Új hozzászólás Aktív témák

  • Ryder62

    őstag

    Sziasztok.

    Sztori mód on:

    Olaszból rendeltem pár cuccot, de ez a hozzáállás katasztrófális. A rendelés leadást követően másfél hétre írtak hogy az egyik termék nincs raktáron. Mondom ok, küldjetek helyette egy másikat ami centre pontosan ugyan annyi ... lett volna, de az sincs. Megírták hogy minden mást küldenek, megfelel-e. Mondom meg, de akkor annak a vétel árát kérném vissza, a többi meg jöjjön. Persze, értetlenkedő sablon mailt küldtek. Megírtam megint, hogy mivel balf**ok vagytok hogy nem létező terméket kosárba tudtam tenni és megvenni az nem az én hibám, kérném vissza az árát. Természetesen kulturáltan írtam meg. Nem kültek semmit, helyette egy paypalos fizetési igényt szállításra.
    Na itt már kezdtem már kicsit ideges lenni.

    Megírtam hogy ezt már én kifizettem, csatoltam a cég által küldött levelet a vásárlásról, plusz a tranzakcióról egy hivatalos doksit és képernyőképet is.
    Azóta semmi.

    Szerintetek fizessem ki a 30 €-t és hadjam a francba? De mi a garancia hogy ezek után elküldik?

    Komolyan, ilyen esettel sose találkoztam pedig rendeltem már németből, olaszból sőt kínából is. Semmivel nem volt semmiféle gond. Kifizettem, 1-2 nap után feladták és minden ide is ért.

    Az biztos, hogy megy majd a 1 csillagos értékelés de ha lehetne további lépéseket tennék hogy ezt a tetű bandát a lehető legjobban lehúzzam.

Új hozzászólás Aktív témák