Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    válasz moklys1 #99291 üzenetére

    Azt hittem azért reklamálsz, mert nem érkezett meg. Az, hogy nincs követési infó, az persze, hogy invalid. Ilyenekből lesznek aztán azok a történetek, hogy jaj átvert az ali. Normálisan kell beadni a panaszt, azzal az indokkal, ami valóban a probléma :U

    Amúgy meg ez telefonos képernyőmentés? Nézd meg asztali böngészőben. Bár ahogy látom telefonon is van cancel [link] legalul kéne legyen gomb ott, ahová már nem tekertél le.

    A magyar posta meg totál balf#sz. Simán hetekig oda-vissza hurcolhatják a küldeményt, mielőtt megkapod.

    A törlést érdemes gyorsan csinálni, mert gondolom nem lehet több reklamációt is indítani, ha lezáródik a mostani elrontott. Egyébként a rendelésnél nézd meg, hogy meddig van vásárlási védelem, mivel most rendelted nemrég, ezért lehet hogy majd egy hónap múlva jár le a védelmi idő. Addig még akár meg is érkezhet.

    A 7 napos szállítás meg csak becslés, nem garancia. Főleg úgy, hogy a magyar posta a német küldeményeknél mit művel. :(

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák