- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
-
IT café
> > > F1 klub by Oliverda < < <
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mike-
addikt
Chinese GP - Race: Track Guide with Lewis Hamilton and David Coulthard
Pár érdekes info, az ujját majdnem eltörte egy Ferrariról leváló gumidarab, 2007ben a TC miatt nem tudott kijönni a kavicsból..
-
-Mike-
addikt
Lotus, Red Bull, esetleg a Ferrari egy kiállás.
Merci 2, SC esetén egy.[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
Fascinating Felipe Massa & Rob Smedley Interview
Not bad.
Más. Vettel szerint ott volt a pole a kocsiban és benne, csak kicsit túlerőltette.
[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
válasz
Oliverda #518 üzenetére
Újraindítás után kicsit szétesett, szerintem fájt neki, hogy Perezt el kell engednie. De nem tudom mire számított. Restart után szépen zárta Sutil előtt a kaput a Lowe's-ben akkor épp nem de akkor előtte is nagyon közel voltak azért nem figyelt nem tudom. Mindegy is, Montrealban minden back to normal.
(Hamilton behúzza mint az állat)[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
Ez nem F1 de ez a 'mindenkinek meg kell néznie' videó.
-
-Mike-
addikt
62.körben a sikánból kijövet a hajtű előtti kigyorson mennyire megtorpantak, Szujó is kapkodta a levegőt, hogy miért is. Itt a válasz
Hamilton okos akart lenni mert ott a fehér vonal (drs detection point), azt akarta, hogy kis gázelvétellel vagy talán bele is fékezett, Alonso előtte menjen át rajta, de a hispán észnél volt, erre mondja az angol, hogy good game
Motion: írtad a másik topicban, hogy elővette Lewis a gané énjét, de szerintem nem. Alonso ellen mindig a legkeményebben megy, de fair módon még szerintem. Elmegy vele e legvégsőkig, mert tudja, hogy vele ellehet de tisztelik egymást az ziher. Nekem tetszik a kettőjük harca mindig.
[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
válasz
Motion_Blur #551 üzenetére
Fent van már az onboard, nagyon kíváncsi voltam én is hogy csak elvették vagy mi a csöcs volt ott, hál istennek a csatájuknál Alonsonál voltunk, csak annyit mondok, hogy az árnyéknál van ugye a vonal és kigyorson vagyunk:
[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
válasz
Oliverda #558 üzenetére
Lehetett olyat olvasni, hogy nem meggyőzőek a Toro-s fiúk. Vagy ugrás szerűen kéne javulnia valamelyiknek a 2. számú üléshez vagy villantani sokszor mert ez így kevés. Talán Berger vagy valami Red Bull közeli mondta. Első számú célpont tuti, hogy Raikkönen és ez JEV-re és Danielre kicsit sem megalázó. De valahol érthető is. Bottas féle 2. sor kéne a Rosso-tól vagy egy-egy szabadedzés villanás, Kimivel meg tudjuk, érezzük mennyit nyerhet a Red Bull. A legnépszerűbb és halkan megjegyezném, hogy ha egy körön nem is, versenytempóban szerintem oda verne.
[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
A jövő évi V6 turbóról:
Luca Marmorini (Ferrari) azzal számol, hogy a hagyományos belsőégésű motor 600-650 lóerőt fog leadni, és ehhez jön még az elektromos berendezések által biztosított 160 lóerő. Ezzel meglehet a 800 lóerős teljesítmény, de akár valamivel felette is. Az sem elhanyagolható szempont, hogy jövőre már nem csak hat másodpercen keresztül lehet működtetni a KERS helyébe lépő ERS-t: ez akár 34 másodpercen keresztül adhatja le azt a további 160 lóerőt. Jövőre nem gombbal hívják le az elektromos motor által szolgáltatott többletet, hanem a versenyző a szokottnál jobban lép oda a gépnek: mint a Kick Down funkció az automata váltóknál, írja az Auto Motor und Sport.
A gyártók (Ferrari, Mercedes, Renault) még nem közöltek pontos adatokat a teljesítményről – valószínűleg nem is fognak -, de egyes beszállítók rendelkeznek velük, mivel szükségük van rá. Az egyik a Pirelli, mely arra számít, hogy az időmérőn akár 900 lóerőt is leadhatnak a motorok, majd a versenyen 800-ra tekerik vissza – de még ez is több, mint manapság. A turbók sokkal nyomatékosabbak is lesznek: 600 Nm áll szemben a mai 350-nel
Mindez alapjaiban befolyásolja a Pirelli munkáját, mellyel 2014-re készülnek: „Momentán nem tudjuk pontosan, mi vár ránk. A számok, amiket hallunk, óriásiak. Szélesebb hátsó gumikon fogunk futni. Hogy milyen szélesek lesznek, azt még meg kell beszélni a csapatokkal”- mondta Hembery a lapnak. „Ez egyúttal az aerodinamikára is hatással van.”
Köszönhetően az erősebb motoroknak – és a idei hercehurcának is -, a cég konzervatív gumikkal kezdi meg az évet. „Az új formula első évében konzervatív utat választunk. Mindkét keményebb keverékkel a biztonságos oldalon maradunk. Készüljenek fel arra, hogy olyan gumijaink lesznek, mint öt évvel ezelőtt.”
-
-Mike-
addikt
Szujó egy picit sok volt ma.
-
-Mike-
addikt
válasz
Oliverda #598 üzenetére
Német létére Német nagydíjon sosem ment neki, minden évben orrvérzésig erőlködik de nem fekszenek neki ezek a pályák, pechjére az F3000 óta Alonso és Webber nagyon gyorsak az angol-német-magyar pályákon. (Ezt még valahol Webber is lenyilatkozta). De tök mindegy, Spa, Monza után meg jön Vettel terepe, Korea, Singapoure, Abu Dhabi.
Ha Webber legjobb pályája Silverstone, akkor a 2. legjobbja Nürburgring, kinéz ott neki egy futamgyőzelem, de nagyon erősnek tűnnek a Mercedesek. Nem írnám le őket talán még a végső győzelem is meglehet... ? -
-Mike-
addikt
válasz
Motion_Blur #611 üzenetére
Annyi technikai igazgató van már náluk, hogy valaminek már kívülről is látszódnia kell az autón. Azért sajnálom, hogy 3 szopó év után MS nem mehet a W04-el. Pár pole-t és győzelmet behúzott volna.
-
-Mike-
addikt
Érdekesen vezethető gyorsan a mercedes, azok a lassú visszaváltások féktáv végén, mintha a motorfék nagyon bezavarná a kocsit.
-
-Mike-
addikt
válasz
Motion_Blur #615 üzenetére
Először Bahreinben vagy az első versenyek egyikén lehetett nála hallani amikor late downshiftekre kérték a maga üzemanyag fogyasztás miatt. Szerintem sem "normális" így vezetni, de a fékezés alatti stabilitás és a konfortérzete miatt amit Pá is írt hozott egy ilyen kompromisszumot. furcsa így látni vezetni valakit és hogy még így is gyorsan lehet. Szembe megy mindennel amit eddig láttunk, tény.
-
-Mike-
addikt
Ezt az el*szott naptárt, 3hét szünet, 1 verseny, 4hét szünet.
-
-Mike-
addikt
Volt a másik topicban egy fasza cikk Capellivel, abból egy részlet:
"A szerelő mindig összejelölte a gumit és a felnit egy fehér vonallal és amikor nagyon elmásztak már egymástól, akkor ideje volt kereket cserélni. Annyira erős volt az az autó."
Ez mai kép és ezen is csíkoznak, ez valami más miatt van ott vagy a mai napig nézik ezt?
[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
válasz
Oliverda #670 üzenetére
Ha világbajnokságot akar nyerni, megy a Ferrarihoz. Félre kell tennie azt, hogy mi történt a múltban, de végülis korrektül ki lett fizetve, nagy szálka nem maradhatott benne. Ő is és Alonso is van olyan érett, hogy egy erős csapattárs mellett is tudnak már dolgozni. Kimi helyében mindenképpen mennék a Ferrarihoz, ez nem kérdés. Helyére a Lotushoz meg mehet a fizetős Maldonado.
-
-Mike-
addikt
válasz
Motion_Blur #674 üzenetére
Massát a balesete évében, 2009 év végén akarták elküldeni, nem akartak hosszabbítani vele de aztán mégis... akkor került komolyabban szóba Kimi neve. Nem tudom mit akarnak Massával, Kimi mellett semmilyen érv nem szól csak annyi, hogy a felmerült négy név mellett (HÜL- diR - SUT - MAL)messze a legütőképesebb. Olaszoknál nagyon sok a politika az baj, így Kimiék max futnak egy kört náluk de kb annyi esélye lesz, mint a Red Bullnál, sajnos. Vagy a finnt ugyanarra használja a Ferrari, mint a Bull, hogy ő vele megnöveli a második ülés árát, így a tapasztalatlanabb pilótát jóval ára alatt tudja majd beültetni. (Pl Ricciardo 250ezer USD-t tehet zsebre Toro Rossonál, 10szer ennyit biztos nem fizet neki jövőre Marko, max a kétszeresét.)
-
-Mike-
addikt
Ez már hanyadik olyan év, hogy Felipe 2-3 futamos ultimátumot kap, hogy most mutasd meg vagy különben.. kezd kicsit uncsi lenni, szerez majd egy 5.-6. helyet, megveregetik hogy good boy és kap még egy évet? Ez így megy olaszéknál...? Elég 19 futamból 2-3-n jól szerepleni?
[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
válasz
Oliverda #706 üzenetére
A futam után Newey mondta a Sky-nak, hogy az első szabadedzésen a monzai specifikációjú hátsó szárnnyal mentek, de mivel látták az előrejelzéseket, az esőt, így lett abból egy nagyobb szárny.
Azért az kemény, hogy egy napsütéses hétvégén bevállalták volna a monzait, nem kis leszorítóerőt termelhet alul az a kis diffúzor. -
-Mike-
addikt
-
-Mike-
addikt
-
-Mike-
addikt
Már a Porsche megy és a háttér egyre sötétebb. Kis cseperegés lehet, hogy lesz délután. De ez csak segíti Vettelt.
-
-Mike-
addikt
válasz
Oliverda #752 üzenetére
A Red Bull-t ebben a cikkben nyugodtan lehet helyettesíteni a Ferrarival is. Ugyanez van ott is szerintem. Róluk beszélnek az ő akaratukon kívül, miért mondanák azt, hogy eszük ágába sincs, így mindegyik nap ott vannak valamelyik oldal/lap elején. Ferrarinál szerintem vagy marad Felipe vagy Hülkenberg érkezhet, Kimivel csak egy baj van, az a kora.
-
-Mike-
addikt
válasz
Motion_Blur #755 üzenetére
Én Hülkenbergnek jobban örülnék vagy egy Bianchinak a Ferrarinál. Kimivel sincs semmi bajom de hogy semmi értelme nincs ennek az ide-oda megyeknek az is ziher. Értjük, jó a szerep amit játszik, legnagyobb szurkoló tábor, jó PR, de jöhetnének a fiatalok, azt sem értem, értettem, hogy anno Massat is teszteltették 1-2 évig, mert miért? Ilyen óvatosak az olaszok? Ilyen nehéz beilleszkedni oda? Vagy eddig tart megtanulni olaszul?
-
-Mike-
addikt
A megváltó... 18+os ő is.
SzirotkinEgyébként szerintem Massa megpróbálja megcsípni Kimi ülését a Lotusnál.
[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
Egy kis érdekesség eszembe jutott.
Monza (2004 vs 2013)
Juan Pablo Montoya 1:19.525
Sebastian Vettel 1:23.755 (+4.230)(2004 - 18. Giorgio Pantano Jordan-Ford 1:23.239)
Sector 1
26.042
27.373 (+1.331)Sector 2
27.079
28.278 (+1.199)Sector 3
26.404
27.916 (+1.512)(Vettel legjobb szektorai, 1:23.5-re jön ki, de a tényleges idők nincsenek meg, live timing archiv nem tárolja)
-
-Mike-
addikt
Visszapörgetve kicsit az idő kerekét, Ricciardonak az ülése a Magyar nagydíj előtti, silverstone-i fiatalok tesztjén lehetett meg (és itt lett meg jr. Sainz-nak a toro ülése) és Kimivel akkor maradtak abba a tárgyalások, ugye az idő tájt látták Robertson-t kijönni a Ferrari csapat kamionjából. Spa-ban Kimi széttárta a kezét, hogy nem jelentkezik a Red Bull, náluk a labda, de ez már időhúzás, színjáték volt, nevezzük bárminek. A Massa menesztés (2futamot kapott a bizonyításra, de lehet már előtte tudták, hogy ebből alt+f4 lesz) és az egyéb részletekkel később jövök, a reklám után.
[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
Sky Sports F1 2013 - Massa in reflective mood
És végre kiveszik Singapore-ból azt az értelmetlen sikánt.
“Working in the simulator. New Turn 10 in Singapore this year, without the chicane of before. The lap is around one second faster.” (Kimi örül a legjobban neki
)
[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Router gondok
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Gaming notebook topik
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Elektromos autók - motorok
- Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- További aktív témák...
- Eladó Samsung Galaxy A40 64GB, Dual, kártyafüggetlen (A405) -
- BenQ PD3200U - 32" 4K 16:9 100% sRGB 60Hz Designer Monitor
- ASUS TUF Gaming A15 FA507XU- LP4050W Gray ELADÓ!!!!!! (GARANCIÁLIS 36-HÓNAP)
- Újszerű Spigen Liquid Air Folio Tok, iPad Pro 12.9, Fekete
- Huion Kamvas Digitalizáló Tábla / Rajztábla / Külső Monitor okos tollal /// ÚJ // Számla + Garancia