- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
varsam
őstag
Csak hogy nehogy hangember legyek, megcsináltam a manual állványt tegnap
[kép]
Tök stabil, már 1mp-et sikerül megtartani. Láncot addig félre akasztottam és a kötél megtart ha nagyon hátralendülnék. -
varsam
őstag
sziasztok,
szerintetek ez így rendben van? M6000 Deore fék, RT26 tárcsa, G03S gyári betétek, gyári 180-as adapter. Olyan, mintha ezek a fékpofák tök keskenyek lennének a tárcsához viszonyítva. Az elsőnél éppen hogy, de hátul még feljebb van a fékpofa teteje mint a tárcsa külső éle, szóval valahogy közelebb kellene kerülnie szerintem....
A betétek alsó része még meg is van fózolva, ezáltalál még kisebb a felület...
[kép] [kép] [kép][ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
válasz Hasaggymeg #219060 üzenetére
Szétszedtem, nekem is ez volt az első, de jól van, fordítva fel sem megy rá. Nincs alatta semmi távtartó, semmi alátét... Szomszéd vette most a bringát, egy alig használt Cube Reaction Race-ről van szó, gyári speckó
[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
válasz Gaben92 #219076 üzenetére
Igen, hátul IS adapter kell, azt meg csak egy irányba tudod feltenni. A másik irányba már ott a váz, attól nem férne el a féktest, mert nagyon hátranyúlna.
Elől sem lehet máshogy feltenni.
[kép]
[kép] Itt meg látszik rajta a nyíl is.Ami nekem még fura, hogy a fékpofa kisebb mint a dugattyú, nem is takar rá rendesen...
Itt látszik a pofa mögött még, simán lehetne 2-3mm-rel nagyobb.
[kép] -
varsam
őstag
válasz Csokicsibesz #219085 üzenetére
Itt is 180 van elől, kell az adapter, anélkül nagyon nem jönne össze a dolog. Viszont olyan, mintha 2-3mm-rel "magasabbra" építené a féktestet.
[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
válasz andrisbandi #219090 üzenetére
Kicsit számomra is az... Még arra gondoltam, hogy a mostani adapterekből lehet kicsit elvenni egy csiszolóval, de nem akarok gányolni. Megy majd úgyis szervizeshez, ott majd ránéz a srác.
-
varsam
őstag
válasz sebgutkopf #220171 üzenetére
Ajánlom a The Racer - A versenyző című, egész jó kis bringás filmet. Ebben pont ez van, kis dopping és hajnalban csipog a riasztó emberünknek, hogy a pulzusa túl alacsony, ezért megpróbál felvánszorogni a bringára tekerni hogy túlélje...
-
varsam
őstag
válasz Hasaggymeg #220369 üzenetére
Ennél jóval komolyabb és drágább bringán is használták ezt a módszert, pl Canyon Spectral 2020. Ott még erősen meg is volt marketingelve, hogy ez milyen jódolog, mert könnyebb szerelni, van alsó cső védelem és mégis "integrált". Amivel amúgy egyet lehet érteni...
-
varsam
őstag
válasz MPowerPH #222613 üzenetére
Nekem is ez a felállás van, elől DHR II, hátul Dissector, mindkettő 2.4 3C maxterra. Nagyon stabil, nem csúsztam még meg velük egyszer sem, jól fognak kanyarban, féktávon is. Ami mászásnál érezhető difi, az inkább guminyomás. Felfelé 2.2-2.5 körülre nyomom, lefelé 1.6-1.8 kb. Persze ha több kört megyek, akkor már alacsonyabb nyomáson használom, nem vészes, de aszfalton azért kicsit érezhető.
Korábban Speci Eliminator volt hátul, tapadással ott sem volt baj, de az Gravity casing volt, 1300grammal. Ahhoz képet a 950 grammos Dissectort érezni, hogy felfelé jobban megy, könnyebben indul meg.Ma reggel korábban keltem, 6kor, szuper jó idő volt, mondom 9ig megyek egy jó kis kört, hát erre nem lapos hátsó kerék fogadott A szelepnál elengedte a levegőt, nem is tömített vissza hiába forgattam, csinálhattam előről az egész tubeless macerát, tisztítással, újraszalagozással mindennel. Jó fél óra elment vele, mire elindultam... Egy hónapja kb az első kerék adta meg magát ugyanígy... Valami nem okés, kilazulnak a szelepek a helyükről... Tegnap este fújtam rá, valószínüleg akkor lazult ki.
Szelepből kinek melyik vált be, ki mit használ?Holnaptól lent leszek Orfűn vasárnapig, esetleg tudnál mondani pár trailt amit ilyen reggeli max 2 órás körön be lehet járni? Mondjuk ha felmászok Tubesre, onnan vissza le Orfűre merre érdemes menni? Brutál meleget mondanak, úgyhogy ha el is megyek, akkor az ilyen reggel 8-tól 10ig lesz max.
-
varsam
őstag
válasz MPowerPH #222661 üzenetére
Megköszönöm ha küldesz párat
Én mindig fujogatom/engedem a gumikat. Lehet mondjuk ezért is engedte el magát most, sok volt neki és kilazult...
Annyi, hogy 2.5tel ne indulj lefelé nagy veretésnek, mert rázósabb, sodrósabb lesz, ehhez viszont magaddal kell vinni egy nyomásmérőt.Én ha rövid kört megyek, ami kb másfél óra és 500m szint fel a pályák elejére aztán hazáig csak lefelé , akkor itthon felfújom és amikor felérek akkor úgyis kis pihi, addig beöltözöm (térdvédő fel, állvédőt felcsatolom a bukóra) és beállítom a guminyomást, aztán hajrá.
[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
Tegnap és tegnapelőtt sikerült végre 2 jó kis kört mennem a Mecsekben. Reggel mentem, akkor még egész jó idő volt, de 10-11re már megvolt a hőség. A sok bogarat kivéve nagyon élveztem, eddig csak gyalog jártam itt, azt is még iskolás korban, most pedig végre bringával.
1: [link]
2: [link]
Ami meglepett és nem tetszett, hogy itt is milyen csúnya munkát végeznek az erdészek. Több turista utat is fakitermelésre használnak, köztük kéktúra utat is... Mély, széles nyomvályúk, nincs kitakarítva ahol dolgoztak, mindenhol maradék fák és gallyak... és akkor még a bringásokat b@sztatják hogy erodáljuk a talajt a széles gumikkal meg 1-1 új nyomvonallal.
-
varsam
őstag
válasz jjeahh #223775 üzenetére
Milyen felniszalagot használsz? Melyik vállt be eddig a legjobban?
Nekem most mindkét kerekemnél a szelepnél szarakszik, szivárog. Valami Pattex vízálló ragasztószalagot használtam, hasonló mint a Gorilla tape, de nem oké. Most vettem egy Gorillát, azt mindenki dícséri, ha nem lesz jó, akkor kell valami más... Ezt már kétszer fogom körbetekerni, illetve kap valami plusz gumitömítést még a szelep köré, szerintem gumibelsőből vágok egy kis kört neki.
-
varsam
őstag
válasz Hasaggymeg #223871 üzenetére
Jobbra a behorpadás. Felül csak festék karc.
-
varsam
őstag
válasz Hasaggymeg #223874 üzenetére
Most végül összeraktam, 1 kör szigszalag, rá 1 kör gorilla tape szalag, a lyukhoz egy kis karika gumibelsőből vágott darab, majd még egy kör gorilla, és a végén forró tűvel böktem át az egészet és úgy tettem be a szelepet. Kicsit húztam rá fogóval, mert ennyi réteg után kézzel esélytelen volt. Mindenféle szivárgás nélkül összement elsőre elől és hátul is, reggelre meglátjuk....
[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
válasz ftamas0201 #223946 üzenetére
Ennyiért inkább használtat, vagy Decathlon ahogy előttem is írták. Ez a corelli elég gagyi valaminek tűnik ennyi pénzért.
-
varsam
őstag
Lassan elfogy a squirt-öm, valami hasonlóan jó és/vagy jobb waxot tudtok ajánlani? Trail bringára kell, nem kell hogy 100+ km-t kitartson, viszont legyen tiszta amennyire csak lehet a hajtás. Főzögetni tuti nem fogok...
-
varsam
őstag
válasz andrisbandi #224174 üzenetére
Én ezt a kormányt azon a bringán a mai napig nem értem... Lehet írtad már ide és nem olvastam, de hogyhogy ilyet használsz? Ilyen magas vagy hogy kell ekkora rise?
-
varsam
őstag
válasz zsocy #224324 üzenetére
+1
Én tegnap is, vasárnap is voltam a nemolcsó fullymon, még mindig imádom, akácsak ránézni is. Van hogy azért kimegyek a garázsba 2 percre hogy megnézzem...
Vasárnap két fiatal (fele annyi idős mint én...) sráccal mentem egy olyan nyomon amin már legalább 1 éve nem voltam. Nos ezen van 3 olyan drop is, hogy mindegyiken alig tudtam letolni, lecipelni a bringát eddig. Most valahogy teljesen megfeledkeztem ezekről és így hogy utánuk mentem lenyomtam mind a hármat. Utána lepődtem meg, nem is kicsit, hogy b@szki, ez dúrva volt, mindezt úgy, hogy előtte az ismert és szeretett nyomom elég gyengén mentem, nagyon meleg volt. Azért fejlődtem valamit 1 év alatt na. A tegnapi kör sokkal jobb volt, délután 6-kor indultam fel, sokkal kellemesebb idő volt, és lehetett neki rakni rendesen -
varsam
őstag
válasz Dark Archon #224120 üzenetére
Egy dolog nem tiszta ezzel a Smoove-val, hogy ezt ha már elhasználódott, akkor simán újrakenhetem, vagy minden egyes kenés előtt teljesen tisztára kell mosnom a láncot? Ti hogy használjátok?
Illetve bringamosást is jól bírja? -
varsam
őstag
válasz evo87 #225104 üzenetére
Na mindenki groupsetet cserél? Tegnap mentünk egy Balaton kiskört és ott fogalmazódott meg bennem, hogy dobom az első váltót és 2x8 helyett cserélek 1x10-re. Koskormányt is cserélném egyenesre és csinálok egy fitness jellegű bringát amit tudok városi futkosósnak használni, meg néha túrázni, másra ezt úgysem használom, az aszfalt nem az én világom. Eladni nem akarom, ahhoz túl szép
-
varsam
őstag
válasz parandroid #225184 üzenetére
Az az idő tökéletes lenne, itt leszünk péntekig.
-
varsam
őstag
Tegnap megnyomtuk az első napot. Külön szedtem Stravan, kíváncsi voltam csak a mászásra: 10,18km, 982m szint fel a felvonó tetejéhez 1885m magasra, közepes gyenge minőségű aszfaltos úton, én 15+kg-os trail bicóval, feleségem a Cube Attentionjével
Strava
Ott kis körbenézés, hüttézés, kötelező búzasör után indultunk le. Párom az aszfalton, én egy épp használaton kívüli bikepark trailen , néha eltévedve és keresztül a sípályán, szuper jó volt.
Utána még körbenéztünk a környéken, mentünk még 35km-t [link] , így a nap vége 45km és több mint 1300 szint lett.
Ma folyt köv... -
varsam
őstag
válasz Akellla #225966 üzenetére
Konkrét típusok és testtömeg tudatában könnyebb lenne választ adni, így csak általosságban írom.
Az alap rugós telók mint pl a Suntour XCT, XCM és társaikkal az a baj, hogy egy átlagos emberre vannak hangolva. Szóval 50kg-hoz kicsit kemények, 130-hoz pedig gyengék lesznek. A levegőst pontosan súlyhoz lehet hangolni.
Ezen kívül a rugósak általában mind belépő szintű cuccok, amelyek nagyobb terhelés alatt sokkal hamarabb kezdenek el kotyogósodni, elkopni, mint egy márkásabb változat. A levegős telók már magasabb minőséget képviselnek, jobban bírják, cserébe drágábbak. -
varsam
őstag
válasz ZolkoW #226054 üzenetére
Szerintem a kukacnak az a lényege, hogy leszűkíti a lyukat, így a tej már meg tudja fogni. Egyszer kukacoztam, ott pont ez volt. Begyömöszöltem, majd megforgattam a kereket és pár fordulat után már nem spriccelt ki a tej, hanem megfogta. Aztán szépen összeállt ott minden mindennel és tömített. Igaz, ez 2.3-as trail gumi volt 2 báron, nem országúti.
-
varsam
őstag
válasz Toobee #226125 üzenetére
Ez elsőre érdekesen van árazva
GX Eagle szett, Reynolds karbon TR289/309 kerekek - 1mFt
GX AXS Eagle, Mavic Crossmax alumínium kerékkel - 862eFt
GX AXS Eagle AXS, Mavic Crossmax alumínium kerékkel - 1mFt
GX AXS Eagle AXS, Reynolds TR 289/309 karbon kerékkel - 1mFt És ez itt a lényeg, AXS + karbon kerék és 1mFt[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
Szerintetek ez a bringa mennyire éri meg?
YT Jeffsy Core 3 Karbon
Már 1 hete kinéztem magamnak, úgy gondolom elég korrekt ára van ezzel a felszereltséggel, 3000€-ért még csak belépő trail bringákat kapni, alap felszereltséggel. Ez full karbon, magas felszereltség, Specihez képest modernebb geo ami az én 196 centimhez jobban passzolna.Erősen gondolkozom, hogy lecserélem a Specit erre, csak mert miért ne, nagyon megtetszett.
-
varsam
őstag
válasz sebgutkopf #226529 üzenetére
-
varsam
őstag
válasz Hasaggymeg #226563 üzenetére
Deee, már több mint 1 hete fent volt a hírdetés, azóta gondolkoztam rajta. Első látásra megtetszett és azóta sem tudtam elengedni. Megadtam magamnak is az engedély, illetve páromtól is kaptam, így el is mentem érte.
Most reggel gyors átszereltem tubelessre, átraktam a pedált és beállítottam súlyom alapján a telókat és mentem egy gyors kört.
Specihez képest ez kicsit jobban pogózik mászás közben, aszfalton mindenképp ki kell zárni hátul, úgy viszont teljesen jó.
Lefelé viszont állat, óvatosan mentem csak, mert a fékek nagyon nem fognak, azzal valamit kezdenem is kell, de így is repül mintha muszáj lenne, pedig nem vagyok nagy ugratós típus (még... ) Tetszik hogy halk nagyon (Speci is az), csak átmegy mindenen és kéri a sebességet.
..és brutál jól néz ki szerintem..
-
varsam
őstag
válasz Hasaggymeg #226613 üzenetére
mert a mostani Sramom olyan mintha egy gumilabdát nyomkodnék Én is Shimanohoz vagyok szokva, a Specin lévő 4 dugattyús XT-t nagyon szeretem. Most első körben ezt kiveszem és kicsit megcsiszolom hátha csak retkes, ha nem lesz jó akkor új betét, ha úgysem, akkor Shimano, esetleg Shigura vagy amit kapok.
Már csak a Sram légtelenítős macerája miatt sincs kedvem vele foglalkozni, még egy kitet venni hozzá, ennek is kitapasztalni a nyűgjét/baját stb... Shimanot már megszoktam.#226600 andrisbandi
Köszi, elmentem későbbre.[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
válasz Hasaggymeg #226619 üzenetére
Ez lesz a sorrend, nem akarom rögtön elsőre kukázni, adok neki esélyt. A féktisztítós áttörlés már megvolt tárcsán/betéten, az nem segített.
[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
válasz stickermajom #226621 üzenetére
Sram G2 R
-
varsam
őstag
válasz andrisbandi #226623 üzenetére
Én is úgy gondolom, hogy fognia kéne mint a légypapírnak. Este rámegyek majd valami finom csiszolópapírral, megnézzük azzal mit csinál.
-
varsam
őstag
válasz sebgutkopf #226625 üzenetére
Sramnál a dugattyúkat amúgy vissza lehet nyomkodni légtelenítés nélkül alaphelyzetbe?
Csak azért, mert tegnap amikor kivettem a betéteket, láttam, hogy kicsit féloldalasra vannak kopva, nem párhuzamos a hátlappal.Itt lomha dugattyún itt hogy lehet segíteni? Shimanonál ugye mehet egy kis olaj rá, meg mozgatás, az meg szokta javítani.
[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
válasz sebgutkopf #226671 üzenetére
köszi!
#226674 Hasaggymeg
Ez tiszta sor, de ezt már csak az új betéttel tudom eljátszani. Tegnap este kivettem őket, és 400as papírral átcsiszoltam a betétet szárazon, a tárcsát pedig 400+800-al vizesen. A tárcsán így is van valami fekete réteg, elszíneződés ami nem jön le. Lehet kicsit megégették vagy ez normál?
-
varsam
őstag
válasz stickermajom #226711 üzenetére
Rideshop.hu
Keresd fel őket, van sokmindenük tudtommal, de előre le kell beszélni a próbát. -
varsam
őstag
válasz stickermajom #226834 üzenetére
Én most így csináltam meg. Fogtam egy SKS műanyag sárvédőt és betoltam a láncvilla csatlakozásig. Így szinte teljesen védve vannak a forgáspont csapágyak és a tag is.
Fék mizéria és remélem megoldódott.
A tárcsán nagyon makacs volt az a fekete réteg, arról kézzel semmivel nem tudtam lecsiszolni. Először 400as papír hogy finom legyek, semmi, aztán 120as csiszoló szivacs, semmi, majd 120as papír, de semmi. Így befogtam a kisflexet és azon egy csiszolótányérral átmentem az egészen. Na ez szépen leszedte.
Aztán jött egy alapos légtelenítés, jött ki buborék bőven, most végre van rendes fogáspont is, nem esik be a kar a markolatig, illetve kapott új semi-metallic fékbetéteket. Hétvégén tudtam menni pár kört, kezd összekopni a dolog, már van rendes fékem, bár még nem harap olyat mint szeretném, de alakul. -
varsam
őstag
válasz andrisbandi #226861 üzenetére
Hogyhogy lemattult? Ahol hozzáért a sárvédő a vázhoz? Az enyémen szerencsére mindkét helyre került fólia a kerék felőli oldalra. (nem tudom hogy gyári vagy már az előző tulaj tette fel.)
-
varsam
őstag
válasz Mezga Aladár #226875 üzenetére
Kíváncsi voltam ki írja majd ezt.
Mi baja lehet egy tiszta acél lemeznek, amit megcsiszolsz? Az alu betétes ice-tech tárcsának nem biztos hogy nekimentem volna, de ez tömör acél, amiről lejött valami erősen ráragadt szennyeződés. Hevítve nem lett, kézzel bármikor meg tudtam fogni a felülete sima maradt. Mi baja lehet? Ha tényleg tudsz olyat, akkor mond kérlek. -
varsam
őstag
Én megkövezem magam a múlkori miatt, nem jött be a tárcsa csiszolós történet. Bár fékerő lett, de elkezdett ha nem is rázni, de szakaszosan fogni, mivel nem lett egyenletes a felülete.
Szóval kapott új 200as tárcsákat a gép az új betétekhez, illetve ma jött egy Assegai is előre, 2.5 Exo 3C maxxterra kivitelben.
Ezen kívül egy jó boltolással kicserélem a droppert is, 150 helyett 175mm-esre, ez kell egy XXL-es bringára.
Úgy érzem ennyi módosítás elég is lesz, már csak bringázni kéne megtanulni hozzá rendesen
Ezen kívül a Stumpjumper eladó lett, ha valakit érdekel.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
- Csepel női kerékpár
- DJI Mavic 3 Pro Fly More Combo (RC PRO)
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest