Keresés

Aktív témák

  • Kalandor

    HÁZIGAZDA

    LOGOUT blog

    válasz dptrsk #50 üzenetére

    hisz honnan tudná valaki, hogy akivel üzletelni szeretne, jószándékú-e?
    Az értékeléseiből.

    Az is jó lenne, ha a kitiltott felhasználók adatlapján ott lenne, hogy miért lett kitiltva/felfüggesztve
    Ez soha nem lesz ott, adatvédelmi okok miatt.

    NAGY PIROS plecsnivel, hogy CSALÓ hirdetés
    Ilyet NEM lehet kiírni.

    hogy folyamatban levő jelentés alatt van, gyanús.
    Ilyet sem lehet kiírni, sehol a világon nincs ilyen kiírva senki homlokára, cégtáblájára, bárhova.

    A csaló telefonszámokat, számlaszámokat (vagy legalább egy részletet belőle), jó lenne nyilvánossá tenni, főleg a visszatérő csalók miatt.
    Ezt gondolom csak viccnek szántad.

  • Kalandor

    HÁZIGAZDA

    LOGOUT blog

    válasz dptrsk #52 üzenetére

    csalás vagy (többen) jelentik, hogy csaló, akkor esetleg a vizsgálat(ellenoldal véleményéig) idejéig a hirdetés ne legyen elérhető, ne adhasson fel újat, ha csaló/gyanús plecsni nem lehetséges.
    Ez kb. eddig is így volt.

    De Te jobban tudod, mi-merre-hány, így ha ez is aggályos, akkor elfogadom.
    Kétlem, hogy a Telekom tud róla, hogy ez történik ott :) De ahogy mondod, szerintem aggályos.

    viszont a károsultak egy csoportos per esetén itt tudtak egymásra találni, illetve preventív hatásai is voltak.
    Károsultakat összefogó ZÁRT topikok lehetősége lesz a jövőben.

    Esetleg egy csak általatok írható topik lehet a megoldás, ahova be tudjátok tenni a ténylegesen megkárosított eseteket(ha a károsult igényli)
    Ez maga az értékelés. Ami nincs és kellene, az az értékelés felek általi kommentelhetősége, ami régen volt, de most nincs még kész.

Aktív témák