-
IT café
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Degeczi
nagyúr
-
Vege
csendes tag
válasz Andralin #90736 üzenetére
A GLS csak hárít, hogy ez esetben a feladónál kell kerestetést kérni, meg majd a feladó rendezi velem, stb. Minden alkalommal, amikor felhívtam az ügyfélszolgálatot, felhívattam a futárt is. Nekik legalább felveszi (az én hívásaimat kinyomja), mindig azt hazudja, hogy már többször egyeztetett velem.
Most elkértem a futár nevét (csak keresztnevet adtak), a hívásazonosítót, és jeleztem, hogy rendőrségi feljelentést fogok tenni. Ezt elküldtem e-mailben is a GLS-nek, illetve a futárnak is SMS-ben. Ha szerdáig nem lesz meg a csomagom, akkor megteszem a feljelentést.
Az a baj, hogy a feladó is hárít, mert kézbesítve van a csomag. PayPal-on indítottam dispute-ot, most várom a feladó válaszát erre.
-
Vege
csendes tag
válasz Andralin #90758 üzenetére
Ezt kaptam a GLS-től:
Az adatok, és a koordináták alapján, kollégánk az E porta előtt tartózkodott az adott időpontban. Kollégánk tájékoztatása szerint, aznap nem az állandó portás volt szolgálatban, a portás, akinek átadta a csomagot, Erdős Péter néven írta alá az átvételi elismervényt.Kollégánk próbált utána járni, hogy ki lehetett, akinek aznap átadta a csomagot, továbbá, hogy hol lehet most a csomag, azonban nem járt sikerrel.
Kártérítéssel vagy kárigénnyel kapcsolatosan a feladóhoz tud fordulni.
Kimásolom az Általános Üzleti Feltételeink vonatkozó részeit:
„A GLS Hungary a külföldi partnereitől átvett import (külföldön feladott és belföldön kézbesítendő) csomagokra vonatkozó általános szabályai:
• Az import csomagok szállítási költségét minden esetben a feladó fizeti meg, a GLS Hungary fuvardíjat a címzettnek nem állít számlába.
• Szerződéses jogviszonyban a feladó a GLS Hungary külföldi partnerével áll.
• A GLS Hungary az import csomagok átvételénél nem ellenőrzi a csomagok címzésére vonatkozó előírások teljesülését, a kézbesítést a csomagoláson feltüntetett adatok alapján próbálja meg. Sikertelen kézbesítés esetén a GLS Hungary külföldi partnere írásban értesítést kap, minden további intézkedésre a GLS Hungary külföldi partnere által adott utasítások alapján kerül sor, ennek hiányában a sikertelen kézbesítést követő 10. munkanapon a GLS Hungary a csomagot a feladóhoz visszairányítja.
• Kárigényt a címzett akkor kezdeményezhet, ha a címzett igazolja, hogy (i) a feladó írásban engedményezte rá ezt a jogát; vagy (ii) a csomag a címzett tulajdona volt. A GLS Hungary igazolásként köteles elfogadni a távollévők kötött szerződésről a vállalkozás által a jogszabály alapján részére mint fogyasztónak adott, a termék adásvételével kapcsolatban ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget is tartalmazó visszaigazolást és a csomaghoz nem kapcsolódik a címzett által a kézbesítéskor még megfizetendő további díj. A kárigény a feladó és a GLS Hungary külföldi partnere által kötött szerződéses feltételek alapján a benyújtástól számított 30 napon belül kerül elbírálásra. A vizsgálati eljárás időtartama egy alkalommal, a panaszos egyidejű értesítése mellett harminc nappal meghosszabbítható.”
Kérem, vegye fel a kapcsolatot a feladóval a csomag újra küldése miatt!
Amennyiben minden szükséges dokumentumot meg tud szerezni a feladótól, úgy Ön is benyújthatja kárigényét az alábbi linken:
http://weboffice.gls-hungary.com/qdr .
Feltöltendő dokumentumok:
-nettó beszerzési értéket igazoló számla másolata vagy avval egyenértékű nyilatkozat
-csomagot kísérő számla másolata
-selejtezési nyilatkozatAz okozott kellemetlenségekért elnézését kérjük.
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
- Konteó topic
- PayPal
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Autós topik
- Samsung Galaxy Tab S 10.5 - magas képesítés
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Rekordmagasba lökte az EPYC és a Ryzen az AMD-t
- Otthonfelújítási program (2024.)
- További aktív témák...
- Packard Bell TJ65
- AM számla - Mini PC / SFF / MT - Brand gépek - Fujitsu / Lenovo / HP / DELL - több db, 1 év garancia
- GIGABYTE RTX 3060 Ti 8GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 92.000.-
- Új HP VICTUS Gamer Tervező Laptop 16,1" -40% AMD Ryzen 5 5600H 16/512 RTX 3060 6GB FULLHD 144Hz!
- Hivatalos Raspberry Pi 7 colos érintőképernyő házzal
- ELECTROCOMPANIET DAC PD1 Balanced DAC, ELŐERŐSÍTŐ EMS-1 távadójával, távjával, HANGERŐSZABÁLYZÓS
- Intel Core I9 9900KF 8mag/16szál Eladó! 85.000.-
- 10db HP ProDesk G2 400 mini PC makulátlan állapotban eredeti Windows 11 (G4400/8Gb/256Gb SSD)
- Ps5 Cosmic red plate fedlap
- Xbox One 500GB + ajándék 3db lemezes játék
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs