- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
sanzi89
addikt
válasz jjeahh #104981 üzenetére
Ugyan nem ez az árkategória, mint amiről beszéltek, de az újonnan vásárolt bringákat is lehet bütykölni a vásárlás napján. A mindennapi rohangálósnak szánt Schwinn Csepel Elite TX51 bringámat is darabjaira szedtem és jó pár dolgot cserélni kellett rajta, mire használható állapotba került.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
Nem tudom mennyire szentségtörés a topikban fekvő kerékpárral kapcsolatban kérdezni, de megpróbálkozok.
Hétfőn megyek megnézni egy Challenge Furai 24-es használt bringát, és ha minden rendben lesz vele, akkor szerintem meg is veszem. Első fekvő biciklim lesz, mit érdemes nézni rajta? Az általános bringás dolgokkal képben vagyok, kérdés milyen speckó tényezői vannak egy rekumbensnek? Használt bringás vásárlási jó tanács? Elég egy helyben megírt adásvételi?"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
A hétvégi hajtómű szerelésnél döntöttem el, hogy veszek végre egy nyomatékkulcsot bringához. Olyat keresek, amivel az összes bringán előforduló csavar nyomatékra húzható. Kérdés, hogy ez milyen nyomaték tartomány jelent, és le lehet-e fedni egy szerszámmal? Például a XLC [TO-S40] NYOMATÉKKULCS 3/8" FEJJEL 6-30Nm kulccsal megoldhatóak a feladatok? Fordul elő kisebb nyomatékra húzandó csavar a bringán? Pl a kormánybefogó csavarjaira 5NM van írva, de gondolom 6NM-től semmi bajuk nem lesz, főleg, hogy eddig össze-vissza, érzésre lett húzva. Váltóhoz esetleg?
Illetve egészen más. Az egyik bringámban a hátsó agy fogaskoszorú, racsnis része megadta magát. A legegyszerűbb Shimano, és van már benne kilométer, így nem is csodálom. Az agyat ki akarom cserélni Deore szintű Shimanora, csak nem tudom mi volna a jó megoldás. Kérdéseim:
- Jelenleg V fékkel használom a bringát, ezen nem is tervezek változtatni. De ha esetleg mégis meggondolom magam - nem valószínű -, vagy esetleg el akarom adni a bringát - valószínűbb -, akkor nagy előny lenne, ha tárcsafék fogadására alkalmas agyat használnék. Van-e esetleg bármi negatív hatása, ha tárcsafékes agyat használok V fékhez?
- Ha tárcsás agyat választok, akkor Centerlock vagy csavaros? Nekem ránézésre a Centerlock szimpatikusabb. Mit ajánlott venni?
- A régi küllőanyákat biztos kukáznám, pár már rozsdás is belőle, és új küllőket is kapna. Kérdés mi legyen a felnivel. V fékkel volt használva, és úgy tűnik, hogy van még a felnin kopó réteg, a kopásjelző rész még jó mélyen ül. Igazából semmi bajom nincs a felnivel, csak ha pár év múlva azért kell újra átfűzni a kereket, mert elkopott a felni fék felülete, akkor morcos leszek, hogy miért nem vettem új felnit is.
- De ha már veszek új felnit is, kb. vehetnék komplett kereket, és nem kellene a helyi bringaszervizzel bénázni. Mindent megcsinálok a bringán, egyedül a kerék fűzést bízom másra, de ha egybe kereket vennék, ez a gond is eltűnne.Szóval, kinek mi a véleménye?
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
Lánc kenésre tudtok ajánlani valamit olaj helyett? Nagyon ritkán, csak jó időben használt bringára. A lényeg, hogy a legkevesebb kosszal járjon, a mindennapi használatban lévő lánc olaj ezt a feltételt nem igazán teljesíti. Valami teflon spray vagy hasonló?
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz jjeahh #106851 üzenetére
Nekem már többször is jó szolgálatot tett a patentszem fogó, én ajánlom. De ha jól veszem ki az eredeti kérdező szavait, akkor neki egyszerűen lenyúlt a lánca, cserélni kell. Nem fog megoldást nyújtani egy szem kiszedése ha váltós bicikliről van szó.
Amúgy meg szenvedjen láncszem stift-tel akinek két anyja van, patentszemet - majdnem - minden bringára.[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz TomMusic #106928 üzenetére
Ha a gyomrodba és nem a tüdődbe öntötted, akkor nincs hatása. A gyomorban nem szívódik fel oxigén. Olvasnivaló a linken.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz IMIIKE1998 #107270 üzenetére
Max ha érzelmi szálak is fűznek hozzá, mert anyagilag nem éri meg ezeket a bringákat rendbe rakni, felújítani. Ilyen állapotban pedig csak a gázpalackot lehet eltolni a kocsmáig a bringával.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
-
sanzi89
addikt
válasz Redneck #107556 üzenetére
Technikailag a Rockrider 520-as "fejlettebb", mint a Triban. A Triban-nál szinte rossz nézni a Tourney váltó/vázból kialakított váltópapucs/menetes fogaskoszorú/váltókar kombót.
Részemről egyértelműen Rockrider egy simább gumival aszfaltra is.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz kentucky #107611 üzenetére
Nekem a TipTop-pal nincs rossz(!) tapasztalatom, csak jó! Soha nem engedett el egy folt sem, nem kezdett el újra szivárogni, stb. Pedig több tucat foltozáson túl vagyok sajnos, sose szoktam új belsőt venni, csak ha már van rajta egy tucat folt.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
Került a közeli köreimbe egy használt bringa, amin Sram X7-es hátsó váltó, és Sram X5 Twist Shift marokváltó van. Namost ezt a marokváltót utálja mindenki. A kérdés az az, hogy dobjuk az egész SRAM rendszert és cseréljük Shimano Alivio M4000 9 sebességes komplett váltásra vagy csak vegyünk egy Sram X5-ös pöcök váltót? Az első és hátsó váltóval igazából nincs gond, csak az összes bringánkon Shimano minden, és nem ismerem a SRAM váltó megoldásait, valamint ugye nem is kompatibilis egy csomó minden a Shimano-val, itthon kb alig árulnak valamit a SRAM rendszerhez, ezt a váltókart is külföldről kell rendelni
Vélemények? A bringa városi, túrázgatós felhasználásra van, szóval semmi durvulás, csak ez a marokváltó viszi a sírba az embert...[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
Az mennyire normális, hogy 3 boltból kell összeválogatni egy 9-es Deore szett összes alkatrészét, mert egyik helyen ez nincs másik helyen az nincs? Ennyire szezon van vagy már mindenki 10-es meg 11-es szettel gurul?
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
-
sanzi89
addikt
válasz zozyk #108148 üzenetére
A városi szaladgálósomon nekem is ilyen állítható van, nincs azzal semmi gond. Meg kell húzni a ráírt nyomatéknak megfelelően, és meg se moccan. Max az fikázza, aki sose használt ilyet.
Az meg, hogy hogyan néz ki, egyéni ízlés kérdése, szerintem nincs vele semmi gond. Gratula a géphez, nagyon jónak néz ki, sok balesetmentes kilométert!
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz akkójóva #108220 üzenetére
Ez elég spéci kialakítású váz, esetedben szívás van sajna. Nem hiszem, hogy ez bárhogy is rámenne a bringádra.
u.i.: 6030D-nak teljesen igaza van, ezen van "gyári" felfogatási pont, neked olyan kitámasztóra lesz szükséged.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz varsam #108226 üzenetére
Ez jó kérdés. Én nem adnék ilyen bringáért egy fillért sem, mert nekem más az elképzelésem egy bicikliről.
De ha valaki egy városi szaladgálóst keres, amire csak rá kell ülni és tekerni - már ha valóban olyan állapotban van, mint ahogy a leírásban van, képről jónak néz ki - akkor annak megérheti. 40k-ért újonnan ipari hulladékot lehet ma venni, ezek a bringák még egy másik kor gyermekei. Ezt értem a jó minőségre, de sajnos a technikai elavultságra is. Szóval szerintem, ha tudod, hogy milyen egy ilyen bicikli, akkor megérhet 40k-t, ha jó állapotban van. Ha költeni kell rá - lényeges tételt - akkor nem ajánlom."Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz ivana #108264 üzenetére
5 éve használok napi szinten egy trekking bringán - ami városi szaladgálós - állítható stucnit, szóval engem nem kell meggyőzni.
De előtte az túragéppé épített 26-os bringámon is állítható stucni volt, valahogy abba is belekerült 10.000 km probléma nélkül. Szóval bőven megvan ezeknek a kormánybefogóknak a létjogosultsága. Persze nem jó mindenhova, de városi bringán, túragépen esetleg aszfaltos/földutas trekking gépen semmi baj nem lesz vele. Máshova a gyártók sem szokták feltenni.[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz Runner_fxr #108043 üzenetére
Én is szereztem idén egy használt bringát - merőben más stílusút, de erről majd ha kész lesz - aminek szintén vázban vezetett bovdenháza van. Ezeket szeretném teljesen kicserélni, de már előre félek a folyamattól. Tűzoltásnak idáig csak az első váltó bovdenéhez kellett hozzányúlni, de véletlenül becsúszott a vázba a bovdenház. Na, azt a szopást, mire kivarázsoltam...
Szóval a lényeg, van erre valami profi szerelő praktika, hogy miként lehet a bovdenházakat cserélni vázon belül? Mert idáig az működött, hogy fél óráig szerencsétlenkedtem egy lyukkal, és egyszer csak eltaláltam."Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz StLui #108284 üzenetére
Gondolat indítónak nem rossz, de a bringám nem pont ilyen, ott a vázban végig vezetett bovdenház van. Az működhet szerintetek, hogy:
1. Kihúzom a régi bovdent
2. A bovdenházba behúzok valami merev cuccot, például egy tandem bringához való bovdent (300 cm hosszú) aminek levágom az egyik végéről a "bütyköt". Úgy helyezem el, hogy a bovden jól kilógjon mindkét lyukon, és nagyon figyelek rá nehogy kihúzzam a további folyamat során.
3. Kihúzom a bovdenházat, de a preparált bovdent bent hagyom
4. A preparált bovdenre ami a vázban van "ráhúzom" az új bovdenházat
5. Ha bent van a bovden ház, akkor kihúzom a preparált bovdent és behúzom az új bovdentIgazából a régi bovden bent hagyásával is működhet a dolog, csak ott nagyon kell figyelni arra, hogy nehogy eltűnjön a lukba, mert alig lóg ki mondjuk az első váltónál 10 centit.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
Hol keressem a problémát, illetve mely alkatrésznek lehet a hibája az, ha a képen pirossal jelölt helyre kell tenni egy-egy 1.5mm-es alátétet, különben a tárcsa éle beleér a fékpofákat eltartó rugó középső részébe? Avid BB7 MTN, mint a képen.
Eredeti, 160-as tárcsájával produkálja a hibát. Ha berakom a két alátétet, akkor hibátlan.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz Hasaggymeg #108363 üzenetére
Én is gondoltam rá, de ez a gyári adaptere, ránézésre semmi baja. Gondoltam még, hogy esetleg a vázon van elcseszve az adapter helye - nem lepődnék meg amilyen eszement megoldások vannak rajta.
Mindegy, valószínűleg így lesz használva, mert ezzel úgy tűnik orvosolódik a hiba.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
Jogos a kérdés, megnéztem és rendben van fent az adapter. Menet van elég, az előírt 10NM-re is meghúztam, én is úgy gondolom, hogy nem lesz vele gond, csak érdekelt, hogy mi lehet elcseszve, mert valami elvan.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz varsam #109319 üzenetére
Ebben az esetben keverheted a Shimano-t és a SRAM-ot, bár alapvetően az a véleményem, hogy nem jó keverni a dolgokat. Sajnos a 8-as láncok tekintetében a Shimano nálam nagyon leszerepelt, így SRAM-ra váltottam lánc és fogaskoszorú tekintetében a mindennapi rohangálós, 8 sebességes bringámon.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz eladogeppc #109529 üzenetére
Most mit írjunk erre? Menj el a Decathlon-ba, próbáld ki, kérdezd ki az eladókat, hogy a te felhasználásodra, testsúlyodra ajánlják-e, és ha neked is tetszik vedd meg. Új, egyben van, gurul. Ha meg gondod van, visszaviszed garanciába, és csinálják meg. Ennyi szerintem.
Zárójelben kb. háromszor ennyibe kerül újonnan egy olyan bicikli, amivel szerintem már élmény városban tekerni és kisebb túrákat megtenni. Ez van sajnos.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz eladogeppc #109534 üzenetére
Valószínűleg senkinek nincs itt ilyen. Alap, kattintasz egyik vagy másik karral, vált le és fel. Ha nem így működik, visszaviszed garanciába, csinálják meg. Persze mindezt terheletlen állapotban.
Ezen a szinten nem kell ezt túlmisztifikálni. Ha konkrét gondod lesz a bringával, amit meg is tudsz fogalmazni, akkor lehet komolyabb bringa után nézni. Ha meg bekerül a sufniba 2 hónap után, akkor meg nem öltél sok pénzt a projektbe.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz parkr #109565 üzenetére
Én egy Lidl-ös műhelypumpát szétvertem, annyira szar volt (egyszer a szelepet is kiszakítottam vele a helyéről ) a másik ugyanolyan Lidl pumpa a mai napig tökéletesen szolgál. Szóval jók ezek, de erős szórás van sajna a minőségben...
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz eladogeppc #110048 üzenetére
Ez a Trek ránézésre teljesen rendben van - árához képest. Én ezt megvenném, és végre tekernék, nem fórumozgatnék.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz eladogeppc #110108 üzenetére
Ez tökéletes, vedd meg, használd. Normális alu váz, teljesen Shimano hajtás, gyors záras agy, normális felni, gumi, hidraulikus felnifék ritkaságnak számít, alap Suntour villa, de amire neked kell tökéletes. Ha mégse, 1 1/8-os a nyaka, olyan teleszkópot veszel bele később amilyet akarsz. És még utazni se kell hozzá, Pesten van. Ha ezt se veszed meg, akkor komolyan nem is akarsz bringát venni.
@Mindenki
Nehogy keressetek rajta valami piszlicsáré apróságot.[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz eladogeppc #110119 üzenetére
Nem, szerintem ennyiért komolyan jó az a bringa.
Abban viszont nem vagyok biztos, hogy te nem szivatsz minket.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz eladogeppc #110453 üzenetére
500/600Ft-ért komplett tengelyt kapsz kónusszal, hézagolóval, csavarral. Én már vettem ilyet csavaros tengely kicseréléséhez gyorszárasra, gagyi, de használható. Ha ennél jobb kell, akkor cikkszám alapján keress Shimano alkatrészt.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz zolem #110636 üzenetére
Én sok-sok évig feleslegesnek tartottam a nyomatékkulcsot, most vettem 2 darab Radon márkájút. Az egyik 5-25NM a másik 20-110NM. Inkább megnyugtatásképpen, "profibb" otthon szerelgetés miatt vettem, olyan nagyon nagy szükség nem volt rá. A nagyobbat tudom használni kerékcserénél is évente kétszer. Jó tudni, hogy annyira vannak húzva a csavarok, amennyire elő van írva - már amihez találok pontos meghúzási nyomaték értéket.
Nézegettem én is, hogy kb. mennyivel húztam meg eddig a csavarokat, és bizony van amit jobban megtéptem eddig a kelleténél. Nem a kenyérre valót költeném el, de sokszor hasznos, ha otthon szerelgeted a bringádat."Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
Van valami általános érvényű lista, hogy milyen csavart milyen nyomatékra kell húzni? Ugye egy csomó mindennek meg lehet találni neten vagy a leírásában a különféle értékeket, de van pár dolog, aminek nem. Például a váz és váltótartó fül csavarjához nem találtam semmit, de a váltótartó fül és váltó csavarja is kérdéses számomra. Esetleg valami ökölszabály, hogy milyen átmérőjű csavar mit bír?
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
Egy Challenge Furai 24-es bringában gyárilag egy DNM Torch Series DV-22-es rugós tag van. Mivel eddig csak merev vázas bringám volt, így teljesen tanácstalan vagyok a kérdésben. A konkrét kérdésem az az, hogy milyen méreteket kellene mérnem, hogy meghatározzam milyen tag fér a vázban, valamint, hogy van-e értelme lecserélni egy alap levegős tagra, mondjuk egy Rock Shox Monarch R Mid Tune 165x38mm tagra? Aszfalton használnám a bringát, és a lényeg az volna, hogy ne "pogózzon" feleslegesen, de az úthibákból csillapítson valamit, Vélemények, tanácsok?
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz Runner_fxr #111377 üzenetére
Ha már szóba került a hátsó váltó, én is szívok vele folyamatosan, mindegy milyen bringáról és váltóról van szó.
A mostani probléma a mindennapi mászkálóson jött elő, amin egy Shimano Alivio RD-M430 van. A gond az, hogy kb. 3 év mindennapos használattól a képen pirossal bekarikázott részen "lötyög".
A csavar a váltótartó fülbe atom biztosan áll, de a csavar által képzett "tengelyen" a váltótest felső része mozog ide-oda pár millimétert. Ez azt eredményezi, hogy mondjuk a váltó kinyújtott helyzetét nézem (alsó 1-2-3 sebesség) akkor már fél centit mozognak a terelő görgők ide-oda. Ha jól gondolom ez a része szétszedhetetlen a váltónak, szóval így jártam? Ilyen keveset bírna egy Alivio váltó (kb. 5.000-6.000 km van benne, csak városi használat)?
A fentiek miatt nem bírom normálisan beállítani a hátsó váltót. Ha lefele váltok, akkor olyan, mintha beleérne még a nagyobbik lánckerékbe hátul. Ha egyel túlváltok lefele, majd egyet vissza a nagyobbik tányér fele, akkor pedig jó. De ha közvetlenül leváltok, nem jó. Két délutánomat már elszüttyögtem vele, de feladtam.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz Tothgera30 #111457 üzenetére
Szóval semmi konkrét, csak jól beírtuk a frankót.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz StLui #111461 üzenetére
Én évekig hordtam nyeregtáskában pót belsőt, folt készletet, gumileszedőt és egy kis kézi multiszerszámot. A belsőt hagytam a gyári dobozában, és sosem volt baja. Ezektől a "tákolásoktól", hogy tépőzár, gyors kötöző, szigetelő szalag, stb. a vázon tejesen kivagyok... Max gramm mániásoknak, de átlagos felhasználásra szerintem az a borzalmas.
Kis millió féle van, semmit nem tesz tönkre (ledörzsöli a nyeregcsövet? ), egy mozdulattal eltávolítható, stb. A legjobb, legpraktikusabb táskafajta a bringán. Max brutál terepre nem ajánlanám egyedül.[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz ZolkoW #111541 üzenetére
Vevő és eladó oldalról is lényegtelen szerintem. Ha én árulom, lecserélem 100Ft-ért, mert ne szúrja a vevő szemét. Ha én veszem, akkor leszarom, mert veszek bele egy új csavart, és csókolom. Ez a legkevésbé lényeges egy használt bringánál, hogy egy csavarfej rozsdás vagy sem...
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz eladogeppc #111549 üzenetére
Lehet csak nekem nem tiszta, de mit szeretnél, hogy messzebb/magasabban legyen, mint most?
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz eladogeppc #111552 üzenetére
Nem tudod feljebb vinni a kormány magasságot, mert a villanyak hossza fix. Vagy veszel új villát hosszú nyakkal, vagy egy villanyak magasító, esetleg állítható stucni feltekerve. Egy rövidebb stucni segíthet a dolgon, illetve az általad linkelt hajlított kormány is. Normális megoldás a megfelelő vázméret lenne, mert ha magasabbra kell hozni a kormányt, akkor neked nagy a váz.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz Toobee #112811 üzenetére
Az "erre alkalmas helyek" listájára kíváncsi lennék. Én is vettem a tavasszal egy - számomra - nagyobb értékű használt bringát Bikemag apróról ami Hollandiából érkezett, és nem nagyon tudtam utána nézni sehol az vázszámnak. Adásvételit írtunk, meg megkaptam az eredeti papírjait (számla, garanciajegy) így annyira nem aggódok, de utána néztem volna itt-ott ha tudtam volna, hogy hol nézelődjek.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz SirKero #113575 üzenetére
Vidd vissza, és mond meg, hogy cseréljék ki garanciába. Majd kérlek oszd meg az eseményeket, köszi!
Az én személyes véleményem:
A gumi futófelülete láthatóan durván megkopott. Ez legtöbbször a kerék állóra fékezésekor szokott történni, aminek több oka is lehet. Ha a gumi elég puha keverékű, akár kevés fékezés is ennyire tönkre teheti. A 150 km pontos érték, órával mért, vagy csak tipp? A pontos típust nem olvastam, hogy említetted volna, valamint az látszik, hogy ez nem aszfaltra való gumi, valószínűleg nem arra volt használva, mint amire tervezték (a mintázata alapján gondolom). Ha futófelület anyaghibáról beszélnénk, akkor az egész futófelület így nézne ki, nem csak foltokban.
A drótperem elválás lehet anyaghiba, vagy lehet az is, hogy túl nagy nyomáson használtátok a gumit. Erről is kellene infó, milyen nyomáson a gumi ajánlott értékei, mennyire tettek fújva, hány kilós a felhasználó, aki ült rajta?[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz Runner_fxr #113584 üzenetére
Ezeket az okokat, én, mint vásárló megértem. Az viszont elég rossz szájízt ad, hogy még én örüljek, hogy a nehezen keresett pénzemet el tudom költeni arra, amire szeretném, és nem kell mindig kompromisszumokat kötni.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz dunkel #113898 üzenetére
Én valami olasz csoda cuccot béreltem egyszer, szintén hátsó ajtóra. Két 28-as trekking bringa volt rajta kb. 2*300 km-re, és bizony benyomta a csomagtartó fedél lemezét (Fiat Albea), karosszériás lett a történet vége. Én emiatt nem ajánlom a fenti kialakításút, ahol a karosszérián pihennek a bringák. Főleg a csomagtartó lemez közepén...
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen