- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Hálózati / IP kamera
- Törvénnyel pörgetné fel az európai zöldtechnológiát az EU
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Synology NAS
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Mobilinternet
- Vivaldi (böngésző)
- Linux kezdőknek
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz IMIIKE1998 #106421 üzenetére
Nem gyengébbek az outi kerekek mint a trekkingeké az biztos, sokkal nagyobb a rázkódás outi esetén...
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #106463 üzenetére
Öcsém lenyomta a fekete túrámmal, az osztályfőnöke mondta is utána, hogy nem tudja mit szereltem abba a biciklibe, de öcsém mindenkit otthagyott vele
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz IMIIKE1998 #106465 üzenetére
Megdobja a kukába való rugós teló ami nehéz, és cserébe még szar is, mert se rugóút se csillapítás.
Vanir Manapság kapható fitnesznek nevezett alapból szélesebb gumis bringa, nyilván nem alapból 23-asba kell bele rakni. 40mm meg elég sok mindenre elég, régi tanyabikejaim elég fura helyeken is elmennek
-
ivana
Ármester
válasz Napfénysüti #106578 üzenetére
Jaja ezek kifejezetten bringás sapkák, ilyenekbe nyomták még a sisak előtti korokban
-
ivana
Ármester
Ígértem képet montiról. Itt van [kép]. A stucni nem ilyen volt, ezt most kapta egyenesen az outimtól mert oda kicsit kisebbet kell rakni. Igaz az eredeti kalloy fasza cucc volt csak hosszabb volt meg emelkedett. Teljesen rendbe raktam, de szerencsére ezt a gép nem rohadt 40 évet egy sufniban szóval sok gond nem volt vele. Az exage fékváltók váltó része nagyon fostos volt így lefűrészeltem és csak a fékkar maradt, váltókarnak kapott sunrace kattogóst az egész jó.
Nyárra amikor cirka 100 fős bringás túrát kéne vezetnem még azért dobok fel valami nem kínai fékpofát, meg két normális gumit, mert ez a kenda borzasztó gagyi. [link] Ezt néztem ki szerintetek megfelelő? -
ivana
Ármester
válasz ivana #106693 üzenetére
26-os monti gumira valaki? Olyan 5-7 ezer körül gondoltam darabját. Vegyes felhasználás de inkább terepen menjen normálisan. Szóval alapvetően XC gumi kéne és a régi gép miatt ne legyen túl széles mert be kéne férnie a villába. A mostani kenda szar ami rajta van pont befér és 1.95 van ráírva, de szerintem inkább olyan széles lehet mint normálisból a 2.3-2.4.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz emiki6 #106735 üzenetére
Ezt a térdes beállítós dolgot mindig is marhaságnak tartottam. Legalább annyira mint a stucni takarja az első agyat dolog, mondjuk utóbbi nagyobb hülyeség szerintem
Runner_fxr Ez állandóan tönkremegy nála én tuti nem ilyen agyat raknék helyette. Mondjuk a kopott kónusz miatt nem teljesen értem miért kéne új tengely, a golyók meg a kónuszok meg tuti nem kerülnek 10-be.
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #106741 üzenetére
Közben én is néztem, röhejes áru kapcsolás. Szerintem egy átütő temgely elég sokáig bírja a strapát, sokkal tovább mint egy kónusz. Bármilyen normális tengelyre igaz, hogy kb. sose megy tönkre, kivéve fos menetes agyaknál
flash: szerintem simán, csak vigyázni kell a geora.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
-
ivana
Ármester
-
-
ivana
Ármester
válasz ígyvanferi #106970 üzenetére
Van még san marco, meg ugye a selle italia ami talán a legnagyobb ezek közül.
-
ivana
Ármester
válasz Szoles #107054 üzenetére
Ezt ne csináld lehetőleg, sérülés veszélyes rossz technika. Térd és boka sérülést is tud okozni. Tény, hogy gyorsabb taposó esetén, de nem tesz jót. Ennél az spd sérülés veszélye jelentősen kisebb.
A foci cipő helyett ajánlom a dekás deszkás cipőt a puhább anyagból készült de vastag és merev talpa bringázni és természetesen deszkázni is elég kellemes.
emiki: ne contit, a leírt felhasználásra valami olcsó CST az ideális, nehezebben kopik. Pl. ez jónak tűnik [link] igaz még nem próbáltam (a maxxis is cst amúgy csak más néven...)
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz ivana #107059 üzenetére
+ ez [link] ilyenem volt, gyors, jól tapad, csak az eső ne essen mert akkor csúszik mint állat.
Imike: 45-nél a légellenállás lesz fontosabb. Az Alföldi lejtő az nem tudom milyen Lefelén a súly kb. mindegy, a gördülési ellenállásnál sokkal fontosabbak lesznek az agyak.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz TomMusic #107147 üzenetére
A légellenállás a sebesség négyzetétől, az alaktényezőtől és a homlok felülettől függ adott közeg esetén.
Tapadási súrlódásról oldal irányban beszélhetünk, a haladásnál gördülési ellenállás lép fel ami jóval bonyolultabb és nagy részben a gumi torzulása miatt lép fel.
Ez a kiengedjük felfújjuk dolog szerintem így hülyeség. Aszfalton érdemes állandó nyomáson mászni és gurulni, 2 barnál simán "kimászik" alólad a gumi. Terepen meg megint nem az igazi, mert ott mászásnál is kell a tapadás, sőt ott kell a legjobban. Szóval szerintem érdemesebb adott nyomáson menni végig.
-
ivana
Ármester
válasz ShiTmano #107300 üzenetére
Nem az erősség a lényeg, ha eléggé bele van tekerve akkor úgyis a fejénél törik. A probléma ott van, hogy terhelés alatt kell állítani és erre csak a réz alkalmas rendesen, mert jobban mozog acélon, nem rohad rá. Az a 10g amit megspórolsz az alu nipplikkel nagy szívást fog okozni centírozásnál.
Küllőből a sima 2mm-es sapim vagy dt minden használatra alkalmas, montira nem raknék retek drága aero küllőt mert minek, max. húzottat, de az is marginális előnnyel jár.
-
ivana
Ármester
válasz FIREBLADE78 #107312 üzenetére
Egysebin elmegy, váltóson nem annyira. A tisztító az jó, de olajozni a legjobb finom műszer olajjal (igaz ez koszol, de nagyon szépen finoman fut).
-
ivana
Ármester
válasz ShiTmano #107324 üzenetére
Leginkább olajat érdemes, én egy kupakba vagy pici tálkába szoktam rakni néhány cseppet és abba mártogatom a menetes végét a küllőnek. Menetrögzítőt nem raknék rá, egy tisztességesen megfűzött kerék esetén az anyák megragadása a legnagyobb probléma, ezen az olaj segít.
-
ivana
Ármester
válasz cozmo #107431 üzenetére
Nagyon más egy géppel és kézzel fűzött kerék. A gép mindent belő pöccre (legalábbis a jó gép), utána nem nagyon kell mozgatni amíg meg nem ütöd, az ilyen kevés küllős gyári kereket meg amúgy is nehezebb rendbe rakni.
Kézzel fűzött kereket meg kell hajtani és utána még egyszer korrigálni. Nem jó ha nem mozgathatók a küllők. A meglazulás meg inkább kínai szarok esetén jön elő, normális kerékben nem lazulnak meg az anyák.
-
ivana
Ármester
válasz IMIIKE1998 #107463 üzenetére
A crosson van instant kuka rugós nyeregcső, meg állítható stucni is (aki ezeket kitalálta annak jár az a bizonyos korbács, a rugós nyeregcső helyett ott a rugós nyereg, az állítható stucni meg szimplán egy szar)
Más kérdés, hogy ilyesmit újonnan biztos nem vennék. A 30 éves outimon vagy 8-as rendszer. Ezek a bowdenes tárcsák röhejesek (magyarul instant csere hidrósra). Legolcsóbb nem cserélhető tányéros libafogas négyszöges hajtás...
A vintage montim amit 18-ért vettem komolyabb cucc ezeknél, annak legalább jó a váza, meg rendes hajtása van.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
Lámpa ügy:
Nincsenek csodák, két fajta lámpa marad a fenn terepen, meg amikor fogsz egy kátyút outival... Az egyik a szilós, ebből is vannak rendesebb fajták, a másik az amit fém rögzít. A műanyag törik. -
-
ivana
Ármester
Régebben is szívtam már meg decathlonos belsővel, de ez a mai mindent visz. Megjöttek a montira a continental gumik, ma szabin vagyok így szép nyugodtan le is cseréltem a két fos kendát. Erre felfújom és leereszt mind a kettő, szétszedtem mert attól féltem a küllő szúrta ki (régi araya felnik...), de nem, újra összaktam, felfújtam rendesen megint ereszt lassan... Kotorhatok itthon hagyományos szelepet, mert olyan belsőm akad. Nem véletlen, hogy a normál belsők darabja egy ezres ez meg jóval olcsóbb, kalap szar.
-
ivana
Ármester
válasz Solad #107660 üzenetére
Ez is lehet valami ilyesmi, de ma azért felment a vérnyomásom amikor kicseréltem a külsőt, a nyilván belül minimálisan szélsebb contira egybe volt, amikor gondoltam, hogy tolok egy 25-30km-es gyors próbakört meg teljesen nullán volt (ezzel jött a használt gép nem én vettem)
Outival is szívtunk régebben decás belsővel, kirepedt miközben elvileg 23-asba raktam, a semmi közepén teljesen szétment, fatert kellett fölhívnom, hogy jöjjön értünk kocsival (haverral mindketten fogtunk valami randa tüskés cuccot, ami benne volt az instant kuka szintre ment, ez volt a csere, a tüskét kiszedtük)
Ehhez képest 2 éve megyek egy 40 éves emerge belsővel
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz IMIIKE1998 #107817 üzenetére
Ez az árazás teljesen indokolatlan, mivel sokaknak jó mindenes lenne, szerintem direkt árazzak feljebb, így inkább veszel outit meg montit is. Mondjuk a használt piacon is rohadt drágák a CX-ek. Egy cantis cx acélváz kb. 2-3 annyiba fáj mint ugyan az a csőszett és méret outiban.
-
ivana
Ármester
válasz ShiTmano #107839 üzenetére
Marhaság az egész, szerintem neki egy normális gyorszár, vagy még inkább egy tisztességes villa kellene. Semmivel nem merevebb a tömör tengely, és max. akkor erősebb ha valami csúcs gyártmány amit ma már nem is lehet kapni.
A fixis az elsősorban hátsó pálya gépbe való tengely lehetne.
-
ivana
Ármester
válasz 6030D #107857 üzenetére
Rohadtul, nem mindegy a váz se meg a gumik. A gagyi vázak pont ott merevek ahol nem kéne, olyan velük menni mint valami kődarabbal. A gumik is érdekesek, a montimat kendával vettem, most már conti x-king, race king páros van rajta, a conti jobban is gurul, igaz keményebbre is van fújva, de kényelmesebb is mint a fostos kenda mert majd másfélszer ballonosabb, annak ellenére, hogy ugyan olyan széles, az első meg eggyel szélesebb.
-
ivana
Ármester
válasz 6030D #107866 üzenetére
Nekem nagyon sokat most az enyhe tél dobott, múlt télen nem bringáztam túl sokat mert nagyon hideg volt, most meg szinte végig nyomtam. Plusz a munkahelyem költözött így már érdemesebb a stadionokig bemenni azért a napi 15 úgy alapból az több mint a 8.
A gumicsere meg nem tétel egy bringa vásárlásnál, de nem is kell azonnal. Ezt rossz embernek mondod, nem egyszer vettem már bringát olcsóbban mint utána rá a gumit, főleg ha felni meg küllő is kellett. De még a monti is amit vettem most 18 volt, a gumik meg 12 Igaz ez rendesen alkalmi vétel volt, ilyenek 40-től szoktak menni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
- AKCIÓ! Egészségmegőrzés, szépségápolás - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen