Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    válasz Speedy007 #279042 üzenetére

    Próbáld külön a fékeket mert egyik (mind2? :F ) meg lehet szennyezve (tárcsa és/vagy betét), esetleg levegős és mivel a gázt préselni lehet nem mint a folyadékokat, "nyúlós" lesz az érzése. Ha kiderült melyik a hunyó ott kell a betéteket esetleg cserélni újra, de nem mielőtt a tárcsát is tisztítod mert gyakran az viszi tovább a szennyeződést, vagy az arra ráégett dzsuva rontja a fékhatást és végül a túlzott csúszástól égeti meg újra a betét felületét.

    #279043stickermajom...hát persze, csak a bowdeneshez, esetleg abból is a gyengébbhez szokott ember azt gondolná, hogy itt is azon múlik a fékerő, hogy milyen korán kezd a fék rászorulni a felnire mert zömül a (gagyibb) bowdenház, nyúlik a (z olcsó) szál és mindezek összeadódva végül pont ott kell szorítani a kart majd ahol a legjobb az erő az ujjban...de nem, a jól működő hidraulikus fék fékkarja a betétek tárcsához érintése után már alig mozog tovább hisz jó esetben onnan már csak nyomásfokozás történik, a folyadék pedig nem tud összemenni és a kőkemény betétek sincs hova már préselődjenek.

    [ Szerkesztve ]

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

  • Fall-N

    veterán

    válasz Speedy007 #279042 üzenetére

    Nálam ha szépen adagolom akkor szépen csak lassít, ha erősen húzom be hirtelen, akkor állóra blokkol és van benne erő. Egyszer - kétszer próbálgattam az elején és simán lehetne farogatni vele. Igaz a tárcsák is jó minőségűek, az Ashima tényleg nem rossz. Milyen tárcsák vannak fent? Viszont egy féktisztítóval való tisztítás biztos nem árt.

Új hozzászólás Aktív témák