- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Ubuntu Linux
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Aliexpress tapasztalatok
- Facebook és Messenger
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Hálózatokról alaposan
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
Új hozzászólás Aktív témák
-
synar
őstag
Szerintem elég egy egyszerű kézi radar, aki gyorsabban megy a kerékpárúton 25km/h-nál teljesítménytől függetlenül, azt megállítani, figyelmeztetni, bűntetni. Lehet nekem 40+km/h ra képes rollerem, de ha csak takarékos módban használom, hogy szabályosan, megengedett sebességel mehessek, akkor miért ne használhatnám a kerékpárútat? Ok a rendőr megméri padon, de melyik sebességfokozatban, a maximumon, de én nem azon használtam? Akkor ezzel a megközelítéssel a magyar autópályákra az autók hány százaléka hajthatna csak fel, amelyik nem tud 130km/h-nál többet menni?
-
Reggie0
félisten
Arra nem tudnak megbuntetni. A jarmunel a tervezesi sebessegrol van szo, aminel szituaciotol fuggoen tudhat gyorsabban menni. Peldaul lejton siman mehet 25 felett, vagy ha jo hatszeled van. Kerekparuton szabad 25-nel tobbel menni, a sebessegmeres pedig nem bizonyitja azt, hogy mi a roller tervezesi sebessege. Peldaul labbal rahajtva is mehetsz 25 felett.
[ Szerkesztve ]
-
uniqm1
tag
Teljesen felesleges azt boncolgatni, hogy mivel mérnek a rendőrök, amikor még a jogszabály sem jelent meg. Egyelőre csak a tervezet került ki, ami még változhat. De ha kiadják a KRESZ-módosítást, utána sem kell még egy darabig agyalni ezen, mert ha ezt valóban mérniük kell a rendőröknek, akkor szembesülni fognak azzal, hogy erre céleszköz kell, a traffipax nem jó. Az eszközbeszerzésnek anyagi feltételei is vannak, nem hinném, hogy erre rögtön lesz erőforrás,. De ha valami csoda folytán mégis lenne keret, közbeszerzést kell kiírniuk, aminek megint csak van némi átfutása...szóval relax.
-
krooarbo
újonc
Ciki, nem ciki, de muszáj megkérdeznem: hogy az anyámba kell az első kereket felpumpálni ? Niubility, olyan az első kerék mint a Xiaomi-nál, nem fér hozzá a gyorscsati, toldó kell hozzá. Kb két órája játszok vele, de a toldó lecsavarásakor rengeteg nyomást vesztek, még úgyis, hogy már 4 bar-ig felnyomom, ahhoz hogy a végén 2,5 maradjon valahogy, de 1,5 bar köré leesik.
[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
Szeretek használt rollerek piacán kutakodni, érdekes hirdetésekbe, különös gondolatmenet által vezérelt átalakításokba lehet belefutni.
Eladó használt Xiaomi 1S elektromos roller Monorim lengéscsillapítóval és hidraulikus fékkel.
Közben új dolgokat tanul az ember, mint pl. "köszörült bowden", de tényleg létezik ilyen. -
z67
őstag
Mi Pro 2 tulajokat szeretném kérdezni, hogy valaki töltött fel innen fw-t a rollerre? Ha igen, milyenek a tapasztalatok?
Köszönöm!
-
mézespálinka
senior tag
válasz Grafiqs #10590 üzenetére
Persze, hogy sikerült: halvány lila fingod nincs mit jelent 0.6 LE egy 15kgos roller, pl. 110kg utas, 3kg ruha, 4kg laptoptaska es 0.5kg sisak esetében(ha azt írnád hogy dagadtak és gyúrósok ne rollerezhessenek "kerékpárosként", elfogadnám az egy tiszta hozzáállás). De te hallomás alapján bemagyarázod magadnak és hangoztatod, hogy 350w elég kell legyen. többet erre nem reagálnék, mert
-ad1 kiraknak a phról
-ad2 annyira idegesít a hsz-od, hogy személyeskedés lenne belőle.Mondom: hozol egy 12 éves vérpistikét egy 300!!!!!w-os rolleren, én megyek és viszem az 500w-ost. Egymás mellett indulunk te meg egy asztal felett végignézed miről szól a valóság. Az asztal azért kell, hogy ne koppanjon nagyot az állad.
U.i.: természetesen nem lejtőnek lefele fogunk menni, mert az életszerűtlen, ott a max km/h a korlát. Egyenesen és emelkedőn. Vpben várlak titeket.....
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz mézespálinka #10610 üzenetére
Először is nyugodj meg, attól megnyugszol. Másodszor meg add el az
500W rollert, és vegyél egy Pro 2-t, az papíron jó lesz. (Utána húzd fel kb.
1000W-ra mint itt sokan, attól a névleges érték nem változik, mégis húz.)Szerk: azt amúgy aláírom, hogy ifj. Vér Istvánnak kisebb lesz a romboló
ereje, hiába megy bárhol a megengedett 25-tel, míg a nagydarab ember
ugye nem is igazán fog tudni felgyorsulni síkon. (Emelkedőt hagyjuk is.)Ellenberger ha lejtőn megszalad a fostalicska, megég a fék, ha van rajta,
esetleg beszarik az e-fék, sok sikert a megálláshoz... Mindenki rápörgött
a teljesítmény, meg végsebesség témára, miközben az SMKP nem csak
attól SMKP, hogy menni tud, hanem elvileg meg is lehet vele állni.Szerk2: anyukám nagybátyja (isten nyugosztalja) anno járt Kínában, és
egy ottani kerékpáros elgázolta. Vagyis... szóval nekiment, de az ½mv²
gyakorlatilag nem okozott semmit maradandót, lepattant róla szegény.
(Ha választani lehet, inkább egy 12 éves üssön el: lehet, neki fog fájni?)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz mézespálinka #10612 üzenetére
Mindkettő kell hozzá... A teljesítmény ahhoz kell, hogy fel tudjon gyorsulni.
Mármint adott szakaszon. Ha hosszú az egyenes, a nehéz pilóta is eléggé
fel fog gyorsulni: a végsebesség a légellenállás + gördülési ellenállás, és a
rendelkezésre álló hajtóerő egyensúlyával áll be... A nehéz pilóta általában
nagyobb is, tehát rosszabb a légellenállása, valamint jobban deformálódik
alatta a gumi, így a gördülési ellenállása is nagyobb, de nem sokkal: simán
el tudom képzelni, hogy a 25 km/h síkon azért elérhető/tartható 350W-ból.
(Itt mondjuk felmerül a kérdés, hogy hol mérik a teljesítményt? Mert azért
a motor hatásfoka sem 100%, és mi legtöbbször az akku felől nézzük, ám
ha padozássá fajul a dolog, ott a keréken mért teljesítmény lesz a limit.)Gázolás esetén a pilóta súlya csak egyenes arányban számít. A sebesség
viszont négyzetesen... Ámbár, ha egységes 25 km/h a limit, egyértelműen
a gyerek fáj kevésbé, ha lepattan a gyalogosról. Abba most ne menjünk
bele, hogy neki mennyire fog fájni egy ilyen, majd a szülei elmagyarázzák*
neki, hogy a gyalogátkelôhelyet hogyan kellett volna megközelíteni...*: remélhetőleg nem kerékpáros szülei lesznek, akik pl. nem piros almáról
énekeltek a kiságy mellett, hanem veszélyes zöld almáról. (Meg ugye az a
bizonyos zebra tulajdonképpen egy szlalompálya előjelző: fékezni bűn.)[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
segway g30 ba látom árulnak tuning 500w os motort. Lehetséges 1000w-osra is átalakitani azt a motort? mármint a méreteiből adódóan lehetséges-e vagy oda már több anyag kell ami nem férne bele. Nem vágom a témát amúgy hogy miként müxik ez a motor tuning, kiváncsiságból kérdem.
-
DigitXT
félisten
válasz gergo5991 #10614 üzenetére
Én 1500W-ra húztam a 350W-os motort. Ez az egész névleges teljesítmény
dolog arról szól, hogy mi az, amit hosszú távon, tuti kibír túlmelegedés nélkül.Más kérdés, hogy ha a fizikai paraméterei hasonlóak, akkor hiába ír rá bármit
a gyártó, simán leég hosszabb emelkedőn... Csak aminek bírnia kellett volna,
papíron, azt visszaküldheted gariba. Belső méreteit tekintve a 350W Kugoo
motor, és az 1200W FLJ motor szinte ugyanaz. Tekercselése is igen hasonló,
és hiába 3x akkora névleges teljesítmény került ráírásra, a fázis vezetékek se
vastagabbak. Ez ugye egyenes út a leégéshez. Maga a motor kizárólag ezzel
a túlmelegedéssel limitál: amíg a vezérlő adja neki a delejt, az húzni fog.
Amikor 75A a felvett, akkor bizony közel 3600W-ot is lead (48V akku esetén).
Csak az ilyesmit általában nem szokta tolerálni egy gyári vezérlő, az is leég...Ergo ha szerzel egy papíron 1000W, de amúgy pont ugyanolyan motort, pont
nem fog semmivel se jobban menni, ha nem tuningolod fel hozzá a vezérlőt!
És ha már bírja a motor, és a vezérlő sem ég le, akkor még simán letérdelhet
az akku, mert az is egy bizonyos max. áramerősségre van méretezve.Ui: szép dolog ez a tuning, csak sokba kerül, és megtanít (naponta) szerelni.
Persze, ha mindent mérsz és előre megtervezel, talán kevesebb iteráció... -
mézespálinka
senior tag
válasz DigitXT #10613 üzenetére
Na ezaz, adott útszakaszon én sose fogok felgyorsulni mondjuk 20-ra 500wal se, míg 350w-al is 25re fog (vagy moddolt fw-vel 30ra is) egy "vérpistike"... persze elfogadom h ő, 40kgosan 40el se üt akkorát , mint én 15-el, de mondom oké, akkor legyen ez a szabalyozás alapja és iktassuk ki a 100kg feletti dagadt v sportoló rollereseket... (a kerékpár kategóriából)
-
DigitXT
félisten
válasz mézespálinka #10616 üzenetére
Igen, akinek jobb a kW/tömeg aránya, az jobban fog gyorsulni, ez van.
Közúton is létezik ilyenre szabály, mégpedig a motorkerékpár jogsi esetén.
Az A1 pl. csak 125 ccm-ig jó, viszont egy kihegyezett 2T 125-ös konkrétan
erősebb, mint egy lustább 4T 250-es, tehát vezethető A1-gyel? Nem, mivel
11 kW is limit, sőt, ha a motor csak 60 kg lenne, akkor elvileg 6 kW max.
Mert ott pont azt akarták megfogni, hogy mennyire gyorsul. Rollernél nem
sikerült, mert ezek annyira könnyűek relatív, hogy a pilóta számít, csak azt
a motoroknál is kihagyták. A saját tömeg 0.1kW/kg aránya limit, slussz:
aki alatt ez szarul megy, csinál A2 jogsit, s felmehet a kétszereséig simán!
Viszont 35 kW felső korlát ott is van, tehát megint csak egy kihegyezett 2T
motor, ami relatív könnyű, megütheti innen is, onnan is. (Akkor marad az A
korlátlan. Csinálhat ifj. Vér István? Persze... amint betöltötte a 24. évet.)[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
válasz mézespálinka #10616 üzenetére
"..iktassuk ki a 100kg feletti dagadt v sportoló rollereseket... (a kerékpár kategóriából)."
A sportolókat nagyon nem keverném ide! A sportágak zöme nem igényel 100 kg fölötti testtömeget, mert a tömeg hátrányt jelent. A érintőlegesen ide sorolható kerékpárosokra ez különösen igaz.De a lényegre rátérve, akkor megfordítanám a kérdést. Vezessünk be a vezetőre vonatkozó súlykategóriákat?
Pl. 100 kg fölötti a rolleres, így neki jár a 350W mellé extra 150 W is.
Pistike beéri 70 kg-mal, ekkora tömeggel éli le életét, így ő nem használhat 500W-os rollert???
Az lenne a jó, ha a rendőrök mérleggel a kezükben intsék le a rollereseket, és megbírságolják a 100 kg alattiakat, mivel "neked még fel kellene hizlalnod magad ahhoz, hogy ezt a járművet vezethesd!"Meg kellene érteni, szabályok megalkotásakor a problémákból indulnak ki. Jelen esetben ez a féktáv mértéke és az ütközési energia nagysága. Ütközéskor kulcsszerepet játszó mozgási energia leginkább a jármű teljesítményével összekapcsolható önálló paraméter. (Nagyon nem azonos vele, de leginkább ez mentén szabályozható.)
-
mézespálinka
senior tag
válasz DigitXT #10617 üzenetére
Na ez az, hogy a pilótát kihagyták....és minél kisebb a teljesitmény, annál jobban számít. És itt nem arról lesz szó, hogy ha erősebb rollert akarok, akkor más jogsit csinálok.... konkrétan caklathatok fel kb 10km/h-val (ha van lemdüoetem meglesz a 20!!!!)a az emelkedőn úgy, hogy a bicikliút egy sáv az autóútból, rá se mehetek, és a 11kgos rollerral 10kmh-val bohóckodhatok az autók között.. . Ahelyett, hogy engednének a bicikliútra, az emelkedőn szarakodok majd 10-el autók közt, egyenesben meg mehetek 25el, szintén úgy, hogy az autóútból a széle vab kijelölve bicikliútnak, amire nem mehetek rá... a másik irányból jövet meg az 500w sem tud nálam 5kmh-nál többet (50%os akksival).
Értem, aki kicsit dagi vagy sokat gyúr az ne rollerezzen ebben a városban.... vagyis de, életveszélyesen, az aztósokat -jogosan, de nem szándékosan- szopatva... -
mézespálinka
senior tag
válasz PociAti #10618 üzenetére
Értem, akkor azokat a sportágakat iktassuk ki, amelyek tömeget igényelnek. Így jó? Vagy akik bármilyen okból(lusta, beteg, stb) és x kg felett van...
Megfordíthatod a kérdést, de válaszolj. Haladok 25km/h-val. Vagyok 100kg. Bekövetkezik egy ütközés. Számít, hogy 350w-os rollerral ütközöm 110kg össztömeggel, 25kmh-val vagy 500w-os rollerral, 110kg össztömeggel, 25kmh-val?(hogyan lehetne összekapcsolni a teljesítménnyel mikor a kis és a nagy roller is max 25k.h-val haladhat? A gyorsulást engedd el, sosem fog x kg felett úgy gyorsulni egy 500wos mint egy 350wos fele-2/3annyi kg alatt...)
Ha igen, miért????[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
válasz mézespálinka #10620 üzenetére
A 300 W körüli érték a már meglévő szabályokhoz történő harmonizáció miatt lesz majd annyi, amennyi. Pedelec, Tornádó és egyén kerékpárúton közlekedő járműveknél ezt szabták meg. Ez a kiindulási alap.
A fizika halkan azt súgja, az e-roller lehetséges hogy nem való mindenkinek.
Kérdésedre válaszolva: közvetlenül az ütközés pillanatában mindegy, hogy a jármű 100W-os vagy 10.000W-os járművel érte el azt a statikus 25 km/h sebességet. Ha gyorsulás, azaz lendület változás közben történik az ütközés, akkor már nem mindegy, mekkora teljesítményű járművek ütköznek.
És nem véletlenül adtak meg sebesség mellett teljesítménylimitet is. A maximális sebességre nagy tömeget sokkal hosszabb úton lehet felgyorsítani. Mondjuk egy kereszteződésektől mentes, egyenes és sima felületű úton 200-250W körül is el lehet érni a 25km/h-t, de ezek nem is veszélyes szakaszok.
A saját Xiaomi 1S rolleremen, mely 250W-os sem használom a sport módot, mert az már túl dinamikus, kereszteződésekben (amikor igazán számít), sokkal kiszámíthatatlanabb, ezáltal veszélyesebb lenne a mozgásom. -
mézespálinka
senior tag
válasz PociAti #10621 üzenetére
Értelek. Sajnos rossz sportot választottam. Köszi!!
"Ha gyorsulás, azaz lendület változás közben történik az ütközés"??????? Lendület változás közben abban az idő pillanatban amikor bekövetkezik az ütközés, nem egy adott sebességen adott össztömeggel rendelkező test ütközik????? Ha nagyon nagyon dimamikusan gyorsítok 10kmhra, nagyobbat ütközök mint gyorsítás nélkül 50kmh-val???
Ezaz túl dinamikus. De a "vérpistike" alatt a 250w dinamikusabb mint alattam az 500........ tudom, rossz sportot....[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz mézespálinka #10619 üzenetére
Mondom, hogy add el azt a vasat (amíg még lehet), majd vegyél
olyat, ami papíron teljesíti a feltételeket... Csak egy random HSZ
egy FB rolleres csoportból: "most vettem egy xiaomi m365 pro t
tudom lehet kicsit javítani a menettulajdonságon (szoftveresen)
Hogy tudom meg csinálni ?" Tehát még ki se próbálta, de tuning!Abszolút kinyírja a rendelet az 500W rollereket. Viszont ha már a
közútra kényszerít, azt nem tiltja, hogy 2-3000W-os rollert hajts...
Igen az nem 11 kg lesz, de mivel úgyse vagy könnyű, az összsúly
nem sokat fog változni egy 30 kg vassal. Ha meg gázolás van, te
ütöd a nagyot, nem a roller. Megjegyzem több érv összekeverése
zajlik: Pistike 12 évesen ne menjen 600W-os rollerrel. Ne menjen!
Mi köze van ehhez a a bicikliúthoz az rejtélyes. Jogosítvánnyal
rendelkező pilóta miért ne mehetne ésszel a bicikliúton, passz.Linkeltem korábban, hogy extrém súlykülönbség esetén is tudhat
gyorsulni ugyanarra a tempóra a kisteljesítményű vas. Csak ugye
emelkedőt ne lásson, mert akkor meghal. Ellenberger lejtőn bárki
csapthat ezerrel, akkor is, ha nem fog tudni megállni... Elég sokat
jártam 350W Kugoo S1-gyel, és baromira észnél kellett lenni vele:
síkon 20 méter kellett a megálláshoz 25 km/h-ról: hát még lejtőn!Dupla motorosra tuningoltam, így megállt 10 méteren s volt esély
nagy lejtőn is lassulni. Mellékhatásként sokkal jobban gyorsult.
A végsebessége viszont nem nőtt. Ennyit arról, hogy teljesítmény
korlátot kell bevezetni a bicikliút használatához... Nem kell... Elég
lenne a sebességkorlátozás, és/vagy jogosítvány megkövetelése.Kecske is jóllakna, és a káposzta is megmaradna, de nem: inkább
nyírjunk ki egy kategóriát kompletten. Kényszerítsük 4-5x erősebb
vasak vásárlásra azokat, akik eddig normálisan rollerezni tudtak...
Mert nem az 500W-os rolleresek mentek 50-nel, az is ziher.[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
válasz DigitXT #10623 üzenetére
500 W-os roller kb. a piac 1-1,5%-a.
És nem nyírja ki, csak más feltételek
közé helyezi a használatát. De attól
még létezni fognak. Jogosítványtól
függővé tenni a kerékpárút haszná-
latát? Ettől miért lakna jól a kecske?
2021-ben B-s jogsi ára kb. 300e Ft.
Kismotor esetén 13,5 év az életkor
amit be kell tölteni, jellemzően az is
100e Ft fölött van. Mindenki jól járt?
Kétlem! És biztosan nem a jogsitól
fognak ezután normálisan haladni
a kerékpárúton, akik eddig tojtak a
közlekedési morálra. -
gergo5991
őstag
válasz DigitXT #10623 üzenetére
ezért szeretem a g30 ban hogyha maxra állitom a regen braket 85 kilósan kurva nagy dombokon is képes megállni, nem csak lassulni bárjó lenne ha a kormányon lenne rá kapcsoló hogy menet közben bármikor tudjam állitani, de nincs
legutóbb fél kilóméteres dombron lejövet 4% ot töltött vissza, nem mondom hűdesok de jobb mint a semmi -
PociAti
senior tag
válasz Zotya0218 #10628 üzenetére
Szia!
Még nem nyúltam hozzá. Nagyon kevésszer kell erősen fékeznem.
Ahhoz meg zsúfolt volt az utóbbi időszak, hogy normális méréseket csináljak. (Adott keréknyomáson, pl. 25 és 20km/h-ról mekkora úton áll meg a roller és állítás után történik-e változás.) Talán kutatással többre mennék, de most pont időhiány miatt nincs kedvem belemerülni.
Ha az új irányelv szerint csökkenteni kell az értéken, akkor célszerű szót fogadni azoknak, akik már ennyire beleásták magukat a témába. -
Zotya0218
tag
válasz PociAti #10630 üzenetére
Nekem 42A állt.
Visszavettem 30A re és nincs semmi fékhatás ahhoz képest amilyen volt. Alig tud megállni. Nagyon gyenge.
Blokkoltam a hátsó kereket mint egy biciklin és csúsztam tovább.
Most feltettem 36A re. De még nem próbáltam!
Viszont ha neked azóta nincs problémád 55A en!?! -
gergo5991
őstag
valaki meg tudná mondani a rollerekbe lehetséges az akkut soros és párhuzamosan egyszerre kombinálva összekötni? mert igy duplázódna akkor a volt is meg az amper is, fele akkora nagy lenne az akku, vagy ugyan abban a méretben duplázódna minden. Laikus kérdés / meglátás ez, érdekelne hogy miért nem látok ilyet 1 videóban se (elvégre van az a mondás nem minden arany ami fénylik )
de lehet hülyeséget beszélek és igy van a dolog
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz gergo5991 #10632 üzenetére
Inkabb az a kerdes, hogy a sorbakotott akksik mit szolnak ahhoz, ha az egyiken tul nagy a feszultseg. Mert ugye a teljes feszultsegre nem lesz BMS, csak a ket felre, marpedig a tulfeszre nincsenek felkeszitve. Parhuzamosan kotott akksiknal pedig az eltero belso ellenallasbol es kapacitasbol eredo kiegyenlitetlenseg indit kiegyenlito aramokat a ketto kozott, ami akar tullepheti a maximalis megengedett toltoaramot is. Emiatt ezeket nem szeretik, jobb egy nagy telepet epiteni, vagy olyan kisebb telepekbol kell osszerakni, amelyek erre fel vannak keszitve, mint pl. elektromos autoknal.
[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
válasz Zotya0218 #10631 üzenetére
Az elmúlt 1 hónapban kétszer kellett "vészfékeznem". A roller megállt, mint a cövek.
De két fékezésből nehéz bármi következtetést levonni, és ennyitől biztosan nem lett problémája.
Finoman meghúzva a féket azért nem olyan durva, és az általában elég szokott lenni. Még mindig 55A-en áll. (Nem jó ez így, de minden frissítés egy picit rizikós folyamat. Úgy vagyok, hogy ha majd mást állítok, akkor ezt is állítom vele.) -
DigitXT
félisten
válasz gergo5991 #10632 üzenetére
Ezt a méret dolgot gondold végig... Ahhoz, hogy soros és párhuzamos
kötésben legyenek az akkujaid, nem 2 db akku kell, hanem 4 db. Pl. ha
nekem van 4 db 36V 6Ah akkum (nincs, de majdnem), akkor ha csak 2
kerül összekötésre, az 36V 12Ah lesz (teljesen általános, párhuzamos
kapcsolás, csináltam/sokan csinálják, egyforma akkunál csont nélkül).
Soros esetben viszont 72V 6Ah: nem duplázódik a fesz és a kapacitás.Amire te gondolsz, az 72V 12Ah akku. Tök jó, ha működik, viszont pont
ugyanakkora, mint egy ugyanilyen kapacitású és feszültségű pakk... ha
azonos cellákból épül fel. Sőt, valamivel nagyobb, mert van benne 4 db
független kicsi BMS, míg egy nagy, egybe épített pakkba 1 db, méretes.Ui: amúgy nem teljesen világos, milyen túlfeszültség lenne a BMS-eken
(de gyanítom, hogy a BEMF lehet a gond nagy sebességnél). Passz... -
lehella
senior tag
válasz Zotya0218 #10609 üzenetére
A sport módot húztam fel, az Max 65A, Nominal 33A, végsebesség 28km/h.
A drive mód maradt a tool által gyárilag javasolt (32/17A, nem tudom a gyári mennyi), de végre 22km/h. Érzésre egyébként tényleg úgy megy, mint a gyári. Pl a linkelt képen.
A gyalogos módot felhúztam 33/17-re, meg 3km/h húz a roller, a gyalogos limitje 7km/h, de nem használom sose. Majd 100kg vagyok, itt gond neki ezen az alsó tartományban a közlekedés velem.
Itt pl. 10:00 körül látszik egy 22km/h-s tempomatos haladás sík úton, ahol 150-200w körüli a teljesítmény felvétel. 24:00 körül 28km/h volt a tempó, ott már 400w a telj. Előbbi normál mód, utóbbi sport módban.www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
Rolly
veterán
már majdnem rendeltem a Xiaomi Pro 2 rollert amikor megnéztem, hogy összecsukva mekkora helyet foglal ... 113x43x49... a teljes csomagtató (e208 ... kábel tartókkal 40x35x105cm szóval akkor ez ide nem fog beférni ) ...
valakinek ötlete, hogy mit csináljak? Milyen rollert vegyek?
-
DigitXT
félisten
E-TWOW Booster beférne. Csak rohadt drága... Kínai koppintása a Kugoo S1
méretben ugyanaz, de eléggé olcsó megoldás. Vannak típushibái ill. nagyobb
terhelésre szét is törik (akár az akku hegesztése, akár a váz hegesztése): én
elég sokat nyüstöltem, tuningoltam + estem vele eleget. Annyira nem ajánlott. -
chatran
őstag
Nekem Ninebot ES2 van, ( a reklámfotó erősen photoshopnak tűnik) ami kifejezetten egy kisméretű roller, de az sem fér be egy Fabia csomagtartóba. Lehajtott hátsó üléssekkel igen, de az macerás. Az anyósülés mögött szoktam utaztatni.
-
mrrr74
aktív tag
-
Rolly
veterán
válasz chatran #10641 üzenetére
a lecsukott hátsó ülés jó ötlet lehet mert jelenleg a párommal ketten megyünk és csak akkor kell a roller ha nekem dolgom van (töltőn állok / ügyfélhez megyek / szervízbe van a kocsi) ... így viszont bele férhet a nagyobb is erre nem gondoltam...
#DigitXT: igen az E-TWOW-ot néztem de az bőven túl van a költségvetésemen... -
lehella
senior tag
válasz Zotya0218 #10646 üzenetére
Egy hónapja van meg :) Tegnap viszont hazafelé (10 km végig emelkedik) mire megérkeztem az akku meg az ECU is 40 fok körüli tartományban voltak. Erre maximum 50 fokot tippelek ha melegebb lesz nyáron. Tegnap is elég jó idő volt délután.
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
PociAti
senior tag
válasz lehella #10638 üzenetére
Szép és hasznos a diagram amit megosztottál.
Szerintem próbáld ki, hogy 22 km/h-nál magasabbra veszed a dive mód felső határát.. A jelenlegi érték kevésnek tűnik. Így most ha a forgalom 24 km/h kíván, kénytelen vagy a sokkal dinamikusabb sport módot használni.
Én amióta a Xiaomin a drive mód sebességhatárát kitoltam 27 km/h környékére, jószerivel csak azt használom. (Akkunak és motornak is valószínűleg jobb ez így.) Tempomatot visszavettem 3 másodpercre, így könnyen le tudom korlátozni magam kisebb sebességeken. -
lehella
senior tag
válasz PociAti #10648 üzenetére
Igen igen teljesen jó amit mondasz, mert ahol tudom tartani a 22km/h-t, ott a 25km/h se lenne gond ebben a módban, de... amihez nem értek vagy nem látom át, hogy Drive módban a 25km/h és a Sport módban a 25 km/h nem kéne, hogy ugyanannyi áramfelvétellel járjon? Annak ellenére, hogy mások a Maximum értékek, de a current raising coefficient minden módban 500
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
Új hozzászólás Aktív témák
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- PlayStation 5
- Amazon Fire TV stick/box
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Politika
- Milyen monitort vegyek?
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest