Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 6030D

    Ármester

    válasz ShiTmano #87212 üzenetére

    Continental: Performance jó rá, és olcsó.
    Schwalbe: ebook, 29. oldal. Az oldalfalban térnek el: gondolom alacsony nyomáson, ha nagyon lefordul a lite, akkor engedhet, ezért írják, hogy csak sajáttal használd (amit meg nem is ők gyártanak, hanem a Stan's, tehát mindegy).

    Ha a testbike-on a 2016. októberi véleményre gondolsz, az azért elég érdekes. A Pana gumija lehet, hogy egy kilós darab volt, defektvédelemmel, jó hogy nem volt defektje. A Focusokat Performance és Race Sport gumikkal szerelik, ahol a másodiknál a gyártó meg is adja, hogy a legkönnyebb súly érdekében gyorsan kopik, kimondott versenygumi. Rózsabokros ösvényen meg bármi kaphat defektet 100 m-en is.
    Nem tapad... mennyi volt a nyomás? Időfutamra... arra meg a Race meg Speed King van. Na mindegy.

    A videóban meg én úgy értem, hogy elsődlegesen azért dörgöli át, hogy ha koszos lesz a fehér lötty, akkor nem takarította le eléggé a gumit és ez gondot okozhat.

    Egyébként esélyes, hogy a Schwalbe lesz a jobb, mert sok statisztika szerint az a kedveltebb. Lehet, hogy TL-re már én is azt veszem, bár én baromira meg vagyok elégedve az X-King tapadásával. Sokszor volt olyan helyzet, hogy nem rajtam múlt, hanem a gumi oldotta meg.

    (#87210) Runner_fxr: egy megrottyantott felni is elengedheti. :) A 2 mm-es szöget megfogja a lötty, annyira azért csak passzol a legtöbb gumi. Tudom, hogy vannak olyanok, amikor nem jön össze, de azért általában igen. Különben a getto style sem működne.

    Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

Új hozzászólás Aktív témák