- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Microsoft Excel topic
- Amazon
- Ennyit spórol az AI a pénzügyi tanácsadóknak
- Windows 11
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- ASUS routerek
- Milyen routert?
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
-
-
Peaceliker
addikt
válasz Reggie0 #17768 üzenetére
87 kiló vagyok és 182cm. Szóval semmi kiugró, ami ekkora difit okozna. Csak arra tudok gondolni, hogy motor 20-25 fölött már valójában szenved, hatásfoka nem oda van kihegyezve, míg mások gépben inkább nagyobb fordulatra van optimalizálva. Vagy vezérlőn sok múlik, mennyire ügyes.
"Oh my Goa'uld!"
-
addikt
-
ρσгτσ
őstag
válasz Reggie0 #17942 üzenetére
Én elvagyok nélküle, de azért azt sem mondom, hogy nem jönne jól. Egy kicsit védeni az eszközt, meg kényelmesebbé tenni az utat. Így is pár kilométer pluszt megyek, hogy kíméljenem a rollert, de sajnos még így sem az igazi.
Illetve volt alkalmam kipróbálni a lengéscsillapítást azon az útvonalon. Érezhető a nagyobb komfort.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
PociAti
senior tag
válasz Reggie0 #17986 üzenetére
Magas gyártási darabszám szükséges feltétele annak, hogy megfelelő mennyiségű adat jöjjön össze.
És pont a nagy darabszámmal dolgozó, régóta a piacon lévő cégek nem engedhetik meg azt, hogy a hírnevüket kockáztassák. Ők (az első 2 generáció során) már jó eséllyel kinőtték azokat a gyermekbetegségeket, melyekkel a többiek még csak most szembesülnek. -
bajnokpityu
félisten
válasz Reggie0 #17993 üzenetére
Hát ez nem így működik... Az optimalizálás azt jelenti hogy adott élettartamot tud minden. Ez nagy gyártóknál jobban összejön. A kicsiknel meg random hol alul hol felül becsul.
A xiaomi ninebot statisztikája kiemelkedő,és egyre jobbak. Haverom pl 3eve heti 3x tolja végig a várost oda vissza egy akkori darabbal. És a hátsó lámpa egy forrasztasa adta meg magát. Ennyieladó Kawasaki j300 robogó
-
PociAti
senior tag
válasz Reggie0 #17993 üzenetére
Ha az ideális értéket "majdnem selejt"-nek nevezed, akkor nagyon rosszul látod.
Az autógyáraknál ez egyik legértékesebb tudás (know how), amikor a tartós, azaz nem kopó alkatrészek élettartamát össze tudják hangolni.
Amikor a jármú főbb szerkezeti elemei 15 évre vannak tervezve, de egy elem 30 év hosszú életciklussal rendelkezik, akkor azt jelenti hogy rosszul lett megtervezve. Jellemzően több anyagmennyiségből áll, ezáltal a gyártási költségek magasabbak az ideálisnál, és a tömeg is. Ez utóbbi sokkal-sokkal fontosabb, mint az általad "10 centként" feltüntetett gyártási költség.
Ha dugattyúhoz hasonló mozgó alkatrészről van szó, akkor a tömegen spórolva a fogyasztáson is spórolni lehetett volna, az őt tartó tengely vagy egyéb elem tömegén is, és ez végigmegy az egész láncon.Próbálod beállítani a kis cégeket jónak, miközben nekik néha halvány lila gőzük sincs arról, hogy az adott elemből milyen szilárdságút kell gyártani. A tudáshiány miatt kényszerülnek ráhagyásra - ami nem érdem, hanem kényszerű pazarlás - de még így is sokszor vakon tapogatóznak. Legalábbis ha azt nézzük, arányaiban nézve mennyivel több hiba van a kis gyártóknál, mint a Ninebotnál.
-
Somatom
veterán
válasz Reggie0 #18046 üzenetére
Te nagyon rosszul emlékszel. Az egy biztosítós állásfoglalás volt, miszerint villanyrollerre azért nem köthető KFB, mivel az csak gépjárműre köthető. Erre írtam, hogy ez úgy kamu, ahogy van, mivel SMKP -ra is kell KFB, pedig az nem gépjármű. Egy másodpercig sem vitattam, hogy a roller az jármű. A kerékpár is jármű. A roller miért ne lenne az.
Értem én, hogy SMKP -nak tekintik, de ezt tudatták már a biztosítókkal is? Milyen SMKP az, amire nem kötelező a KFB? Ez a kérdés azért is fontos, mert ha odakényszerítik, ahol az SMKP -k is közlekednek, akkor meg fog nőni a balesetek száma.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
ρσгτσ
őstag
válasz Reggie0 #18140 üzenetére
A fenti cikk arról szól, hogy milyen körülmények vezetnek a balesetekhez. Ahogy például azt is említik, hogy az USA -ban a halálos balesetek 80 százaléka autóval való találkozáshoz kapcsolható.
A vezetési kultúrának vagy az utak minőségének is jelentős szerepe van abban, hogy balesetet szenvedsz -e. Elég csak vezetni egy kicsit Ukrajnában (ha éppen nincs háború) vagy Romániában. Szemben mondjuk teljes mások a körülmények Svédországban vagy Svájcban. Vagy az említett USA -ban is (nyilván területtől függően).
Az hogy valaki beb*aszva elesik rollerrel nyilván csak a fenti statisztikák egy része. De már Budapestet vagy Zalaegerszeget is nehéz lenne összehasonlítani. Amikor vannak olyan nagyobb forgalmú utak, amik úgy néznek ki, mint a Mars felszíne.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Peaceliker
addikt
válasz Reggie0 #18283 üzenetére
Nem hülye ötlet.
De ha nem repedt, akkor nagy eséllyel én nem gépem le, mert nem abba kapaszkodom.De sajna ott maradt a gép, mert... Pfff... Foglalkozós, mondjuk így kötve mutattam neki mi merre, mondtam is egy alkut rá, de nem fogadta el... Aminek így utólag örülök, mert kiderült, hogy a kormány nyak is az első verzió, ami tud törni. De ezen kívül elől hátul voltak para dolgok a gépben.
Pedig kezdtem örülni, hogy lesz egy 60v zerom
Na mindegy, tavaszig ráérek, addig lesem a piacot. Lenne most jó áron dualtron eagle pro, de papír forma gyorsulása nem annyira meggyőző... De még kattogok rajta
Kowi84
Mantis 10 plus? Vagy egy dual akkor már, árban nincs sok difi. Az sem egy elegáns gép, de dicsérik, vagyis sűrűn nem hullanak szét (mert az hogy sokan szeretik erre legalább enged következtetni)
[ Szerkesztve ]
"Oh my Goa'uld!"
-
ρσгτσ
őstag
válasz Reggie0 #18480 üzenetére
Az szép. Utóbbi időben több alkatrészre vagy alkatrész típusra panaszkodtak a szerelőim. Sokszor inkább az olcsóbb felújítást javasolják a csere helyett. Már aminél megoldható.
Tárcsa is például egy darabig esztergálható. Attól is függ milyen a deformáció. Nálam már szépen remegtette a kormányt meg a pedált fékezéskor...
Eddig nekem nem voltak ilyen problémáim. Pedig rendszeresen ellenőriztetem mindegyik autót.
Szerk :
Rollernél amúgy vannak ilyen fékkel kapcsolatos megbetegedések? Vagy ami ajánlott márka, ott nem nagyon fordul elő?[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
generatoros
tag
válasz Reggie0 #18539 üzenetére
Kugoo s1 vagy a pro vásárlás előtt álltam, de pont a törési hajlama miatt lebeszélt az egyik kedves fórum társ. azt szeretném kérdezni, volt ok a törésre? Kátyú vagy magas járdaszegély vagy más, elkerülhető lett volna a törés ha jobban figyelsz? A moddolás alatt mit értesz? példákat , ha esetleg mondanál?
[ Szerkesztve ]
-
Peaceliker
addikt
válasz Reggie0 #18606 üzenetére
Hát rám küldted az átkot.
Kivittem és majdnem össze törtem magam vele. Nem gondoltam, hogy ennyivel idegesebb, mint mantis... Pedig az is érezhetően harcosabb, mint zero 10x volt... Mondjuk hülye hüvelykujjas gázkar is ellenem volt, mert azt könnyű véletlen rángatni, ha szar az út... Megy vissza mutató ujjas, az fix."Oh my Goa'uld!"
-
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #18711 üzenetére
Azért nem fogdosnám. (Volt az több is, csak hűlt, mire lőttem a
képet, meg hát ez inkább csak illusztráció, és tényleg pár mp volt
a terhelés: élesben, ha tempóról kell lassítani, nagyobbat kap...)Ui: biztos vagyok benne, hogy ha már füst szállt fel a teszt végén,
és határozottan szaga lett, azt jelenti, hogy felforrósodott.
De nyilván meg lehet még jobban pörkölni: 32A az még nem 80A. -
Unsign
tag
válasz Reggie0 #18856 üzenetére
Fiam feje sem érintette a talajt, azt mondta a balesetin, aztán utána néztem meg, hogy el van nyalva a sisakon a műanyag. Így csak az alkarcsontjaiba került két titánszeg, mert kettétőrt a jobb kezében mindkét csont. Sík aszfalton, 25 km/h... azóta sem tudni, hogy pontosan mi történt. Védőfelszerelés nélkül még próbálgatni sem...
[ Szerkesztve ]
-
DGery
aktív tag
válasz Reggie0 #18861 üzenetére
nem árt, ha tud valaki odafigyelve esni
Nekem mindkét esésemnél mákom volt ebből a szempontból, hogy sikerült "jól esnem", de ez nem garancia semmire.
És hiába nem tervezett egy esés bármikor megeshet a dolog.
Nekem mindkét eset figyelmetlen gyalogosok miatt történt, és vagy telibe csapom el őket, vagy kerülök. Az egyik esetben nem volt elég hely kerülni a másiknál pedig egy kátyú volt ami segített a fizikának.
Szóval nem lehet tudni milyen helyzet jön, de jobb legalább egy kesztyű és bringás bukó, mint a semmi legalább egy alapfelszerelésnek. Aztán ha valaki úgy érzi könyök és térdvédő, full face sisak,BDSMbőrruha....by DGery® c.o. ///// MacBook Air M1 / iPhone 12 128GB / iPhone SE 2020 / iPad 9 WiFi only 64GB / Apple Watch Series 5 / Xiaomi Mi Scooter 3 / HP EliteBook 850 G7 / Xbox Series S / Dreame D10s Pro / iKier K1 12W
-
Somatom
veterán
válasz Reggie0 #18949 üzenetére
Segíts! Hogy tudnék úgy rollerezni, hogy megfeleljek az eredeti kasztom feltételeinek? Nagy ívről kezdjem a kanyarokat? Esetlek V2 hangon brümmögjek? Akkor is Harley -s vagyok, amikor épp rollerezek? Vagy, akkor kamionos? Vagy, hogy megy ez?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
glaci
őstag
válasz Reggie0 #19106 üzenetére
Azért ez is max., ha központba küldik.
Helyszínen kevesebbel is megállítanak.
(Engem pl. 61 -el tereltek félre, mert kicsit jobban benyomódott a gázpedál, amikor előre hajoltam megigazítani a napellenzőt. Azóta lakott területen is sokszor aktiválom a limitert, hogy ne járhassak még egyszer így.)Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
addikt
-
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #19148 üzenetére
Ez így van. Ez is egy kompromisszum. Ezért is szerettem az S1-et, amíg szét
nem hullott. Különösen, amikor már légcellás tömör gumi volt raja ("Raptor").
Btw. egy E-Twow is elég hasonló konstrukció (légcellás cucc), nem véletlen volt
anno az alap a sima S1-en, hogy dobd le a gyári műanyag(hatású), kereket, és
vegyél rá egy E-Twow hátsót. Egyetlen probléma volt, hogy 15K az nagyon sok,
ha az egész roller alig 80K körül volt kapható. Ja és kifogyott a forgalmazó is.
(Mert az életben nem adott el annyi E-Twow rollert, mint ahányan S1-et akartak
vele feltuningolni. Onnan tudom, hogy én is akartam venni, de aztán nem jutott.)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen