- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux - haladóknak
- Aliexpress tapasztalatok
- Hálózati / IP kamera
- Programozási versenyek
- Windows 11
- NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Synology NAS
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz Scale #193064 üzenetére
Azt hiszem, a közvélekedés szerint egy 29-es MTB jó (vagy inkább jobb) arra, amire sokan trekkinget vesznek, de fordítva nem igaz. Ráadásul kicsit olcsóbb is.
Ez alól kivétel, ha kifejezetten csomagtartós felhasználásra szánod, MTB-n nem mindig van csomagtartószem, de sokszor van az is...
Kiderülhet, hogy két 2,1"-es külsővel sokkal jobb azokon a döngölt földutakon is menni, amikre jó ugyan a trekking kereke is, de MTB külsőit bármikor lecserélheted 1,5-ösre, míg a trekkingbe nem fog belemenni az 1,75" sem. És a cross/trekking bicókat 99%-ban valami nyegle orrnehezék teleszkóppal látják el, ami csak úgy néz ki, mintha az lenne..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #193091 üzenetére
egyszer, ha gazdag leszek, kipróbálok valami szilikonos bandázst a koskormányra, nagyon kíváncsi vagyok, milyen. Pont most írnak Lizard Skins bandázsról, ami 4,6mm vastagban is van már [link] - ez nem az, ha jól látom, csak eszembe jutott róla, hogy az ESI-nél van szilikonos is..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz AtisFace #193105 üzenetére
Köszi az infókat, az ESI szilikon azért is szimpi, mert MTB-re bejött az anyaga, és úgy emlékszem nem ragasztós a szalag sem, tehát könnybb lehet újrafelhasználni. Volt már egész minőségi bandázsom, feltekerés közben még vissza lehetett bontani gond nélkül, de amint telt az idő, és valami miatt igazítani akartam, már csak szakadt, összegyógyult a ragasztóval.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz bringasisti #193101 üzenetére
Van olyan is, meg ilyen is . Ennél az oldallap rugalmassága tartja a helyén.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Apophis #193189 üzenetére
Ha tárcsást cserélsz tárcsásra, az kompatiilis, de a felnifékes országúti hátsó kerék 130mm-es, a trekking pedig 135.
(itt inkább a súlyt fogod megérezni, ha cserélsz, amúgy külsőt ugyanúgy cserélhetsz)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #193337 üzenetére
Tavaly írtam, hogy a trailbicóval ( nagyjából, a 27-es VR váz volt asszem, 2019-es) egyszer poénból bejöttem dolgozni, és hát nem volt akkora élvezet a 30 km sík aszfalt.. tegnap "lapos" túra sikerült a Trekkel, ugyanazokkal a kerekekkel, és messze nem éreztem olyan szenvedősnek. A Vitusnak valahogy túl magasan volt az eleje talán, és az L-es mérete ellenére is rövidnek éreztem, bár lejtőn lefelé kétségkívül jobb ez.
#193341INTELligent : a 27.5 vs 29 témában pont ellenkező véleményen vagyok, még 27.5+ és 29 között is érezni a különbséget, viszont ez nem kell, hogy eltántorítson .
Magamnak biztos nem vennék "normál" 27-est..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz INTELligent #193366 üzenetére
Én nagykerék-mániás vagyok, szóval ezt vedd hozzá, de két apróságban vettem észre, hogy más a kisebb: az első kerék esetén hangyányit nehezebben megy át az akadályokon, és más a végsebesség ugyanolyan pedálfordulat mellett :)
Pedig nem óriási átmérőben a diffi: 27.5x2.8, és 29x2.25-2.35, amikkel tapasztalatom van ugyanabban a bicikliben.
A ducibb gumi laposabban is van használva, tehát az effektív sugár olyan 2 centivel lehet kisebb.
Nekem az is hozzájön, hogy így tudom használni mindkét gumiméretet ugyanabban a vázban, de 27.5-ösbe mit tennék? 26x2.8-ast? olyan talán nincs is... vagy nem elterjedt,az biztos.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-
ZolkoW
őstag
válasz ivana #193507 üzenetére
ne nekem mondd, én ilyennel is, ilyen nélkül is, és ejtőpapucsosban a piros görgős rugóssal is (a linkemen talán XLC, de nekem Acor feliratos van asszem) nagyon jól tudtam egysebizni, párhuzamos hátsó kerékkel ;)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-
ZolkoW
őstag
válasz Zoona #193558 üzenetére
Ha elfogult "érv" is érdekel, én bármikor a merevvillásat választanám ilyen felhasználásra. Volt cross-trekkingem, annyira gyűlöltem azt az RST villát, hogy pénzt sem volt pofám kérni érte, konkrétan a kukában landolt. Csak legyen valami 40-es körüli frankó gumi alatta.
A kotyogás-zörgés, meg a fölösleges súly zavarnak
Az nem árt, ha tudod, hogy mennyire szeretsz hasalós pozícióban tekerni. Merevvillásból van ilyen is, olyan is, a váz fejcsövének magasságától, és természetesen a távtartók számától+kormányszártól is függ, csak egy sportosabb váz egy országúti villával tényleg hasalós, egy teleszPÓKos cross meg akkor sem lesz igazán mély elöl, ha mindent leraksz minimumra, de azért mindegyik esetben van játéktér, csak sok függ a váztól.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz polonic #193562 üzenetére
Jobbulást neki, egyébként egyre inkább azt érzem, amit ugyan motorosokról írtak, de nekünk, bicikliseknek méginkább érvényes: hogy úgy kell felfogni, hogy mindenki, aki az úton van, meg akar ölni minket. Én nem keresem a konfliktust, de pont most vasárnap jutottam arra a felismerésre, hogy akkor nem elég a járdaszigetnél kicsit beljebb húzódni (tudjátok, ahol eleve 1 sávnyi hely van), hogy attól majd nem ott jut eszébe az autósnak megelőzni engem, hanem konkrétan a közepén kell menni, és akkor legfeljebb dudál, vagy....elüt..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz kuntics #193796 üzenetére
szokott feltűnni Trek FX2, FX3 (nem vagyok képben a neveikkel, de mintha mindegyik létezne), ilyesmi árkategóriában, talán kicsit felette. meg még 1-2 gyári merevvillás, amiknek nem emlékszem a gyártójára, az árukra végképp. de van remény ;)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Címszavakban:
150km aszfalt oda.. még jó,hogy ezt autóval tettem meg :D
2 fórumtárssal tali, bizniszelés, tekerés. Rövidgatya - rövid mez. Eleinte okés talaj, de hamar elfáradás, nem kellően felkészülés. (itt arra gondolok, hogy nem dolgoztam le 15 kilót a súlyomból, azonos izomtömeg mellett)
Megázás, nem vészes. Gurulgatás, NEM taknyolás, 6030D-től elköszönés, továbbmenés. Igazi ragadós sár kerékre gyűjtés, szopóág felismerés, visszafordulás. Valamikor ekkortájt csúszós lefelén taknyolás. De voltak frankó egynyomos útvonalak, olyan hullámvasutas részletekkel, amiken asszem, egyedül nem mertem volna lemenni, csak mivel Kishercegtől (a másik, read only fórumtárs) láttam, hogy lehet, így betámadtam őket.. eddigre már annyira sárosak voltunk, hogy a hátizsákom belsejébe is került, és azon gondolkodtam, hogy még mindig elég amatőr vagyok, hiszen nem raktam be a kocsiba egy óriási szemeteszsákot a piszkos ruháknak..
A parkolóba visszaérve kis tanakodás, irány a pénzbedobós autómósó, ezúttal ügyes voltam, még ma is forog minden csapágy :) előbb levettem a láncot rendesebben megpucolni, meg pedált visszacserélni, és levágtam a műanyaglapból hajtogatós első sárvédőt, ugyanis mindig felgyűlt alatta a sár, és rájöttem,hogy abban a lelkiállapotban, amikor nem forog el a kerék, úgysem érdekel a becsúszó.. a 2.8-as Rocket Ronokkal nagyon elégedett vagyok, csak komolyabban kellett volna vennem a sár tényét, amivel pedig a két srác már jó előre riogatott... na majd legközelebb száraz időben próbálok menni.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz enisz #193883 üzenetére
Ilyen van, hogy nem jól fűzik, vittem már vissza kereket emiatt
Amit Hasaggymeg mond, átfordítva meg tudsz győződni róla, hogy mi a baj, de 99,5%, hogy akkor meg a másik láncvillához fog odaérni.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz RexpecT #193909 üzenetére
Nekem gettó módszer, ami működött már: fogom a T alakú 5-ös imbuszkulcsot, belehelyezem a váltó rögzítőcsavarjába, ami a fülbe van betekerve, és visszahajlítom vele a helyére érzéssel..
Persze az lenne az igazi, ha utána megnézné valaki célszerszámmal, hogy sík lett-e.Villanyak toldás: én sokféle barkácsot el tudok fogadni a biciklimen, de ezt biztos nem
Akkor már ott vannak a nagy emelésű stucnik. Igaz, a villanyak levágása miatt jött elő, és simán előfordulhat, hogy emiatt nem a kényelem sérül, hanem egyszerűen nem lehet beletenni másik vázba. (pl. a mostani vázamnak 9 centis fejcsöve van, az előzőnek 11, tehát amit ehhez levágtam, már nem for abba kerülni) Na az meg, hogy a felső csapágy a toldott részen legyen (mondjuk egy 15 centis fejcsövű vázban, bár ez csak elméleti lehetőség), az remélem, még Somatom számára sem elfogadhatóBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz borix #193922 üzenetére
Bár az első mondatodat akkor sem biztos, hogy jól értem, ha nagyon akarom, de itt nincsen szó arról, hogy az elmélet eltávolodna a gyakorlattól, egyszerűen vissza kell vinni ahhoz, aki fűzte, ha eddig rászánt X órát, akkor most 0,5X óra alatt középre húzza, aztán jó lesz. Ha megsértődik ezen, akkor az az ő dolga, de nincs ebben semmi veszélyes.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Blackhole13 #193980 üzenetére
Kérdezd a srácokat, akikkel szombaton mentem ;) Ja, várj, én mentem pluszossal.. nekem bejön, csak az enyémnél épp fordítva van, eredetileg 29es, de van hozzá mindkét méretű kerekem. arra figyelj, hogy a Roscoe úgy emlékszem, QR141-es hátsó tengelyű, ilyen kerekeket alig gyárt valaki.. a duci kevésbé fürge, de lefelé bátrabbá tesz ;)
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz CragON #193987 üzenetére
Nem tudom, de sosem ez a szűk keresztmetszet (illetve fordított esetben talán, amikor pluszos vázba kerül 29es kerék), hanem a szélesség. A 2.8-as Rocket Ron mellett alul 1 centi körüli hely marad, felül érdekes módon kevesebb, csak 7 mm körül. A Vitusom vázába (az papír szerint 27.5x2.8-ig fogadott gumit) a 29-esből csak 2.1 körüli fért el, de az "igazi" pluszos vázakba a 3.0"-s ducik bele szoktak férni.
Én úgy voltam a 2.6-osokkal, hogy jó-jó, de ez még csak megmutatta, hogy lehetne ez még jobb is..A statisztika kedvéért a 11 éves lányom 158 centi most (nem számít kiemelkedően magasnak), 37-38-as a lába, és 2 éve vettem neki egy pici méretű 26-os bringát.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Én ilyet használok, igaz, ez csak 4 aljzatos. Amikor vettem, volt nagyobb is, úgy emlékszem: [link]
Mondjuk egy rövidke Y kábelem is van, amit valamelyik lámpaszetthez kaptam, azzal már 5 eszközBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz parandroid #194111 üzenetére
Ha egy biciklim lenne, vagy a gravelt kéttányérosítanám (pfui) / nagyobb átfogású sorral használnám terepen is, vagy az XC-vel mennék aszfalton, de hogy crosstrekkingem legyen még egyszer, az ki van zárva
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Rigormortiis #194151 üzenetére
Nem az volt leírva, hogy nincs sportértéke, hanem valami olyasmi, hogy sportolásra nem jó.
Nekem is az a bajom a trekkinggel, hogy semmire sem jó igazán, a többi kategória legalább valamiben domborít, még az egysebességes is.
(SS monti for prezident!)
Remélem, azt nem kell leírnom, hogy ettől még engedélyezem, hogy más vásároljon, habár most, hogy így belegondolok....Jjeahh: a Schwábliból nekem csak az előző NN van mindkét méretben, és az valahogy furán adta ki magát, ugyanis sokkal nagyobb a különbség szemre, mint a mm-ek sejtetnék.
Tehát 2.25: aha,biztos trekkingen volt előtte, kár, hogy ilyen furán néz ki egy MTB vázban
2.35: na, ez már döfi, combos, stb.
Hogy tapadásban hogy viselkednek egmyáshoz képest, hát arról fogalmam sincs, mert 2,35-ösből csak egy van, és az elöl volt, hátul meg a keskenyebbik. A nagy szívfájdalmam, hogy ekkorát asszem, nem gyártanak RRonból :/
Ja! viszont sárban egyáltalán nem vennék rá mérget, hogy a ducibb lesz jobb...Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #194176 üzenetére
Na, RRon meg csak 27.5x2.8asban volt még eddig, tehát az nem tudom,mennyira alap a viszonyításhoz, de én úgy érzem, pont jó kompromisszum a minta a régi NN, és a fürge XC aprómintások között.
A Racing Ray talán nem is marad el tőle annyira kapaszkodásban, de a Ralph azért valóban aprómintás, azzal sárban el lehet szánkázgatni rendesen.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz velizare #194289 üzenetére
Azt én sem tudom, de minimális összege van a kiszállásnak, már nem tudom, mi volt írva a csekkre, de egyszer hívtam rendőrt balesethez, és az akkori minimiális (talán 5e Ft) összeget ráírta...
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz bardi #194634 üzenetére
ahol nálam eldőlnek a dolgok (ami érdekel), az a felfelék, ott meg az én szintemen nulla jelentősége van a légellenállásnak. A lefeléken szintén, ugyanis ott sem attól vagyok lassú.. ha időben nézzük, egy körömnek nyilván több, mint a fele emelkedő.
Csak véletlen, de épp ma délelőtt cseréltem vissza a 27pluszos kerekeket a 29esekre (vadiúj első kerék, nemrég lett kész), és mindenestül elöl 300, hátul 400g mínusz. De arra gondosan ügyeltem, hogy nehogy edzzek, legalábbis még véletlenül se alapozásra pazaroljam a drága időt ;)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #194636 üzenetére
aztán majd nekibátorodsz, és elhasználhatod a skinwall külsőket is belsőmentesen, ha jól emlékszem, ott valami olyan volt, ugye, hogy papíron nem tudják? vagy nem tetszettek annyira?
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #194664 üzenetére
Érthető, hogy főleg elsőre biztosra akartál menni, de komolyan gondoltam, hogy ha ezek elkopnak, lehet, hogy megér egy próbát azokkal is a dolog.
4-5 nem hivatalosan TLR külsőt raktam már össze hibátlanra, még drótos is volt köztük.
Ezzel nem azt mondom, hogy biztosan jók lesznek, de komoly az esély.
A felni illesztésénél valszeg azért prüszkölhetett, mert kicsit keskeny lett a szalag, a Bonti kerekemmel én is jártam így. Ha hallod, hogy ereszt, akkor általában elég csak odarázogatni, ha nem hallod,hogy pontosan hol, akkor körbemenni teljesen, aztán általában megoldódik. Olyan is volt, hogy fektetve vártam, hogy mi lesz, és abban a fél órában, amíg a másik kereket csináltam, többször is elkezdte újra a prüszkölést, míg végül végleg abbahagyta. Már kezdtem aggódni, de végül azzal sem volt gond.
(arra már nem emlékszem, ez melyik gumi lehetett)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #194688 üzenetére
Én úgy szoktam, hogy amíg jól érezhetően lötyög bennük a tej, addig oké, aztán ha ez gyengül/elmúlik, akkor töltés. Nem mindig kerül a kezembe a kerék kiszerelve, pedig úgy lehet könnyen tesztelni, de szóval... nem tudom, 3-6 hónapnál gyakrabban biztos nem töltöm.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #194715 üzenetére
nem, csak ha kiveszem, vagy esetleg megforgatva hallani némi hangját a folyadéknak, ahogy lefolyik, de igazából kézben (kiszerelve, megrázva) érezni.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Az SPD-SL, meg a Look pedálokról mindig az jut eszembe, hogy fordítva vannak felrakva
Ha cipő téma, én az egyetlen téli csukám alapján merem ajánlani az FLR márkát, elég jó áron adnak karbon talpat, a következőm szerintem tőlük lesz, ha a nyári elkopik.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz werszomjas #195247 üzenetére
a decás nekem pumpásan működik..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz belsodavid #195255 üzenetére
Mi a jelenség pontosan? szalajt? Ha ez, akkor én szétszedném, megnézném, nincs-e túl sok zsír benne, és valami vékony olajjal kenném át helyette.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz belsodavid #195260 üzenetére
Nekem egyetlen kerekem csinálta a kb. 6-7 darabból, abban valami egyszerűbb Shimi agy volt, de amíg nálam volt, kb 4e Km alatt talán ha háromszor fordult elő. Ha szerencséd van, csak letapad az egyik néha.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Zanik #195269 üzenetére
Én szoktam, ha úgy adja ki, és mintha olvastam volna valahol, hogy karbon csőnél így ajánlják, de nem kell komolyan venni.. És én amúgy is majdnem mindent zsírozok, ilyenkor mindenképp kenek a bilincs és a vázcső közé is.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Blackhole13 #195282 üzenetére
én másogyan közelítem az ilyen kérdést, ha "szembejön" valami, ami egyébként is szinte tervben volt (... ), kihagyhatatlan áron, akkor az jobb, ha nálam porosodik, mint ha másnál Aztán még mindig eladhatom, ha nem annyira speckó valami, hogy csak engem érdekel. Úgy emlékszem, a Roscoe csak a 141mm-es gyorszáras tengely miatt esett ki nálam, de ennyiért... Alkatrész mondanám, hogy mindig van, de már ez sem teljesen igaz, mindenesetre apróból is jól fel lehet ruházni ezeket. Nem tudom, mit takar a gyári felszereltség, az biztos, hogy középkategóriásra is rá lehet locsolni a vázon kívül bő 200 ezrest, még használt cuccokból is.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz lionskull #195301 üzenetére
A rotor mount cover az szerintem a centerlock rész gumikupakja lehet, amire semmi szükség, ha van rajta féktárcsa. Ha van tutira jó rendelési kódod, azért megnézném külön is, annyira sokféle kónusza nem lehet a Shimanonak sem. Ha te szerelnéd, akkor előtte megnézheted, mi is a baj.. kónusz tényleg szokott berágódni, akkor golyókat is illik cserélni, azt a belső gyűrűt nem tudom, mi, és mi baja lehet..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz szkink #195431 üzenetére
Ez mit jelent? Régebben árultak a dekában olyan színes kulacsokat, amik még épp beleerőltethetőek voltak a kulacstartóba, és csak csavaros kupakjuk volt, de jó széles szájjal, én sokat használtam azt is, de csak mert azok tuti nem folyattak. Biztos van azóta is más hasonló, csak azokat nem látom már, gondolom nem BPA mentesek, azért.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz szkink #195448 üzenetére
Egyébként régen mindig a porvédősöket szerettem, aztán már nem öltem bele annyi energiát, meg kaptam ilyet két rendelésemhez is ajándékba, és azóta ezeket használom legtöbbet. Semmi extra, Elite gyártmányú, és még nem folyatott. És beteszem a mosogatógépbe..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz parandroid #195461 üzenetére
+1 erre a tartóra, ilyen lenne mindkét bringámon, ha nem kaptam volna a Trek eladójától két karbon Specit, amiket egyébként kevésbé kellemes használni, főleg hogy jobb oldalról nyílik mindegyik, de a nyeregvázcsövön ez ugye a fordított irány . Azért tartottam meg mégis őket, mert lehet az aljukra csavarozni szerszámosdobozt, és ezt még valamikor ki akarom aknázni, mert tetszik az ötlet. Meg azért nem rosszak, de az Elite az praktikusabb.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Ja, és kéne jegyzet montenbájkozásból, holnap lesz verseny
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Megint a hülye guminyomásaim, de mostanra már biztos vagyok benne, hogy a szélesebb felni okozza, hogy jóval lejjebb tudok menni nyomásban, mint előtte. 29x2,25-ös gumik, 25-ös felni.
Tegnap úgy indultam, hogy 1,7/1,8 bar, de aztán a hegyen úgy döntöttem, lehetne ez még tapadósabb, és érzésre kiengedtem belőlük annyit, hogy kézzel nyomogatva már érzékelhető legyen a különbség, de még ne legyen túl puha. Otthon megmértem az eredményt, 1,36/1,35-öt mutatott a műszer. Most ez alapján holnap simán 1,4/1,5-re lövöm be, aszfaltra a kiindulásinál is picit keményebb lenne ideális, de az nekem másodlagos. Ja, és nem vagyok könnyű sem, 83 kiló körül...Hasaggymeg: Vértesboglár, SUP
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen