Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LustaDick123

    tag

    válasz Zeki #68483 üzenetére

    Nem tudom mennyire tipikus a történetem, de gondoltam megosztom hogyan szívatott meg a GeekBuying.

    Rendeltem a hónap elején egy tabletet a spanyol raktárból (raktáron volt, gondoltam fix költség, gyors szállítás), paypal-lal fizettem is rögtön.

    Pár nap „processing” után jött a mail, hogy sajnálják, de elfogyott a termék, esetleg válasszak valami más. Leírtam nekik, hogy kb. mit szeretnék, de mivel a webshop látszólag nincs szinkronban a készlettel, ezért kértem, ajánljon valamit a preferenciák alapján. A GeekBuying ezek után felajánlottam a refund-ot, amit elfogadtam.

    Következő nap megint jött egy mail, hogy mégis találtak egyet a raktában, és el is küldték nekem. Megerősítették, hogy EU raktárból jön és adtak is egy TN-t (tizenpár, kizárólag számjegyből álló), küldtek egy linket egy spanyol speditőr oldalára mutatva (www.mrw.es), a linkbe beágyazva egy, az enyémtől alig pár karakterben különböző TN-t. Mivel első ránézésre azonos volt a TN, az oldal spanyol nyelvű volt, a csomag mozgott, nem is gyanakodtam addig, míg pár nap után a csomag mozgása megállt. Ekkor kezdtem googletranslate-tal megnézni a spanyol oldalt, ekkor hasonlítottam össze TN (és derült ki, hogy nem egyezik). A kapott TN-t egyetlen trackelő oldal sem ismerte fel.

    A GeekBuying pár nap türelmet kért a következő levélben, a csomag úton van.

    Aztán a következő levélben már azt írta, hogy a szállító, az MRW elvesztette a csomagot, és felajánlja a refund-ot megint.
    A gond csak az, hogy a csomagom a webshopban végig „processing” státuszban volt, gondolom a feladás után „shipped” státuszra változna.
    A kommunikáció végig egy „Sylvia” nevű ügyfélszolgálatossal zajlott, de érzésre ez nem egy ember, mert eléggé vegyes stílusban és minőségben ír angolul. A vége felé egyre javult az angolsága. :)

    Szóval a következők történtek röviden:
    - Geekbuying hirdetett valamit, ami nincs is (ott és úgy), beszedte a pénzt.
    - Aztán megpróbált az emberre rámelegíteni valami mást, hátha.
    - Mikor kértem, hogy adja vissza a pénzt hirtelen „talált egyet”, és húzta az időt.
    - Megpróbált félrevezetni a kamu TN-nel, kamu linkkel.

    A fentiek kb. 4 hét történései, próbáltam türelmesen várni mindig, de semmi eredménye nem volt sajnos. Most éppen a refund-nál tartunk. (Kicsit offtopic, de paypal-lal, bankkártyával történő fizetés esetén a bankkártáyhoz tartozó bankszámlára vagy a paylal számlára jön a refund?)
    A GeeBuying-ot az itteni összefoglaló és tapasztalatok alapján választottam, szóval ha kérhetem a topikgazda véssen be egy nagy virtuális fekete pontot a GeekBuying-nak. ;]

Új hozzászólás Aktív témák