem szabadulj meg tőle, egyre gázabb a helyzet, ahogy derülnek ki a dolgok sorra.
szedj le róla mindent, új felni, új gumi, amit külön jó áron elpasszolsz, hogy azon legalább ne bukj, rakasd rendbe minimal projekttel, és add el valami kereskedőnek (cégnek), lehetőleg azért a hibák legalább egy részét jelezve az adásvételin. -
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #33872 üzenetére
mennyit is mesélt?
linkelt képet is.
sikerült nekem is bszpnom a mondeoval, bár az szebben nézett ki, mint amilyen képet itt linkelt a kaszniról.
mondjuk mások az igények, én még a kőfelverődést is ki akarom javíttatni, mert idegesít, a rozsdára taknyolástól meg hányingerem volt...
akkor most folytatja a motor sztorit.
cserélt HF tömítés.
vajon csak úgy megelőzés képen cserélték, vagy a nyaka is véres volt, aztán valahogy össze kellett rakni eladásra? biztos az első.
1 liter olaj / 500 km is biztos az első verziót erősíti.*alapból a kaszni miatt eladnám, és vennék bármit, ami rozsdamentes, mert következő vizsga tuti bukta.
**remény, persze, az kell. ráköltesz majd egy 6 számjegyű összeget a motorra, aztán majd jön a lakatolás része a taknyolás után, szintén 6 számjeggyel.
jó móka lesz[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz TheProb #33875 üzenetére
én inkább bevallottam magamnak, hogy fost vettem, és nem költöttem rá az autó árát még egyszer egy 600k-s rozsdaboglya mondeora, hanem eladtam.
mindenről tájékoztattam a vevőt természetesen.
nálam még annyi előny is volt, hogy a motorral semmi baj sem volt
de mindenki arra szórja a pénzét, amire akarja, ezt jól látod.
ha visszaolvasol, nem én voltam az egyedüli, aki a könnyebb, de nyugodtabb utat javasolta.*Ja, várd még.
Ha megusznad egy sikolassal meg tomitessel, azt mindenképp meg kell ugye csinálni.
De várjuk meg a végét.
Bízz a legjobbakban.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #33966 üzenetére
Ez a klíma tisztítás engem is érdekelne.
El kell vinném valahova a vasat, mert budoset fúj,de csak a klíma,sima szellőzés nem.
Ki akarnam az egészet mostani, vagy nem tudom, hogy mi a megoldás rá,de nem ilyen nulla befujjuk azonnal megoldást akarok én se.
Valakinek tapasztalat bp-en, jó minőségű alapos klimatisztitasrol? -
Kornel
veterán
válasz stickermajom #34028 üzenetére
Hol volt ez?
-
Kornel
veterán
válasz stickermajom #34106 üzenetére
király.
majd szólok, hogy vigyázzon.
a drágábbikat választottad?
elég kemény, ha eddig tart nálad. -
Kornel
veterán
válasz Morris #34310 üzenetére
biztos németországban is kartelleznek, ahol többszöröse a biztosítási díjak az ittenieknek.
persze drágábbak a bérköltségek pl., de ott is ugyanannyiba kerül az anyagdíja a sérült alkatrészenek.az általad említett évi 17k szerinted mire elég?
pont azért ennyi, nem 100-200k, mert nem okoztál balesetet.
nézd meg mennyi lenne M-ban...[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Qtya123 #34333 üzenetére
Nalam az egyik legolcsóbb szinten az allianz, főleg, ha casco és kgfb együtt van kötve.
Nalam bizonyítottak a lopás után, a lassú és körülményes rendőrségi és okmányirodai eljárás utáni forgalomból való kivonás utáni egy munkanapon belül a számlámon volt a biztosításom szerinti megfelelő összeg.
Korrekt, gyors és pontos volt végig minden. -
Kornel
veterán
Gondolom dolgozzanak nonprofit szervezetként, az tetszene mindenkinek.
Mondom én, jön majd ov, és csinál itt magyar állami biztosítót is 😂[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz bitpork #34341 üzenetére
És ennek mi köze van ahhoz, hogy egy adott autó lámpája kerül mondjuk 300k hufba, itt is, ott is.
Különbségek persze a javítás rezsioradijaban, és a személyi sérülések kórházi kezelési dijaiban vannak, de alapvetően nem okozna ekkora különbséget a díjakban.
Az a nagy harci helyzet, hogy a nagy verseny, és a csökkenő kereslet miatt folyamatosan csökkentek a díjak, egészen 1-2 évvel ezelőttig, ahol is egy fordulat következett be, nőnek a reálbérek, elég sokat csökkent az üzemanyagok ára, több gépjármű több km-t fut az utakon, arányosan növelve a károk bekövetkezésének az esélyét. És bőven lehetne még sorolni az árnövekedés irányába mutató okokat.
Az életszínvonalat nem kevernem ide, teny, hogy jóval többet kellene keresnünk, legalább a cseh bérszínvonalat el kellene érnünk belátható időn belül, de ez független a kgfb díjaitól.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz bitpork #34344 üzenetére
Szerintem az nem politika, hogy mestersegesen alacsonyan tartják a béreket az országban.
Azaz politika, de nem de nem napi...
Szóval teljesen mindegy, hogy ki volt eddig megválasztva, a vége mindig ugyanaz.
Hogy véletlenül se legyen beleszólásuk az embereknek, költségvetést érintő kérdésekben ugye nem lehet népszavazni.Hogy ne legyen ennyire off:
Lenyeg, hogy a biztosítási díjak olcsók, csak keveset keresünk.
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #34346 üzenetére
Teljes körű eCasco.
10% vagy 100k önrésszel.
Nem kummantottak sehol, még magam is meglepődtem 😂
Ügyintézés végig online ment, egyszer jött ki a karszakerto, az is alkalmazkodott hozzám.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz focvis #34380 üzenetére
Tobbnyire igen, de akadnak kivételek bőven.
Lehetne asszocialni akkor a lepukkant kormolo tdi-k tulajairol is, még sorolhatnám még a skatulyakatTboy: ezért kell japant venni, liana
Bár apámnak már meghalt 2 hét alatt a csomagtartó zár,szoval #szrjapan 😂😂😂
Amugy nem kellett cserélni, megszereltette.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz FerNandor #34388 üzenetére
"A motor kopásával egyre növekszik a kartergáz mennyisége, az égéstérből a motor forgattyúházába szöknek az égéstermékek és tüzelőanyag gőzök. A bennük lévő vízgőzök az olajteknőben lecsapódnak, a forgattyúház-szellőztetés ellenére rontják az olaj kenőképességét, az égéstermékek kéndioxid tartalma a felelős az erősen korrozív kénessav létrejöttéért. Könnyen belátható, hogy minél kopottabb ("kartergázosabb") a motor, annál sűrűbben indokolt lehetne az olajcsere. A gyakorlatban ez -általában- fordítva történik: a fáradt motort nemigen kényeztetik sűrű olajcserékkel. ("Erre már kár költeni") Így aztán az egyébként is kopott motor elhasználódása felgyorsul. A környezetvédelmi szempontból elengedhetetlen forgattyúház-szellőztetésnek is van káros hatása:a korrozív gázok visszajutnak az égéstérbe.
A mindennapi szervizgyakorlatban pontosan mérni a kartergáz mennyiségét nem lehet, inkább csak a tapasztalatokra támaszkodva lehet megítélni azt. Laboratóriumi mérések szerint egy mai, korszerű, normál állapotú motor kartergáz mennyisége a beszívott levegő mennyiségének mintegy 0,5...1,5 %-a." -
Kornel
veterán
Megane toresteszt: [link]
Motion blur: írok PM-be.
Új hozzászólás Aktív témák
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Okos Otthon / Smart Home
- Konteó topic
- Linux kezdőknek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- sto1911: Pinball FX3 PH! verseny
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest