- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Starlink
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 7
- Windows 10
- Linux - haladóknak
- DIGI internet
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fulton
addikt
válasz fulton #223985 üzenetére
Ha mar szó volt róla. Basszus tegnap nem igazan voltam jól egész nap. Gyenge voltam kicsit mintha szédelegtem is volna..es kivantam a folyadékot rendesen. Mérlegeltem magam 79.8 - 80 at mértem.
Holott 2 napja még 81.5. Most megint mértem magam 81.5 ezek szerint durvan leürült attol az uttól a viz a szervezetemböl. Pedig 4L megittam. A 6 óra alatt. Es 20 fok volt. -
őstag
válasz fulton #224145 üzenetére
Elvileg ezt tudja, mert én látom az asszonyét, amikor megnyitod a linket, alul lesz egy vízszintes vonal, ha ott rákattint, feljönnek ezek az adatok, és akkor ott lehet válogatni, sebesség, pulzus, magasság között...
Ha holnap fut dobok be screeshotot.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
addikt
válasz fulton #224160 üzenetére
4-5 óra után sem feltétlenül, de attól függ, mikor fáradok el. Akkor sem az üléssel van baj, hanem a combcsont forgóimmal. Időnként kicsit hátrébb vagy előrébb ülök, illetve a kiállás segíti a vérkeringést. De alapvetően jó nyereggel nincs gond. Nekem a kezemmel van baj, akármit csinálok, elkezd zsibbadni, még nem találtam meg a jó fogást / markolatot, bár a rövidebb stucni mintha segített volna rajta.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
chubby2o6
senior tag
válasz fulton #224195 üzenetére
A markolat nekem is ergonomikus, a kormány is emelt ( 20mm ), hajlított, és már az összes létező konfigot kipróbáltam. Marad a szarv+ sűrű fogásváltás.
Abból gondolom, hogy ez már nem fog változni, hogy évek óta próbálgatom, kb. ugyanazzal az eredménnyel: van, hogy egyáltalán nem zsibbad, van, hogy már félóra után is. Már megbékéltem vele -
Fall-N
veterán
válasz fulton #224197 üzenetére
Nem jó. Túl kicsi a mérete eleve. Ezért van csutkára kihúzva a nyeregcső és a kormánystucni.
Nekem rengeteg ideig acél vázam volt, több is így van tapasztalatom velük. Sokkal jobb a hajtási hatékonyság aluval, mert az acél túl rugalmas. (Az acél a komfort miatt maradt meg városi bicikliknél, ott amúgy sem a teljesítmény a fontos a mugliknak.) Nem csak a súly miatt jobb, hanem a merevség miatt is. Az A-Head kormány is sokkal masszívabb, mint a menetes. Nekem még nem is tapered van, az még erősebb (hogy a Cannondale 1,5"-os A-Head ne is említsem).
-
-
fulton
addikt
válasz fulton #224348 üzenetére
a legdurvább emelkedő az volt mikor inni fogyóban és el kellett gondolkozni terv szerinti répáshutánál hogy lemegyek e és egy rakat mászást visszaadni, mikor a lehajtóhoz értem szembesültem vele mekkora is az az esés..., gondoltam biztos ami biztos rátelefonálok a panzióra amit még felsőtárkányig jelöltem magamnak (hátha nem kell ide lemennem) mint vételező hely, közölték hogy nem tudnak kiszolgálani, így csak lementem a faluba, az olyan meredek volt...nem lenne jó ott lakni.., na mikor gurultam lefele láttam mi vár rám vissza felnél, már toltam iszonyat[ Szerkesztve ]
-
Sped
aktív tag
válasz fulton #224348 üzenetére
Nem tudom milyen utakon szoktál ereszkedni, de 40-50-es tempónál már nagyon nem ajánlott szerintem hátrafelé pillantgatni. Egy pillanat is elég és belehajtasz egy kátyúba, úthibába, ráhajtasz egy kőre stb. és repülsz. Teljesen mindegy, jön-e mögötted autó vagy motor, az ő felelőssége az előzés. Ha azt látja, sávon belül mászkálsz ugyse előz meg, főleg nem ilyen tempónál, kanyargós útszakaszon. Nekem ez a tapasztalatom. Ilyen tempónál még csak nem is türelmetlenkednek, hiszen amúgy sem mehetnének gyorsabban általában. Majd egyenes szakaszon elmegy melletted.
IndyCar Series - Real Racing, Real Sport
-
fulton
addikt
válasz fulton #222632 üzenetére
Rászántam magam kiszedtem a vázból az egész nyerget kipucoltam ujrakentem vissza (pedig nem szívesen nyulok hozzá ha már belőttem, mind1 jelölgettem ).
Remelem megoldja mostmár a nyekkenéseket..borzasztóan idegesítő menet közben. Ráadásul valami uj sercegő nyekkengető hang menet közben, amit nem tudtam lokalizálni viszont ha ráfogtam a vázra abba maradt..na meglátjuk ez a nyeregcső ujrakenés segített e majd. (Remélem vágyom vissza a csendes hangtalan suhanást)
---
Azert jó érzés tölti el az embert mikor odajönnek "megdicsérgetik" a kis kezed által elkészült kerekpart. Már több ilyen "bókot kaptam". A smoove ban most van 180km es eddig nem erzem hogy kérné a kenést..eddig jó. (A korábbi kenés 140km után kapott ujat de az esőt is látott) -
parandroid
nagyúr
válasz fulton #224593 üzenetére
Ki kell, hogy ábrándítsalak: ha el akart volna kapni, elkap.
Szerencsére ilyenkor nem az a célja, hanem, hogy elkergessen. Territoriális állat, bekeveredtél az ő területére, azt védte.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
válasz fulton #224593 üzenetére
Jó a spray, én újabban a sokkolót szeretem nagyon, bevált. TW801 Type van nekem, olcsó, hangos és pici, előnye, hogy nem akkor használod, amikor már baj van, hanem messziről elijeszted vele a kutyákat, ergo megelőzöd a bajt. Gyakran meg is jegyeznek és utánna többé nem támadnak. Hátránya, hogy a kutyák 10-15%-a nem fél tőle és ha megtámadnak, mégiscsak kell az a spray... Én személy szerint ha olyan helyen laknék, mint ti, ahol csak a lazsáló kóbor kutyáktól kell max tartani, szvsz bőven ellennék sokkolóval. Sajnos itt felénk a sokkoló + bors spray sem elég, valamikor berendelek egy medve sprayt is .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #224593 üzenetére
Le kell szállni, a kerékpáron kevésbé tekint embernek mint leszállva...ha mégis fennmaradsz akkor se gyorsíts hanem lassíts és legmélyebb hangodon üvölts rá, az még segíteni szokott...persze a legjobb leszállni és közétek helyezett bringát szépen eltolni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz fulton #224562 üzenetére
nem jött ötlet mi lehet, fura egy jelenség, nem tudom hova tenni. Egyébként érdekes, tegnap tekertem egy 100 ast, és 50 km után volt egy nagyobb pihenőm 1 órácska. Namost addig feszt ciripelt ropogott vagy mit csinált "valami" az első kerék felől, nagyon idegesített, megálltam többször , próbáltam fülelni is, ki is vettem a kereket más erővel visszafogatni stb..de nem szünt. Érdekes, mert ha megemeltem a keérkpár elejét és úgy pürgettem meg, semmi hang.
Állványra téve szintén nincs ez a hang forgás közben, csak ha én rajta vagyok a bringán, tehát terhelés alatt csak.
Erre, most eltünt a hang, az 1 órás pihenő után egyszer sem jött elő semmi. Néma futás. Érthetetlen mi szórakozik de csak a kerék agy, már mindent leelenőriztem, esetleg még a kormány csapágyban lehetne valami..de inkább a kerék. Ugyhogy kiváncsi leszek végleg eltünt e. Nem igazán ilyen tipikus csapágy golyós ropogó hang, attól finomabb.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz fulton #224603 üzenetére
Most nekem is surlódó hang jön hátulról, de csak 40km/h fölé gyorsulva, képtelen vagyok rájönni mi az . Gondolom egyik dugattyú elakad és nem csúszik vissza, mert ha fékezgetek megszűnik.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz fulton #224603 üzenetére
nem tudom, milyen jellegű a hang, én sokáig hittem hogy a féktárcsa súrol bele a betétbe, de ugyanez volt, hogy felemelt kerékkel nem csinálta. az a küllő volt, túl lazák voltak és súrlódtak egymáson.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #224637 üzenetére
A régi motorosok már egyből érzik mi az ami még lehetséges és mi az ami valószínűleg túlzás, így azonnal felkapják fejüket az ilyen "én simán tartom montival a harmincas átlagot" beírásokra...és joggal merül fel az ilyenkor szokásos kérdés is, "Te vagy az Froome?"
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
parandroid
nagyúr
válasz fulton #224640 üzenetére
Turisták által frekventáltan látogatott helyen biztosan tudsz bérelni. Legalább még szép helyeken is tekerhetsz. Amúgy nem jó ötlet, mert rákattansz, és nincs visszaút.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
válasz fulton #224640 üzenetére
Nem tom felétek hogy megy, de nálunk ha egy bringa tetszik a helyi boltban, odaadják menj egy kört. Persze nem 200km-t, hanem a városban, városon kívül 10-15km-t lazán csapathatsz. Anno én is így vettem meg a bringámat és nemrég a haveromnak is így vettünk egy Canyont, még egy kis terepre is kivittük . Nehezen tudott dönteni két bringa között, így egy másikat is odaadtak egy körre. Sőt! Ugyanitt amikor a haverom beadta szervizbe az outiját, panaszkodott egyet, hogy addig is tekerne ha lenne amivel... a szervizes csávó ingyen odaadott neki egy másik outit.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #224861 üzenetére
Amikor szétszerelted az agyat nem volt kopás a csészén? Az tud kotyogást okozni. Együtt kopik a golyóval a csésze is. De ahogy írtam érdemes ipari csapágyas agyat keresni. Körül kell nézni, mert van olcsó és jó kínai agy is, de nekem nincs tapasztalatom velük. Láttam már versenyzőknél is a testbike.hu-n kínai csoda agyakat és meg voltak elégedve velük. Hazai beszerzésű iparist nem néztem mostanában, majd ránézek.
Ma nekem szerelős nap volt. Először leszereltem a régi kormányt és el is felejtettem, hogy a szár befogási nagysága csak 25.4-ös, így nosza mehettem gyalog a boltba venni egy új kormányszárat, ami 31.8-as befogású. Egy Cube CPS Pro lett [link] , plusz a viseltes V-fékkarokat is (Alhonga) cseréltem új Saccon karokra (alu, fekete-ezüst). Jó a szélesebb kormány rögtön nem is zsibbad a kezem, meg végre elfér minden. Erre mondjuk nem számítottam. Képet majd dobok.
Következő upgrade majd jövőre lesz komplett új 27,5"-os kerék szett+ tárcsafékek + gumik + kell új fogsor is. Egyelőre gyűjtök majd rá, mert nem lesz olcsó. Főleg, hogy lehet lesz majd hátsó váltó csere is akkor már 8 sebességesre (Acera, Alivio, Altus valamelyike).
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #224861 üzenetére
Lehet rossz helyen keresgélsz, nem is az ropog.
#224862rolkaDb...mi az, hogy 3 lassú defekt? A defekt javítása nem abból áll, hogy leszereljük és jöhet a másik belső majd ha ez sem jó kicserélünk mindent, ki kell deríteni mi és hol okozza. Lehet egy félrecsúszott felniszalag, egy hegyes küllővég, egy tüske, drót mely ott van a külsőben kiszúrva mindegyik új belsőt.
#224863
fulton...
folyamatosan eddig talán max.2, nagyon max 4 órát tekertem leszállás nélkül, egész napos moving time meg talán legtöbb 5-7 óra lehetett, több megszakítással. A Nyereg mely nekem eddig leginkább bevált az a BBB Vanguard melyet annak ellenére is újravásároltam, hogy pl. kitört elől a pálcarögzítő, vagy recseg időnként...megmondom őszintén minden nyergem gyengesége Zasszonyos, lassú, nyögvenyelős és végtelennek tűnő, napokon át ismétlődő városnézős tekerések során jött elő, mikor többet ültem mint pedáloztam, ezért lehet pl. az is, hogy Zoliwrc minden bringával jött nyergét megtartotta, elhasználta, ha intenzív, kemény meneteket tolsz, főleg terepen biztos nem fog fájni a hátsód...vagy az fog a legkevésbé fájni.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #224876 üzenetére
Ilyen a popszakma...tény, hogy te mint felhasználó tudod beazonosítani legjobban a zaj forrását, így hajrá.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #224880 üzenetére
Az az igazság, hogy acél váznál szinte mindig nyikorog a nyeregcső. Ha alu akkor azért, ha acél akkor amiatt, de csak addig még össze nem rohad a kettő. Ezért is utálom az acél vázat többek között. Meg sajnos az acél vázaknál általában mindig 22,5-ös a nyeregcső átmérő, ami rugalmas, nem elég merev. Az alu 27,2-nél kezdődik általában és már az sokkal merevebb. Nekem alu váz, alu nyeregcső van és meg sem nyikkan. Pedig nincs bika módon meghúzva (könnyű sem vagyok), sima gyorszáras a váz. Azóta hangtalan a biciklim mióta újat építettem. A régi acél MTB mindig nyikorgott alattam, a végén már nem érdekelt. De FB csoportban minden héten ide lyukadunk ki.
-
lsebestyen
addikt
válasz fulton #224899 üzenetére
Első féket is használod? Alapvetően az elsővel kéne fékezni, a hátsót meg mellé használni, hogy ne állj fejre / ne legyen irányíthatatlan a bringa. Enyhe kanyarban még adagolva elmegy a fékezgetés, de inkább kanyar előtt kéne. Persze van amikor elméred az ívet, ilyenkor adagolva fékezgess mindkettővel, súlypont lefelé terhel, főleg az ívkülső lábaddal nyomjad lefelé a pedált (ugye ilyenkor az van alul 6 óránál, belső pedál pedig felül 12 óránál).
Nyugodtan próbálgasd kisebb tempóval ezeket, egyáltalán nem "ciki", az a ciki, ha emiatt borulsz, vagy miattad borul más.
-
parandroid
nagyúr
válasz fulton #224899 üzenetére
Te voltál az, akinek a múltkor sem sikerült bevenni a lejtőn a kanyart, nem? Figyu, nem bántásból, de sürgősen nézz utána ezeknek a dolgoknak, meg kezdd el gyakorolni, mielőtt éles helyzetben tényleg baj történik.
Kezdésnek annyi, hogy a ‘hátsó féket használd csak, fiam, mert az elsővel fejreállsz’ az hasznos jótanács volt a kontrás csepelek idejében, de egy kulturált szerkezet esetében az első kereket fékezzük, a hátsóval csak rásegítünk. Persze ezt is meg kell tanulni, hogy ne a kormányon keresztülbukfenc legyen belőle. No meg pláne nem mindegy, hol van ilyenkor a súlypontod, nem véletlenül ülnek be ilyenkor a nyereg mögé…
Tényleg érdemes mielőbb nekiállni begyakorolni, életet menthet. A jó hír az, hogy viszonylag hamar ráérez az ember, onnét meg gyakorlatilag ösztönös lesz.
Persze van az a szint amúgy, amikor csúszó hátsó kerékkel vészfékezel, szerencsére az könnyebben blokkol, mint az első, pont a súlyáthelyeződés miatt (ahogy más is írta), az kb az utolsó figyelmeztetés, amit kapsz a fizikától. Felteszel valami szar gumit, aztán lehet gyakorolni, ha jól csinálod, pár óra alatt rongyosra fékezed, és még élvezni is fogod.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Sped
aktív tag
válasz fulton #224904 üzenetére
Egy kezemen meg tudom számolni, hogy a országútimmal hányszor fogtam satura a hátsó tárcsaféket. Tárcsával egy ujjal is lehet hatékonyan fékezni és nagyon jól adagolható a fékerő. Próbáld ki és meglátod. Lejtmenetben pedig különösen fontos, hogy jól adagold a fékerőt.
IndyCar Series - Real Racing, Real Sport
-
parandroid
nagyúr
válasz fulton #224916 üzenetére
50-70 között lejtőzök néha, nem mondom, hogy napi szinten, de hetente egyszer biztos kijön elém valaki. Ha úgy fékeznék, mint te, már láttam volna helyszínelést közelről.
Az tény, hogy a tárcsa finomabban kezelhető, de egy jó felnifék is teljesen rendben van. Főleg, hogy én rossz időben úgysem megyek ki, esőben is max akkor tekerek, ha út közben elkap.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
chubby2o6
senior tag
válasz fulton #224880 üzenetére
Ha ilyen sokat és sokszor mész egy seggel, nyugodtan vegyél betétest. Nem kell egyből Castelli, vegyél egy ilyet [link]. Ne rendeld, inkább menj el a Decába, és próbáld fel. Ez gyakorlatilag egy alsógatya, erre felvehetsz egy bármilyen rövidnacit. Ha a méret jó, nem fog elcsúszkálni. Menet közben biztos nem fog zavarni, csak akkor kényelmetlen - vagy inkább szokatlan - amikor leszállsz és sétálsz, de idővel ezt is megszokod. Érdemes kipróbálni, pláne ha rendszeresen előjön ez a problémád. Ha nagyon nem jön be, buktál háromezret, nagy kaland. Ha meg bejön, ráérsz akkor venni valami márkásat.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
parandroid
nagyúr
válasz fulton #224923 üzenetére
Nekem Gore cuccaim vannak, minőségben ugyanaz, mint a Castelli. Nyilván árban is. Amúgy a nagy nevek kb mind jók: Le Col, Pearl Izumi, Giro, Odlo, így hirtelen. Azt kell venni, ami akciós.
Egy jó naci game changer amúgy, nemcsak párnázásban, de szellőzésben, kényelemben is. Most az elmúlt 2 napban a Gore alsónacira nem a Gore MTB gatyót húztam, hanem egy Columbia túranadrágot, de durva, hogy milyen tömör, meleg anyag a biciklishez képest, és mire ma hazaertem, gyakorlatilag csavarni lehetett belőle az izzadtságot, illetve rohadt nehezen is szárad. Pedig ez egy prémium túranaci, és amúgy imádom. A Gore biciklis cuccokkal sosincs ilyen gond, ahogy izzadsz bele, gyakorlatilag a menetszél szárítja is meg. Csak a trekkinghez nem akartam az országútis nacit felvenni, az MTB-st meg tegnap hirtelen nem találtam, aztán beleugrottam ebbe.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Nutra
tag
válasz fulton #224913 üzenetére
Gyakorolni kell, hogy rutinná válljon, ahogy már írták. Keress valami forgalommentes szakaszt és próbálgasd mi történik, lehet játszani a melyik fékkarral mekkora erőt játékot és figyelni a hatást. Ha megy, növelni a segességet, és minnél rövidebb fékutat megcélozni.
Erőteljes fékezésnél terhelni / beülni hátra. Később csúszik meg a hátsó.
Az első féket nem berántani, hanem fokozatosan növelni a fékerőt (tizedmásodpercek...), így az első gumi belapul, valamivel nagyobb feületen fog. Ha megcsúszik a hátsó, akkor minimálisat lazítani az elsőn. Vészfékezésnél a cél csúszáshatáron tartani a kerekeket - kb. manuális ABS-t játszani. Besokalós kanyar estén nagyon óvatosan csak hátsó fékkel lehet szűkíteni az íven egy keveset.
Ennek egy része motoros tréningekből jön, de a fizika ugyanaz...[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz fulton #224941 üzenetére
baleset nemigen lesz belőle, a külső kónusz és a golyók cserélhetők, de a belső olyan, amilyen. Szerintem amúgy javítana egy ilyen csere, aztán használod, amíg annyira zavarni nem kezd a rágás, hogy már nem bírod. Ha az most van, akkor fűzés
(én is iparis párti vagyok, de amúgy ezek a kónuszosak is elmennek rohadt sokat, ha elejétől be vannak állítva, és kenve, meg nem megy beléjük kosz)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
őstag
válasz fulton #224942 üzenetére
ez minden agynál előfordul, ezért nem szokták kézben tökéletesre állítani a kónuszt, mert a gyorszár még feszít majd rajta picit. főleg a belső mechanikásak, azok jóval erősebbek a külső mechanikásnál
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz fulton #224946 üzenetére
szerintem sokkal kisebb mértékben fordul elő - ha egyáltalán
a bele préselt csapágyat annyira meg kellene nyomnod a tengelyén keresztül, hogy jobban bele szoruljon az agyba
szerintem nincs az a gyorszár, amivel ezt elő tudod idézni normál körülmények között“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
jjeahh
nagyúr
válasz fulton #224946 üzenetére
Nekem Mavic FTS-X van, tökmindegy mennyire bikázom meg a gyorszárat, nem fog szorulni, ahogy szerintem egyik ipari csapágy sem semmilyen iparis agyban. 18-20.000km lehet benne és soha nem volt centírozva, egyszer az egyik csapágy beázott, gyerekjáték és filléres tétel volt cserélni. Ami még meglepett, hogy ilyen "olcsó" kerékszettben a gyári csapágyon azt írta, hogy: NSK Made in Japan . Amit utálok benne, hogy pumpával tubeless gumit nem lehet felrakni. Tudom, a Mavic rá sem írta, hogy tubeless ready, de valójában az, csak ezzel is próbálják a Crossmax vagy drágább kerekek felé terelni a vásárlókat.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki topik
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- LEGO klub
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Eredeti játékok OFF topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Revolut
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs