- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #293399 üzenetére
Szerintem pont annyi, mint amikor egy MTB geot frissitenek, es 0,5 fokkal valtozik valami a geometrian belul, ezzel a regibol egybol elavult, hasznalhatatlan verziot krealnak.
Az elso nagy tanyer teren igaza volt itt par embernek. Jo az, ha van tartalek, es a lanc talan alulrol a 4. fogaskereken a legegyenesebb, ergo ott a legalacsonyabb a hajtasi veszteseg. Ha pedig Fulton modjara hatszelezel, kell a kisebb fogaskerek is. Es ha lejton nem gurulsz, hanem szeretsz tempozni, akkor is jol jon elol a nagy tanyer.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #293399 üzenetére
Az eddigi bringáimon 175-ös hajtókarok voltak, aztán egy éve jött az SLX, az 170-es, a huszonhatoson mai napig az van. Sok különbséget nem éreztem, viszont - ettől vagy sem - mintha gyakrabban és jobban fájdult volna meg a bal térdem, ami amúgy is elég gatya már. A Wilieren is 175-ös van, egyáltalán nem tűnt másnak vagy szokatlannak a 170 után. Annyira nem, hogy most rendeltem hajtóművet, választhattam a 170 meg a 175 között, utóbbi lett. Pedig sem magas, sem hosszúlábú nem vagyok, egyszerűen nem érzek a kettő között egetrengető különbséget, a divatot meg pont lesz@rom