Új hozzászólás Aktív témák

  • sb

    veterán

    válasz maross #73633 üzenetére

    Hívása fontos, csak nem tudjuk ki számára. ;)
    Elképesztőek a történetek...

    @Crus
    Én sem akarom tovább húzni, de épp a fentiek miatt (semmit nem tudsz a csomagról, 1 hónapig kavarog valahol a cucc/pénz/státusz, a végén az eladó visszakap egy szarrá rongyolt Rivendell-t, stb...) szerintem fontos konklúzió, hogy nem jó elbagatellizálni a múltkori előre utalós/csomagküldős sztorit. Talán épp te írtad, hogy van aki szarakodik, hogy ne előreutalás legyen vagy egy normális, értékbiztosított csomagküldés pl... vagy miért jófogás ha ott a megbízható, számlás bolt. :D :D
    Itt látszik, hogy a bolt sem biztosabb sokszor és lehet, hogy egy normális csomagküldésen gondolkodó magánszeméllyel jobban jársz a végén.

    Nemrég nagyobb értékű telefonnál én is a vevő helyett gondolkodtam mi legyen mert nyilván 10k-s pk sem az igazi, de én sem akarok arra hagyatkozni, hogy majd odaér pl. levélként is, aztán nem veszi át kettétörve. Volt régen nem átvevős sztorim is amikor meggondolta magát a vevő és a postán kering 2 hétig fixen a csomag a várakozási dátumokig, stb...

    Általános igazság, hogy a kockázatokat nem a normál esetekre kell kezelni, hiába van 100-ból 99 pozitív ha a 100. tök függetlenül és előjel nélkül jön. Ettől nem lehet minden nap arra figyelni, hogy a fejedre esik-e egy repülő, de pl. nagy értéknél lehet, hogy biztosabb ez, mint amikor 100-ból csak 1 romlik el de arra nincs megoldás. ;)

    Ennyire durva sztorikba én nem keveredtem, őszinte respect aki ezeket akár csak végigtelefonálja.

Új hozzászólás Aktív témák