Új hozzászólás Aktív témák
-
benemano
csendes tag
válasz Manópapa #1458 üzenetére
Próbálok képet keresni róla, már nem láthatóak mert a tornyokat az antennákkal együtt leszerelték. Valószínűleg ezért nem szerepelnek már azokon a képeken, amiket már a múzeum időszakban csináltak.
Egyébként a múzeum logójában is ilyen szerkezetű torony van, nem véletlenül, ezt egy fotóból illesztették be:
[ Szerkesztve ]
-
hadsz
tag
válasz Manópapa #1458 üzenetére
Üdv!
A 109-es BARS állomáson Ukrajnában az utolsó csavarig ugyanolyan tornyok /4 db / állnak egy 750m magas hegyen mint a Hajagon,igaz kb 5-10m-rel magasabbak.Alattuk szintén ott van a két szintes bunker.Jövő hétvégén - ha minden a terveink szerint alakul - megyünk megnézni.
Emellett szintén Ukrajnában a Polonina Runa hegyen található félkész objektumnál is ugyanezek a könnyűszerkezetes tornyok állnak.Ott kettő van és mindössze kb 10m-magasak lehetnek.
Belorussziában /101-es/ szintén ugyanezek a tornyok /4 db/ alatta a bunker.
Egyértelműen szabványelemekről van szó.[ Szerkesztve ]
-
boeing707
csendes tag
válasz Manópapa #1458 üzenetére
Úgy érzem, hogy az általad megtalált cseh oldal képei a kérdések 95 %-ra választ adnak.
A BARSZ rendszer a VSZ országaiból a SZU felé négy tengelyből állt:
1-301-202-204-205-101 és tovább,
2-303-202-201-203-102 és tovább,
3-504-501-502-1003-109 és tovább,
4-601-602-603-104 és tovább.
Az 1 és 2 tengelyek a Nyugati, a 3 és 4 tengelyek pedig a Déli HSCS felügyelete alatt állt.
Az előbbiek írányító központja a 101-es alatt, mellett, fölött, közelében, stb. található, az utóbbi kettőé pedig a 109-es alatt, mellett, fölött, közelében, stb. volt. A tengelyek indító és vezérlő állomásai, sorrendben: 301, 203, 504, 601. Az összes többi állomás csak átjátszó, erősítő, összekötő feladatot végzett.
Vagyis a 301, 203, 504, 601 állomások teljesen hasonló kialakításúak úgy a felszín felett, mint alatt.
Valamilyen műszaki ok miatt az indító és vezérlő állomások berendezései rendkívül nagy mennyiségű hűtővizet és sürített levegőt igényeltek. A 301-es mostani képeit nézegetve elfog a sárga irigység, hogy vajon nálunk miért nem maradt meg legalább az ottani állapot. Mert azt most már a vak is látja, hogy a VH kivonulása után az objektumok legalább olyan állapotban kerültek átadásra, mint a 301-es. Ezek szerint vagy a MN vagy a brazil fémgyűjtők szorgos munkájának eredménye a mai állapot.
Az 504-es mai képein még látszanak a hűtővíz hőcserélő berendezései a föld felett, legalább is a fele. Valamint felfedezhetők a sűrített levegő tartályok és a kompresszorok és a generátorok beton talpazatai.
Tehát semmi sincs ok nélkül, a négy indító és vezérlő állomás azért más mint az összes többi, mert ezek voltak a kiindulási pontok, és ezekhez lehetett csatlakoztatni a frontok mozgó adóit is,
A fő antennák mindegyik állomáson az adott tengely következő átjátszó állomása felé néztek fix-en, míg a többi antenna csak abban az esetben játszott, ha a front megindult volna.
Új hozzászólás Aktív témák
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Noble Chair EPIC
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000