Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zoli03

    őstag

    válasz Runner_fxr #15175 üzenetére

    Bármilyen országúti féket fel lehet rakni, ha jó a benyúlása, az meg szerintem rendes féknek számít. Hátsó féknek ott a fix hajtás. Legtöbbször az egész út alatt nem is skidelek, első féket se használok, csak ellentartok. De első fék nélkül én se mennék ki az utcára, felelőtlennek tartom, akiknek nincs a biciklijén. Szerintem a fixi egyáltalán nem arról szól, hogy nincs fék a biciklin.

    Amúgy szerintem városban is hasznos a fixi, nem csak pályára való. Sokkal jobban figyelek a forgalomra, mert ha lehet, inkább nem fékezek, előre gondolkodok. A biciklit jobban érezni, kis sebességnél sokkal könnyebb irányítani, a fékem alig kopik. Tetszik, hogy nem lehet abbahagyni a tekerést, akkor is tekerni kell, ha már elfáradtam, és SS-en pihentetném a lábam.

    #15176 -=RelakS=-: elöl van fék, a hátsó kereket is tudom fékezni, tehát az is féknek számít, független az elsőtől. Teljesen megfelel a KRESZ-nek, az semmi mást nem ír elő a fékről.

    #15177 imyourfriend: elég jól érezni, hogy mikor megy ki a hátsó kerék (de első fékkel és ellentartva eddig mindig sikerült megállnom, ha muszáj volt). Én szinte csak esőben szoktam skidelni, akkor legalább nem kopik a gumi, meg igen jól csúszik (persze ahol kevés autó jár) :) . Na ott nagyon jól meg lehet tanulni, hogy mikor akar kimenni a hátulja, meg igen élvezetes csúszó hátsó kerékkel kanyarodni, meg akár 100 métert skidelni lefelé a dombon, közben meg megtartani a biciklit (de ilyet forgalomban nem csinálok).

Új hozzászólás Aktív témák