- Mikrotik routerek
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- SQL kérdések
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
őstag
Elméletem egy ideje hogy igen, csak ritka gusztustalanul (kereskedőket nem akarják kifizetni, inkább kivéreztetik őket, szempillákat remegtetve hogy hát ők a bénák nem tudnak autót eladni). Mondjuk ha igazam van akkor jó darabig nehéz lesz a visszatérés (amíg ennek emlékezete tart senki sem akar majd honda kereskedő lenni).
-
őstag
válasz f4lcon #291841 üzenetére
Ja, szerintem is valami ilyesmi. Amíg hideg a motor, van egy 2,5-es szívóbenzines automatád. Azt mondjuk nem tudom a fűtésbe besegít e, mert elég gyorsan fűt. Teljesítményben én nem éreztem rásegítést, mondjuk nem is nyomom neki amíg hideg hogy ez kiderüljön...
szerk, tototos: ott megvan akkor a mélygarázsban egy hőmérsékleted ami már tetszik neki, tavasszal és ősszel egy ideig nekem is megteszi ezt (villany visz csak) a rav4 amíg nincs túl hideg
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Potom 5-6 fok és kis jégkaparás mennyit számít. Tegnap 17.30-kor egész nap állás után 0 fok körül hazaút 7,9 liter (24% EV), ma reggel -6-ban ugyanez befelé 16,2 (0 EV)... (és 7 helyett 11 perc mert ugye jég és pára ne legyen induláskor). Mondjuk csak 2,7 kilométer...
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz radi8tor #291994 üzenetére
Én 15 évet normál autókban töltöttem el, de egyre jobban idegesítettek az utak (gödrök, járdák, és minden más amibe belevertem az alját/elejét stb.) állapota. Ezért lett először scross aztán rav4. Sokkal kevesebb idegesség van ezzel azóta. Mondjuk a beülés magassága nem volt döntési elem, de most már kifejezetten rosszul esik beülni feleségem jazzébe, jó nagy lehuppanás (tankolom és szervizeltetem különben nem is járok vele).
-
őstag
válasz tboldi #292002 üzenetére
Budapest ritka vacak, főleg a végeken. Van itt tényleg minden, olyan fekvőrendőr melynek még rav4-el is csókolommal köszönök (1-3 km/h). Padkák szintén (az mondjuk vidéken is, anyósomnál be nem fejezett építkezés templom mellett, padka nagyobb mint a rav4 hasmagassága, majdnem meg is szívtam).
szerk, tototos: ja toyota hybrid dugóban nyugtató, előtte szinte hallottam hogy hörpöli a motor a benzint Most csak sóhajtozok, de különösebb ideg nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz radi8tor #292017 üzenetére
Igen, ahhoz Land Cruiser + Ikea kis sunyi szemétsége (direkt 1,8 Örsön szerintem hogy a szokásos transzporterek ne férjenek be) kell hogy ilyen gond legyen. Rav4 is befér 1,8m alá.
u.i: 6030D: akkor biztos csak hallucináltam amikor azt hallottam hogy le le verem az alját a "normál" autóknak Hidd el nem a divat vezetett engem a SUV-okhoz.
-
őstag
Scrossban a féltank télen lett volna nem sokkal több mint 200 kilométer... Mondjuk én abban is mániás vagyok hogy fél tank alatt nem szeretek közlekedni. Ez Rav4-el városban 400+ nyáron (most inkább 350...). Mondjuk valahogy több kilométer megy bele, most viszem 3-ik szervizre és még nincs 2 éves...
-
őstag
válasz 6030D #292218 üzenetére
Pont ez tettem az asszonnyal amikor még barátnő volt (20+ éve). Megtanult vezetni, és vidékre egyedül el is megy. Hungárián belül nem nagyon hajlandó bemerészkedni + parkolás sem az igazi, de istenem Plusz telefonos segítség esetén szakszavakra hiszti van (pl. kompresszor ).
-
őstag
-
őstag
válasz tototos #292332 üzenetére
Szerény véleményem szerint ez a 6 havi dolog túl általános. Nyilván nekem akinek nincs semmi adóssága ez más mint egy fiatalnak aki pl. lakáshitel alatt nyög. És akkor is kell neki autó sok esetben (bár 6 havi példánál szerintem szigorúan "kényelmi luxus" autóról beszélnek nem munkaeszközről az más). Szóval én gyakran többet költök/költöttem erre, mondjuk kompenzálva hogy mindig értéktartó/megbízható autót próbáltam venni (ez egy kivétellel sikerült is), és minden autóban nagyon jelentős rész volt az előző eladása.
-
őstag
válasz ArthurShelby #292797 üzenetére
Száraz dsg taxi üzemmódban 450 ezer? Vagy meg nem értett megbízhatóság bajnok lett a száraz dsg vagy lottóznia kellene a taxisnak inkább ekkora malaccal
Felét garantalnák befutó lehetne a kamiq...
-
őstag
válasz focvis #292961 üzenetére
Ja, sajna nekem is ezért van hitelkártya is. Elég fehér fekete mindenhol a credit card. Az hogy 99%-ban jó ettől függetlenül a debit attól még jól meg lehet szívni valahol a legrosszabkor. Mondjuk a bankom inkább szív velem, minden hónapban fizetik az 5k cashbacket, és 8 év alatt soha nem maradtam le a befizetéssel, nem volt rajtam ezen bevételük. Mondjuk ennek ellenére sem lenne credit cardom ha nem kellene autóbérlésekhez.
-
őstag
válasz diegho #293211 üzenetére
Volt nekem is fémdarabos defektem elég félelmetes volt. Szerencsére még scrossban, annak teljesen pöpec a légnyomás mérője, pontosan mutatja mennyi. Egy pár centis fémdarab volt, de minden oldalon éles. M3 Budapestre jövet gödöllői dombon felfele szólt a kocsi hogy 1,9 valamennyi a nyomás. Oh mondom fóti auchanban kiállunk kajálni (én + 3 gyerek siófok fele) és ránézek. Mondja 5 másodperc múlva 1,73... Gödöllői tescoba mire kiértem 0,9. Kiszálltam és hallottam sziszegni a gumit ahogy eresztett...
-
őstag
Ja, a biztosító jogásza majd közli hogy kifizetnek minden bizonyított kárt. A véletlenül épp ott defektet más okból kapók pesze nem kapnak semmit, ne nyerészkedjünk kérem... Károsult meg szedegeti majd a vasdarabokat innen onnan? Remélem csak én vagyok a károgó pesszimista.
-
őstag
válasz macilaci78 #293217 üzenetére
Plusz hány traileres van a közelben... Aki lassan tárcsázik vár egy pár órát... Nem irigylem az érintetteket.
-
őstag
válasz MunezXBK #293445 üzenetére
Ezért tartok mindig éppen szükséges minimumot a Revoluton. Nyári ami út előtt azért benne volt a fejembe hogy ennyi dollár sok lesz ott...
Hogy on is legyek, VW T-roc 1.5 tsi DSG bérautó tapasztalatok. Szertintem moci pöpec, erős és nem zabál (6 liter alatt ha még el is hiszem hogy full tele kaptam, amit tankolás utáni hatótáv alapján nem nagyon hiszek, 500+ kilométer, Szicília hegynek fel-le, de sebességkorlátokat betartva ahol nem életveszélyes, sok helyen az aki járt erre). DSG azért elég darabos, e-cvt-hez és aisin 6-os hagyományoshoz képest is. Feleségem imádja, én nem tudom igazán... A parkoló radar pöpec grafikás de túl érzékeny ami itt nem fér bele (mondjuk lehet hogy állítható de bérautót nem fogom piszkálni). Hangszigetelés is egész jónak tűnik de 120 felett nem mentem.
-
őstag
Érezhetőek jobban a váltások mint az scrossban (aisin 6os), nyilván ecvt-nél ez fel sem merül, de nem vészes. Hirtelen elindulásban városban elég gyengusz, főleg itt ahol tized másodpercét duda szóló jár De sokkal jobb mint a nyári x1-es bmw duplakuplungos volt (ami könnyen lehet hogy hibás volt). Szóval szerintem szódával elmegy, lehet hogy csak én vagyok elkényeztetve... De manuálissal egész jó lehet az 1.5 tsi (csak nekem kell az automata).
-
őstag
válasz ittakary #293798 üzenetére
Nekem 2018/2019 telén volt az eset amiért dobtam a CC+-t. 2,5 kilométerre otthontól a Zuglói zeneiskola után Columbus utca macskakövén. Tudtam hogy gázos körülmények vannak (mínuszok, kis hóval, valami szitált is éppen, reggel 8 körül) 3 km/h-val repesztettem parkolni az automata allgrip scrossal a macskakövön. Átvette a tél a kormányt a padka fogott meg. Mondom itt biztos minden ilyen, de hazamentem és elhoztam asszony pajtás jazzét nexen 4 évszakossal (ami ugye télies). Nem mondom hogy nem csúszott, de tudtam irányítani ésszel menve (pedig mint autó télen biztos hátrányos helyzetű egy 1.3 elsőkerekes jazz az scross allgriphez képest).
-
őstag
válasz Corsa02 #294086 üzenetére
Mondjuk erről hallottam hogy a száraz dsg-nek viszont "jót tesz" a kis besegítéssel induláskor a dugókban. Mondjuk mióta múlt héten béreltem a feleségemnek már a t-roc jobban tetszik mint a kamiq... És abban van 2.0 tsi 4*4 dsg ami hivatalosan is 2 okból is "nedves" dsg (4*4+2.0 tsi). Csak az szerintem erősen overkill... Már a jazzel (1.3 big block ) is gyorsabban jár a pályán mint én a rav4-el...
-
őstag
válasz pècsimunkás #294201 üzenetére
Kevesebb mint 2 hét és 24. éve leszek a mostani helyen. Második munkahelyem, a fő nyuszi én vagyok Pénz ide vagy oda, az mint itt már sehol nem leszek. Tudom mert feleségem hasonló helyről váltott 18 év után (fizuja már több mint triplája 6 évvel ezelőttinek mondjuk). De nekem is gyakran felmerül hogy lépni kellene, de elég jó ahhoz hogy legyen veszteni valóm (lehetne sokkal rosszabb is...).
-
őstag
válasz macilaci78 #294245 üzenetére
Most megúsztam 1 órával De ahogy észrevettem 2-3 órával ezelőtti használat is más fogyiban mint a reggeli igazán hideg motor.
-
őstag
Hát ott lehet hogy awd-vel nyertél (FWD Rav4 hybridet nagy gázzal nagyon könnyű elpörgetni) vagy rövid távja volt. Ha jól emlékszem a subaru szívó, normál körülmények között sikerülnie kellett volna a paraszt Fittipaldi manővernek :)
Én mondjuk megszűnőben nem csinálok ilyet mert kockázatos, de sima sávváltásnál előfordul (általában tudom kinek nincs esélye még ha akarna is tenni valamit ellene )
-
őstag
válasz cOxeR #294263 üzenetére
Zuglóban ezek jóval rövidebbek, egy félreismert ellenfél és jó nagy fék után várhatod a teljes hullám elhaladását. Ezeknél inkább jó előre besoorolok jobb a békesség. Tanuló vezetők tömegei a környékemen jobban idegpróbáló, az egyetlen büntimet is így kaptam a szerintem a rav4-el (72 az 50-nél, talán elég lett volna 4 helyett 3-at átlépni ).
-
őstag
Valahol 8,1-8,4 között sok minden függvényében. Ha jól emlékszem a subarud olyan 10 körül van. Ha mindez igaz akkor szerintem nem tökéletesen száraz aszfalt kivételével megvered a rav4-et az ilyen kis városi 50-ig gyorsulás versenyben (főleg ha fwd a rav4 hybrid és csak beletapos, mert akkor boldogan elpörög amíg te elhajtasz).
-
őstag
-
őstag
válasz szabonagyur #294319 üzenetére
Hát nekem jó régen volt valami 90e ezer ha jól emlékszem (2019). Csak hogy lenyomjam a másik tippelőt beadnám a 149.999 forintos tippet
u.i: mondjuk nekem múlt évben volt a nagyobb 2. éves a rav4-en (kilométer jött hamarabb) és a jó drága schillernél volt kicsit több mint 150k (monornak nem volt 0w16) aktív szenes pollenszűrővel fék folyadékkal. Szóval illene szerintem 120k körül megállni.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Ja meg abban hátul is valami combosabb elektromotor van. Amíg van szufla az akksiban azért az lépeget.
Más, nézegettem a facelift yaris árlistát. Közepes (comfort) feleszereltségtől hangszigetelt többrétegű szélvédő... Mi lesz itt, világvége (hangszigetelt kisebb toyoták)?
-
őstag
Normál esetben igen, de azért kötve hiszem hogy egy hosszabb forszírozásban ez meglenne. Azaz szerintem benzin részen nehezen tud egyszerre maximumot adni és tölteni. Bár ezt senki nem fogja kipróbálni...
u.i: szabonagyur: ha már wimbledon már nem is jön már össze, legalább valamit megnyertem
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz -secret- #294396 üzenetére
Vasárnap reggel én is lemostam, és hiába aludtam be (fél 8ra értem oda) mégis volt rögtön helyem. Pedig szép idő volt. Mondjuk nem a legjobb hely (Fogarasi úti Tesco parkolójában ami van), de tél közben jövő kis jó időkben eddig mindig nagyon tele volt, főleg hétvégén.
-
őstag
válasz tboy93 #294445 üzenetére
Turbó elkényeztetett már majd mindenkit (engem is...)... Tucsont én is néztem i30 után még 2016-2017 fele, de akkor már automatát akartam és a dct (meg a dízel amihez lett volna hagyományos automata) nekem kiesett. De akkor maga a kasztni tetszetős volt és a "belseje" sem volt rossz (de az még előző modell volt).
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Győri autós topiktali - 2024. 05. 31. 13:30-tól a Praktiker parkolóban.
#nincsbennetarcsi
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest