- ASUS routerek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mozilla Firefox
- Aliexpress tapasztalatok
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Windows 11
- DIGI internet
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kickass
őstag
válasz bandus #275855 üzenetére
Ez tök igaz, hogy egy rakat dolog tudható volt előre (pl a futómű) mikor összekonfigolta (vagy ha összekonfigolták neki). Nem tudom miért akad ezen fent, tíz percig sorolja a sérelmeit, mert ezek nem hibák csak olcsósítás, majd elmondja hogy mostmár tényleg bemutatja az autót és jön még 10 perc sírás…
De egyébként valaki ha előtte nem ült G7-ben vagy nem használta tartósan ezeknek a dolgoknak a nagy része fel se fog tűnni. Pl. nekem, ugyanez a felszereltség a céges csak eTsi-vel, annyi a legnagyobb kínom hogy a 131 lovas eléggé döglött a 150 lovasokhoz képest. De a T-Rocban lévő varrott bőr utánzat műszerfal sokkal gagyibb hatást kelt.
Speedzone-nál egyébként is felültek elég erősen a régen minden jobb volt vonatra. Podcastet régen szívesen hallgattam, mostmár félve indítom el, biztos lesz valami sírás benne ev, kínai autó vagy más témában.
-
Kickass
őstag
válasz szabonagyur #275925 üzenetére
Pont, hogy a szabadfelhasználásuval járt 'jól', ha autóhitelre/lízingre veszi a bank már csengetne a teljes összegért mert nincs meg a fedezet.
Egyébként meg abszurdisztánban, meg kb. tőlünk keletre történhet meg ilyen, előre megyünk nem hátra...
-
Kickass
őstag
válasz Alusky #276066 üzenetére
Ha gonosz vagy összeesküvés elmélet hívő lennék azt mondanám, ez pont az az összeg aminél elmondhatják, mi megemeltük ergo tettünk a biztonságért, de közben pontosan tudják, hogy igazából nem fáj eléggé így megmaradnak a (kicsit magasabb) bevételek. Igazi visszatartó erő=kevesebb bevétel bírságból.
De nem vagyok se gonosz se összeesküvés elmélet hívő....[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz szpeti40 #276070 üzenetére
Kutya
Viccen kívül kb ennyi, nálunk ugyanez van csak macska és nyest, csak a mi kertünkben nincs kutya...
Ponyvagarázs drága és csúnya, sima ponyva összekarcolhatja a fényezést, esetleg egy mobilgarázs, de ha emiatt nem akarsz százezreket költeni marad a gyakori mosás. -
Kickass
őstag
válasz MasterMark #276209 üzenetére
Nem vághatsz ki másik jármű elé másik sávba féktávon belül, mert az az elsőbbség meg nem adása a másik sávnak.
Autópályán hülyére kereshetnék magukat, csak bonyolultabb mint traffizni.
-
Kickass
őstag
válasz szőröscica #276485 üzenetére
Én elvesztettem a fonalat, most akkor a Kamiq az O3FL helyett lesz? Vagy mellé?
Nem volt szó vmi policy változásról?
Vagy ez az Ampera helyett lesz a céges O3FL mellé? -
Kickass
őstag
válasz szőröscica #276720 üzenetére
Miért nem Golf? Nálam pl eddig egyszer jelzett a front parkradar valami szellemre kb 40nél, de azon kívül, hogy nem wireless az AA semmi extra nem volt. Jó a front assist néha kicsit túlparázza.
Előtte az ideiglenes T-Roc se volt rossz, de az 1.5TSI DSG7 1-1,5 literrel evett többet mint az eTSI és beltérben a Golfot tágasabbnak érzem. Ha már céges közlekedőedény akkor egyen minél kevesebbet.
-
Kickass
őstag
válasz BigBlackDog #276744 üzenetére
Ott is van brumi linkjében hogy az a T-Cross. Belső méretben szerintem a T-Roc kb Golf méretű, talán hátsó üléssornál van 2-3 centi. Volt mindkettő, belső tér minőségében se tűnt fel akkora különbség. Ha Tiguan is akkora mint egy Golf az gáz.
bandus&brumi: És valóban. A Kamiq platform szerint Polo, de méretileg meg hozza kb a T-Rocot. Skodánál kevesebb is az ilyen crossover modell, úgy tűnik mintha a VW modellek közé lőtték volna be őket.
-
Kickass
őstag
válasz szőröscica #276767 üzenetére
Jahogy a Golf ráfizetős…
Hát akkor Kamiq.
Adaptív egyébként tök jó, de ha eddig nem használtátok akkor nem volt mihez hozzászokni. -
-
Kickass
őstag
válasz Dr. Oid #276980 üzenetére
O3 pre-fl és G8 összehasonlítva szélességre kb ugyanakkora, nekem a G8 kicsit klausztrofób érzést kelt mert bazi széles a középkonzol, talán O4-ben se ilyen széles, illetve szerintem még attól függ, hogy mennyire lesz kihasználva a hátsó ülés sor. Az Octaviaban hátul azért jónéhány centivel több lábtér van mint a Golfban (gyerekülés, gyerek, rendszeresen hátul utazókra gondolván). Ha csak egyedül max ketten használjátok akkor Golf, ha magánhasználat is játszik és családos vagy akkor szerintem O4.
(lehet kövezni de nekem az a baromi nagy minőségbeli különbség se tűnik fel még az O3 és G8 között se, nemhogy O4 és G8 között...nem vagyok műszerfal taperoló fetisiszta )
-
Kickass
őstag
válasz macilaci78 #277625 üzenetére
2016/11-i Skoda Octavian 2 éve van full cascom, semmi különleges extra nincs rajta, ja igen, most van a jégkárjavítónál jövőre is megkötöm, ha az idei kárrendezés után nem mondanak valami nagyon elborult árat.
10% vagy 100ezer önerő, előtte 10% vagy 50ezer önerős volt, kivéve üvegkár, az nem önerős. Vadkár egy jó kérdés, legközelebbi köteésnél arra is jobban figyelek, hogy nem kizáró ok-e, most nem tudom.[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz macilaci78 #277797 üzenetére
Ha egyben fizeted nem lényegesen kedvezőbb?
Ma lett kész a jégkár javítás. 402k lett volna ha nincs casco-m.
-
Kickass
őstag
válasz BigBlackDog #277885 üzenetére
Mert az eTSI mindenhol jól fogyaszt azért nem.
-
Kickass
őstag
válasz szabonagyur #277906 üzenetére
Iphoneom van meg Golf8 és gond nélkül megy a carplay, ufó-e vagyok?
-
Kickass
őstag
válasz szőröscica #277974 üzenetére
Akkor neked már igazából le se kell jelenteni.
-
Kickass
őstag
Lenne egy láma kérdésem:
Gyerekülést be lehet kötni anyós ülésre ha az első légzsák kikapcsolható, de van az autóban oldal és függönylégzsák? Tippre a függöny nem gond, de az oldallégzsák?
Előre is köszi! -
Kickass
őstag
válasz bandus #282219 üzenetére
Meg arról se szól a fáma, hogy mi alapján választottak szolgáltatót, ha az volt a szempont, hogy legyen a legolcsóbb….
Én pl. egy ideje csak Enterprise-tól vagyok hajlandó bérelni ha épp úgy alakul és elérhető, lehet elsőre csak mák volt, de utána is konzisztes szolgáltatást kaptam az USA-ban és UK-ben is. Nyilván ha egyszer megszívatnak akkor majd jövök ide sírni, hogy milyen fos. -
Kickass
őstag
válasz szabonagyur #282969 üzenetére
Szerdán a cégesre nálunk is felrepült a téli, kicsit overkill most a 25 fokban. De legalább a gyári szerelésű Nexen helyett a téli Pirelli (Nexennel se volt semmi gond amúgy).
Az Oktávra november előtt tuti nem rakom fel.
-
Kickass
őstag
Disclaimer: Direkt ide írom nem a milyen autót topikba
Elkapott a kapuzárási pánik vagy nem tudom így eszembe jutott, hogy az oktáv már túl unalmas, egyébként nekem tökéletes autó csak lehetne kakasabb.
Kéne valami amibe befér a család, el lehet menni vele pl. az adriára, de ha odalépek neki azért elmosolyodok.
Az utazgatás miatt a hobbijellegű garázs szobrok nem játszanak.
Amikben eddig gondolkodtam:
- Insignia OPC
- O3 RS (egy jó már túl lenne a kereten)
- S4 (3.0TFSI, ebből szintén túllóg kicsit a kereten egy igazán jó)
- A5 nem tudom mivelMás ami értelmezhető méretű szedán/kombi/coupe forma nem 20-25 éves?
Mivel céges autó is van így most az oktáv se nagyon fut 5-6k km-nél többet egy évben, de akkor jelemzően pályán használjuk. -
Kickass
őstag
Ez is eszembe jutott, motorikusan talán nem is lenne gond, ugye 180k körül a Novoth azt írta róla, hogy kb gyári értékeket tud, de állítólag a váltó nem lájkolná.
Meg azt vallom, hogy eleve erőset kell venni.brumi: pl.? amennyit rászánnék abból pl vagy öreg vagy problémahalom BMW jönne ki. Merciket szeretem viszont ott semmi nem jut eszembe max. vmi dízel (E500 W211 már szintén inkább az öreg szobor kategória)
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz focvis #283618 üzenetére
GT86-al biztos nem indulnék el családdal 1000+ kilométerekre Porke ebből a szempontból valószínűleg szintén zenész.
Egyébként már G8 a céhes nem T-Roc.Egyébként amit megfogalmaztam fentebb az valami erősebb gran turismo lenne formai megkötes nélkül.
brumi: E90 ha jól emlékszem N52/N53-l van, anno Ezredest kérdeztem ezekről a motorokról, de az összkép nem volt pozitív.
6M fölé nem mennék árban.
-
Kickass
őstag
válasz rbalint88 #283641 üzenetére
Áhhh az a Cayenne iszonyat overkill minden szempontból.
Még eszembe jutott a 4.4 V8 S80.
De az Oktáv RS lenne az ultimate svájci bicska mint focvisnak a GTI.Szada85: Áhh nekem ez a Seat nagyon sivár belül. Akkor inkább O3.
Az Insi OPC csikol még nagyon régóta, lehet bele kellene vágni max. kiábrándulok belőle. -
Kickass
őstag
válasz Vismajor01 #283679 üzenetére
3 éve ezt a kört lefutottam, iszonyat kicsi a csomija. Tetőcsomagtartó meg pont a lényegét veszi el.
-
Kickass
őstag
válasz diegho #283698 üzenetére
Ez se elvetendő, tegnap el is jutottam odáig hogy elkönyvjelzőzzek pár 2.0TSI Superbet. Sőt ha csak pici plusz póver kellene akkor igazából egy jobban felszerelt 2.0TSI Oktáv is megfelelne, chippel 200+ ló az is. Ez a racionálisabb vonal.
Vismajor01: akkor egy gyerekkel se vállaltam be a D6ot azóta meg van mégegy
Cayman meg ilyenek szóba se jöhet, szerintem hátra a gyerekülés se férne be. A3 meg Golf más tészta, G8-ban azért még elég simán elférünk. -
Kickass
őstag
-
Kickass
őstag
Faszkorbács meg szarjon sünt az anyja is.
-
Kickass
őstag
Ez a minimál péló méregetés unalmas már, inkább azt mutassátok ki mennyire tudja kitaposni a lelkét a vasnak.
#vegyélelektromosthasajnálodapénztbenzinre
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS routerek
- Windowsos tablet topic
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Politika
- Milyen okostelefont vegyek?
- RC modell földön, vízen, levegőben
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Marvel Snap
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen