- Ubuntu Linux
- Programozás topic
- YouTube
- Mesterséges intelligencia topik
- Hálózati / IP kamera
- AliExpress tapasztalatok
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
- Synology NAS
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
-
IT café
A topik témája a közös keresztünk, a Lego iránti rajongás, illetve annak végtelen gyűjtögetése
Új hozzászólás Aktív témák
-
Throme
veterán
válasz kbalage2 #39908 üzenetére
Van hogy jó ha túlzásba esik a srác, az Adventure ajtónyitás szerintem nagyon király lett. De ott van a 24 órás versenyautó B modellje a terepjáró (utcai, mert nem rücsisek értelem szerűen a kerekei), ami nagyon tetszik és azt építettem meg egyből. Itt a 2 fényszóró kiforgató mechanizmusa lett király. Látszik a videóiban, hogy ő is elégedett velük és tetszik neki.
Gyerkőcöknek lehet érthetőbb ez a váltókialakítás, de ők a gyújtás sorrendet se nézik a fel le járó dugattyúknál (amit a nekem jobban tetsző sárga dugattyúkkal ugye nem csinálnak meg, az egyszerűsítés végett ).
A váltófunkció igazából motorizálásnál lenne érdekes leginkább, ha az is kapcsolható.
Mondjuk ennyi motornak meg nem biztos, hogy van hely.Hát a porschét nem tudták annyira arányosra kihozni (kerék/kerékív méret és tengelytáv), de mégis tetszetős szett. Ferka nagyon instabil és drága lett.
Azt nem értem, hogy a Defender felniét miért nem tudták hamarabb kihozni. Kisebb íven fordul, közelebb van a valósághoz. Olyan suták ezek a Technik verdák elforgatott kerékkel. Nagyon bekúsznak a kasztni alá.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen