Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • op9

    aktív tag

    Sziasztok,

    A mailboxde-vel lenne kérdésem. Fel szeretném tölteni az accountom, és 2 lehetőség van, banki átutalás, és PayPal (credit card PayPal-on keresztül). Viszont azt írják, hogy PayPal-on keresztül van olyan megkötés, hogy csak arra a címre szállítanak, ami a PayPal által is jóváhagyott.
    "Restrictions on payments via PayPal (or credit card): a shipping address must be the same as the PayPal Confirmed Address."
    Így akkor marad a banki utalás, ami igencsak költséges (ott konvertálják át devizát, stb.). Van erre valami normálisabb lehetőség, hogy mondjuk Revolut-ot használva juttassam el a zsét?

    Köszi!

    How Bad Do You Want It?

  • op9

    aktív tag

    válasz op9 #96638 üzenetére

    Közben leesett, hogy ne az áru értékével számoljak, hanem csak 12,28€-val, szóval tárgytalan az előző komment :).
    Elegendő csak akkor átutalni, ha kapok egy e-mailt, hogy megérkezett oda a csomagom?

    How Bad Do You Want It?

  • op9

    aktív tag

    Sziasztok,

    Készítettem egy mailboxde.com-os címet, majd ide szerettem volna rendelni a mediamarkt.de vagy saturn.de-ről (ugyanaz a 2 cég).
    Viszont 1 kivételével minden esetben elutasították a megrendelésem. (az az egy, amit elfogadtak, az mint utólag kiderült számomra a Saturn Marketplace-es cikk volt, amit nem ők forgalmaznak, és szállítanak, hanem egy külső cég, olyasmi, mint ami az emag-nál is van)

    A visszaigazoló e-mailt megkaptam, és rá 5-20-50 percekkel később a sztornozó e-mailt, amit biztosan emberi beavatkozás csinált.
    Természetesen írtam a mediamarkt-nak és saturn-nak is, de mind a két esetben csak azt kaptam vissza, hogy belső szabályzatuk szerint egy biztonsági kritériumnak nem felelt meg, melyről nem adhatnak ki információt, és próbáljak meg más szállítási címet, és más fizetési eszközt.
    A live agent egyszer annyit kérdezett, hogy üzleti vásárló vagyok-e, mert a szállítási címben benne van a "GmbH", és azért utasíthatták el.

    A próbálkozásaim:
    -magyar számlázási cím, mailboxde-s szállítási cím "Mailboxde.com GmbH"-t megemlítve, Virtual Prepaid Revolut kártya
    -magyar számlázási cím, mailboxde-s szállítási cím "Mailboxde.com GmbH"-t nem megemlítve, Virtual Prepaid Revolut kártya
    -magyar számlázási cím, mailboxde-s szállítási cím "Mailboxde.com GmbH"-t nem megemlítve, Virtual Debit Revolut kártya (állítólag 2020.03.23 után készült virtual kártyák ilyenek, és PayPal-lal összekötve ez látszik is)
    -mailboxde-s számlázási cím, mailboxde-s szállítási cím "Mailboxde.com GmbH"-t nem megemlítve, Virtual Debit Revolut kártya
    -magyar számlázási cím, mailboxde-s szállítási cím "Mailboxde.com GmbH"-t nem megemlítve, PayPal-lal összekötött Debit Revolut kártya
    -magyar számlázási cím, mailboxde-s szállítási cím "Mailboxde.com GmbH"-t nem megemlítve, PayPal fizetés
    -magyar számlázási cím, mailboxde-s szállítási cím "Mailboxde.com GmbH"-t nem megemlítve, CIB Bank Internet kártya

    Emellett kérdeztem, hogy mikor kapom vissza a pénzt, és egyszer azt mondták, hogy azonnal felszabadítják, egyszer pár napot mondtak, egyszer 3 munkanapot, aztán 14 napot.
    Revoluttal csetelve megtudtam, hogy 2 nappal később sem "engedték" el a pénzem.

    Másik szállítási címet még nem próbáltam ki, csak a cég nevét vettem ki, ID-t benne hagytam az "Adresszusatz"-ban, de nem igazán értem, hogy mi baj lehetne vele.
    Már csak arra tudok gondolni, hogy magyar címre regisztrált fizetési eszközt nem akarnak elfogadni, de mivel ez nem "EU" kompatibilis hozzáállás, ezért belső szabályzatra hivatkozva nem árulják el, hogy mi a gond.
    De ez csak feltételezés részemről.

    Tapasztalt már valaki hasonlót? Mi lehet a megoldás?

    Köszi!

    [ Szerkesztve ]

    How Bad Do You Want It?

  • op9

    aktív tag

    válasz tupacamaru #96684 üzenetére

    Köszi szépen!
    Most átolvasva pár feedback-et a mailboxde.com honlapján 1 ember írta is, hogy a mediamarkt egyszer küldött oda, utána meg már nem, valamint a német google sem küld a címükre, de ott egyértelműen elmondták a megrendelőnek, hogy mi a probléma.
    Írtam a mailboxde.com-nak is, amikor a "GmbH"-ra hivatkozva utasították el, hogy kihagyhatom-e a címből, akkor csak azt válaszolták, hogy ha nem megy másképp, akkor kihagyhatom.
    Igazán mondhatták volna, hogy felesleges, mert úgysem fogják oda kiküldeni.

    How Bad Do You Want It?

  • op9

    aktív tag

    válasz tupacamaru #96684 üzenetére

    Kipróbáltam saját számlázási címre, ami megegyezik a Revoluttal, de más (privát) németországi címre saját Virtual Debit Revolut kártyával, valamint ugyanezt egy német privát számlázási címre, ami megegyezik a szállítási címmel, és azokat is elutasították.

    How Bad Do You Want It?

  • op9

    aktív tag

    válasz azbest #96687 üzenetére

    Nem akarok itt ilyen jogi dolgokba belemenni, akkor mondják azt, hogy nekem nem fognak elfogadni semmit, aztán kész.
    Azért itt próbálkoztam, mert néha értelmes áron lehet grafikuskártyát kapni.

    How Bad Do You Want It?

  • op9

    aktív tag

    válasz Lackooo84 #96691 üzenetére

    Köszi!
    A számlázási cím is németországi, vagy az megegyezik a magyar bankkártyával?

    Még azt tudom elképzelni, h mivel nem alakították ki az országonkénti különböző ÁFA tartalmat, amit pl. az amazon.de megcsinál, talán ezért utasítják el.

    How Bad Do You Want It?

  • op9

    aktív tag

    Sziasztok,

    Nem tudom, hogy új dolgot írok-e, de várok egy csomagot UPS-től Lengyelországból.
    Még múlt péntekre volt kiírva a várható kézbesítés. Felhívtam a UPS-t, h ez mennyire biztos, mert a rendszerükben 2 bejegyzés szerepelt:
    - 2023.09.06 9:34-kor Shipper created a label, UPS has not received the package yet.
    - 2023.06.09 12:08-kor Collection scan

    Mondja az ügyintéző, h ő úgy látja, hogy a csomag még nem is került a UPS-hez, szóljak a feladónak.
    Szóltam neki, de természetesen arra hivatkozott, h ott van a tracking alapján, h a UPS felvette a csomagot.

    Ma reggel látom, h további 3 bejegyzés született:
    - 2023.09.12 22:30 Origin Scan Brno, CZ
    - 2023.09.13 2:22 Departed from Facility Brno, CZ
    - 2023.09.13 6:36 Arrived at Facility Vecses, HU

    Emellett írja, h ma a nap végéig várható a szállítás.
    Ismét felhívom a UPS-t, h látom a rendszerükben, h Vecsésen van a csomag, és kb. mikorra várhatom a kiszállítást, erre közli, h ma még biztos nem, mert be sem érkezett még az országba. Ekkor megkérdeztem, hogy a saját rendszerük szerint 6:36-kor Vecsésre került, az hogy lehet, hogy mégsincs az országban.
    Erre mondja, h az csak egy logikai előrejelzés, fizikailag még nem érkezett meg.

    Azt felejtettem el megkérdezni, h akkor mégis melyik bejegyzés a valós, mert lehet, h még ugyanúgy fel sem adták a csomagot... és ekkor esett le, h a 2023.06.09 12:08-as Collection scan is "logikai előrejelzés" lehetett, és azért mondta nekem az operátor, h ő úgy látja, h még nem került a csomag a UPS kezébe.

    Azt hiszem, h ez megérne egy fogyasztóvédelmet, h így átverik az embereket.

    How Bad Do You Want It?

  • op9

    aktív tag

    válasz op9 #101911 üzenetére

    Most látom, hogy elírtam a:
    "- 2023.06.09 12:08-kor Collection scan"-t
    Az természetesen:
    - 2023.09.06 12:08-kor Collection scan

    How Bad Do You Want It?

Új hozzászólás Aktív témák