- Crypto Trade
- Aliexpress tapasztalatok
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- JavaScript topic
- Facebook és Messenger
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz EQMontoya #36455 üzenetére
Engem is megtalált
mategnap egy BMW-s hülyegyerek, bár nem ez volt a szitu. Dízel E39 Touring, nagy zene, nagy felni, nagy fekete füst és nagy ego...
Haladok szépen 50-nel a Szent István király úton (Mosonmagyaróvár), majd ideérve elkezdek lassítani és indexelni balra, mert tankolnék. Megállok a szaggatott vonalnál a záróvonal mellett, mert jönnek szembe, erre mögülem ez az úriember elkezd dudálni, meg mutogatni, majd nagy gázzal (és füsttel) kikerül jobbról. Tudtommal semmi szabálytalant nem csináltam, nem értem, hogy mi baja lett hirtelen.Amúgy motorral én is megmutattam már párszor az efféle jampiknak, hogy nem úgy van, ahogy ők gondolják. Sok ilyen szmók&csármos idiótát legyorsultam már a lámpától, pedig csak egy 48 pacis Honda CB500X-em volt.
Most egy baleset miatt (tavaly egy szembejövő audis nő 1,5 méterrel áttért az én sávomba egy kanyarban és elkapta a baloldalam) egyelőre szüneteltetem a dolgot, de lehet, hogy a jövőben én is kcsg béemvés leszek.[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #36572 üzenetére
Nem tudom, szerintem egy Mazda 3 a Golf mellett belsőtér minőségben elbújhat.
(#36578) rbalint88: Azonos árban néztem őket. Nem is feltétlen a kinézet, hanem az anyagok a gond. A gombok kattanása, a legtöbb hely ahova nyúlsz, a kesztyűtartó csukódása mind-mind olyan részek, ami nekem nem jött be. Egy beülés után ki is zárta magát nálam a versenyből a Mazda 3, egyszerűen a G6 után nem tartottam előrelépésnek semmilyen szinten.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #36595 üzenetére
"Igazából semmi olyan nincs, amit nem adnak a középkategóriában, max kicsit szebb a bőr meg több hangszóró van a bose hifiben, de ez nagyon nem mozgat."
Nah, aki megveszi a 3 as bmw t / a4 audit, az meg pont ez mozgatja az apro reszletek/finomsagok. (amugy a 3 as bmw azert vezetesi elmeny tekinteteben is jonak kell lennie. Van belöle 6 sebesseges 6 hengeres is, illetve bitang jonak kikialtott 8 sebesseges automata is 300+lovakkal is...ezenkivül ott a design, hatsokerekhajtas. En nagyon gyorsan tudnek dönteni egy 3 as bimmer mellett egy passattal szemben Az uj 3 as ami jön, ott meg allitolag nagyon is fokuszal a bmw a vezetesi elmenyre ujbol, szoval igen kecsegtetö
de az uj A4 is se nem ültem benne se nem vezttem, csak lattam kivülröl, olvastam a teszteket...jo-jo a passat...de azert az az A4 az sokkal jobban tetszik. Nem lenne kerdes melyiket kernem ott sem
-
-
roberto211
őstag
válasz EQMontoya #36747 üzenetére
Nana Az én gumijaim a lagun jó allapotuak voltak
Attol h oreg volt ahhoz kepest jo allapotunak orvendett..
Az igaz mondjuk mar ketto nem tartotta a levegőt,3 naponta fújni kellett, esőbe abs garantalható volt de nem kritikus volt
Mondjuk a suzukimon zsir uj falkenek voltak
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
raczger
őstag
válasz EQMontoya #36812 üzenetére
[link]
Jó autó ez, Hondát meg úgysem a hangjáért veszik meg (talán csak az NSX hangja tetszik nekem).
Mondta utána Michelisz, hogy nagyon jól fordul az autó, de a féktávot ő is kiemelte, kérdeztem is, hogy nem fogja meg ott az esp? Számomra ez volt a fura. Talán itt látszik a legjobban, mennyire is tud ideges lenni a nagyobb féktávokon.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #36961 üzenetére
Attol függ....ha megvan mar minden (lakas/haz, megtakaritas, stb....akkor miert ne ha az a vágy )
Azt szoktak mondani, hogy a penzed 10% körül erdemes autoba ölni (fektetni szot direkt nem irom ), vagy ilyen fel evi netto atlagkereset.
Pont az Opel topicban volt tema, ami a kiszamolo blogban is van [link] Sokakra raferne ennek a blognak az olvasgatasa
-
#94529552
törölt tag
válasz EQMontoya #36971 üzenetére
Így van. Én addig el nem hoznám a szervizből, amíg meg nem javítják, vagy adnak helyette másikat. Azért van garancia, szavatosság, és vannak a fogyasztónak jogai is. Nem a Csikós az illetékes ha elromlik valakinek a kocsija. Ezer cikket írhatnának, ha mindenki a TC-hez rohanna ilyenekkel. Vagy más van a háttérben, amit elhallgatnak. Kezdjük az új autó átvételével: nem működik a "Mirrorlink" funkció, vagy bármi más amit megrendeltek, egyszerűen nem kell átvenni. Szerintem.
-
SzlobiG
félisten
válasz EQMontoya #36975 üzenetére
Én azt nem értem, hogy ezt a beázást miért várta meg hogy ennyire átáztasson mindent? Én addig vinném vissza ameddig nem csinálnak meg rajta mindent. Új mk5 mondeonal is volt ilyen beázós téma az első modelleken, de vissza vitték a tulajok és meg is csinálták kivétel nélkül.
-
z123456789
addikt
válasz EQMontoya #37001 üzenetére
Nem értelek. Még is mit tudtam volna csinálni? 236e volt benne mikor vettem. Ennyi idő kellet mire minden összeállt. Az üregvédős/kárpitelemes sztoriról nem is beszélve. Értem én hogy nem ez a módja, de a legjobb, amit most tudok csinálni. Vagy hallgatlak, ha van jobb ötleted.
20e-enként cseréltek benne olajat eddig. Tegnap megnéztem a szintet, nem is minimum alatt volt, hanem minimumnál. Ráadásul olyan színe volt, hogy én még ilyet nem láttam. A civicem 7000 km után már majdnem hogy feketére koszolta az olajat. Ennél meg nem mondom, hogy sárga, de rohadtul meglepődtem mennyire világos volt. Nem hinném, hogy akkora kárt teszek a motorban, hogy ha még elmegy a cserégi ilyen állapotban. Aztán úgy is 10e km-enként fogok olajat cserélni. -
z123456789
addikt
válasz EQMontoya #37003 üzenetére
Jól érted.
Nem akarom én megcsinálni. Nincs nyomatékkulcsom, de a csavarnál erősebb vagyok. Kell nekem még hogy az olajteknőbe mentet fúrassak, vagy cseréltessek, mikor így sem ér rá a szerelőm? Nem nyélgázon tolom neki. Olajszűrőm is pattant már le a helyéről, mert hibás volt a szűrő, még szerencse, hogy abban a pillanatban félre tudtam állni. Ez nem egy civic, nem akarom tönkre vágni ilyen hülyeséggel.(#37004) [rvilike]
Néha, ha belefér az idődbe.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz EQMontoya #37019 üzenetére
Ha be vagy jelentve az adott céghez dolgozónak, akkor törvényes tudtommal a P rendszám is. Trailer magánszemélynek kevesebb utánajárás szerintem, bár drágább valószínűleg (esetleg csak a szállítójárművet kibérelni lehet érdemes, ha belefér a 3,5 tonnába minden a jogsi miatt).
-
-v-
addikt
válasz EQMontoya #37056 üzenetére
Azért a 184 lovasnak is 7.8 a gyári 0-100, tiédnek 9.x ... ráadásul a szívót szét kell forgatni, hogy egyáltalán az a 155 ló is előbukkanjon, nem az is-t akarom bántani de az st-t is bármelyik 2 literes dízel lelépte 80 alatt
Ilyen hurka 2 literes szívóbenzinekkel nem nagyon lehet emberkedni. -
roberto211
őstag
válasz EQMontoya #37091 üzenetére
Abszolút,abszolút !
En legalabbis ezt vettem eszre h akik ott a kocsival akartak csak csajozni nem sok sikerrel jartak.. Neha volt olyan h jottek tenyleg ezek a full "moneypumpos" csajok érezni lehetett rajtuk 2km ről h igen ők valóban a verdára mennek s megbírják kulonboztetni az e36 3as bimmert az e92től. Meg vannak a követői altalaban max 21 év akik próbálnak nyomukban lépni a high end csajoknak de ők nem tudjak megkulonboztetni a régi 30 éves bimmert vagy a tdi t az új bimmertől vagy az új a4 től.
Mx5 meg... Szerintem azt se tudnák mi az..
Qru: ennyi
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #37103 üzenetére
altalaban ilyen 3-4 fok körüli különbsegre mondjak, hogy az nem viseli még meg a szervezetet.
Nyilvan van olyan, amikor tenyleg tüz a nap, forr a levegö....plane ha ez Bp-n a betondzsungelben, a dugoban, akkor nincs mese....vagy ha több oras utra indul, ott is lehet jatszani a klimaval jobban....de en akkor sem szeretem vadul nyomatni.
(#37102) Qru szüleimnek volt olyan ismeröse, aki meg sok sok eve vett egy A8 audit, nemetorszagbol, par evesen....oriasi szám volt a kocsi is, meg a klima is ritkasag volt, janizott is ezerrel, egesz nyarat full megfazassal tolta vegig, nyar vegere össze is jött az arcüreg gyulladas.. (nem lett semmi baja végül, ér a "LOL")
(#37104) gzbotii lasd fent
-
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #37103 üzenetére
azt ugye vágjátok, hogy amíg nem éri el a kívánt hőmérsékletet, addig mindegyik maxon hűt? nem 25 fokos levegőt fúj be, hanem ugyanúgy 10 fokosat, csak hamarabb hagyja abba.
autója is válogatja, hogy melyikben mennyire kell klímázni. 1-2 fok eltérés a kijelzőn könnyen előfordulhat az azonos hőérzet kialakításához. nálam most a városozáshoz 23 fokra van állítva, de az átlag 20 perces utakon pont kellemesre hűti út végére az utasteret úgy, hogy nem direktben magamra fújatom. ja meg ugye az alap, hogy dugóban, ahol nem tud úgy hűlni a klímahűtő sem, meg semmi, kevésbé hatékony, jobban növeli fogyasztást stb. meg hát a felforrósodott levegőt illik egy kicsit kiszellőztetni a kocsiból, hogy legalább ne a tesco parkolóban érlelt 70 fokról kezdje hűteni az utasteret, csak a kinti 35 fokról.ja és menő kocsival nem kapcsolatot keresni mennek az emberek, hanem csak lukat. aki csak a pénztárca vastagságát nézi, másra úgy se jó.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Assetto Corsa Competizione
- Trollok komolyan
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen