- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Crypto Trade
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
Új hozzászólás Aktív témák
-
7600 GS
addikt
Hello!
Szerintem te lenézed a kisautókat.Ha az az opel corsa a taurosoddal ütközne 60-nal,tepsibe vinnének haza.A nagy orr nem jelent biztonságot,ha nincs tervezett gyűrődőzóna,légzsák,megrövidülő kormányoszlop,stb.Ja,és egy 2,3-as T5-ös 250 lovas V70-es volvónk van,nagyon kényelmes,Euro 4-es.Nem kell 4000 köbcenti.
-
7600 GS
addikt
Egyébként a Volvo az XC90-be beépíti a kisebb autók biztonságát szolgáló gyűrődőszerkezetet:[link]
-
pip
aktív tag
Nos, amikor ezt a topicot nyitottam, valami ilyesmi miatt tettem: [link]. Nagyon sok lebogest kaptam, szerintem leginkabb azert, mert rosszul fogalmaztam meg az indito hozzaszolast. Meg hat persze a kisautosok szemszogebol szoltam, ami azonnal "savanyu a szolo" tipusu megjegyzeseket vonzott. Sokan azt probaltak bemagyarazni, hogy a nehezebb auto nem veszelyesebb a kisebbekre nezve, masok szerint meg amugy is neheznek kell lenni egy autonak, epp a beszerelt biztonsagi cuccok miatt. Lehet sokfelekeppen magyarazni, a lenyegen nem valtoztat, a ketkedok nezzek meg a belinkelt videot vagy vegyek elo a hatodikos fizikakonyvet. Ket osszeutkozo auto akkor indulhat csak egyenlo eselyekkel, ha a tomeguk azonos. Hogy ebbe a tomegbe mit zsufolnak bele a gyartok, az mar nagyot valtoztathat az utasok tulelesi eselyein. Velemenyem tovabbra is valtozatlan, ha tehetnem, azonnal uniformizalnam az autok tomeget, es inkabb alacsonyra, mint magasra tennem a szintet, az energiatudatossag neveben. Nem akarom a vitat feleleszteni, csak a belinkelt videot szeretnem nepszerusiteni.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
[link]
én szívesen ledobálnám a fémlemezeket az intiről, de kétlem, hogy a honda ilyen régi típusokhoz lefog gyártani bármit is
pedig 1130kg helyett 850kg nem volna rossz...
a karbon háztető meg egyenesen horror árban van még mindig, vagy 100-120e ft..
annyit egyszerűen nem ér meg ca 15kg mínusz......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
pip
aktív tag
Nos, ugy latom nem vagyok egyedul a gondolatommal, [link] Svajcban is korlatozni akarjak az autok tomeget es CO2 kibocstasat Bar szerintem meg mindig tul sok az a 250 g/km, az elobbi hozzaszolasban emlitett Jazz modell pl 126 g/km kibocsatasu.
Új hozzászólás Aktív témák
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Politika
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Robogó, kismotor
- PlayStation 5
- Ford topik
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen