- ASUS routerek
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Facebook és Messenger
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Microsoft Excel topic
- Autodesk - Revit
- Amazon
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Remekelek28 #19598 üzenetére
1.0-ra nagyon kell a lángoló kipufogó vég. Ez már a vég? Minek rá egyáltalán bármilyen vég? A kipufogó dobokat cseréld le rajta inkább, az hoz valami nyomatékot, ami elveszett az évek során a belülről szétrohadó dobok miatt. Ezeknek a díszítő elemeknek az árát sokkal okosabban rá lehetne fordítani a műszaki tartalomra, amit persze nem látni, de attól még érezni az egész autó viselkedésén.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Remekelek28 #19606 üzenetére
Arra is mi a ffffffasznak.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz roberto211 #19612 üzenetére
Classicus TDI lesz az. Az a legjobblekgevesebbeteszikmegymintállatésamúgyisötautóállazudvarban.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Remekelek28 #19614 üzenetére
Stift 1.3 madafakapowa vagy trabant kombi 1.1?
Roberto211 Tuti? [link]
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Remekelek28 #19614 üzenetére
Most már kíváncsi vagyok milyen autó lehet sportos, 3 ajtós, dízel, amire világító lyuk kell hátra.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Remekelek28 #19642 üzenetére
Álljunk csak meg egy szóra. Van neked egy teljesen normális autód, amit szarrá akarsz tuningolni, amitől viccesen óvva szerettelek volna inteni, de nem nagyon vetted a lapot, akkor most kicsit komolyabbra fogom fordítani a szót:
1. Nem nézte le senki az autód, azért találgatni, talán szabad, kicsit szabadjára engedtem a fantáziám, nézd ezt el nekem. Attól nem lesz semmi sportos, hogy 3 ajtós. Legalábbis nálam nem.
2. Belinkeled, kéred a komolytalan lenéző banda véleményét, utána sértegetsz minket, mert nem egyezik az ízlésünk?
3. Az autódban van részecskeszűrő, talán nem tudod, de bizonyos időközönként ez regenerál. Vegyél egy hőmérőt és mérd meg a kipufogóvég hőmérsékletét ilyenkor. Azt a ledet leolvasztja, mint a huzat, mivel nálam kezd lilulni a rozsdamentes acél dupla cső. Mielőtt kérdeznéd. Utána nézhetsz, hogy az elszíneződés az acélnál hány fok, az a led jó ha 50 fokot bír.
4. Ha ennyire értesz hozzá, nem kell kérdezni, ha meg már kérded, illik férfiasan viselni a kritikát.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Remekelek28 #19658 üzenetére
1.1 dízel, vagy 1.4? Az 1.1 érdekel, hogy milyen vele közlekedni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Remekelek28 #19663 üzenetére
Városi autónak jó lehet, bár a részecskeszűrő nem épp város barát, pont olyasmire nem szabad használni, amire ezt a méretet veszik. Mennyit forog 6-osban 130-nál?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Remekelek28 #19666 üzenetére
Az jó rövid 6 sebességes létére... Köszi az infót.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
A nyomatéktól még a tér is meggörbülhet, de amúgy nem csak a féktárcsa tarcsa a meleget, hanem a kupung tárcsa is tarcsa.. .
Azt hittem ennyire amatőrök csak a filmekben vannak.
roberto tauj és figyelj. [link] 992ccm, 2 ütem, 2 kerék és 3 láb sem kell hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz roberto211 #19974 üzenetére
Too much power.
-
Mágus2
Közösségépítő
Nincs azzal a 30 ezres periódussal baj, ha nem fix, hanem körülményektől függő és a körülmények teljesülnek. A skodriban van fix és változó intervallum is. A változónál az a lényeg, hogy számolja a hidegindítást és a pályán töltött minden 100km utáni hőterhelést. Ideális esetben elengedi 30 000-ig. Nálam 13 000km után sipákol, hogy service now.
Mindenképpen cserélem 10 000km után, csak a múltkor kíváncsiságból nem töröltem az intervallumot, hogy meddig engedi.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tboy93 #20584 üzenetére
És akkor még nem voltál futómű geometrián. Háromszor adták vissza úgy, hogy egyenesen ment az autó, de kissé balra állt a kormány(6 fok). Hozzá tartozik a történethez, ezért vittem el, hogy ezt helyrehozzák, gumit nem ette, oldalra nem húzott. Negyedszerre már az egész szerviz az én autóm körül volt, előkaptam a leptopot, rádugtam, kormányvezérlő, kormány szög jeladó, Ö fokra húztam, fixáltam a kormányt, beállította a gömbfejeken az összetartást és láss csodát egyenesen áll a kormány, amikor egyenesen megyek. De 4x voltam vele szervizben!!!!!!!!!!!!!!444444444444444!
Lézeres 3D főnökpéló, és nem láttak még diagnosztikát.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szőröscica #20603 üzenetére
Fojtó szelepet bezárod kézzel, vagy leállítod kulccsal, az is bezárja. Amelyik autóban van erre védelem, az többször is bezárja a fojtó szelepet leállítás után. Amelyikben nincs, azt vagy lefullasztod, vagy megvárod míg láthatóak lesznek a hajtókarok.
HA elzárod a levegőt, lassan leáll. Nincs égés csupán olajból.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz trassher #20674 üzenetére
Adok én neked féktárcsát levenni, ami 10 évet volt az autón. 1 darab T30 fogja, ha leveszed azzal a készlettel, fasza fiú vagy.
Nem segít ott semmi, 2 kulcsot beletörtem, elővettem a profi készletet, az meg kimarta a csavart. Utána maradt a hidegvágó.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szőröscica #21012 üzenetére
Miért, a fűnyíróért nem kár?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szőröscica #21039 üzenetére
Engem egy fekete Superb tolt, de csak a pirosig, ott kiszálltam és hátra sétáltam. Khm.. a rend őrei voltak jelöletlen civil autóban. Ha már ott voltam, megkértem őket, hogy tartsák a követési távolságot. Csak vigyorogtak, mint a vadalma.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz h1ght3chzor #21492 üzenetére
Űrrepülő,vagy babetta?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz h1ght3chzor #21495 üzenetére
Immo.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #21599 üzenetére
Inkább azok nézzenek magukba, akik leharcolt szarokkal járnak. Minden dízel bocsájt ki káros anyagot, de nem mindegyik kormol. Bár ha átmegyek a határon, 10-ből 8 elvérzik csak a vizuális és audio vizsgálaton. Kerregnek, dohognak a szívósorba, füstölnek kéken, feketén, szürkén. A benzineseket se hagyjuk ki, ott is van bőven szégyelni való. Csak a jobb műszaki állapottal rengeteget lehetne javítani a légszennyezettségen. De ugye azért veszik a dízelt, hogy spóroljanak, nem azért, hogy az elkopott csúcsokat, adagolót, befecsknedezőt, turbót és katzalizátort időben cseréljék.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #21606 üzenetére
Most őszinte leszek, egem nem érdekel a fenntartási költsége a dízelnek, amit kér megkapja, nekem az emelkedők miatt kell. Itt nincs alföld. Vehetnék ennyiért benzinest is, de azonos tejlesítményhez a fenntartási költség is azonos lesz, akkor miért használjak el még több üzemanyagot is?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szőröscica #21949 üzenetére
Az nem kattanás, hanem ránt egyet a főtengelyen, mikor ismét elindul. Sokminden lehet, de nem sok mindent nem mutat a diag. Ilyenkor érdemes élő adatot olvasni, és amikor ezt játssza, megnézni, nem esik-e ki velemi létfontosságú szenzor jel. Nem sok olyan szenzor van, ami nélkül nem tud járni a motor, speciel a motorfordulat jeladó ilyen. Annak ha kiesik a jele egy pillanatra, leáll a motor, de ha visszatér a jel, ismét jár, ha nem érkezett leállni.
Lehet még táp relé, ü.a pumpa, befecskendezés kimaradás egy vagy több hengeren, meg még vagy 3000 másik apróság. A fent említettek a valószínűbbek. Most más csak egy péket kell találnod, aki végig zongorázza és kizárja a lehetőségeket.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szőröscica #21981 üzenetére
A gázolajszűrő mikori? Csak mert nem szereti a vizet a motor.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szőröscica #21986 üzenetére
A legutóbbi csere előtt is csinálta? Cseréld ki a szűrőt(minden egyes olajcserénél ki kellene belőle engedni a vizet), ha marad a hiba méress a pékkel résolaj veszteséget mindegyik injektoron. Ha nem egyforma, akkor küldd el felújításra, ha már mind egyformán pisil, akkor van egy jó alap, amiből ki lehet indulni.
Nem mellesleg ez a CR rendszeri zzít amikor intenzíven gyorsítasz, szóval ha gond van valamelyik izzító gyertyával, az is okozhat galibát.
Nem tudom mennyi egy ilyen szűrő az autódba, de biztosan olcsóbb, mint a befecskendező rendszer bármelyik része. Inkább az olajjal cserélném, mint a TDI-s kolléga.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #22000 üzenetére
Nem biztos. A jel kiesést nem szokta logolni, csak a zárlatot vagy szál szakadást a szenzorhoz. Attól még nem kell mindig jól mérnie, hogy nem szálszakadt és nem is zárlatos. Pl. rengeteg ember jár döglött légtömegmérővel, mert a diag nem látja hibának, közben meg keveset mér, de nem szálszakadt. Ezért a hibakód egy dolog, ha meg nincs, az is egy információ, sokszor a mért értékekből lehet következtetni a hibára.
Ha sok gázolajat eresztenek át a befecskendezők a visszavezető ágba, csak akkor kerül be a hibatárolóba, ha annyira leesik a rail nyomás, hogy határérték alá kerül és leáll a motor. Akkor is a hibakód csak az alacsony rail nyomás lesz, az okát meg neked kell kisakkozni.
Nem értek a DCI-hez, mert nem túrkálok benne, lehet, hogy az okosabb, mint egy ötödikes, de a vag CR így működik, nem hiszem, hogy nagy különbség lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen