-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
-
félisten
válasz Hasaggymeg #143715 üzenetére
Én "nagyon sok" low budget elektromos kerékpár látok.
A legtöbbön nincs ugye pedál se, de kategóriát tekintve attól még az."The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
Somatom
veterán
válasz Hasaggymeg #143715 üzenetére
Ha csak ennyi volt a kikötés, akkor sztem ez eldönti a versenyt. Nálam az eco fokozat épphogy rásegít, boost -ban viszont vidáman hasítok fel a 20% -os emelkedőn. Nyilván az utóbbi nagyobbat harap az akkuból. Ha vki egy 500Wh -s akkuval indul, annak be kell osztania az elektromos teljesítményt. 1000Wh -s akkuval viszont végig tudja tekerni minimum közepes rásegítéssel. A max. akkukapacitást ki kéne kötni egy ilyen versenyen.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Hasaggymeg #143719 üzenetére
Amit a képen mutattál, azt mozgáskorlátozottak használják.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
samujózsi
senior tag
válasz Hasaggymeg #143719 üzenetére
70 fölött mentem már én is... 15%-os, hosszú lejtőn...
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
Somatom
veterán
válasz Hasaggymeg #143719 üzenetére
De, van. Ezeket a paramétereket mind szabályozni kéne. Sztem országúton, enyhe terepen az ilyen versenyzésnek semmi értelme. Ahogy Runner is írta, a kemény terep az teljesen más tészta. Ott nem elég az, hogy kapcsolsz egy boostot és hajrá. Azt a megnövekedett teljesítményt és súlyt le is kell tudni kezelni. Jópár éve kipróbálhattam crosspályán egy CR250 -es Hondát. Csak pár kört mentem vele, tolt az adrenalin, de sosem felejtem el azt a fáradtságot amit utána éreztem. Kezem-lábam remegett, úgy szedtek le a motorról. Pedig, azt még tekerni sem kellett.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #143715 üzenetére
2 kategória volt, 500 alatt meg felett. A pedelec futamona dobogót nem a teljesítmény fogja eldönteni, hanem hogy ki tud bringázni. Nem az aszfalton gurultak le ők sem, a kanyarban meg nem segít a motor.
Runner: az a jó a pedelecesben, hogy nem kell rá (sokat) várni a dombtetőn. (Bocsánat minden érintettől, nem hagyhattam ki! )
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #143715 üzenetére
Mint ahogy 6030D is említette, az aksi kapacitás szerint kategóriákba sorolják őket. Persze ettől még vannak különbségek, egy elavultnak számító agymotoros gépnek esélye sincs egy középmotorossal szemben. De ma már az agymotoros MTB elég ritka, újonnan csak a legolcsóbb kategóriákban árulnak ilyet.
És igen, itt is ugyan úgy az dönt, hogy ki az erősebb, és ki a jobb bringás. Épp ezért nem tartom alapvetően hülyeségnek a pedelec versenyt.Ha középmotoros MTB-ot nézünk, akkor azonos akku kapacitás mellett nagyjából hasonlóak az erőviszonyok. Shimano, Brose, Bosch, Yamaha, nagyjából ezek a fő gyártók, itt a legerősebb motorok, kb egyformán jók.
Többet számít a kerékpár többi alkatrésze. Ha veszel egy alap XC gépet, olcsó Suntour villával és társaival, nyilván jóval lassabb és bizonytalanabb lesz lefelé, mint egy közép-felső kategóriás Trail/Enduro. Mivel itt van rásegítésed, nagyjából hasonló erőbefektetés hajtani is őket, tehát az ösztelós pedelec-el, mindenképpen előnyben leszel terepen, egy merev vázas pedelec-el szemben. De azért analóg hajtásúak között is megvannak a különbségek, már ami technikát illeti. Gondoljuk végig, hogy mennyire fair, elindulni egy 9 kilós, csúcs, full karbon XC-vel, 30/32 X 50-es áttétellel, mondjuk az alap 13-14 kilós, acerás, aliviós, suntour-os XC-vel szemben? Azért is akad egy lób@szónyi különbség.[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #143739 üzenetére
Fú próbálom értelmezni az utolsó kérdésedet, de nem biztos, hogy jól értem.
Az a kérdés, hogy egy edzett bringás meg tud-e verni egy edzetlen e-bike-ost? Mert ha ez, akkor szerintem csak a wattoktól függ. Ha mondjuk az ebike-os tud 100w-ot és arra pakol rá még a technika + 250w teljesítményt, akkor 350w-al mászik. Ha te analóggal tudsz 400w teljesítményt leadni, akkor meg tudod verni felfele.
Lefelé pedig egyenlőek az esélyek ott csak a technika dönt. -
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #143739 üzenetére
Én úgy képzelem, hogy itt sok százalékot jelenthet minden olyan különbség, hogy melyik gyártó hogy határozza meg az Ah értéket, amit ráír az akkupakkra, melyik motor/hajtómű a hatékonyabb, melyik elektronika jobb hatásfokú, meg milyen állípotú az az akksi. Az, hogy hány kiló a szekér, az persze ugyanúgy ott van.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
samujózsi
senior tag
válasz Hasaggymeg #143739 üzenetére
Én egy Merida nyergében, V fék, manitou black teloval hoztam összevalahol a Hárs hegy környékén
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #143739 üzenetére
Alapból ha egy hegyi teljes kört nézel, nagy valószínűséggel egy pedelec gyorsabb lesz, mint egy analóg, ez nyilvánvaló, főleg, ha az átlagsebesség 25 alatt van. Az, hogy mi utolértünk vasárnap egyet, az is csak hibaszázalék, lehet, hogy már két defektet szerelt addigra.
Egy versenyen ha egy kategóriába esel valakivel, akkor ott nem azon kell jogászkodni, hogy igazságos, vagy nem. Nálunk a 30 éves együtt megy a 39 évessel, van olyan, ahol 20 év egy korcsoport. Valaki fizikai munkát végez 12 órában, valaki ülő munkát. Ahogy Runner is írta, analóg csoportban sem mondhatom azt, hogy ő azért vert meg, mert egy 10 kilós fully-ja van, nekem meg 11 a merev, de láttam RR540-et is csomagtartóval. Ő sem puffog (remélhetőleg), hogy a karbonnal könnyű. Ilyen a versenysport, ha a legjobb akarsz lenni, akkor bele kell rakni a lóvét a technikába is az edzés mellé, nincs mese. De ha belegondolsz, ez mindenhol így van.jjeahh: van olyan tej, ami oldja az alu küllőanyát, az a nem jó. Nekem is folyt oda Mitas lötty, nem okozott gondot. (Talán ammóniamentes a kulcsszó )
-=RelakS=-: Most nézegettem egy kicsit, de nem igazán látom, hogy hol lehetne az e-ride-ot kiszűrni
Megváltoztatod a sportot Ride-ról E-bike ride-ra. Onnantól az egy másik kategória, csak azokat a szegmenseket fogod látni, amit E-bike sporthoz hoztak létre. Olyan, mintha a bringa - futás között váltanál.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #143765 üzenetére
Én csak azt nem értem miért győzködi egyik tábor a másikat mikor mindkettőnek igaza van a saját nézőpontjából!! Tőlem használja aki akarja...én remélhetőleg nem fogom jó ideig biztosan.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #143772 üzenetére
De nem is ezzel van a baj. Nem tudom mennyire szoktál facebook-os kerékpáros csoportokban nézelődni, illetve facebook-os kerékpáros hirdetéseket olvasgatni. Itt azért mondjuk úgy, összefújja a szemetet a szél. Iszonyú mocskolódás és orbitális baromságok durrogtatása szokott menni. Abban igazad van, hogy ahhoz nem feltétlen kell tapasztalat, hogy valamiről tudd, neked nem szimpatikus. Nincs ezzel semmi baj, de amikor kijelentjük, hogy egy szar, meg b.zi aki használja. Azt talán nem kéne. Meg a babetta és társai hasonlatok. Utána leírod értelmesen, de hiába, lepereg róluk. Mindezt úgy, hogy annyit értenek a pedelechez mint tyúk az abc-hez. Iszonyú primitívség szerintem.
-
Somatom
veterán
válasz Hasaggymeg #143772 üzenetére
Volt itt linkelve egy új, pedelekes fórum/topik. Beleolvastam. Az egyik hsz. -ben az volt, hogy nem mondja senki, hogy a pedelec -kel megfogta az analógost, mert nem ő fogta meg, hanem a Bosch. Annyiban igazat adok neki, hogy az almát ne hasonlítsuk a körtéhez. De, azért magamban továbbvittem a gondolatmenetet. Tulképp egy bringás nem ér utól egy futót, mert akkor nem ő érte utól, hanem a bringa. Vagyis, tulképp egy igazi sport létezik. Fűszoknyában, mezitláb futni az éhes oroszlán elől. Ebben ráadásul az a szép, hogy szó szerint csak győztes létezik, mert a vesztest vacsorának hívják. De, ha vki cipőt húz, akkor már csaló. Visszakanyarodva, miért csak az az opció létezik, hogy csökkentjük a megterhelést? A pedelecen levő pedált is lehet ám keményen taposni. Sztem érdemes kipróbálni. Ha van kedved és lehetőséged, akkor egyeztessünk, taposs fel hozzám és próbáld ki a Meridát! Itt van hozzá hegy, erdő, ösvény, stb.
Samujózsi:
Ez az ajánlat neked is szól.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
samujózsi
senior tag
válasz Hasaggymeg #143789 üzenetére
Nem, én önként távoztam, csak abban nem vagyok biztos, hogy ugyanarról a csoportról beszélünk-e
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
r3pl4y
aktív tag
válasz Hasaggymeg #143795 üzenetére
Elnézést, azokat el is felejtettem.
Alboin 200
Alboin 200Pro
CTM Stamp 1.0 Ennek az ára 160e körül mozog."Ne vedd túl komolyan az életet, úgysem úszod meg élve!"
-
samujózsi
senior tag
válasz Hasaggymeg #143818 üzenetére
E-bike=pedelec?
Ez nekem se tiszta.
Én azt hittem, van olyan is, mint a néhai postás Babetták...Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
cdl
senior tag
válasz Hasaggymeg #143834 üzenetére
De legalább egy sarokban kukoricán térdeplést megérdemelne.
-
samujózsi
senior tag
válasz Hasaggymeg #143831 üzenetére
És már Budapestre is felért a szelleme: egy ezüst színű kombi hátsó ajtajára szerelt bringatartón láttam egy látszólag ugyanilyen biciklit az előbb.
Sajnos ahhoz gyorsan ment, hogy lefotózzam.Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
r3pl4y
aktív tag
válasz Hasaggymeg #143831 üzenetére
Sziasztok.
Köszönöm a választ én is ezt gyanítottam.
Viszont most elkezdtem nézegetni a cross trekkingeket is. Itt leginkább ugye a kiegészítők hiányoznak a trekkinghez képest.Most a Gepida Alboin 300 Pro CRS es egy Merida Crossway 20 D között vacillálok. A merida 165e lenne a Gepida meg 180.
Szerintetek?
"Ne vedd túl komolyan az életet, úgysem úszod meg élve!"
-
r3pl4y
aktív tag
válasz Hasaggymeg #143846 üzenetére
Bocsi csak most telefonról írok így kicsit körülményesebb, de linkelek.
Azt látom, hogy pl. A hátsó váltó a gepidán jobb, de a többi alkatrészt nem igazán tudom eldönteni, váltó tekintetében pedig szerintem nekem az acera is meg fog felelni, de ha mégsem, akkor sem egy ökör ára az a 3-4ezer differencia a két váltó közt.
[ Szerkesztve ]
"Ne vedd túl komolyan az életet, úgysem úszod meg élve!"
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #143789 üzenetére
Itt a PH-n azért kulturáltabb a stílus szerencsére, de innen könnyebben ki is dobják az embert ha nem bír magával.
[ Szerkesztve ]
-
r3pl4y
aktív tag
válasz Hasaggymeg #143855 üzenetére
Igen csupaszodik.
Igazából azért mentem el ebbe az irányba, mert nekem az agydinamó amúgysem szimpatikus, sárvédőket azt hiszem én is tudok rá tenni valami számomra tetszetőset, csomagtartóra viszont egyelőre nincs is szükségem.
Lámpa szettem meg jelenleg is van olyan amivel meg vagyok elégedve. Ezért gondoltam, hogy ha ezekről le tudok mondani akkor már számomra is elérhető árkategóriába kerülnek azok a kerékpárok amik tényleg tetszenek. Nekem a Merida váza jobban tetszik amúgy.Valójában igen hasonló kerékpárokat hasonlítok össze, de pont azért mert az érdekelne, hogy ezek közül melyik az amelyik jobb, minőségibb felszereltséggel bír.
Az anyagiakat tekintve, viszont valójában nem a Gepida Alboin 300 CRS Pro lenne az "ellenfele" a Meridának hanem a sima 300 CRS. Itt annyi a különbség, hogy ez V fékes rendszerrel rendelkezik. Ugyanakkor emiatt ez már egy teljesen más kategória is, ezért szerettem volna a Pro változatot összehasonlítani a Meridával.
"Ne vedd túl komolyan az életet, úgysem úszod meg élve!"
-
Somatom
veterán
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #143906 üzenetére
Nem-nem, már egy ideje megvan, még a ph-s tekerésen ment a biznisz.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #143966 üzenetére
Azért jobb konstrukció ez, csak nekem fura, hogy ennyire nyitott, illetve nem értem, miért nem jobb a háló helyett a zárt. Az előző hsz-ben kérdésként akartam írni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Somatom
veterán
válasz Hasaggymeg #144025 üzenetére
Hogy érted azt, hogy egy közdarab rontja az irányíthatóságot? Úgy terveztem, hogy meghúzom a csavarjait és akkor együtt mozogna a kormánnyal, meg a villával.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
samujózsi
senior tag
válasz Hasaggymeg #144031 üzenetére
Azért a Csévi-Kapy utcák... tizensok éve jártam ott, de felejthetetlen... bár ahogy elnéztem, kicsit kikerülted őket.
Viszont... nem tudom, mennyire szereted publikálni a címed... a strave tud olyat, hogy legalább párszáz méteres kört kitakar az útvonaladból, így a publikált útvonal nem mutatja meg a címed. Ezen az oldalon (mapmyride?) nincs ilyen opció? Vagy direkt nem használod?
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
Somatom
veterán
válasz Hasaggymeg #144034 üzenetére
Feltekertél a Kiscellin? Az 20% -os.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
samujózsi
senior tag
válasz Hasaggymeg #144034 üzenetére
Azt hiszem, a Kapy volt az, amelyikre még feltolni is nehéz volt... az emelkedő aljából úgy 100-120%-osnak látszik egy része :D
Viszont valami zavart érzek az Erőben, mert láttam az útvonalad és az olyan volt az emlékeim szerint, mintha a Kapyval párhuzamos utcán jártál volna, épp csak ott nincs utca a google maps szerint :D
Lehet, hogy ott jártál, csak a GPS pár méterrel odébbtolt a térképen?Ufftopic: változtak a "rangok"? Pár napja még tag voltam, most meg junior...
[ Szerkesztve ]
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #144034 üzenetére
Pedig ott a megdönthetetlen atomstabil lábakon álló bizonyítékom: egy hónap kiesett a Sravamról és az Instagramról
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #144018 üzenetére
Ketten voltunk, találkoztunk pár bringással. Szürke Scott, meg az én fekete Specim. Sisakból nekem ez van, áll nélkül voltam vele. De a térdvédőből biztosan felismertél volna, nem sokan hordanak annyira hülye összeállításokat, mint én.
-
samujózsi
senior tag
válasz Hasaggymeg #144048 üzenetére
Hát nekem a Kapyról ennél meredekebb látvány van az emlékeimben.
Illetve pontosítok: meredekebbnek látszik az aljáról, mint a Táltos utca a fotón.
Viszont azt már többször tapasztaltam, hogy a fotó, az kutyafasza a valósághoz képest
(lásd Pomáz-Budakalász valamelyikén a Domb utca nevű, 50-100m-es utcácska, amire szerintem csak létrával lehet felmászni, fotón meg egy szimpla kis dombocskának tűnik)Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #144053 üzenetére
Azt pontosan nem tudom hány óra volt, de a 7 óra egészen közelít. Reg nélkül lehet nem tudod megnézni, de itt az útvonal. Attila (Scott) sisakja majdnem fehér. Nekem nem rémlik amúgy rázós szitu, de lehet, hogy mi voltunk
-
Somatom
veterán
válasz Hasaggymeg #144069 üzenetére
Csak a Meridán zsibbadok. Semmilyen más tevékenységnél nem tapasztaltam, beleértve a kempinggel tekerést is. Ezért szeretnék magam helyett, a Meridán változtatni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #144077 üzenetére
Elvileg be, de most nem találok jobb térképet. [link]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Paxker315
addikt
válasz Hasaggymeg #144085 üzenetére
tavaly kezdtem füldugóval tekerni, mert olvastam,hogy a menetszél&forgalom zaja tud azért halláskárosodást okozni. No, az érdekesség: pont a menetszél zaját veszi ki, így más dolgokat még jobban is hallok. Egyébként nem nagy cuccról van szó, ~20dBelt szűr ki, alin gombokért dobált dolgok. Szóval teljesen biztonságosnak tartom.
legyen üres
-
wasdffafaaff
junior tag
válasz Hasaggymeg #144118 üzenetére
4 éve vettem bicikliboltba használtan 45 ért azóta költeni kellet rá ülés új belső külső gumik fogaskerekek lánc,hátsótengely bovdenek,hátsó váltó pedál féktartok fékek ...de müködik
egyszépség hibája van hogy az ülés tartó oszlop alja rozsdás de talán ha neki esek vas csiszolóval jó lessz talán...
[ Szerkesztve ]
-
wasdffafaaff
junior tag
válasz Hasaggymeg #144120 üzenetére
hát L-méretü inget hordok ugyhogy nem vagyok sulyos de volt rá példa hogy 30 üveg sőrt vittem haza vele igaz a kormányra akasztottam ,de csak boltba járok vele néha fel ugratok padkára ha az esik útba de semmi több
veszek még egy menetes tengelyt és most az összes csapágy golyót bele rakom mert volt amikor hiányzott egy,és beálítom hogy ne lötyögjön de ne szoruljon a kerék mert erre se figyeltem oda régebben ,ha ennek ellenére szar lessz akkor kazettásra váltok
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #144128 üzenetére
Felemeltem a bringát, és kézzel forgattam. Először feltűnően nehéz volt, aztán könnyebb lett.
Bekopás tuti van, mert egyszer feldőlt a bringa, és elállítódott a kormány. Ahogy visszaforgattam, volt egy pont, amibe mintha belezuttyant volna.
Mind1, holnap viszem a helyi bringaboltba, szórakozzanak ők kormány szétszedéssel és zsírzással, én csak elhagynám a felétItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #144130 üzenetére
Lehet. Mondjuk az elég gáz, hogy két bringám van, és egymás után halnak rám
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #144128 üzenetére
Menetesből is van néhány fajta:
1. Az alap felül hatlapfejű, alul kézi és közte elforgásgátló alátét.
2. Ennek a profibb verziója (campa, shimano etc.) ahol alul is hatlapfejű, ide kell egy spéci kulcs
3. Francia verzió: elforgás gátló alátét helyett sima alátét, és meg kell kontrázni, mint az agyakat két kulccsal
4. Shimano francia verzió: 600ex meg dura ace ax meg hasonló csodák. Olyan mint a francia, de alátét nincs és spéci szerszám kell. Kalap szar.
5. Egy-két csepelen láttam olyat ahol az 1-es verzió felső csavarja körmös kulcsot igényel -
bunddog
tag
válasz Hasaggymeg #144128 üzenetére
Még runner mondta, annyira minimális a hézag a tárcsa és a betét között hogy terhelés alatt odaér. Itt tized mm-ekről beszélünk és ugye a 395-ös fékhez a széles betét van, nagyobb felülete van hogy valahol odaérjen mert hiába egyenes a nyereg, a tárcsa sose lesz "egyenes".
-
Paxker315
addikt
válasz Hasaggymeg #144167 üzenetére
Azt a vérömlenyes ....-ot poénnak szántam, úgy ráz az egyenes alu villa, hogy simán elnyírja a hídvénákat (amiket egyesek szerint egy kisgyermek jó erős "megrázása" is el tud szakítani... )
Nekem az outi kényelmesebb. Főleg hosszú távon, a variálható fogások-keskenyebb kormány miatt.
Persze ki kell próbálni, de, véleményem szerint verzatilisebben lehet használni egy országúti kormányt. Nem feltétlenül outi kerékpárban kell gondolkozni, mert a komfortorientált geometriás, tárcsafékes, széles gumis bringák nem kimondottan "klasszik országútik", de valamé' azokat is országúti kormánnyal szerelik pl. PlanetX-nél, meg úgy a briteknél javarészt.
#144180 planbmokus
Hangsúly a NORMÁLIS gyártón Tökéletesen egyet kell értenem.[ Szerkesztve ]
legyen üres
-
coolpet
senior tag
válasz Hasaggymeg #144186 üzenetére
Szóval mehet neki a mosás Nagyon féltem, úgymond az első számomra kedves bringám.
Váltó olajozásra van valami leírás?
-
pippo76
tag
válasz Hasaggymeg #144189 üzenetére
Koszonom, igen kozel azonos arkategoriaba tartoznak.
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #144219 üzenetére
Igazad van. Még sport mellett sem életbevágóan fontosak ezek, pedig én súlyzós edzéseket csinálok. Régen, amikor pár ismerőssel elkezdtük 14-15 évesen akkor nem volt ennyi vacak és mégis tudtunk fejlődni magunkhoz képest. Nyilván nem olyan gyorsan, mint a doppingolós mostaniak, de nem is az (volt) a cél.
Én is fejlődtem bőven, manapság is csak fehérjét veszek, mert azt nehéz csak táplálkozás útján bevinni. Ezeket a BCAA meg akármiket nem is érdekel mire valók, de az biztos, hogy olyan sokat nem adnak hozzá a teljesítményhez, bármennyire is ezt sugallják. (Főleg akik a reklám arcok azok durvább szereket használnak, nem a szponzor által biztosított fehérjétől nőttek meg.) Sokkal fontosabb a táplálkozás és a kitartás, mint bármi táplálékkiegészítő. Ez is csak üzlet és tolják is rendesen.
Véleményem szerint, amúgy is kerékpársport mellé inkább megfelelő multivitamin és maximum fehérje kell a többi az csak porhintés. Bár utóbbi is véleményes, mivel igazából a nagy izomtömeg* nem használ amúgy sem, mert hátráltat. Sokkal fontosabb az energia és egyéb izontóniás italok inkább, amik a fáradtság ellen segítenek.
* A profi outi sportolok sem anabolikus szteroidokat használnánk (ami a tömeget építi és az erősportoknál használatos), hanem inkább ami a hosszútávú izommunkát segíti.
[ Szerkesztve ]
-
itouchfan
senior tag
válasz Hasaggymeg #144186 üzenetére
Minden mosás után kéne fújni kenőanyagot legalább a láncra? Vagy elég csakc 2 hetente mondjuk?
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
samujózsi
senior tag
válasz Hasaggymeg #144266 üzenetére
No problem, csak az egyik csavar volt kitekeredve(? Úgy 1mm-rel kilógott a műanyagból), visszacsavartam, már jó, csak a port nem tudtam teljesen tüntetni róla, ezért még kicsit recseg.
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen