- Amazon Prime Video
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Aliexpress tapasztalatok
- Vírusirtó topic
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Reklámblokkolók topikja
- AutoCAD
- Synology NAS
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Skillet #28313 üzenetére
Korábban Sonaxot használtam, csak a narancssárgát (ami egyben az olcsóbb is) ajánlom, vehetsz 2 literest is belőle. A Sonax Xtreme (ezüst színű kupak) nekem nem vált be, opálos marad a fényezés (pl. fekete autó), nehéz szárazolni és minimum 2x-es ár.
Jobb autósboltokban kapható, én a Kauffernél szoktam ilyeneket vásárolni.
Szerk: ami a linken piros, arra értettem a narancssárgát, a legolcsóbbra.
A kólát a bogarak isszák.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Skillet #28344 üzenetére
Jól írta Munez, van autóápolási topik, komoly szakértőkkel.
Azt kell eldöntened, hogy mennyire akarsz beleveszni a részletekbe. Szvsz nagyon időrabló tud lenni az alapos autóápolás.
Az eredeti kérdésre: nem vettem waxot a Kauffernél.
Korábban Motip, ill. Turtle Wax anyagokkal viaszoltam, ezek nagyon bézik cuccok. Tavaly októberben átálltam a Wolf's-ra, ennél feljebb nem akarok menni: magyar áru, értelmes áron van és rutinos (minimum félprofi) felhasználók is dicsérik. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Skillet #28305 üzenetére
Sima Ósanos autósampon nekem bevált.
A visszahíváshoz becsatlakozva: Szvsz nem az az igazán gáz ha van visszahívás, az a gáz ha kéne de nem teszik. Lásd pl VAG -os 1,2 HTP vezérműlánc gondja. A dízelbotrányból se lett volna semmi európában ha az amcsik miatt nem muszáj visszahívniuk. Még otthon megcsinálják, de itt kelet Európában tojnak a fejünkre ami nekem nem szimpi hozzáállás.
#nincsbennetarcsi
-
runner 125
nagyúr
válasz
Skillet #28363 üzenetére
Még mindig ütős forma, de nekem ez a duplikált szín és a felni nagyon sok.
Gyári felnivel, színrefújt alsó elemekkel számomra az igazi:
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Qtya123
őstag
válasz
Skillet #28379 üzenetére
Ezért is kérdeztem, mert gondoltam, hogy sokan azt se tudják honnan pottyant oda az autód. Mennyivel kényelmesebb, hogy nem egy mindenki által ismert német prémium, amit minden Häkkinen le akar nyomni, mert MEGALÁZOMAKÖCSÖGBMW/AUDIS/MERCIST.
Amúgy mostanra kikoptak, de pár évvel ezelőtt nem tudom mi lelte az embereket, de folyton ilyen családi egyterűek akartak lenyomni/jöttek a seggemben. Napi szinten erőszakoskodtak a Zafirák/Sharanok,de a legrosszabbak a Galaxyk voltak.
Tele volt az út kapuzárási pánikos 40-45 éves barom faszikkal.
Ismerősöm apja meg 65 éves korában megvette első nyugati autóját egy 1.4-es Astra képében, aztán úgy érezte, hogy minden öregebb autót le tud és le kell nyomnia, mivel az övé új, így tuti erős. Aztán mikor naponta elkenték a száját a 15-20 éves autók, akkor felhagyott ezzel.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Skillet #28385 üzenetére
Őszintén szólva nekem nem tetszenek az ilyesfajta felnik, amik tele vannak csavarokkal, meg a küllők is "hullámosak" (most nem jut eszembe erre jobb szó
). Én inkább az egyszerűbb kinézetű felniket preferálom. A JR11 erre jó példa, de a Volk TE37, vagy a Work Emotion is passzolna a Galantodhoz, bár gondolom, nem olcsóak. Ízlések és ficamok...
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Skillet #28379 üzenetére
Nem fura bal kézzel váltani? Mondjuk én már az automatát is nehezen szoktam meg. Igazából nem is szerettem meg noha kényelmes de ha sietnél akkor idegesítően hátráltat. Sport módban vmivel jobb a manuális módot meg nem szoktam max ha lejtőn jövök lefelé, hogy legyen motorfék.
#nincsbennetarcsi
-
freelanced
addikt
válasz
Skillet #28480 üzenetére
Gondolom bontókban érdemes nézelődni igaz? Az enyém ugyan 98-as de ránézésre a 99-es is ugyan ilyen, viszont annak más a műszerfal, abban van fordulatszámmérő. Az is jó lehet vajon? Ilyet találtam: [link]
[ Szerkesztve ]
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
Kornel
veterán
válasz
Skillet #28510 üzenetére
Suzuki swift sport volt
TheProb: de adtam. Taknyold le az aljat, ugy atmegy vizsgan.
Utana meg bontsd el 2 ev mulva.
Ugyan ezt mondta t boy is ha visszaolvasol.
Ha 550-600-ra hirdetetteket kerestel volna, es 500-550-be hoztad volna el, akkor mar jobb peldanyok kozott valogathattal volna.Mod: de, konnyen megy...
[ Szerkesztve ]
-
zack
nagyúr
válasz
Skillet #28530 üzenetére
Köszi!
Nem lesz 3. baba. Összehozni egy dolog...De fel is kell nevelni. A nagyobbik 2 éves, de már a boksz kesztyűt felhúzza, és egész jó horgokat üt.
Két ördögfiókát is nehéz összekoordinálni, nem hogy hármat. Az is tuti fiúcska lenne.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
-
zack
nagyúr
válasz
Skillet #28575 üzenetére
Ha neked jó, nekem is jó lesz. A ferdehátú Mondiból sansztalan a pontos tolatás, az érzéseimre kell hagyatkoznom. Nem volt gond eddig, de jó lenne ha kisebb helyekre is be tudnám rakni.
Ennek az érzékelője nem fekete? Mert jó lenne ha fekete lenne, ha már az autó az.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
rbalint88
addikt
válasz
Skillet #28592 üzenetére
csak egy kiragadott példa volt a fakerítés, nem olyan van nálunk. de ha lesz valami ph-s autós rendezvény, akkor szívesen veszem a demózást vele
focvis: nyilván a kamera a legjobb, de mondjuk ahhoz kell kijelző is, amit 1din-es helyre elég nehézkes bepasszírozni. legalábbis szép nem lesz.
Bitpork: 'csafüst ehhez képest: [link]
[ Szerkesztve ]
-
TheProb
veterán
válasz
Skillet #28701 üzenetére
Kilo = ezer. Akkor a 200K miért nem jó 200ezernek?
De amúgy igen, ez az 50k már jóval barátibb, ezt már rá is szánnám. Bár nemtom mi az átlag fényező "ár", de beszéltem ugyan ennek a lakatosnak a fényezőjével, ő azt mondta, hogy ha teljes küszöböt kell fújni akkor az 20-25k/küszöb. Ezt kicsit sokallom így tudatlanul.
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
LógaGéza
addikt
válasz
Skillet #28724 üzenetére
Jól gondolod, általában a felmásolás sorrendjét követi. Vannak FAT Sorter progik, direkt erre a célra, nekem ez vált be a legjobban: Visual YAFS.
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
válasz
Skillet #28861 üzenetére
Műszerrel mérték. Valószínűleg a főtengelycsapágy körül engedi, vetemedés is bejátszhat (sok példa volt rá mind ennél, mind a 2.3-asnál). Nem tudom mióta lehet ilyen, mert az előző olajgomba rossz volt valószínűleg. Ki lett cserélve, most alapjáraton ha bemelegszik löki is a háromszöget. Feljebb húztam az alapjáratot, megy ameddig megy. 1.8-1.9 bar 2.5 helyett 2 ezres fordulaton.
Ugye ez úgy kezdődik, hogy motor ki, minden lebont, dugattyúk ki, főtengely ki, konzultáció hogy nem menthető, új főtengely legyártatása, majd kb. 300 pisztolyorrú mátyás után távozás, most ezt már kihagyom inkább. Alapból motor ki-be az 130 bruttó szervizben ... Van aki 50-ért kivenné, de utána még mindig lehet egy 150-200 ezres ráköltési opció.
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
-
válasz
Skillet #28894 üzenetére
Hát igen ott max megspórolható egy főtengely, de nem hinném. Ha sokat hajtották régebben akkor ilyen idős és futású korára már elfárad. Van egy kis füzetecském, ami az előző tulaj által van vezetve tollal, aminél 25 ezerrel ezelőtt szerepel a csapágyazás, köszörülés a főtengelyen. Az érdi injektorosokhoz már sok száz saab főtengelyt vittek bevizsgáltatni és nem túl rózsás a helyzet és mondta is, hogy köszörülés után nem is bír már sokat a főtengely.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz
Skillet #28894 üzenetére
Pont ezért: Lehet, hülyeséget mondok
Igen, sajnos ezt teszed. Totál képtelenségek, amiket irkálsz most is, meg előtte is:
Tiéd nem turbos? Ott nem mehet el a nyomás? Lehet, hülyeséget mondok
Olajpumpa probléma semmiképpen nem jöhet szóba?
Esélytelen az is, hogy "csak" csapágy csere?
Persze, az is igaz, hogy a csapágy kérdés megbontásnál derül kiLehet, hogy olvastál, vagy hallottál ezt-azt az autókról, de ezeket a tippeléseket ne erőltesd, mert semmi értelme, csak billentyű koptatás. Ezt jó szándékból mondom, ne vedd sértésnek. Nagyon sokba kerülne ezeknek a találgatásoknak utánajárni. Motor ki-be 130k, és még semmilyen anyag nincs benne, és az autó értékét is figyelembe kell venni ilyenkor.
-
válasz
Skillet #28896 üzenetére
Pumma: Semmi szükség erre most, békével vagyunk itt, vagyok annyira képben a dolgokkal, hogy ki tudom szelektálni ki milyen szándékkal ír.
Annyira nem jellemző de azért volt rá sok példa, sok okozat vezethet ide, elnyújtott olajcsere, rossz olaj, tiprás. 314e
Most jelenleg nem szeretnék vele foglalkozni, másra kell a pénz, na meg igen amúgy is, az autó árának a fele lenne ez a hiba.
Márkatárs múltkor olajfolyásra panaszkodott, a generátort meg a környékét is szétszórta. Most itt járnak
Ráadásul neki ősszel volt kint a motor vezérléscserén.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Láncfűrész topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Parfüm topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Amazon Prime Video
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Gyúrósok ide!
- Yettel topik
- További aktív témák...
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész