Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
addikt
válasz sharkypeti #4039 üzenetére
a toyotának is hasonló gondjai voltak a 2000es években, hogy nem megfelelő olaj vagy hosszúra nyújtott olajcsere periódust nem tolerálta a technika. Az olajlehúzó gyűrű megtapad, az olaj fent marad a hengerfalon és elég. Toyotáná lis motorfelújítás, gyűrűzés volt a megoldás ha így járt a motor.Elvileg az 1,6os kia/hyundai is ugyanúgy hajlamos rá, a totalcaron olvastam mikor a ceedeket i30-asokat nézegettem.
Sőt azt hiszem, hogy a totalcaron volt olyan cikk is ahol 2 db kia volt a szerelőnél mindkettő 1,6 benzin és mindkettőnek át volt lyukadva a dugattyúja 160e km-nél, ott a befecskendező lyukasztotta ki, bár az más hiba, de hiba aminek ugyanúgy motorfelújítás a vége.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen