Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • eddie1978

    aktív tag

    válasz jjeahh #105581 üzenetére

    A CX bringán nekem Mavic Aksium Disc kerekek vannak, amik nem tublessesek. Erre raktam DT felniszalagot kúpos gumis szeleppel. A gumi Mitas X-Field. Stan's folyadékkal. Perfekt.
    Összerakáshoz Schwalbe boostert használtam. A szelepet ki kellett vennem, mert akkor elsőre felpattant a gumi a felnire. Először mindig szárazon raktam össze.
    Egy két tizedet ereszt egy két nap alatt.

    Van még egy TL ready DT R24 DB kerékszettem is. Azon Mitas X-Road gumi van. Az eresztett orrán száján keresztül. Felniperemnél mindkét oldalon. Sőt emellett még maga a gumi oldalfalán is vagy 20 helyen. Ezzel még csak egyszer mentem. Ez is jó a fentiek ellenére. A Stans folyadék elfogyott a két szettre. Vettem Mitas folyadékot. Azt még ki kell majd próbálnom.

    Milyen? Belső után azt vettem észre hogy könnyebb hajtani. Km óra szerint is. Nem hiszem hogy pont aznapra erősödtem meg hirtelen. Kényelmesebb ugyanazon a nyomáson. Sokszor azt hiszem eresztett, de hazaérve megmérve ugyanaz a nyomás mint induláskor.
    Defekt eddig egy volt. Egy szép kb 25mm hosszú és 2-3mm átmérőjű tüske volt. Kihúztam, megforgattam a kereket. Pár fordulat után tömített. A 3.5bar nyomásról 2.6-ig engedett le. Ezután még volt vissza 30km. Nem volt vele semmi gondom. Azóta is ok.
    Mindig van nálam 2 belső, 2 patron és egy tublesses javító kit a kis kukacokkal.
    Ezzel a bringával belsővel volt 2 felütéses defektem. Most már ezzel sem lesz gond

    Tubeless eddig ok.

    [ Szerkesztve ]

  • 6030D

    Ármester

    válasz jjeahh #105581 üzenetére

    Tapasztalatom még nincs (80 km van benne), de az alábbi infók vannak a szerelőtől: mindenből lehet tubelesst csinálni. Ő azért használ vizes bázisút, mert a másik korrodál(hat)ja az alut. Neki volt olyan, hogy elpattant a küllőanya, és akkor látta, hogy belülről meg volt marva. Nekem is két küllőnél jött ki, tehát esély van rá. Az első keréken szinte egyből tartotta a nyomást, a hátsón azért pörgetni kellett két napig, 12 óra alatt engedett 0,5 bart. Vasárnap egész nap semmi gondom nem volt vele, ugyanolyan, mint amikor elindultam.
    Az én összeállításomban annyi rizikó lehet, hogy a nem erősített az oldalfala a guminak, ezért egyszerűbben kivághatja a kő. Soha nem volt felütéses defektem, pedig járok köves helyeken, nem is lassan, így inkább az emelkedőkön kell figyelni, hova kerül a hátsó kerék.
    A súlyom miatt (85 kg) 2 baron fogom használni (versenyen a belsővel is 2,0-2,2-n mentem), de elmondása szerint teljesen más a tl és a belsős ugyanazon a nyomáson.
    Majd írom a tapasztalatokat, meg csinálok képet, ha gond van. :) Ha nem felejtem el, mert most is akartam küldeni Hasaggymegnek képet a Csóványosról, de elfelejtettem.

    Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

  • ShiTmano

    aktív tag

    válasz jjeahh #105581 üzenetére

    Én egy éve csináltam meg a fatbikeomat tubelessre, nem bántam meg. Azóta is hibátlanul üzemel.A kerék tubeless, a felni nem. Több száz grammot spóroltam meg a kerék kerületén, ami ugye a legfontosabb terület. Meg gyorsabb is lett a bringám tőle. Többször hsz-t is írtam róla. Pl. Tubeless

    vagy Tubeless2

    "Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim

Új hozzászólás Aktív témák