- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #101586 üzenetére
Hát azért ma már mást vennék... oké nem a legsz*rabb fapad monti, a hátsó váltó deore, váltófülek szintén, a fékek 180-asok és a rockshox teló rugós létére is sokkal jobb, mint egy alap suntour, de ha nem helyben vettem volna, hanem rendelve, akkor az árából jobbat is kifoghattam volna. No meg a picit nagy méret egyre jobban zavar, még nem kényelmetlen vagy valami, de azért érzem... gondoltam vázcserére is, de olyan vázat olcsón, amibe át tudnám szerelni az alkatrészeimet nem találok .
Mondjuk mennyi annak az esélye, hogy full laikusként az ember már első vásárláskor kifog egy számára tökéletes montit?smkb: Oké és xc fronton létezik pluszos? Mert nem tudok róla...
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #101592 üzenetére
Tuningoltál rajta azért gondolom rendesen . RS Dart, slx váltó...
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Ez a láncvédő besza-behu . Amúgy a múltkori fotóidat amikor nézegettem is az jutott az eszembe, hogy te valszeg úgy ereszted lefeléken mint állat . Legalábbis azt gondolná az ember, hogy motoros múltal a bringázás már neked gyerekjáték... vagy nem? Kisebb-könnyebb, jobban lehet tenni-venni.
Plusos bringánál az öblösebb gumitól egyáltalán nem tartok, a jelenlegi 2.25-ös gumikat is úgy használom ahogy írtad: aszfaltos túrákon felfújom, terepen leeresztem jó puhára. Ha csak a gumik miatt áll bele a földbe egy pluszos trail, akkor lesz*rnám, de smkb szerint a geo az, ami bezavar és általános bringának alkalmatlanná teszi[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Na unalmamban szétnéztem XC fronton milyenek az árak és pl. GT Zaskar Elite elég jó áron megy... de plus size trail fronton nézegettem anno a GT Pantera-t is, amit most összevettem az XC Zaskar-al és... rádöbbentem, hogy a fejszög nem sokkal laposabb a trail bringájukon, inkább csak hosszabb és magasabb a váz, ergo, ha a stucni alól kiveszek pár hézagolót nem ugyanott vagyok? Vagy ilyen pici eltérés is számít a fejszögnél? . Vagy vannak XC fronton is olyan bringák, amik a trailokhoz hasonlóan sz*rul másznak? Sőt ennyi erővel már akkor kereshetnék olyan trail-t, amelyiknek XC-s a geo-ja . No de remélem lassan geo ügyben is kitisztul a köd, mert most zavar van az avarban nálam
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #101609 üzenetére
Tényleg, ő el van veszve mostanság.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz planbmokus #101638 üzenetére
Kösz! Valahogy így képzeltem el én is, csak néha az xc-knek is mintha laposabb a fejcsőszöge, már-már trail-es, ez összezavar.
Amúgy miért írják sok helyen néhány trail-re, hogy ideális túragép? Sőt, a marin pine mountain szériát jól láthatóan annak szánták, mert agyon lehet pakolni táskákkal, csomagtartókkal... de ennek teljesen ellentmond smkb kolléga tapasztalata, miszerint síkon meg emelkedőkön "megállsz", "beleáll a földbe", "vér-verejték" . No meg tényleg szokták tesztekben is írni, hogy a trail inkább lejtőzéshez frankó, síkon és mászáshoz nem annyira, arra ott az xc. Így mégis hogy lehet egy trail túragép? Annak nem az lenne a lényege, hogy síkon és kisebb emelkedőkön hosszú kilómétereken át kényelmesen túrázgass? Nekem úgy tűnik a két irányzat teljesen ellentmond egymásnak... . Pedig nem csak a marin csinál túra-trailt, hanem a surly meg egy rakás másik gyártó is.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Runner_fxr #101653 üzenetére
Ezzel most még jobban összezavarodok a végén, a fat bikeok-al akkor már egyáltalán nem lehet haladni? Na akkor újraveszem a dolgokat, hátha valaki eloszlatja a ködöt
1. egy plusos merev trail valóban kb egy súlyban van az én bringámmal, szal ha a súly a probléma a trail-oknál, hát én azt valszeg nem érezném meg
2. a plus-os gumi témában is úgy nézem ahány user annyifélét ír, szerintem ha aszfalton felfújom, terepen leeresztem, akkor all-in-one. Vagy tévedek? Hajtottam már 1.95-ös, 2.10-es, 2.25-ös gumikat és én úgy éreztem, hogy keményre pumpálva aszfalton egykutya (nem szoktam 80-al repülni), leeresztve terepen viszont durva a különbség az öblösebb javára.
3. trail ellen hoztátok fel még a geometriát, na ez az egyetlen dolog amitől én valóban tartok, pl. egy trail geo-s bringával nem tudom mennyire tudnám tartani az xc-s haverokkal a tempót egy hosszabb túrán és mászáskor nem tudom mekkora hátrány... sajnos a helyi boltokban csak xc montikat lehet bérelni, így nem tudom kipróbálni milyen lehet egy merev trail.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Kösz! A GMBN-es srácokat követem én is, bár eléggé egysíkuan nyomják, szinte csak erdőben vagy pályán, ami teljesen nem fedi le az én szokásaimat. Ki kéne próbálni egy trailt valós körülmények között is, az lenne a biztos . No de majd ha lesz egy picit több pénz egy normálisabb új bringára, akkor valszeg vásárlás előtt megkérdem a helyi boltban a srácokat, hogy ideadnak-e egy trail-t egy próbakörre, a múltkor is nagyon ajánlgattak valami haibike ösztelós elektromos rásegítésű montit, hogy vigyem el egy karikára, meg amikor fat bikeokról érdeklődtem is említették, hogy tavasszal amikor hoznak új modelleket, kipróbálhatom őket, szal rendesek... csak hát persze egy zsír új bringával terepre nem engednek, max a környéken tesztelhetem le egy aszfaltos körre, az meg nem tom mennyt ér .
Runner_fxr: Kösz neked is, fully nálam nem játszik, pont az lenne a lényeg, hogy a lehető legegyszerűbb legyen, aszfaltos túrákat is túléljek vele, de amúgy 70-80%-ban terepezek és annak fele mászás, fele lejtőzés. Az egyszerűség nálam azért fontos, mert a szervizelésre a lehető legkevesebbet szeretnék költeni, meg macera is állandóan vacakolni vele, így is herótom van az állandó lánc problémáktól. Lehet, hogy hülyén hangzik, de nem vagyok eleresztve jelenleg pénzügyileg és nem egy hétvégi bringás vagyok, hanem napi szinten nyomom, így nem árt ha egyszerű és igénytelen. Pluszos bringákat azért kezdtem el nézegetni, mert egyrészt hóban-télen előny, másrészt terepen is vasal valamennyit gondolom, én már 2.10 és 2.25 között is érzem a különbséget, gondolom akkor egy 2.8-as még "puhább".
Ja és még egy érv a merevek mellett: olcsóbban kapok normális felszereltséget...[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Runner_fxr #101662 üzenetére
Bp-re és onnan haza + evés/ivás, egyéb költségek annyiba fájnának, mint egy 120mm rugóutas levegős teló
"Manapság gyakorlatilag az igazi, vérbeli mtb a Trail fully és AM fully. Ezek azok a gépek amik a legsokoldalúbbak"
Ja, azt elhiszem, hogy vérbeli, de pont abból indultunk ki, hogy a trail nem sokoldalú, hanem rétegbringa, ha síkon és felfeléken is hajtom, akkor az xc nekem való, mert az 50-50% erre való, a trail meg inkább csak lejtőzni jó. Most akkor hogy van? Egy trail nyergében nyáron az xc-s haverokkal le tudnék nyomni 100-200km-t aszfalton? Ilyen helyeken [link] [link] ki is lehet mászni vele? Ezt kéne kiderítenem majd, esetleg ismerősök ismerőseinek asszem van trail meg enduro gépjük, lehet majd megkérem őket adják ide egy mászásra
Fully témába: az első teló karbantartását is próbálom megoldani itthon, a hátsót meg ha jól tudom már nem is lehet házilag szétszedni, rendbetenni, de lehet tévedek. Bar ha a karbantartást félretesszük is ott van még az ár, fullyt nem kapok azért a pénzért amit én egy bringára szánnék... a plus size-os merevekkel, recon villával és slx-el rendszerint összefutok ilyen 7-800 eurókért, pl a marin pine mountain 1 most is b*romira nyomott áron megy, de a gt pantera-t meg cannondale cujo 2-őt is láttam ennyiért és ha végül xc mellett döntök, kis szerencsével azt is megúsznám RS levegős villával és minimum deore szettel ennyiből. De fully-t? Azt kétlem . Szal elhiszem, hogy nagy élmény, de semmilyen szempontból nem az én árkategóriám... a használtakat meg kb hiába is nézem, mert S-es méretben az utóbbi 1 év alatt még semmit nem láttam ami tetszene is, meg az ára is megfelelő
A commencal-t nézegettem már, le is van mentve könyvjelzőnekHasaggymeg: ok
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #101676 üzenetére
Ja elviekben én is egyre inkább így érzem, hogy egy xc kell nekem. A jelenlegit le sem cserélném amúgy, csak néha zavar, hogy picit nagy és ami még jobban irritál, hogy ha fejleszteni akarom egy zsákutca. A vázat lecserélném S-esre, de nem találok (nagyon)nyomott áron olyant, amibe át tudnám rakni az alkatrészeimet, a telót is lecserélném majd levegősre, de ez a váz nem tapered, a kerekem meg qr9-et fogad... új 29er telók tudtommal néhány suntour-on kívül már az összes tapered nyakas... szal kb. bármerre fejlesztenék korlátokba ütközök, így jobb lesz szerintem, ha majd veszek egy új montit, ami tapered, amiben már gyárilag recon van és aminek a mérete is tökéletes... meg manapság már szinte alap a tubeless ready felni is, az sem ártana. Csak nemrég sajnos csődött mondott a fő bevételi forrásom (freelancer dizájner vagyok), így pénzem nincs rá, de remélhetőleg idén összeszedem magam.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #101682 üzenetére
No erről nem is tudtam... Vajon mennyire életképes egy ilyen átalakítás?
6030D: 168cm, 62kg, pici vagyok és vékony .
Pár kép vízszintben, az elsőn az a gyönyörű maki én vagyok rajta . A bringa méretével egyébként nem lenne gondom, csak a felsőcsövem túl hosszú, 600mm. Teljesen előretolt nyereggel és felfelé fordított stucnival (gyárilag lefelé nézett) érzem úgy, hogy élhető, de még mindíg nyújtózkodnom kell, + mostanában az újabb képeken amiket rólam lőnek a haverok is úgy érzem hülyén kissé nézek ki a bringán, bár lehet ezt csak beleképzelem . Próbáltam 560mm felsőcsöves S-es montit, azt meg kicsinek éreztem... szal elméletben nekem valami 570-580mm felsőcsöves lenne jó, azzal már szabadon variálhatnám a nyereg helyzetét, a kormány szélességét, meg a stucnit. A másik hátránya a hosszú felsőcsőnek az, hogy egy nyamvadt bunny hop-ot is nehezen tudok kivitelezni . Azt egyenes nyeregcsövet még lehet megpróbálom, erre gondoltam már én is, bár nem hiszem, hogy az összes problémámat megoldja, bár kitudja... Ilyen egyenes nyeregcsövet olcsóért esetleg tudtok ajánlani?Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #101687 üzenetére
Ja, sokan mondták, hogy nem tűnik nekem nagynak, pedig elméletileg az és annak is érzem, szal nem tom mi van . 168cm vagyok 77cm belső lábhosszal, a bringa meg 29er M-es, 44cm nyeregvázcsővel, 600mm felsőcsővel, szal nem értem miért nem néz ki alattam nangynak . Mondjuk érzésre is olyan, mintha valahol S és M között lenne, próbáltam pl. már Kellys TNT 50-et, szintén M-es méretben, ugyanekkora felsőcső hosszal és mégis, azt b*romi nagynak érzem, kb. élhetetlen számomra
6030D: Kösz! A hossza muszáj ugyanakkora legyen? 1-2mm-t azóta feljebb húztam . Most a pedál ha alsó állásban van, akkor teljesen ki van nyújtva a lábam
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Runner_fxr #101693 üzenetére
Hát azért ez a fully is már kétszer annyiba fáj, mint amennyit én szánnék rá . Amúgy sejtettem, hogy nincs mindenre tökéletes bringa, de nem is kell, csak pl. ne legyen aszfalton az, hogy beleálok a földbe, meg felfelé is tudjam hajtani ugyanúgy, mint ahogy az xc-vel megszoktam.
No de első körben valszeg nyeregcső és stucni csere lesz, oszt ha úgy tetszik, akkor beruházok egy jobb telóba is, ha meg nem, akkor marad az új S-es méretű bringa... Persze ha újat veszek, akkor előtte mindenképpen alaposan kipróbálom a kinézett vasat, még egyszer nem fogok ráfázni a méret dologra.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Runner_fxr #101696 üzenetére
Ilyent majd akkor veszek, ha az online dizájner stock oldalakon megveszik az összes alkotásomat... egyszerre . Amúgy láttam élőben hasonlót, sőt nálunk helyben kapni is lehet, állatul néznek ki az biztos.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz superecneB #101717 üzenetére
Mintha mutattál itt régebben képet róla nem? Érdekesen van megoldva a hátsó teló...
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Runner_fxr #101719 üzenetére
El tudom képzelni, hogy b*romi jó lehet egy pedelec enduro, de sajnos ha nem futja rá, akkor ez van. Autó fronton is sokan járnának teslával, mert tutira m*rhajó és az a jövő, de ha csak suzukira futja, akkor tökmindegy
Persze az ember anyagi helyzete bármikor megváltozhat (vagy nem ), ha egyszer majd futja rá, akkor biztosan bepróbálok egy pedelec fullyt, de amíg nem tudok egy vagyont rááldozni, addig fölösleges sírnom, hogy a belépő merev xc-m mennyivel sz*rabb, mint egy high-tech pedelec, inkább használom boldogan azt, amim van, vagy amire futja...[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #101723 üzenetére
Legyen akkor Dacia
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Tothgera30 #101759 üzenetére
Nekem tetszik, szép az, csak egy kicsit be kéne koszolni . Ha sajátom lenne talán egyedül a kulacstartót cserélném le, az ilyenekben nálam terepen eddig mindíg zörgött a kulacs. No meg a pink bowdent betekerném fekete szigszalaggal, mert így nem megy a szemem színéhez
S ha már kulacstartó, nem tudom kérdeztem-e már, de nem tudtok olyant, ami állítható? Túlságosan fent van a vázamon a helye gyárilag és miatta nem fér el rajta egy normálisabb méretű háromszög-váztáska sem... szal jó lenne valahogy lejjebb csúsztatni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Yahhher #101752 üzenetére
Anno én is nézegettem ezeket, meg a Thorx 30-at is (27.5-ös), eléggé tetszettek, viszont én észrevettem anno pár apróságot, amire érdemes lehet figyelni:
- kellys-ék különböző méreteknél variálnak a kormányszélességgel, így ha kisméretű bringát veszel, viszonylag rövid kormányt kapsz, ami lehet, hogy bejön, lehet, hogy nem... szélesebb kormányból max vágnál, ha nem tetszene, de így muszáj megelégedned olyannal amilyent kapsz.
- gate és thorx szériánát szerintem érdemes vásárlás előtt kipróbálni helyben, mert átlag xc-khez képest nekem hosszúnat tűnik a felsőcső, nehogy meglepetés érjen később, mert görnyedned kell . Nekem pl az M-es montim felsőcsöve 600mm, ezeknél a kellys-eknél meg az S méretnél ír ennyit, az M-eseké meg 625mm.
- szintén méret bibi, hogy L-esnél nagyobbat valamiért nem gyártanak...Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Yahhher #101809 üzenetére
Lehet pont ezért variálnak a kormányszélességgel is, hogy ne kelljen több méretű vázat gyártani . Valamelyik modellnél mintha a stucnit is variálták volna emlékeim szerint... bár nem egyedi a dolog, specialized-nél a teló rugóútjával szoktak játszadozni, pl. a nagyobb vázakban 100mm-t rugózik, a kisebbekben csak 80-at. Bár gondolom ott a geo miatt csinálják ezt, kár, hogy így aki S-es bringát vesz le kell mondjon 20mm rugóútról.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Ilyen hóban, mint ezen a képen csak lejtőzni szoktam és síkon gurulni, emelkedőn én is tolom . Viszont ha úgy le van taposva, mint az utánna következő képeken, akkor lehet emelkedőn is hajtani amíg nem kapar el... Itt pl. természetesen már toltam én is kifele, de megérte, mert fent jókat krúzoltam az erdei utakon és b*romi jó volt azon a lejtőn akkora hóban lecsapatni .
A bringautat sajnos nálunk is lefoglalják a nyugdíjasok, kismamák, sőt pár száz méterenként autókkal is ráparkolnak és ez még a jobbik verzió... ilyenkor, amikor 40-50cm hó van, a gyalogos járdáról és az útról mind a bringasávra tolják át, így gyakorlatilag használhatatlan[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Tothgera30 #101827 üzenetére
Miért nevezik akkor mindenhol top tube-nek? . Itt az én bringám geo-ja.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Tothgera30 #101830 üzenetére
No akkor bocsi, a nyeregcső és a kormánycsapágy közötti távolságról volt szó. Valahová ki kell írjam egy cetlire, mert képtelen vagyok megjegyezni olyan hosszú .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Valszeg mindkettőnknek igaza van, csak másképp . Tothgera30 helyesen megnevezte, én meg nem tévedtem, csak követtem a gyártók hanyagságát. De mindegy is, ezután TT effective-t írok, nem halok bele .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz jjeahh #101841 üzenetére
No nem fértem bele az időlimitbe, szal a lényeg: a kellys gate meg thorx szériánál a nyeregcső és a kormánycsapágy közötti távolság az átlagnál nagyobb, ergo, ha méret kalkulátor alapján veszi meg valaki ezeket a bringákat próba nélkül, akkor lehet, hogy hosszú lesz és nyújtózkodnia kell. De kellys-nél van olyan széria is, ami ennek az ellenkezője, pl a spider-eknél a TT effective rövidebb az átlagosnál, az S-es bringájukon a nyeregcső és a kormánycsapágy közötti távolság akkora, mintha XS méret lenne, az M-es meg kb annyira rövid, mint általában más márkánál az S-es bringák . A bringás haverinám a spider-ét amúgy úgy vette meg, hogy ráült, úgy érezte nem kell nyújtózkodnia, szal az S méretet megfelelőnek találta és megvette... szal a tt effective rendben volt, a nyeregvázcső hossz viszont egy mérettel nagyobb, mint ami neki kéne (XS), szerintem ezért van olyan alacsonyan a nyereg a bringáján
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz rétisün #101871 üzenetére
Nem szereted a havat? Vagy outis vagy? Mert gondolom azért annak a gumija csúszhat ilyenkor.
Runner_fxr: Szerencsére nincs hideg, nappal +3 és -2 fok között ingadozik, izzadtam mint a franc
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #101876 üzenetére
Na igen . Tényleg m*rha férasztó tisztességes hóban tekerni, úgy érzem, hogy majd amikor tavasszal a haverok előveszik a montit, én durván túledzett leszek hozzájuk képest
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #101924 üzenetére
Nekem a botnyalókák jutottak eszembe róla
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
jjeahh
nagyúr
Amikor megvettem a bringámat, az első telóm becsúszója nekem is folyton olajas volt, de aztán rájöttem, hogy a szervízben fújták be valamivel, hogy jobban csússzon oszt az feketedett meg rajta állandóan .
A láncommal még sosem volt ilyen beállós problémám, igaz nem sram, hanem kmc... viszont brutál könnyen rozsdázik.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #102076 üzenetére
Jó nektek... itt eddig kb 40cm hó volt, ami letaposva még tekerhető lett volna, de tegnap megint egész nap havazott, lassan örülök ha egyáltalán gyalog ki tudok menni... valszeg nálunk hegyen már egy pedelec fat bike sem boldogulna
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #102109 üzenetére
Rendesen lehavazott nálatok is... tudod ilyenkor felfelé is hajtani?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz TomMusic #102126 üzenetére
Ehhez hasonló nekem is van, arra használom, hogy ráhúzzam egy másik kesztyűre, amikor -5 alatt van a hőmérséklet. Milyen az a fűthető kesztyű? Még sosem láttam olyant... Ha gond van meg szoktam állni 2 percre, elpattintok két ilyesmi kézmelegítőt, zsebrerakom őket és rájuk markolok. Elég gyorsan felmelegíti az ujjaimat oszt megyek tovább... sajnos jobb módszert még én sem találtam a kézfagyásra.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz TomMusic #102129 üzenetére
Érdekes ez, ilyent nem láttam, ha ha esetleg veszel beszámolhatsz mennyire használható, engem érdekelne... A zselés amit linkeltem úgy működik, hogy elpattintod benne azt a kis fémdarabot és megkristályosodik az egész, egyúttal fel is forrósodik. 5-10 percig meleg, majd kihűl... amikor az összeset elhasználtad, beleteszed egy edénybe vízbe és kifőzöd. Kb. 10 perc főzés bőven elég oszt használhatod őket újra... nekem úgy 3 éve megvannak, még nem mentek tönkre, mindíg ott van pár a hátizsákban nálam, néha életmentő tud lenni . Itt egy videó róla, kb. így néz ki a dolog, minél nagyobb méretű, annál tovább tartja a meleget.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Közben meg is találtam
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Szakbarbár #102196 üzenetére
Bringás haverinám is ennyire fázós, de amúgy szerintem ez valamennyire kitolható, mert nagyon számít az öltözet és a megszokás is. Öltözetből vannak nagyon durvák is, amiket konkrétan -20 fok fölé nem ajánlanak, abban tuti még te sem fagynál meg . A megszokás alatt meg arra gondoltam, hogy pl. ha itt laknál felénk, hegyvidéken, ahol a -30 fok sem ritka és kiskorodtól rákényszerültél volna, hogy ilyenkor is kimozdulj, akkor lehetséges, hogy ennyire nem lennél fázós, ergo ha nagyon akarja az ember, kitolhatja valamennyire a saját határait... de lehet hülyeséget beszélek, csak szubjektív vélemény
Amúgy nem tudom milyen bringád van, de pl. az outisoknak hideg időben valóban sokkal keményebb lehet tekerni, mert ha belegondolok, mi, montisok terepen sokkal lassabban gurulunk és gyakran hegyre fel, szal a menetszél nem fúj át és az emelkedők leküzdésekor azért brutál be lehet melegedni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Tufa_ #102199 üzenetére
Hát abban nincs semmi meglepő, tudjuk, hogy nem bírják annyira a strapát .
Amúgy itt most csak éjjel megy -20 alá, nappal -11 körül van a hőmérséklet, simán kimennék tekerni, csak megint havazott és amíg a közutakat nem takarítják fel tökéletesen, addig megbüntethetnek, a hülye helyi törvény tiltja a havon gurulást[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz deny330 #102203 üzenetére
Idézem:
(1) A kerékpárok vagy mopedek vezetőinek tilos:
m.) jéggel vagy hóval borított úttesten közlekedni
Gondolom felétek nincs ilyen szabályzat és nálunk is csak közutakra érvényes... bár az is szomorú . Legszívesebben tekernék hosszabb távokat is télen is, de így lehetetlen, gyakran a közeli erdőkig is tolni kellTomMusic: kell egy jó bütykös öblös külső és nem esel el... persze jobban kell vigyázni, de cserébe nagyon más élményt nyújt.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz TomMusic #102206 üzenetére
Közben mentem egy kört, mert a közutakat a legközelebbi erdőkig-dombokig valamennyire feltakarították... -11 fok, enyhe szél, a kulacsba a víz belefagyott, a szakállamról még olvadozik a jég . Jó volt, nem csúsztam, kifelé is lehetett hajtani, csak a végén már elkapott egy hóvihar, így hamar hazahúztam a gyíkot
+1: szutyok
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz deny330 #102213 üzenetére
"Hülyének is néztek az emberek, meg mindenki félre állt az útból.."
Ismerős a helyzet . Síkon amúgy én is max 20-al szoktam gurulni, de havas lejtőn gyakran inkább 40 felé közelítek... Az eséstől annyira nem félek ilyenkor, de fokozatosan kell fékezgetni, mert lent b*romira nehéz megállni a végénFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz spilbi #102296 üzenetére
Akik elviselik a plusz súlyt és, hogy úgy általánosan nehezebb velük technikázni. Cserébe a kisebb akadályokat, gödröket jóval könnyebben veszik, szal ahol a kisebb kerék elakad és fejre esel, ott a 29-es valszeg max huppan egyet és továbbgurul. Persze ez csak nagyvonalakban igaz, simán előfordulhat, hogy egy 29er egy jól eltalált geo miatt ugyanolyan fordulékony, mint egy 27.5-ös, sőt, hogy bonyolítsam a dolgot, nem mindegy milyen 27.5-ös gumit hasonlítunk milyen 29er-hez, mindkettőből vannak viszonylag vékonykák meg öblösek is, egy 27.5+ simán van olyan magas, mint egy 2.10-es 29
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz cozmo #102298 üzenetére
Jó, csak néha ezek az öltözetek b*romira összezavarnak, gyakran amikor seggből mutatja őket, vagy nem látszik, hogy cs*csök vannak-e a ruha alatt, nem tudom megítélni férfit nézek-e éppen vagy nőt
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen