Új hozzászólás Aktív témák

  • aram01

    nagyúr

    Sziasztok
    Indul a móka az aquaval, Péntek óta folyamatosan kerestem a szervízes kollégát, na ma délelőtt elértem. Meséltem neki a sztorit hogy már kétszer beszart a cumó, most meg már ez a harmadik alkalom. Meséltem neki hogy az LG szervíz parádésan megjavította de most harmadjára már cserélni kéne, mi legyen? Mondta hogy küldjem el mailben a hibát és azonnal válaszolnak. 3 előtt írtam, fél hatkor hívtam az ügyfélszolgálatot hogy kapcsoljanak, erre azt mondja a kolléga 5-ig van, mondom az szép mert eddig hatig szólt a munkaidő nekik. Az ürge úgy tett mintha rossz lenne a vonal hallozgatott, mondom hali és letettem, erre jött egyből egy válasz mail hogy:
    Tisztel xy
    A készülékre az Aqua optimális Kft vállalja a garanciát, az LG Magyarország nem illetékes a garancia intézésében. A készüléket elszállítjuk öntől, szerdán küldenék a futárt.
    Kérdéseim : Akkor ők most ezt első javításnak veszik? A másik mi van hogyha azt mondják hogy már belepiszkáltak így bukom a garit?

    [ Szerkesztve ]

    Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...

Új hozzászólás Aktív témák