-
IT café
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
wintikek
tag
válasz SOAD19 #90936 üzenetére
Az a címke 3 perc googlizás alapján csak annyit jelent, hogy csekkoljanak rá a vámon.
Valszeg megtetszett valakinek és kikapta a csomagból. Ha látszik, hogy bontották 99% ez történt.
Az is lehet, hogy nem tették bele véltelen. Írj a gearbestnek.
Én emiatt szoktam minden csomagbontásról videót csinálni[ Szerkesztve ]
-
Ixion77
őstag
válasz SOAD19 #102292 üzenetére
"2-3 levélváltás után hagytam inkább a francba"
Ilyen sokszor hajlandók voltak válaszolni?
Mostanában azt tapasztalom hogy egyre több nagy cég választja azt a megoldást, hogy egyáltalán nem válaszol, egyszer sem, soha. Vagy ha igen, akkor olyan sablonválaszt aminek semmi köze ahhoz amit kérdeztem. Nem csak magyar, külföldi kereskedők is.
Egyrészt az ügyfélszolgálatos drága és túlterhelt, másrészt tudják, hogy a vevők 99+ százaléka úgysem tereli jogi útra az ügyet. Azzal a párral meg aki mégis, ráérnek majd akkor foglalkozni."Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
sentry0
tag
válasz SOAD19 #102292 üzenetére
Abszolút jogos amit írsz, csak basszus kiment a fejből, hogy DHL-nek a Fosta (nem elírás) a hazai partnere. Szerencsére bedobták egy győri közeli postába, és ma délután át tudtam venni.
Engem az egészben az bosszantott, nyomasztott, és aggasztott, hogy idővonalon hogyan adhatnak hozzá csak úgy egy státuszt, ami előtte nem volt (szóval beékelték két bejegyzés közé, hogy az én kérésemre nem szállították kitegnap), vagy hogy időpontokat változtattak meg státuszoknál. Ezt mégis hogy lehetne anélkül, hogy "belenyúljanak"? Ez az ijesztő számomra. Meglep? Nem, ebben az országban ilyen tulajdonosi háttérrel (érdemes rákeresni ki felel a csomagok szállításáért melyik vő )
Szóval izzadós volt ez a sztori is.
És amúgy a postán az ügyintéző nő meg egy ultrakedves, segítőkész nő volt, aki csak olyan szavakat használt, hogy kérem, legyen szíves, máris hozom, köszönöm. Nem az emberekkel van gond, hanem a rendszerrel. Szarásig vannak terhelve, mindezt lófütty pénzért. Ez is a dolog része sajnos. De bármi javulást nem igen tudok elképzelni a közeljövőben.
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs