Keresés

Aktív témák

  • dptrsk

    addikt

    válasz Kalandor #48 üzenetére

    Szerintem a lapcsalád profiljából adódóan fórum ÉS hirdetési portál IS, alapvető egy csaló topik, hisz honnan tudná valaki, hogy akivel üzletelni szeretne, jószándékú-e?

    Egyik oldalról elhiszem, hogy ez hatalmas meló, másik oldalról viszont ez egy hatalmas előny konkurens hirdető oldalakhoz képest, leinformálható a gyanús felhasználó egy regisztrációval.

    Nekem is a hétvége alatt volt egy levelem, amire már nem jön válasz, mert felfüggesztésre került a felhasználó.
    Az is jó lenne, ha a kitiltott felhasználók adatlapján ott lenne, hogy miért lett kitiltva/felfüggesztve, nem feltétlen konkrét ügy említésével, hanem "kitiltva az alapelvek x.y.z pontjának megsértése miatt", van aki venné a fáradtságot, hogy utána néz, mi a kitiltás indoka.

    Ilyen esetekben jó lenne, ha a hirdetése sem törlésre kerülne, hanem a hirdetés nem listázódna, de ha privát beszélgetésben levő linkre kattintok, akkor jelenjen meg NAGY PIROS plecsnivel, hogy CSALÓ hirdetés vagy hasonló(hasonló az archív hirdetéshez), ne egy 404-es oldal(ha lejár a hirdetés utána törlődhet).

    Tovább megyek, ha egy hirdetés jelentve van, akkor a felhasználó adatlapján(akit jelentettek) megjelenhet egy figyelmeztető jelzés miután elolvastátok az esetet(de még nem döntöttetek), hogy folyamatban levő jelentés alatt van, gyanús.

    Ha már felmerült az ötletelés: A csaló telefonszámokat, számlaszámokat (vagy legalább egy részletet belőle), jó lenne nyilvánossá tenni, főleg a visszatérő csalók miatt.
    (pl. körzetszám+utolsó 5 számjegy, Bank neve+utolsó 8 számjegy)
    Tudom szűritek a többszörös regisztrációkat, de jó lenne, ha maga a személy lenne követhető, mert a nick változik, s míg nem reagáltok vissza-vissza tér és 1-2 ember "ráugrik".

  • dptrsk

    addikt

    válasz Kalandor #51 üzenetére

    Az értékelés módosítást én most nehezen találtam meg, szerencsére nem volt még rá szükségem, de, így hogy van rá lehetőség, ebben teljesen igazad van. (Az első pozitív benyomás után lehet, hogy a (többnyire IT) termék 1 hét után mondja be az unalmast, mert akkor van idő terhelni, próbálgatni).

    A kitiltás indokát a profilon, ha nem lehet, akkor nem lehet.

    Ha egy hirdetésről bebizonyosodik (akár több károsulttal), hogy csalás vagy (többen) jelentik, hogy csaló, akkor esetleg a vizsgálat(ellenoldal véleményéig) idejéig a hirdetés ne legyen elérhető, ne adhasson fel újat, ha csaló/gyanús plecsni nem lehetséges. Ez, ahogy olvastam, eddig is hasonló volt, megvontátok a hirdetési jogot a tisztázásig.

    Viszont a csaló adatok közzétételét teljesen komolyan gondoltam, ha bizonyított a csalás. máshol lehet publikálni a csalásokat: [link] - (több ilyen poszt is van s) itt még csak nem is részleges adatok vannak, mint amit én javasoltam. Ennek preventív és a károsultak egymásra találásának segítése lenne a célja. De Te jobban tudod, mi-merre-hány, így ha ez is aggályos, akkor elfogadom.

    Ezek alapján szerintem ami megvalósítható, egy topik, ami hiányzik a közösségnek, ahol historikusan tudnának keresni a felhasználók, ami Nektek a nyilvánosság miatt több figyelmet igényel, viszont a károsultak egy csoportos per esetén itt tudtak egymásra találni, illetve preventív hatásai is voltak.
    Esetleg egy csak általatok írható topik lehet a megoldás, ahova be tudjátok tenni a ténylegesen megkárosított eseteket(ha a károsult igényli), illetve szerintem lehetne egy párja is, ahol a tisztázott félreértéseket is megemlítitek.

Aktív témák