- Microsoft Office és Office 365 topic
- Hálózati / IP kamera
- Linux kezdőknek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Programozás topic
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Mikrotik routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Autodesk - Revit
Új hozzászólás Aktív témák
-
ultio
senior tag
válasz B-L-A-C-K #3401 üzenetére
Teljes mértékben egyetértek!
Ugyanígy közlekedek, sokszor nem is értik a gyalogosok, bicajosok, autósok, miért vagyok olyan előzékeny. Látszik az arcukon, hogy meglepődnek, ha én "engedek" egy adott szituációban. Sokszor még akkor is, ha nekem van igazam. De én nem sietek.
Eddig pozitív tapasztalatom van a rollerezéssel.rasti rusti
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #3406 üzenetére
Sajnos nem egzakt az összehasonlítás, mert egyszerre próbáltam ki az új motort
és vettem ki a beakadós hátsó kerekemet. Viszont kevesebbet fogyaszt, az tuti...
(Hogy ez mennyire a jobban guruló hátsó érdeme, az más kérdés.) Hangja is más.
Azért is voltam kíváncsi a Pro motorra, mert néha kicsit rezonált a sima... Ez nem
csinálja, teljesen jól lehet vele menni, csak hiányzik a hátuljának a stabilitása...Ui: ugyanitt érdekelne használt akku pakk értelmes áron, dupla-motoros teszthez.
(Nem, szétvágott majd összecelluxozott, beázott, nem garis, ennek ellenére az új
árában nem érdekel. Az modding célból ilyen 15K-t megér. De többet nem...)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #3410 üzenetére
Persze, nem maga a kerék zörög, csak attól zörög az egész roller.
Meg amikor beleverődik nagyobb úthibákba, iszonyat nagyot csattan!
És mellesleg olyankor meg is lassítja a rollert, ezeket a gumikerék pl.
sokkal simábban kezelte. Viszont! Ennyit tesz, hogy nem szorul: egy
18 km-es karikát végig hármason taposva simán bírt! Csak a legvégén
kellett picit rásegíteni. (Vica versa még a legvégén is segített a motor).Jó, mondjuk abban a 18 km-ben nem vagyok biztos. Elvileg a Google
szerint 8 km lett volna a csapágyboltba: a roller mért 9-et. (37V - 34p)
Vissza kb. ugyanannyi lett volna az út: nem pontosan, mert visszafelé
kevesebb flikk-flakkot csináltam... Népligetnél konkrétan lementem az
aluljáróba, nem bumszliztam körbe a bicikliúton, mint odafelé. Félúton
visszafelé még bőven virgonc volt! Csak 2-3 km/h-val csökkent a vége.
Meg persze lassan romlott a gyorsulás is, ám nem zavaró mértékben:
tegnap ilyen távon már teljes lemerülés és leizzadós lábbal hajtás volt.A végén kicsit hirtelen halt le, de még hajtott (terhelt) 30V alatt: akkor
van végleg kakukk, ha a nyugalmi fesz megy 30V alá, na ott van vége.A csapágy viszont annyira nem tetszik: lehet benéztem a típust, mert
nem akartam 5K-t kiadni darabjáért, na ezen viszont pl. nincs porvédő.
Azért remélem még így is tovább fogja bírni, mint a 700 Ft-os kínai. -
Ezekiel Ston
senior tag
válasz B-L-A-C-K #3401 üzenetére
Én is így járok. Ha a járdán kell mennem akkor lassan, ember mellett inkább leszállok, eltolom mellettük. Zebrán leszállok áttolom. Jobbkezes utcánál is megadom az elsőbbséget annak is akinek nem kéne. De ezzel szemben ha egy k#rv@kemény gyerek sétál velem szemben a bicikliúton 2 csajjal az oldalán azt viszont kikérem magamnak, hogy nem enged el és persze még neki áll feljebb akkor is mikor megmutatom a táblát plusz felfestést h ez biza bicikliút ahol 3an keresztbe pöffeszkednek.
-
Wine
csendes tag
válasz B-L-A-C-K #3469 üzenetére
Na jó, de aki rollert vesz, nem akar olyat venni, amit lehet hogy jövőre agyonbasznak mindennel. Ezt kérdezték. Azért fejtettem ki, hogy mi a helyzet az unióban, a németnél biztosan nem lesz erősebb szabályozás, ha azt megnézi valaki, az irányadó lehet.. Úgyis nyalizunk nekik, lehet egy az egyben az lesz. Annál csak liberálisabbak vannak, amíg nem tudunk biztosat, talán egy ilyen körültekintés segíthet ebben a dilemmában, de ki is lehet várni....
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #3551 üzenetére
Közel sem biztos, hogy kapott hozzá új gázkart... Amúgy szerintem poti...
Három vezetékes. Fordítva bedugni nem nagyon lehet a csati formája okán,
de ha lehetne, akkor is működnie kellene, max. inverz mód: simán lehet sz.r,
ha belegondolunk az kapja elsőre a legnagyobb vizet, szigetelve ugye nincs.Szerk: nem tudja közvetlenül rádugni, a kormányban lévő kábel apa-apa...
Viszont egy multiméterrel 1 perc alatt végig méri az összes vezetéket (van-e
szakadás, vagy rövidzárlat). De azt most megmondom, hogy a piros+fekete
hibátlan kell legyen, mert különben be se kapcsolna. Ha már befékez, akkor
biztosan jó a kék is. A fehér és a zöld kérdés, de azon nem ment nagy áram,
kizárt, hogy átégett volna. 5V soros kommunikáció megy rajtuk, előbb megy
tönkre a chip, ha vhogy rákerül a 36V, mint hogy a kábel elkezd melegedni.[ Szerkesztve ]
-
-
#07746304
törölt tag
válasz B-L-A-C-K #3560 üzenetére
Nos pont a réginek szakadt le, és pont a jó, a fék oldali...
Alig bírtam kiszedni, némileg tágítani kellett, szóval ez is kuka. Ezért is kell leszedni.
A másrészt meg, eleget volt ez itt már mellettem, szétszedem darabjaira, kisebb helyen elfér. Meg ugye alkatrészenként adom el. Az új akksi akkor elment amikor megláttam, hogy ezek az új évben egy teljesen inkompatibilis rollerrel jöttek elő (magyarán nem lesz jó hozzá az akkumulátor, csak ehhez, mert mindig kinéznek maguknak egy bevált modellt, az lemásolják, fejlesztés költsége itt meg is van spórolva, most a Xiaomit koppintják, jövőre meg a fene sem tudja. Nem mintha mint márka szóba jönne nálam
-
Darellus92
aktív tag
válasz B-L-A-C-K #3586 üzenetére
Egyelőre még rollerem sem jött meg, de annyira megtetszett ez az EUC téma, hogy idővel mindenképp szeretném megtanulni. Az alzán az Immotion V10 most 380 ezer, videók alapján elég jó a gép, de nem tudom érdemes e ennyit költeni rá. Elég új a tech, félek hogy hogy 1-2 év múlva tele lesz a piac 150-200 körül hasonló 1500+ wattos kerekekkel.
[ Szerkesztve ]
HTC = Help This Company
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #3618 üzenetére
Az fasza, mert akkor nem 2K a bukta. Hanem 22K. Taps, tök ügyes vagyok.
Szerk: ellenberger akkor lehet, hogy IntelliSense mindkét árult motorja halott?
Még az új is, hiszen kipróbálta a régi ECU-val, aztán az új is motorhibát jelzett.Szerk2: mondjuk nem a Hall szenzorok vezetékén volt a túláram, az látszik.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz B-L-A-C-K #3629 üzenetére
Kovetkezo rollernek ajanlanam: Ninebot MAX G30D
Eleg jo a hatotavja (65km), a kerekei is 10"-osak, gyorstoltos is, nem lehet rossz. Tavasszal lehet hogy benevezek egy hasonlora, elvileg ez mar itt nemetben is engedelyezett lesz.
-
Tin
veterán
válasz B-L-A-C-K #3631 üzenetére
Hat azert nem egeszen mondanam ezt. A Ninebot MAX hatotavja 65 km, a Xiaomie 45 km. Elobbiben van gyorstoltes, 6 ora alatt felnyomja az akkut, a Xiaomi 9 ora. Es a 10"-os kerek a 8.5"-al szemben oriasi kulonbseg komfortban. Igaz, a Ninebot 4 kiloval nehezebb.
Viszont, 800€ az ara, ami nem keves, de annak, aki minosegi cuccot akar es nem allangoan toltogetni, es nem gond a sulya, annak jobb a Ninebot.
Engem a sebesseg nem annyira erdekel, tudom, te menni akarsz 50-el, nekem boven eleg a 20 km/h is. Itt amugy is ez a limit.
-
Tin
veterán
válasz B-L-A-C-K #3633 üzenetére
Persze, mas a ketto. Itt kint pl. csak a Ninebot jatszik, mert az legalis, a Xiaomi nem. Tehat ez itt nem kerdes. A plusz hatotav, foleg az ennyivel tobb hatotav elonyerol meg mindketten tudjuk, mi: kevesebbszer kell tolteni, raadasul gyorsabban is toltodik. A suly, felepites es a 10"-os kerek elonye szinten nem elhanyagolhato.
ITT kint most igazabol szerintem ez a legjobb ar-ertek aranyu roller, es ezzel mar lazan lehet hosszabb utakra is vallalkozni, vagy messzebbrol ingazni, ami azert nem mindegy. Az ar persze a Xiaomi mellett szol, en is elobb vennek azt az ar miatt, de az itt nem legal. Mondjuk tavaszig semmit nem veszek, akkorra pedig kijon egy komplett uj generacio (vagy ezek gyerekbetegsegeit orvosoljak).Mi van az OXO-val, mi ez a vezerlo dolog? Nem emlekszem pontosan mire is varsz, szoval kicsit bovebben is megupdate-elhetnel.
-
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #3677 üzenetére
Hát most néztem, hogy tényleg tök lyukas az a szar, de mint mondtam volt:
nálam nem kapott vizet, s elnézve a csavarok állapotát (rozsda hegyekben!)
régebben kaphatta... Ennek ellenére az a gyári szigetelés elvált, ahogy írod,
és nem maradt semmi belőle: majd kinyomom szilóval, ha késznek ítélem...
Most azon gondolkodom, hogy lehetséges-e, hogy a féklámpa kábel zárlata
miatt kapcsolt ki? Egyelőre leszedtem a törött sárhányót, majd letesztelem.Videóban annyi látszik (kézben tartott telefonnal nem sikerült jobban), hogy
36V-nál elindulok, 1-esen gurulok esik a fesz, 35-nél egyszerűen kikapcsol.Korábban ilyet nem csinált: mikor elment az összes rásegítés (29V), akkor
is aktív maradt a vezérlés. Mérte a sebességet, működött a lámpa és a fék:
ez kísértetiesen emlékeztet az előző S1-emre, ami random kikapcsolgatott.Szerk: amikor először kapcsolt ki, majdnem meghasaltam a kormányt, tök
meglepett, hogy elment a kraft. Amikor lenéztem 29V-ot láttam eltűnni. Kb.
kizárt, hogy tényleg annyi maradt volna az akkuban. Ezért gondoltam arra,
hogy akkor valami szétmehetett benne, hiszen vissza se tudtam kapcsolni.
Aztán később mégis sikerült, így arra gondoltam, hogy ez vmi kontakthiba?
Viszont alig egy saroknyira vitt el, s ezt később kétszer eljátszotta, az utsó
esetről készült a videó. (A kettő között lábbal küldtem, meg villamosoztam.)Szerk2: ez most kicsit OFF a Kugoo témához, de vki "lerakott" egy Lime-ot:
Ekkor még vidáman haladtam, nem sejtettem, hogy mindjárt megáll alattam.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #3707 üzenetére
Nem lekaka, meg van csillagozva, hogy majd válaszolok.
Amikor olvastam, hirtelen nem tudtam rá mit írni, ám jobban
belegondolva, most sem tudok. Egyelőre ugye szarakodik a
rollerem, még csak elmenni se tudnék vele a cuccért...Ha az mondanád, hogy akkud van eladó (occóért) rohannék!
Most adtam fel ticketet a Geekbuyingon, leírtam szépen, de
csak a videó jelent meg, a szöveg elveszett. Leírtam megint.
Pöppet fárasztó ez így, de remélem jövő héten válaszolnak...
(A törött hátsó sárhányót nem is írtam meg újra, pedig emitt
olvastam, hogy valakinek azt is küldtek garban: nekem is az
egyik csavar veszett el. Valószínűleg azért tört le a retekbe.)De hogy ne OFF-oljak itt. Hogy a tökömbe lehet szétszedni
a motort? Imbuszok kijönnek, a műanyag burkolat ottmarad.
Tisztára mint egy bizonyos fél órás videóban anno.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #3709 üzenetére
Ki ne dobd, még jól jöhet! Ha kicsit magához tért a vas, össze tudunk futni.
ON: akksit garban szeretnék kapni. Mondjuk kivételesen szerintem járna is...
(Venni inkább csak azért lenne jó, mert gyorsabb + ha duplamotor lesz egyszer...)Szerk: a másik kérdésre nem válaszoltál (lehet, nem olvastad, szerkesztve volt):
hogy kell leszedni a műanyag burkolatot a motorról? Nem akarom eltörni, és úgy
néz ki, hogy hiába csavarom ki a csavarokat, mintha rá lenne ragasztva, vagy mi.[ Szerkesztve ]
-
Darellus92
aktív tag
válasz B-L-A-C-K #3717 üzenetére
Hát jó nyilván mindenre rá van hagyva valamennyi plussz mint a szavatosságnál, de azért inkább maradok specifikáción belül. A bérelős lime rollerek is 100kg-ig vannak és egy halom kövér csávót látni velük menni, viszont azoknak csak pár hónap az élettartama általában.
Ezen a rolleren én is meglepődtem amúgy, kétlem hogy a dual suspension meg a dual motor ne bírna elvinni nehezebb embereket.
HTC = Help This Company
-
Wine
csendes tag
válasz B-L-A-C-K #3723 üzenetére
Az m365 pro, vagy sima m365 ből is van, amelyik a gyermekbetegségektől mentes ? Mert ha szétesik alattam a kis francia lehet én is xiaomira váltok, de ha van sima 365 már jó, lehet nem is kéne pro. Amúgy a street motionnal az a bajom hogy kicsi kerék, tömör gumi, szétráz, amúgy jó. Nem vagyok szenilis amúgy, úgy emlékszem ami van nálad, sima m365, pótrollerként, de lehet mégis szenilis vagyok..
[ Szerkesztve ]
-
nmy1212
tag
válasz B-L-A-C-K #3723 üzenetére
A multkor a defekt utan csereltettem a hajtaspajtasnal gumit, es hagytam meggyozni magamat arrol hogy amit ok javasoltak belso az jobb lesz.
Teny hogy eddig semmi baj vele es a szelep is jobban hozzaferheto. Viszont itt a problema. Felfujtam ma 3,8 bar korulire az elso gumit erre a szelep pont annyira kerult kijjebb, hogy utotte a muanyag burkolatot. Szoval most majd cserelhetem ki a gyari belsore a mostanit, vagy megvarom amig defektlek ezzel...fszom...
egyebkent a tomor gumi kerekek nagyon szrok? Reddit tele van ezzel...
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #3730 üzenetére
Hát ez érdekes lesz, nekem van többféle elektromos pumpám, de eddig annyira
nem voltam velük megelégedve. A gagyi áruházival azért, amiért (tényleg gagyi),
a fasza digitális mérős Black&Deckerrel meg azért, mert az akkuja nem bírja.
Pedig az elején tök fasza volt, feltölt, kivisz: kocsit is felfúj, mind a négy kereket
akár nulláról is! Aztán valahogy elfáradt az akku és most már alig használható...A kompresszor a tuti, csak azt nem tudod magaddal vinni: ez a kis gyösz jónak
néz ki hordozhatóság szempontjából, remélem nem vérzik el az akkumulátorán.
(Na meg a roller kerékbe messze nem kell annyi levegő, mint egy autókerékbe.)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen