Új hozzászólás Aktív témák

  • sbazsi

    veterán

    válasz sbazsi #47461 üzenetére

    Most ott tartunk, hogy tegnap délután chateltem velük.
    Azt írták, hogy reggel 7-8 között (BP: 00-01- között) írjak rájuk chaten, mert akkor lesz ott a Professional
    Hát írtam. Persze nem volt ott.
    Majd kb két óra múlva lesz. De chatelni akkor sem tud, max email. Azaz napi max 1 levélváltással... No comment...

    Közben kiderült, hogy a professional már írt nekem okos levelet:
    Vegyem ki az SD kártyát, meg van-e elég memória, ja és kalibráljam a kijelzőt.

    Mi köze egy nem működő kijelzőhöz az SD kártyának? Kapacitív kijelzőt nem lehet kalibrálni.

    (volt még más tanács is, hogy vegyem le a kijelzővédő fóliát, meg reboot, meg factory reset, persze semmi sem segített)

    Ilyenkor, ha kezdek egy dispute-ot az ebayen, van esély arra, hogy visszakapom a pénzem?

    Vagy most mit csináljak? :F

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák