- Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- AI segítségével csábítanák el a nagy cégek szakembereit
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- ASUS routerek
- Synology NAS
- AliExpress tapasztalatok
- Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Asustor NAS
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Netflixesedik a YouTube, AI gyárt rá videót
- Amazon
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Friczy
senior tag
válasz Somatom #191094 üzenetére
A veszélyesség nem elsősorban amiatt van, mert járnak rajta, hanem amiatt, mert a bringaút elszeparálja a közlekedéstől, legalábbis látszólag. Mivel elég gyakran vannak kereszteződések, ahol az autós nem feltétlenül számít a kerékpárosra (sokszor nincs is normálisan jelezve táblával, hogy itt kerékpárút kereszteződésére is kell számatani), valamint a kerékpáros is abban a (tév)hitben közlekedik, hogy védett, már elő van készítve a baj.
Erre pedig - állításoddal ellentétben - az a megoldás, hogy a kerékpáros menjen az úttesten, megkapja ugyanazt az elsőbbséget a kereszteződésben, ami az adott útvonalnak jár, a vele egyirányban haladók számára látható, a keresztező jármű meg számít a keresztforgalomra.Ha az út kellően széles, akkor kerékpársávot, ha nem kellően széles, nyitott kerékpársávot vagy kerékpáros nyomot lehet felfesteni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen