Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nyuszis

    csendes tag

    Nekem is egy érdekesség:
    9 nap alatt érkezett meg két különböző időpontban és különböző boltban leadott rendelésem egy csomagban. Az ali rendelések oldalon írta is, hogy Combined Delivery, de még ilyen nem történt korábban.
    ExpressOne hozta és nem kellett semmi vámkezelést fizessek.

  • nyuszis

    csendes tag

    Sziasztok,
    Megosztom az esetem, mert valószínű ritkán fog előfordulni, de ha valakivel mégis előfordulna legalább sejtheti mi várja.
    Rendeltem Aliexpressen egy közepes tabletet európai raktárról a szállításnál GLS FR-t írtak.
    Az ali-s Track order nem mutatta hol tart a csomag, igazából semmit nem mutatott, de egy hét után rápróbáltam GLS-nél és ugyan a magyar nem tudott vele mit kezdeni, de a
    nemzetközi hozta, hogy úton. Már magyarországon volt a Depoban, és vártam, hogy kapok SMS-t a kézbesítésről, de nem kaptam. Aznap többször ránéztem, de nem mozdult Alsónémediből.
    Majd este megjelent a magyar GLS oldalon, hogy a debrecenbe tartó kamionjuk balesetet szenvedett és a csomagok újraküldése szükséges.
    Felhívtam a GLS-t következő munkanap, hogy most akkor mi van. Azt az infót mondták, hogy sajnos a teherautó felborult (elaludt a sofőr) és még nem tudják, hogy az én csomagom sérült-e.
    Kb egy hét múlva ismét felhívtam őket, mert a csomaginfó nem változott. Megint azt mondta a hölgy, hogy majd kiderül, hogy sérült-e és ha nem akkor kihozzák.
    Aznap amúgy elindult a csomag visszafelé a feladónak. Itt jegyzem meg, hogy ez a telefonos infó nettó hülyeség. Nem látom azt, hogy egy kamion ami felborult, azután ott elkezdi valaki
    szemrevételezni a csomagot, hogy na ez sérült, ez meg nem. Szerintem erre szabályuk van, hogy ilyenkor visszaküldik a feladónak, mivel velük vannak szerződésben és majd a feladó eldönti, hogy
    megsérült a csomagja és kártérítést kér vagy nem és esetleg újra elküldi.
    Mondanom sem kell, írtam az alin az eladónak, hogy mi történt. Onnan persze nem jött értelmes válasz, csak az, hogy legyek türelmes és vegyem fel a kapcsolatot a szállító céggel.
    Írhattam én hogy parcel damaged, ők csak azt fújták, hogy türelmem kérik és hogy majd lépjek kapcsolatba a kiszállító céggel, mert a csomagom úton. Ha jól emlékszem itt olvastam, hogy disputnál számít ha felvettem a kapcsolatot
    az eladóval üzenetben, így én lelkesen irogattam a fejleményeket nekik.
    Mindenesetre mikor lejárt a kiszállítási határidő és indíthattam a disputot már rég visszament spanyolokhoz a csomag (itt jegyzem meg, hogy írt a feladó, hogy dehát delivered, én meg írtam hogy igen, de nálad)
    és indítottam a disputot. Ott is végig kelett várjam a határidőt, de az ali nekem ítélte a vitát és majd 3 és 20 nap között megérkezik a pénzem (ami a EUR - HUF árfolyamhullámvasút miatt épp több lesz mint amit kifizettem)
    Szóval abban az esetben, ha a csomag utazása közben megsérül, akkor jó esélyel visszakapja az ember a pénzét de nem kis idő kell hozzá. Nekem annyi volt a szerencsém, hogy a csomagra 15 nap után már indíthattam disputot, de ez jóval több szokott lenni.

Új hozzászólás Aktív témák