- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Synology NAS
- Milyen routert?
- Microsoft Excel topic
- Hálózati / IP kamera
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Amazon Prime Video
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Toomy
senior tag
válasz Gyufaaa #13873 üzenetére
A tetősínnel is nagyon kell ám vigyázni. Főleg ha magasságkorlátozós helyre hajtasz be.
Van egy ismerősöm aki versenyre igyekezve még beugrott egy bevásárlóközpontba csak elfelejtette, hogy a tetőn ott a bringa. Bringa KO, az autó teteje cserés lett. A tavalyi saratice-i 24 órás versenyen annak a bringának a hátsó váltóját kaptam meg amikor az esés után széttörtem az enyémet. A nagyon gonosz akarok lenni akkor azt mondanám, hogy nem bántam mert így csak 100km-t kellett 52/17 es fix áttétellel letekernem hegyen völgyön keresztül.(#13844) lsebestyen - Még 30km és 28ezerrel zárom az ideit. Én jövőre felezni szeretnék.
(#13878) Runner_fxr - A legjobb, hogy ezekkel mind tisztában is vagyok és ennek ellenére nem azt csinálom amit kellene. Talán azért mert nem szeretem a kötöttségeket. De most már tényleg lépni kell, mert megrekedek ott ahol most vagyok. Bár a 40éves korommal már sokkal jobb úgy sem leszek. De ez is csak hozzáállás kérdése.
(#13879) Zola007 - Az lesz az. Mert volt hasmenés is és B vitaminból van is benne rendesen. Kereslek.
-
belaazallat
addikt
válasz Gyufaaa #14491 üzenetére
Volt nekem márkás varratott mezem, ami xxl-es volt de fenékben kicsi volt ezért a fenék varratnál, a nagy nyúlás miatt az anyag kifeslett.
Mellesleg az lesz, amint lehetőségem lesz rendelek belőle egyet próbaképp.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
csabi94
őstag
-
Zola007
veterán
válasz Gyufaaa #14661 üzenetére
ettem én szalonnát, de kb 2 éve már nem és valahogy nem is hiányzik
nem koplalásról van szó
megvolt a diós tekercs, töltött káposzta, túrós krumpligaluska, stb is karácsonykor, csak mondjuk nem 1x2 töltött kp hanem 2x1 vagy nem 8 palacsinta, hanem 2 x 4
összességében többet eszem mint régenMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
313313
addikt
válasz Gyufaaa #16106 üzenetére
Mi szoktunk túrázni bicajjal, 1 heti cucc csomagtartón+sátor/hálózsák és 1-1,5 napi kaja... Nem egyszer fordult elő az országot járva, hogy motoros csapat, mikor elhaladt mellettünk integetett/kürtölt...
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
rootkiller
őstag
válasz Gyufaaa #16178 üzenetére
Csinálom a dolgom, tele vagyok melóval.
Egyébként szépen lassan alakulgat a SingleSpeed projekt. A vázat odaadtam egy ismerősnek, neki van ismerőse ahol homokfújnak porfestenek. Villa új lesz bele, de közbe kiderült hogy amíg a hátsó kerék 622-es addig az első 630-as. Ellenben a hátsó igen szép állapotú, át lett fűzve meg távtartózva úgy az agy hogy jó legyen a láncvonal. Jövő héten lesz egy Strumey kar, racsni meg pedál is, sőt hátsó fékem is lesz egy tektro patkó, előre meg megy valami V fék. Stucni kormány is már egyben, a fékkarokat kell kicsot megcsiszolni meg lefújni feketére mert ilyen picit beteg Deore fékváltókarok lettek fékkarosítva.
Szóval kéne valami olcsó de jó állapotban lévő 622-es első kerék.
Artengo TR 990 Pro
-
Muton
addikt
válasz Gyufaaa #16106 üzenetére
megerősítem, ha lóg a vállamon az ivócső izé, akkor mindenki előre/visszaköszön, ha meg csak úgy pl "utcai" ruhában tekerek, csak bámulnak. elég primitív dolog. ellenben sportmotoros simán köszön robogósnak, és leállnak dumálni a pirosnál.
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
nagyúr
válasz Gyufaaa #17965 üzenetére
Megérni ez is megéri, de ez ugye egy belépő szintű, hobbi MTB, tehát az, hogy megfelelő lesz-e, az attól függ, hogy mire használnád. Balcsi körre mondjuk trekking vagy cross gép ideálisabb, mint egy monti.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Gyufaaa #18288 üzenetére
Szerencséd van, én még mindig nem találtam meg a tökéletes nyerget. Amit ősszel vettem vázat ahhoz adtak egy Selle Italy C2 nyerget, de az sem az igazi. A legkényelmesebb még mindig a noname 3000 Ft-os, de azt is csak 70-80 km-ig bírom elviselni.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
sssent
senior tag
válasz Gyufaaa #18861 üzenetére
A lánc és sorcsere biztos. Ha már a régi lánc is ugrik, akkor egy új lánccal már el se tudnál indulni. Ilyenkor már a hajtómű tányérjai is elég kopottak lehetnek. A váltást ettől még nem muszáj cserélned, viszont ha mégis cserélnéd, akkor Deore cuccból újonnan már csak 9-est vagy 10-es kapsz, tehát együtt kell cserélned mindent.
Elég sok paraméter lehet fontos, leginkább a mostani alkatrészeid paramétereit kéne kibogarászni, és összehasonlítani a jelöltekkel. De mielőtt kompatibilitással foglalkoznál, megcsinálsz egy teljes hajtás-váltás-cserét magad? Megvan, vagy hajlandó vagy megvenni azt a néhány célszerszámot is ami a hajtás szétszedéséhez kelleni fog? Különben egyszerűen bemész egy boltba, és mondják, hogy mit-mivel-mennyiért lehet.
-
sssent
senior tag
válasz Gyufaaa #18881 üzenetére
Ezt leginkább csak te tudod eldönteni. Szerintem a Deore felára még megéri, ha megengedheted magadnak, mert érezhető a különbség. Viszont ha az Acera-val is elégedett vagy, és a fejlesztés kimerítené a bringás keretedet, akkor én inkább hagynám, és a különbözetet elkölteném kirándulásra, túrázásra, mert összességében szerintem sokkal több élményt ad, mint az, hogy pöpecebb a váltás és merevebb a hajtómű.
wxppro #18889:
Ajánlom figyelmedbe ugyanezen paragrafus 11-es bekezdésétTehát írjuk ide, hogy a kresz szerint a gyalog- és kerékpárút használata is kötelező, még ha deicide és sokan mások sokkal jobb helyen is vannak az úton. Pláne olyan helyeken, mint egy Velencei-tó-karika, ahol szerintem baromira nem zavarják(/juk) azt a kis forgalmat.
A lámpás előrecsorgás elég jól szabályozott. Csak álló sor mellett szabályos, bringával csak az út jobb szélén (sávok között nem), de egyrészt jobbra jelző autó mellé nem szabad beállni, másrészt a STOP-vonal ugyanúgy vonatkozik a bringásra is. Ha az autó annál áll, akkor nem állhatna be elé. Most már lehet ilyen bringás STOP vonal, az autós elé felfestve, na ott beállhat, ha van olyan. Az első autó mellé beállni viszont nem egy életbiztosítás, mert sokan nem jeleznek, hogy jobbra mennének, csak rádhúzzák az autót, mert nem feltétlenül vesznek észre. A megoldás persze nem túl bonyolult: közvetlenül az első autó mögé állok, és szépen kivárom, hogy az menjen, amerre akar. A második már lát, így általában nem akar eltaposni - hacsak nem bosszantja, hogy én gyorsabban haladok.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz Gyufaaa #19245 üzenetére
Csak itt kezd el belépni az a faktor, hogy versenyezzünk és támogatók. Amikor meg már saját kasszából kell versenyezz csapatok ellen az nem túl egyszerű dolog, kerüljön bármennyibe egy kerékpár. Én viszont örülök hogy nem vitt el a carbon őrület, és megmaradtam az acélvázas bringámnál.
-
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Gyufaaa #19503 üzenetére
Na jó, de ennek milyen felszereltsége van? Ebből a hirdetésből annyit tudok leszűrni, hogy szép a bringa.
Nem várom, hogy helyettem keressetek hirdetéseket, csak arra vagyok kíváncsi 60-80k között mit reális kifogni. Alsó kategória vagy esetleg Deore? Teleszkópból semmit sem érő díszek vagy valami normális? Ezekre vagyok kíváncsi.
Nem unikornisra vadászom amire heteket, hónapokat kell várni, hogy felbukkanjon. Mik azok a cross-trekkingek amik ennyiből bármikor megfoghatók?
Inkább a 60 ezres kategória érdekel elsősorban, hogy maradjon lóvé az esetleges alkatrész cserékre is.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Gyufaaa #19531 üzenetére
Na ez a bajom nekem is. 80k már a plafon lenne amit most rá tudok költeni, de nem nagyon hemzsegnek a használt példányok. Sajnos. Ha meg felbukkan valami, akkor vagy a vázméret nem stimmel, vagy messze van az eladó vagy rögtön lecsapnak rá.
Ezért gondoltam arra is, hogy 80k körül veszek egy újat, aztán ahogy mennek szét rajta a gyengébb alkatrészek, úgy cserélném le őket apránként minőségibbekre. Azért egy évet csak kibírna valamelyik kifutó 2012-es Gepida vagy Kellys. De Hervisben szoktak jó akciók lenni kifutó KTM bringákra.
Az új bringának megvan az az előnye, hogy bemegyek a boltba, többre is rá tudok ülni, választhatok olyan színűt ami a legjobban tetszik, van rá garancia és házhoz is szállítják ha kell. Cserébe egy 80 ezres gépen már akkor bukok 30 ezret ha csak kihozom a szalonból... igen, ezzel is tisztában vagyok.
Hát szívás mindenhogy. Benéztem az MTB bringák közé Bikemag aprón... na ott aztán van nyüzsgés, de nem akarok MTB-t venni... ez a bajom.
Sajnálom, hogy tavaly nem csaptam le egy jó árú Kellys Alpina C20-ra (2012-es modell), Acera felszereltségű volt és 70k volt boltból. Már majdnem megvettem, de aztán másra vertem el a pénzem. Most meg már alig vannak korábbi évekből megmaradt modellek, mindenhol már a 2014-es vasakat nyomatják.
[ Szerkesztve ]
-
golyós
őstag
válasz Gyufaaa #20793 üzenetére
Remélem nem, havonta felbukkan a hír aztán kiderül, hogy kacsa.
Elég gusztustalan lenne ha ismét fizetni kéne érte.A KRESZ felfrissítéssel mondjuk nem csinálnának hülyeséget de kérdés, hogy hány óra lenne az egész.Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
-
imyourfriend
őstag
válasz Gyufaaa #21004 üzenetére
85km se gyenge táv amúgy, bár én inkább a kihívás miatt szeretem ezt a balatonkört. 210km és a végén már alig tudsz a bringán ülni.
[link] Van pár hasznos infó a túráról, igen ez egy vezetett túra melyen jónéhány helyen megállunk. Biztosítva van a közlekedés és az átkelés ha kell rendőri erőkkel is hisz sokan vagyunk, ~18-20km/h-s sebességgel halad a túra és kellemes a hangulat minden éven
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz Gyufaaa #21340 üzenetére
Hát nem tudom, rendezőként voltam ott és rengeteget dolgoztam amíg nem buktam Gyenesdiás előtt. Aztán kifeküdtem a fűre, egy nő meg elkezdett szövegelni hogy mit előzök én ilyen helyen meg hogy képzelem hogy rám esett a lánya és még nem is segítek neki. (hozzáteszem akkor épp ordítottam mert annyira fájt), de könyörgöm amikor segítőként megelőzök 2-3ezer embert akkor mindenkinek szóljak? Mert ezt rótta fel, hogy miért nem szólok amikor előzöm őket. Ez nem versenyszellem, egyszerűen amikor valaki a munkáját végzi akkor hozzátartozik a dologhoz hogy több kockázatot vállal a kelleténél (mert nem elég a birkákkal menni hanem irányítani kell a sort, ne szakadjanak le, jó helyen menjenek stb. Ez egy vezetett túra valójában azoknak akik évente egyszer ülnek kerékpárra kb. versenyzőnek itt nincs helye, olyan gyengék voltak az emberek hogy elcsodálkoztam milyen lassan mentek fel a dombokon pl.. meg ilyen 1-1,5km szakadásokkal jöttek a másik ember után.. szembeforgalom az van, ezért szeretek a mezőny elején menni ha szűk a járda mert ott nem buknak előttem az emberek (nemúgy mint a tömeg közepén). Mindenesetre jól éreztem magam és rengeteget dolgoztam, volt hogy 71-esen mentem 25-30km-t hogy utolérjem a sort vezető kollégát pl. az esés meg jah.. az ember sohasem tanul meg bringázni, csak úgy érzi
(#21345) Tüzi: Óriási mázli, mert sisak sem volt rajtam és ~35km/h-val mehettem.. de a srác aki szembe jött nem volt olyan nehéz mint én, ezért úgy éreztem hogy tehetetlenség miatt ellököm magamtól én meg csak elvesztettem az egyensúlyom és bukfenceztem 2-t. Bal oldalam találkozott vele, a mutatóujjamat odacsípte a fékváltó, meg a térdemen található 2 horzsolás aztán majdnem telibekaptam az illetőt. Nem is értem hogy miként úsztam meg ezt ennyivel..
[ Szerkesztve ]
-
Mewryck
tag
válasz Gyufaaa #21393 üzenetére
a "csináltatott" rendszámmal hamisítást követsz el,forgalmit el is veszik helyszínen plusz fel is jelentenek a rend őrei,ezt az infót kaptam ebben az ügyben okmányirodától és rendőröktől egyaránt,ha van a tartón rendszámtáblának helye,át kell tenni
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Mewryck
tag
válasz Gyufaaa #21396 üzenetére
hát elég sok változat van
röviden ezzel indokolták a dolgot:
vonóhorogra szerelhető,fixen rögzíthető kerékpártartó,amely nem rendelkezik tengellyel(és kerekekkel,amely az úttesten fut),de rendelkezik a rendszámtábla felfogatására megfelelő hellyel(nincs takarásban,jól látható,megvilágítható) a jármű meghosszabbítása,a jármű része lesz,ezért áttehető
ha a kerékpártartónak legalább 1 tengelye(kerekekkel az úttesten fut) van,akkor szükséges rá a müszaki engedély,saját rendszámot kap,ahhoz meg kellenek egyéb feltételek is,ekkor nem kell és nem is szabad áttenni.a lényeg, hogy van megoldás
[ Szerkesztve ]
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
madmike
őstag
válasz Gyufaaa #22226 üzenetére
Nem tudom
De örülök, hogy most kicsit visszaolvastam a topicban.
Nem is tudtam, hogy most lesz a Test the best.
Gyors be is regisztráltam egy Epic expert carbonra.
Mit lehet tudni ezekről a tekerésekről? Mekkora táv? Milyen tempo?"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
ludsimon
veterán
válasz Gyufaaa #22259 üzenetére
Ha már ilyen külső motor, ez hatalmas.
AIR PROPELLED BIKESzakbarbár:
Biztos vagy Te abban a Békás TT-ben?
Fel vagy készülve áttétügyileg a 15-18%-os emelkedőre Csobánkánál és Pilisszántó utáni 16-18%-ra?[ Szerkesztve ]
undefined
-
Rottweiler89
aktív tag
válasz Gyufaaa #23060 üzenetére
Köszi! Ez a saját konzolkészítés nem is rossz ötlet. Nekem miért nem jutott eszembe?...
Van egy eladó Bikefun Defender 25-ös lakatom... Akit esetleg érdekel,írjon.
[ Szerkesztve ]
AeroCool Hexform, Gigabyte B550M K, AMD Ryzen 5 3600+Thermalright Assassin King 120 SE, 2x8GB Corsair Vengeance RED DDR4 3200Mhz, Sapphire Pulse RX 6600 8GB, Micron 2450 256GB, Micron 3400 512GB, Kioxia Exceria 960GB SATA3, Fractal Design Anode Bronze 650W, MEETION K9320 RGB, THE G-LAB Kult Helium
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen egeret válasszak?
- Óra topik
- LEGO klub
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Fűnyíró topik
- PlayStation 5
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest