-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz parandroid #189681 üzenetére
még így is majdnem hosszúnak érzem, a következő méret már ki tudja, mennyire működött volna.. mindazonáltal az első koskormányos gépem, ha ennyi a baja, hogy felfelé kell nézzen a stucni rajta, akkor elég sokáig maradni fog :)
Ja, épített, pont lecsúsztam a nagy akcióról 2 éve..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #189692 üzenetére
pénzt én is nagyritkán viszek csak, leginkább akkor, ha tudom, hogy fogok venni valamit. A kisszerszám muszáj, hogy legyen, elsősroban a finomhangolások miatt, de olyan is megtörténhet, amit azzal simán megoldok, de nélküle gyaloglás van. Küllőt már kellett feszítenem út közben, bár őszintén szólva nem mindig azt a szerszámot viszem, amin van küllőkulcs. Tegnap boltba mentem, szóval volt még zár, és 2 db maszk, mert mióta úgy jártam, hogy az irodában elszakadt egynek a fülpántja, azóta mindig van tartalék is .
A tubeless kukacot már megvettem, csak nem tudom, hová kevertem el, szóval..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #189773 üzenetére
Nem mindig kell, de nekem szűz gumikkal simább volt az ügy, a használtak visszarakásával már többet kellett ügyeskedni, amikor önálló életet él a külső, és valahogy mindig marad egy oldal, ahol kifúj a levegő, mert nem illeszkedik semennyire.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz laskr99 #189883 üzenetére
Ez tudtommal elég jónak számít: https://www.bike24.com/p2224216.html?menu=1000,4,322
Én a Shimi fékekhez Shimi tárcsát szoktam használni, de abból meg a best buy RT-66-ot nem látom 140-esben.#189890Hasaggymeg : nekem is hihetetlenül hangzik, ráadásul csak a legnagyobb lánckerekeknél kéne hogy számítson, ahol túlságosan feszül.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #189922 üzenetére
Ja, ezek jók, és ilyen árban szoktak menni, én az eggyel jobbat vettem 19-ért használtan. Nem tudom fejből a típusát, de sokáig Decathlonban volt a legolcsóbb, 26 ezres újan.
Amelyiket "gyakran" használom, lecseréltem olyanra, a másik kettő ugyanilyen, mint a linken.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz polonic #189968 üzenetére
én fékbetéttel együtt szoktam visszanyomni, ha ilyen van, de kelleni szokott a csavarhúzó, legalábbis az én gumileszedőim nem voltak elég masszívak a művelethez. A betét is sérülhet, de ezért kell valami rongy, vagy egyéb. A dugattyú nem tudom, mennyire sérülékeny, a kerámia nem tűnik annak.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #189998 üzenetére
juteszembe, a búszter megoldások közvetlenül a szelepházra is tudnak csatlakozni,ugye? tehát szelepmag nélkül, hogy az se lassítsa a levegő áramlását..
már megszokhattátok, tegnapelőtt egy tökéletesen alkalmatlan, legalábbis egyáltalán nem TLR külsőt alakítottam át. mondjuk legalább hajtogatós. Michelin Wild Race'r, a régi fajta, de olyan régi példány, hogy talán a legelső 29-es kerekeimen volt rajta. akkor azt se tudtuk, mi az a tubeless.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Teasüti #190004 üzenetére
A műhelypumpám nekem is olyan, hogy nem kell bele a szelepmag, majd valami ilyen kanócot akarok hozzá venni, ha gyártok tűzoltópalackosat
A kompreszorhoz tartozó csatlakozó viszont autószelepes, a szingó-autószelep átalakítóm meg csak a kisebbik menetre passzol.. Mondjuk így is szokott működni, de így nem tetszikBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz balazs1022 #190013 üzenetére
Ezek után a droppert tessék a garázsban fabrikálni, egy régi Camping nyeregcsőből, és egy ruhaszárítóból!
Kár, hogy még nem festés előtt készítetted elő neki a vázban vezetett bowdenfuratokat
Amúgy jó lett a festés, nekem csak a Canyon felirat fura, az én szemem nem igényli az ilyesmit, sőt, igazából semmiféle feliratot nem igényel, de muszáj volt valamibe belekötni, ugye.
Azt nem ismerem fel, hogy BB5, vagy BB7 a fék, ami tuningpotenciált látok benne, ha ez egyáltalán igény, hogy emlékeim szerint ezeknél a féktárcsáknál van az Avidnak kicsit harapósabbja is (HS-1), meg a fékkarokból van az állítható bowdenhúzású fajta, na ezekkel brutál tud lenni egy BB7-es is.szerk: HS-1-est, vagy annak a másolatát vettem már aliról, és én nem tudtam különbséget tenni, de amúgy az itthoni új árát nemigen volna kedvem kifizetni érte.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz csurgoi #190208 üzenetére
nem biztos,hogy ugyanarra gondolunk, de egyszerű a történet: a 2 csavaros felfogatás jó az spd-hez, a 3 csavaros az országútihoz.
van még talán 4 csavaros is, de azt nem ismerem, gondolom országúti téma az is, illetve néhány cipőn van 2 és 3 csavarosnak is hely, az mindkettőhöz jó.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz nemeth989 #190245 üzenetére
SMP is gyakran feltűnik apróban, ha van már elképzelés,hogy melyik nyeregforma jön be, akkor azért lehet közelíteni. Én úgy gondolom, hogy nekem sem működne, eddig ami leginkább működött, az egy Ergon, hasonló laposabb nyergeket az SQlabnál láttam még talán.
Ja, meg ha a seggcsontméret megvan, érdemes ránézni a gyártó ajánlására, általában 3-4-5 testtartásra elosztva megvan, mi passzol, tehát a Speci Power pl. elég hasalós, nem egy nagymamás nyereg, hiába tűnik szélesnek.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz sz_abika #190331 üzenetére
alapvetően szerintem marad a reménykedés, a szerverekre mondjuk nincs ráhatásunk, ha BT szinkron hiba van, meg lehet próbálni cache törlést, újratelepítést (nemrég a Bryton appban elszúrtak valamit, és ez volt a gyári ajánlás... ), újracsatlakoztatást, korábbi verziót feltenni.. Mióta a legnagyobb nevek is képtelenek összehozni egy hibátlan szoftvert, azóta jobban előtérbe került ez a dolog, hogy kinek a termékét vesszük, szerintem... a hardvert már jól megoldják a kisebb gyártók is (ezzel nem azt mondom, hogy kevesebb pénzért ugyanazt kapod hardverben, de már nincs az, hogy csak a drága a tuti)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz -secret- #190338 üzenetére
Hogy legyen más vélemény is, nekem 29-esben 1.6-1.8 körül érzem ideálisnak, néha próbálkozom lefelé menni nyomásban, néha csak felfújom a PONTATLAN mérőkéjű műhelypumpámmal, aztán megyek vele.. szóval tuti, hogy néha nálam is eléri a 2 bart, főleg a hátsó, de inkább alatta vagyok. (azonos súlyban vagyunk nagyjából)
Attól is füg, hogy mennyire veszem zokon, hogy aszfalton "tapadósabb", vagy azt, hogy terepen könnyebben kipörög. De ha részemről mondani kell valami értéket, ami jó kompromisszum, akkor a hátul 1.8, elöl 1.6 az valami ilyesmi. Az ritkábban fordult elő velem, hogy leszálltam fújni bele, mint az, hogy megálltam, hogy engedjek ki belőle..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #190360 üzenetére
valamikor én is érzésre leengedtem az elejét, aztán otthon azért rámértem, és 0,9x-valamit mutatott a műszer, de simán rendben volt, igaz, akkor már csak gurultam aszfalton, tekerni nem kellett. Annak a guminak elég önálló az oldalfala is, lehet, hogy levegő sem kell bele
Ja igen, azt nem írtam a kérdezőnek, hogy belső nélkül megyek.Azóta megtudtam, hogy teleszkópba is kevesebbet fújok, mint a gyári ajánlás
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz modflow #190364 üzenetére
Az lehet a baj, hogy a hobbi szóra másként reagálunk - van, akinek azt jelenti, hogy nem túl intenzív használat, van, akinek azt, hogy ez az, amire elköltjük a fizetésünket
100-ért még biztos, hogy bőven lesz kompromisszum, a vírushelyzet kinyírta a készleteket, tehát akcióra én sem számítanék, ennyiért a legjobb vétel még talán valami szép állapotú, akkoriban top kategóriás 26-os, de azokkal nem is vagyok nagyon képben, meg lehet, hogy nem minden hsz-re emlékszem a témában ilyen "hétfői" fejjel..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz zgospel #190395 üzenetére
elvileg csak akkor jön ki belőle a folyadék, ha ereszt valahol, pl. a dugattyúnál. Nem lehetetlen, hogy hibás, de inkább a rengeteget futott, elhasználódott fékek szoktak ilyet, úgy tudom.
Odakerülhet még folyadék akkor, ha figyelmetlenségből a szervizben összekenik, és akkor lehet, hogy az még sokáig szennyezi a fékbetétet, ha nincs kipucolva, jól leöblítve féktisztítóval. A betét alapvetően kuka, bár (saját felelősségre) többször csináltam már olyat, hogy pár csepp higítót meggyújtva kiégettem a betétet, és működött, mindenesetre ha már sikerült elhárítani a problémát, és többet nem keni össze semmi a betétedet, akkor érdemes lehet venni egy újat. Ha nem puhult fel, akkor nem gondolnám levegősnek. Erre jó teszt lehet, ha fejre állítva megpumpálod, a levegős fék nekem nagyon jól mutatni szokta magát - egyre kevésbé fog fejjel lefelé, majd visszaáll néhány pumpálásra,ha a bicót is visszaállítom.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Teasüti #190425 üzenetére
a 8-10 bart a "rendeltetésszerű", tubeless booster funkcióra írod? a pumpám tud 10 bart (ha némileg ugrálok rajta, volt már ilyen betömődött szelepnél), de van teleszkóppumpám is, csak azzal valszeg lassú lesz a fennmaradó nyomást még rápumpálni, de ha 6-8-10 bar elég, az menni fog az állópumpával. Egy kicsit gyógyítanom kell a szelepen (mekkora már, hogy autószelep van rajta gyárilag!), mert belül a furat túl szűk, így nem nyit ki, és elsőre még nem teljesen lett jó, de ha ez megvan, akkor csak egy cső kell rá, meg átfesteni más színre, hogy nehogy valaki összekeverje egy igazi tűzltókészülékkel.
Volt még némi por benne, és figyelemre méltó, hogy mekkora intenzitással jött ki belőle még alacsony nyomással is, ugyanis 4-5 barnál nem lehetett több benne, mivel még kicsit ereszt a szelepnél.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Az egy sebesség tök oké, az, hogy fixi - hát, szivassa magát, ha akarja, de ha nincs elöl fék, akkor öngyilkos is, meg másokat is veszélyeztet, mert hogy egy ~25-ös gumival, csak hátsó "fékkel" fékezve nem annyi a féktáv, mint egy elsővel, az sicher... (bár fixin lehet éppen első fék, de nem tudom, hányan raknak rá)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz zgospel #190469 üzenetére
elég féktestet cserélni (legalábbis ha az folyat), bár nem esküszöm, hogy minden csereszabatos mindennel, ezt a többiek jobban tudják... ugyan nem zöld kosaras, és jelen időszakban ez nem tudom, mennyire veszélyes, de 8 pénz: [link]
Hasaggymeg: csak legyen ideje (Zsoltnak) lendületet vennie, mielőtt indítja az óráját
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Tudom, hogy ez csak 5 és fél perc, de szerintem aki itt felfelé 28-as, meg 31-es átlagot megy, annak nem hiszem, hogy kisebb emelkedőkkel tarkított sík úton gondot jelentene a 30 két órán át. Nekem valami 15 kph körül van a szegmensen a legjobb átlagom .
jav.: 19,1, az picit jobban hangzik.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #190542 üzenetére
én mindig csodálkoztam, hogy valakik maraton előtt csinálnak ilyen 7-10-13 km-es bemelegítést, én attól felét elhasználnám az erőmnek. igaz, azt én is észrevettem,hogy kell idő,mire bemelegedek, és rendesen kezdek működni, tehát ha nem is ennyi, de 5km lehet,hogy nekem sem ártana. Egyszer irtó erős szembeszélben mentem haza munkából, és szembe elzúzott egy feltehetően komvadász fazon, aeróba öltözve (kis elméreti kérdés, hogy ha a hátszelet akarja kihasználni, ez mennyire jó), nagyon tolta neki a másik irányba, én meg kicsit mosolyogtam magamban.. :)
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Ringman #190558 üzenetére
Én inkább túlhúzásra tippelek, vagy eleve kopott imbuszkulcsra, az olyan könnyebben átfordul a kulcsnyílásban. Van azért elég sok alu csavar, amivel önmagában nincs gond.
Ellenpélda: lánctányér csavar, nekem az még rendesen zsírozva is összegyógyult annyira, hogy többet kellett már lefúrnom, mert az 5-ös imbusz elnyalta. Az átütőtengely inkább 6-os szokott lenni, az már strapabíróbb méret. (újabb pont az Eggbeaternek, ami meg 8-ast használ, pedálnál azért meg tud szorulni az a menet, ha nem is húzzuk túl)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz INTELligent #190585 üzenetére
Ez úgy látom az enyémnek a 2 évvel korábbi modellje, de mint megszoktuk, inkább lefelé "fejlesztenek" a kiegészítőkben, és én itthon használtan közelebb voltam az 1000 euróhoz vele... Magyarul szerintem eleve jó áron van, hogy csúnyában ne fogalmazzak, és csak az nyugtat meg, hogy az enyémnek jobban tetszik a színe
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #190596 üzenetére
Ja, ez tiszta sor, egyik nap volt téma a 100 ezres laptop/bicikli... akkor is írni akartam, hogy az igényeink nőnek (fejlesztés azért legyen!), a pénztárcánk annyira azért nem vastagszik, a gyártók pedig már egész jók a látszattermékek előállításában, a 100 ezres laptop is tök jól néz ki, 5 éve még bezzeg fél misi volt, ami ilyen dizájnos volt, aztán megveszed, és kiderül, hogy az 5 éves még mindig körberöhögi. Ugyanez van valahol a bicóknál is szerintem.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #190736 üzenetére
Ha nagyon becsúszkál, segíthet még a dupla bilincs is, aminek az egyik fele csak a nyeregcsövet fogja, a másik alul, a vázcsövet.
Juteszembe, eddig egészen bevált a gumigyűrű, amit a nyeregcsőre lehet húzni, legalábbis a nyeregcsövem speciel pont nem recseg, pedig kapott már...
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz gabro0 #190749 üzenetére
ez nem egysebis lánc? nekem olyanon volt hasonló, ott igen, hajlítani kellet kicsit a láncot, de erőltetni nem kellett a csavarhúzóval, úgy emlékszm, szerintem attól tönkremehet,ha lenyúzod peremet, ahol akaszkodik a csap vége. tehát elsősorban csak hajlítás kell.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Jó, ez már tényleg túl alacsony volt, de végülis nem volt semmi gond :)
/nem, nem fordultam vissza a kiskaputól, de még a megtöltött kulacsomat is bent felejtettem, csak azt később fedeztem fel/
Hátsó kerék hazaérés után megmérve:[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz STC Speed #190979 üzenetére
engedtél? az inkább lazítja a láncot, nem?
Lehet túl hosszú a lánc is, de nekem furcsa, ha a végállást nem lehet eléggé kintre tenni, emlékeim szerint annak elég tág tartománya van.más: múltkor nyöszörögtem, hogy hangot ad a középcsapágyam. már mindent megzsíroztam a direct mount tányér felfogatásáig tényleg, aztán végső elkeseredésemben a váltótartó fület is, és az volt. Olvastam már ilyet tőletek, tehát még egy példa.. lánc nélkül is próbáltam, de egyáltalán nem volt egyértelmű a dolog, mert lánc nélkül nem pont ugyanúgy tudtam terhelni a kart.
Ez meg egy kép a csapágykinyomó végéről, működés közben (BB30, de DUBhoz is jó).
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz bszg@ #190983 üzenetére
Annyira beleültettétek a bogarat a fülembe, hogy vettem egy második láncnyúlás mérőt is, ezen 3 érték is meg van különböztetve, és 12 sebességig jónak írják. Meg annyira nem jött ajánlat használt fogaskoszorúra, hogy megvettem életem első ÚJ 11 sebességes kazettáját, amivel az a tervem, hogy a gravelen megyek vele 5000 km-t, aztán ha valamelyik fogon ugrik, megy át a mtb-re, és megyek vele még ötezret
Ja, szerintem ha belenyomod, az közelebb van a valós terheléshez, hiszen tekeréskor többszörös erővel húzod ehhez képest. Ugyanakkor volt már róla szó, hogy az átlag mérő a görgő kopását is beleméri, aminek a helytelenségével még mindig csak részben értek egyet, de az tényleg biztos igaz, hogy sokkal sevesebbet számít, mint a csapok kopása. Szóval ha nem nyomod bele, csak ejted, az később mutat cserét, tehát némileg ezt kompenzálja, de ... szerintem túlbonyolítjuk, ha finoman nyomva nem megy bele, akkor még nincs ottEgyszer egy ilyen érdekelne, amivel a lánckereket lehet mérni...: https://www.bike24.com/p2159420.html
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz flash- #191018 üzenetére
melyik decás van? a legalapabbat én sem ajánlom, de a fölötte lévők már jók, szerintem.
Van bringásból és síelősből is, utóbbit is bringához használom, 4-6 ezresnél meg nemigen költök erre többet /db.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Nutra #190934 üzenetére
Én sem kötözködni szeretnék, mert a bringásokkal vagyok, de itt nem a km-ek számítanak, hanem hogy időegységenként hány autósnak kell megelőznie. Tehát egy belvárosi útszakasz sokkal többet nyom a latban, mint egy mindentől elzárt kerékpárút.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz zsolti72837 #191048 üzenetére
totál fogalmatlanul írom, hogy kormányon szerintem nem az igazi, persze valamire jó úgy is... de élvezhető felvételeket leginkább mellkasra rögzített, esetleg sisakos kamerából láttam eddig, azért írom, mert ha veszel, ez is szempont lehet, hogy adnak hozzá ilyen tartót.
Én tutira néznék valami, valóban az eszközzel készítette youtube-okat, bár gondolom ezen túlvagy. Pár éve még úgy tűnt, van valami alapja annak az árkülönbségnek, amivel többe kerül egy Gopro, de lehet, hogy ez már elmosódott... ha mégsem, akkor megfontolandó lehet egy használt márkásabb cucc is, de ezzel megint nem mondtam újat.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz itouchfan #191076 üzenetére
a konkrét típustól függ, és ha megy, akkor kell hozzá a gyári átalakítója. Ez általában csak más féle végkupakokat jelent, de nem olyan univerzális, mint első tengelynél, ahol a 15x100-as lyukba betolsz egy csövet, mert itt a (gondolom 142, ritkább esetben 135) mm-es papucsról kell átalakítnai 135-ös gyorszárassá. De az átütős, ipari csapágyas kerekek gyakran tudják, és ha nem gyári tartozék eleve, akkor jó esetben néhány ezres az átalakító.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz itouchfan #191080 üzenetére
Én így nem mernék niylatkozni, de esélyes hogy igen, és ha a kerékszett manuálja is ezt jelöli meg, akkor jónak kell lennie.
A hátsó kerék most 12x142mm-es átütős? akkor le kell jönnie róla két nagyobbacska kupaknak, amiknek ez a két gyorszáras a helyére megy.Alg: mindig elfelejtem megnézni, mikor autóval arra megyek, de a Székesfehérvári elkerülőn vajon tilos biciklizni? amikor elkészült, még tuti, hogy nem volt tábla, és jártam is rajta 1-2x
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz itouchfan #191111 üzenetére
Nos... a kerék pontos típusa kéne, hogy segítsen, a gyártó oldalán megkeresve.
Itt találtam egy képet, ahol szerepel átalakító is, de ehhez tudni kéne, a szóban forgó szett ugyanez lehet-e.
Talán a keréktengelyről mindkét oldalról fotózott kép segítene...de ez is Aksium, és más fajta szabadonfutóval (nem ID360), és máshogy is néz ki a tengelyvég..
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz itouchfan #191121 üzenetére
Itt nem látom hasítottnak a tengelyvégen lévő kis bizbaszokat, mint a dekás fotónál. A 142-ből le kell jönnie valaminek, hogy 135 legyen belőle, szóval ezeknek a végeknek le kéne jönnie vagy csak kézzel lehúzva, vagy menetes, és letekerve, de lapolást nem látok, szóval ott kézbevéve talán kiderül. Igen, én is azt tippeltem, amit linkeltél, annak a gumigyűrűs része beszorul a 12-es lyukba, de ehhez előbb le kell jönnie a gyűrűnek.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Elméletben van gravel 200-ért is.... [link]
Nem mondom, hogy nincs benne kompromisszum, de szerintem élhető bringa lehet.
(biztos volt már, csak most szembe jött)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz ivana #191166 üzenetére
Én sima országútis stílusúra cseréltem, én sem éreztem át a jóságát ennek.
Van olyan gravel kormány is, ami látszik, hogy arra van kitenyésztve, hogy elsősorban a dropban fogják, pl. Ritchey Venturemax. Ezeket is inkább terepre tudom elképzelni. Mondjuk ez a Dekás még csak közepes kihajlású, pont középút.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz ivana #191173 üzenetére
sok gravelnek tök magas a fejcsöve, tehát a drop kerülhet akár olyan magasságba is, mint normál bringán a kormány teteje, a terepezősök szerintem inkább úgy használják.
Ha gyenge a fék, jobban rá is tud markolni
Egyébként a kormányban én is jobban bízom orral lefelé ereszkedve, mint a fékváltókarokban, amiket 1-1 vékony bilincs, és egy csavar tartVenturemax:
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz RexpecT #191225 üzenetére
adódhat a lánc nagyobb oldalirányú kitéréséből, ami miatt a legnagyobb lánckeréken is hangosabb, de a határoló csavar bizony beleszól ebbe, azzal érdemes kezdeni, és csak utána a bowdenhez nyúlni. A B-csavarnak itt nincs szerepe.
Akár lánc nélkül is kezdheted, de a lánc hangját figyelve, lassan pörgetve a pedállal igazából jobban be lehet állítani, mint szemre lánc nélkül.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Fkface899 #191234 üzenetére
a "villa tetején" a rozsda mit jelent? ha nem a becsúszószár, akkor valszeg semmi jelentősége, ha meg csavar, akkor cserélhető is.
Én nem aggódnám túl
Ráadásul jó állapotúnak is néz ki, a nyereg mintha ki lenne ülve, de lehet hogy a kép csalóka.Blackhole: ennyiért a villát sem kapod meg használtan...
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-
ZolkoW
őstag
válasz Mauzes #191253 üzenetére
Én mindig valami tokban hordom, így a körmökre ragasztható gumipárnákat nem is használtam. Amúgy okosan van kialakítva, a körmök szűkülnek felfelé, tehát nem kell különösebben megszorítani.
A fóliás cuccok is jók lehetnek, főleg, ha vízállóak, de a tapicskolást nehezítik, és sokszor a láthatóságot is, mert a fólia mindig hulámos, csillog..
Telefontól függ értelemszerűen, de nekem messze nem kellett max fényerő, 5 óra körüli kijelzőidővel el lehet lenni, ebből mondjuk 2-t túráztam, szóval simán használható.
A Bryton mondjuk sok tekintetben felhasználóbarátabb, a telefonon azóta csak megállok térképet nézni, vagy fotózni (ez sem utolsó szempont, bár a linkelt fém tartóból igazán nem nagy cucc kikapni)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Vicces képek
- Anime filmek és sorozatok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Autós topik
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...