Új hozzászólás Aktív témák

  • hevizms

    addikt

    Felhivtam a DHL ügyfélszolgálatát kiváncsiságból.
    Hátha valaki még nem tudja,azoknak egy info:

    Attól hogy van tracking szám,még abszolút nem biztos hogy csomag is van!
    Ugyanis akár online is regisztrálhatnak(kérhetnek) számot a kinai boltok,sőt a DHL rendszere jelzi is a regisztrált számot,de amíg át nem adják a csomagot a DHL futár kezébe,addig több nap is eltelhet.
    Valószínű velem is pld ez történt.
    Kaptam a reklamáló email-em után egy számot,hogy örülhessek,de érdemben nincs még a DHL-nél a csomagom és hát valószínűleg az ünnep végéig ez már nem is történik meg.

    Kérdésem a gyakorlottabb vásárlók felé.
    Vajon ha inditok egy refundot a paypalon,akkor a paypal úgymond igazat ad nekem?
    Ugyanis pontosan hogy átvágtak,hisz azért rendeltem 1 héttel az ünnepek előtt náluk(geekbuying)DHL-el,hogy biztosan elküldjék még az ünnepek előtt.
    Szóval most már úgy vagyok vele hogy ettől a bandától nem is kell semmi.
    Van értelme refundolni?Ez elég indok rá?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák